Sanneke..verstandig meid dat je je niet zo druk meer maakt om de auto! Is helemaal niet goed voor je! Lissette..wat leuk je man..kontenwasser! Samen in de zorg..wat leuk! Fijn dat je man nu geholpen is..maar wel vervelend dat je niet vrij kon krijgen.. Dreams..wat jammer dat het huisje niks wordt..maar als het te duur is En een chago vent..tja..verstandig! Iloon..wat leuk zeg!het kamertje helemaal aan het inrichten! Ben benieuwd naar de foto! En beterschap met je meisje hoor! Lindy..wat heerlijk toch als ze zo aan het voetballen is! Kreeftje..leuk hoor dat ze het allemaal mooi vonden! En lekker al spulletjes gekregen!altijd handig! Wij gaan zo even winkelen.... tot laters dan maar ...
ik geeft het op hoor om jullie geschrijf allemaal bij te houden! Morgen gaan we op vakantie voor een weekje en durf er niet aan te dneken hoeveel pagina´s er dan wel niet bij zijn gekomen! Misschien als manlief straks weer aant werk is dat ik het dan bij kan benen, kzit dan doorgaans iets meer achter de comp. Hier gaat alles goed, ons kindje is af en toe flink in de weer, vooral ´sochtends, dan kan mijn man zelfs mijn buik zien bewegen! Tijdens de echo bewoog krummel ook flink draaide steeds om en lag verder heerlijk duimpje te zuigen. De babykamer is zover klaar dat ik straks nog even gordijntjes moet naaien en de wiegbekleding. en nog hier en daar de puntjes op de i, maar de grote lijnen zijn klaar en de meubeltjes staan er ook al! schilderijtjes bij Ikea gekocht van Beer en Egel, zo lief! heb bedacht dat ik de kleertjes die ik geleend heb straks in de herfst ga aanvullen met nieuwe dingetjes. misschien dat er dan kleertjes en rompertjes te koop zijn die wat meer voor de winter enzo zijn. Verder leef ook ik heel erg mee met Loopy en Caruli, vind het zo erg. Er gaan allerlei gedachten door me heen. woorden schieten tekort. Ik kan me ook voorstellen dat het voor Juffie extra hard aankomt allemaal! Nou goed! morgen dus op vakantie en dan tot daarna! Liefs Nannaf
iloon...dan staan ze er vast op als ik vanavond weer thuis kom.. nannaf..lekker hoor op vakantie!fijn! en ook het kamertje klaar!snel! ook effe fotootjes? enne fijne vakantie hoor!
weet niet zo goed hoe ik een fotootje moet plaatsen, gaat altijd mis En ja behoorlijk snel maar mijn man heeft tijdens zijn werk door de week enzo geen tijd, en dan is het nu maar vast af. leuke dingetjes toevoegen enzo is dus zometeen aan mij, daar wacht ik ook nog effe een beetje mee. beetje spreiden zeg maar anders is 4 maanden nog zo lang! (wat zeg ik nou het gaat zo snel!)
@ olga Haha verveelde me dus denk doe dat wel even Was aan het schoonmaken maar moet telkens rusten haha Hier gaat het wel okay. Mega last van m'n stuitje trekt helemaal door naar m'n benen.. denk BI maar hoop het niet.. zit ik niet op te wachten. Waarschijnlijk blaasontsteking.. breng al 2 dagen m'n urine bij de dokter en moet morgen alweer brengen Benieuwd wat ze zeggen. Verder niet veel te melden.. Moet steeds aan Caruli en Loopy denken en ben al zenuwachtig voor woensdag. Kan niet meer verder met kamertje moeten de meubeltjes nog bestellen waarschijnlijk over 2 weken.. heb weinig geduld
Iloon..heb nog even gespiekt..wat lief zeg!mooi hoor! nannaf..gaat zekers snel hoor die 4 maanden..voordat je het weet is het al zover.. En in de tussentijd kan je lekker nog spulletjes erbij halen! Moon..vervelend dat je zo'n last hebt van je stuitje.. hopelijk trekt het weg.. en ook nog waarschijnlijk blaasontsteking..vervelend.. Woensdag de echo? zekers spannend hoor! Enne de meubeltjes komen vanzelf hoor! duurt hier ook nog tot oktober totdat ze komen.. Enne waar blijft maartjeh nou....
@ miep Ja heel vervelend.. baal als een stekker. Ja weet wel dat het vanzelf komt haha maar m'n man wil het pas bestellen na de 20weken echo. Hij is erg voorzichtig na de miskramen.
okaj meiden heb loopy gesproken. ze is echt heel erg verdrietig. ze wordt morgen opgenomen in het ziekenhuis en ingeleid. ze heeft er voor gekozen om het kindje niet uit te dragen maar om het nu te laten opwekken omdat er toch geen kans is dat het kindje ooit levent te wereld komt. het wordt een moeilijke bevalling. de doktoren zeiden al dat het een tijd kon duren. 24, 36 of zelf 48 uur. Ze wordt bij gestaan door haar moeder . ze mag bij haar dochter blijven en wordt gewoon zeg maar gezien als haar partner dus mag ze blijven slapen. De vader van het kindje heeft terug gemaild : met sterkte. ze werd nog gebeld door de arbodienst. die vroegen zich af of ze wel echt ziek was :x stomme mensen .. maarja. ze zei tegen die man zo van ik moet morgen bevallen van een dood kindje. die man was daar door er geschrokken en begreep waarom ze thuis zat. Morgen komt er iemand praten over de mogelijk heden van de begravenis. er worden gewoon kaartjes verstuurd. zodat iedereen kan zien hoeveel van ze van haar kindje houdt. zelf heeft ze een lakentje gehaakt en ze wil nog een vestje gaan haken. Van haar moeder heeft ze een gouden ketting gehad waar straks op het plaatje de naam van haar zoontje op komt te staan. ze vroeg aan mij of ik iedereen de groeten wou doen BIj deze. ze is nu weer naar haar moeder omdat ze zo ontzettend verdrietig is, wat ook wel begrijpelijk is. meiden we steken een kaarsje op voor Loopy heb haar verteld dat we allemaal aan haar denken. en van uit iedereen heb ik haar heel veel sterkte gewenst.
Hier een kaarsje voor Loopy.....wat een nachtmerrie....dan ook nog die Arbo en de vader van Bas........Ik hoop dat ze een voorspoedige bevalling zal hebben en goed afscheid kan nemen van Bas ........ Mooi dat ze zelf een dekentje heeft gehaakt. Ze is in mijn gedachte.....
zooo ik heb nu kippevel zo erg. Ik weet niet wat ik moet zeggen zo sneu. Heel veel sterkte meid we denken aan je. liefs Ayse
hallo allemaal.. ik steek ook een kaarsje aan voor loopy..ik denk aan je meid! www.animaatjes.nl/plaatjes/k/kaarsen/67.gif
Pfff wat een verhaal zeg van loopy wat erg allemaal Ik hoop dat ze morgen de pijn en het verdriet allemaal wat aankan het zal een moeilijke dag gaan worden fijn dat haar moeder haar zal bijstaan. Latenw e morgen allemaal heel hard aanhaar gaan denken zodat wij er toch ook een beetje bij kunnen zijn. wat zal het een moeilijke keus geweest zijn uitdragen of nu gaan bevallen? pfff het idee dat ze morgen haar zoontje ter wereld brengt VRESELIJK maar ze is zo krachtig en sterk heb echt bewondering voor haar. Nogmaals HEEEEL VEEEEL sterkte heb verder weinig woorden weet niet meer wat te zeggen. Lieve kleine bas, weet dat je moeder van je houdt voor altijd! Laten we allemaal een kaarsje opsteken.
@Dreams aan de ene kant is het maar beter dat het niet zo warm is toen ik van lexy zwanger was kon ik echt de hitte niet verdragen.Volgens mij krijgen we wel een hele koude winter onze babies worden dus dik ingepakt haha Nog ff en dan weet je ook wat het is. @Lindy het is ook best moeilijk om voor me te houden ik had me gisteren al bijna verpraat omdat manlief het niet weet en dat is best lastig @loopy sterkte meid we denken allemaal aan je. Bij ons brandt ook een kaarsje. @iedereen Het is de planning dat ik maandag met minimuisje ga winkelen en dan gaan we naar rotterdam. Is er iemand die daar in de buurt woont of is geweest en of je er goed kan winkelen want als we na een uurtje al klaar zijn is natuurlijk ook niet leuk we willen er wel een dagtripje van maken.
Hey lieve Meides! Zo net aardig wat pagina's gelezen maar ben het allemaal een beetje kwijt waar ik op wilde reageren omdat ik als laatste dat stukje van Loopy lees, jeetje wat een verdriet pfff heb er geen woorden voor....sterkte lieverd! Heb wel wat onthouden: Lisette, wat een gedoe zeg dat je vriend nog langer moest wachten in het ziekenhuis, hoe gaat het nu met hem? Misskeita, gefeliciteerd met jullie "dameszebra'tje" hihi! Mamabeer,& ikkie fijn dat alles goed was! Sorry de rest ben ik echt even vergeten. Vandaag ben ik 23 weken, ga even m'n banner lezen, leuk. Xx Es
hi meiden ben ik ff snel heb niets bijgelezen want heb weinig tijd moet zo eten ik zal jullie niet langer in spanning houden Alles was super in orde het kindje lag perfect op schema beter kon niet, hij /zij wou zich alleen niet laten zien van de voorkant en schopte een paar keer heel hard tegen het echoding Het geslacht hebben we niet kunnen zien maar ook aangegeven dat we het liever niet wouden weten. was een unieke ervaring weer...... En gelukkig een zorg minder
Lindy, wat een uitgebreid verslag van Loopy. Wat een heftige gedachte om je kindje nog maar een dag bij je te hebben. Oh, heb zo kippenvel en tranen ervan. Wat mooi dat ze zelf een lakentje heeft gemaakt en dat Bas op haar kettinkje met zijn naam komt te staan. Zo is hij altijd in haar hart en draagt ze hem 'letterlijk' bij zich. Mijn gedachten zijn morgen de hele dag bij Loopy en Bas. Olga