December 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door MamaNorah, 25 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dreams

dreams Fanatiek lid

19 apr 2007
    1.460
    0
    0
    Heb er echt even geen woorden voor, wat verschrikkelijk. Bevallen van een dood kindje. Zo'n ernstige en enge woorden :(
    Weet even niks anders uit te brengen dan heel veel kracht en sterkte gewenst

DIKKE KNUFFEL DREAMS

2. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Iloon, wat een schaattig bedje meid!

Nannaf, wat heerlijk dat jullie een weekje weg gaan en wat gaaf dat je man je buik kan zien bewegen. Lekker dat het kamertje ook al bijna af is.
    Fijne vakantie!

Moon, ik had ook zo last van mijn stuitje en dan ook wat meer naar rechts. Kon sommige bewegingen amper meer maken. Trok ook door naar mijn bil en soms zelfs been. Dit was Ischias en is door middel van fysio een heel stuk beter nu. Heb nog wel last van mijn stuit, maar kan me weer goed bewegen. Heb je al fysio; anders misschien maar eens bellen.
    Weten jullie al wel wat voor kamertje het gaat worden?

Maartjeh, gelukkig ook alles goed met jullie kleine!

Mamabeer, volgens mij woont essebes in Rotterdam.
    Ik ga er ook wel eens winkelen hoor; is best gezellig.

Liefs olga

3. dreams

dreams Fanatiek lid

19 apr 2007
    1.460
    0
    0
    @ mamabeer: dat is zo maar dit weer is al helemaal geen pretje. Het hoeft niet snikheet maar die regen is ook zo somber.

Voel me er ook ziek van moet ik zeggen de hele dag al knallende koppijn. Maarja lekker inpakken die babytjes straks ja! Heerlijk.

Ben zo blij als ik ook iets weet, hoop wel dat ze dan het geslacht kunnen zien hoor.

4. sanneke

sanneke VIP lid

3 feb 2006
    5.476
    0
    0
    k weet mn eigen laatste post niet eens meer, ernstig. heb het idee dat de dementie toeslaat... vergeet nog meer van die kleine dingetjes.

Maartjeh, gaaf dat je echo goed was, mooi hoe je dat opschreef: een hele zorg minder. Nou, dat kan ik me voorstellen, helemaal met Loopy in ons achterhoofd.

Nannaf, geniet van je vakantie? waar ga je heen?

Nog 14 uur tot de echo...
    k wil het geslacht misschien toch weten, maar ga het dan niet verklappen; wat een twijfelkont ben ik toch. wie heeft goede argumenten voor en wie tegen?

5. Essebes

Essebes Fanatiek lid

7 apr 2007
    3.215
    0
    0
    Klopt Olga, ik woon in de buurt van Rotterdam, mamabeer, je kan er gerust een dagje shoppen hoor, zitten ook wat babywinkeltjes ; Prenatal, Burgerhout babysuperstore (zit alleen niet in het centrum, dus of een stukje lopen of de tram of ff een klein stukje taxi) en nog meer! Veel shopplezier iig!

Xx

6. Essebes

Essebes Fanatiek lid

7 apr 2007
    3.215
    0
    0
    Ik heb nog een vraagje: Heb ergens (met een halfoog) gelezen dat je beter geen knoflook kan gebruiken tijdens je zwangerschap, heb nog geprobeert op te zoeken waar dit stond maar kan er niets meer over vinden.
    Weet iemand of dit waar is?
    Aangezien ik lekker van stinkie,stinkie knoflookie hou ;)

7. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Geen idee essebes, ik heb er nog nooit van gehoord.

Olga

8. Beate

Beate Fanatiek lid

13 apr 2007
    2.202
    0
    0
    Was me even aan het orienteren op meiden-namen (ook al staan ze hier al zo goed als vast...) toen ik op de site van de SVB stuitte. Hier kan je alle namen zien die in 2006 aan kids in NL zijn gegeven. Leuk om ideetjes op te doen:

http://www.svb.nl/internet/nl/kennisban ... /index.jsp

Maar je ziet ook wel hele rare namen. Zo viel mijn oog op Zamzam voor een meisje :confused:

9. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Ik krijg zo een vriendin op de thee, dus ben weer weg.

Essebes, succes met het uitzoeken van de bloemen en kaartjes voor de meiden. Volgens mij doen er heel veel mee, dat is fijn he!

Liefs Olga

10. Essebes

Essebes Fanatiek lid

7 apr 2007
    3.215
    0
    0
    Gezellige avond met je dinnetje! Toch wel thee met iets lekkers he? ;)

Goed dat je nog even het bloemetje aanhaalt! Morgen ochtend laat ik het bezorgen, dus mocht er nog iemand zijn die mee wil doen? Ik hoor het wel!

Xx Es

11. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Heb nog even gauw gekeken. De naam die ik erg leuk vind is in 2006 best vaak gegeven aan een jongetje...maar verder zeg ik niets hoor.

Ben nu echt weg

Olga

12. Beate

Beate Fanatiek lid

13 apr 2007
    2.202
    0
    0
    @Sanneke: spannend! Het gaat nu bijna gebeuren. Tja, argumenten voor en tegen...

Voor: handig i.v.m. inrichten kamer, kleertjes etc.
    Tegen: verrassingseffect is weg

Persoonlijk zag ik de meerwaarde niet van de verrassing bij de bevalling (voor mijzelf dus...). Ik had ook al een sterk voorgevoel, en was best bang: stel nu dat het bij de bevalling het andere geslacht is, hoe reageer ik daar dan op? Nu had ik meer voorbereidingstijd (maar was niet nodig: ik dacht al dat 't een meid zou worden :) )

@Essebes: ik heb niets gehoord over knoflook. Ik heb van de gyn een lijst gehad met dingen die je echt beter niet kunt eten, en daar houd ik me aan. Je hoort tegenwoordig zoveel dingen die je beter niet zou kunnen doen of eten. Je ziet door de bomen het bos niet meer. Maar knoflook staat dus niet op m'n lijstje, dus er gaat hier ook hele tenen door het eten ;)

@Maartjeh: gefeliciteerd met je goede echo! Wat een opluchting he, als alles in orde blijkt?

13. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Tuurlijk iets lekkers bij de thee. Even kijken hoor... Ik heb nog Bokkenpoten en Mergpijpen liggen.

Olga

14. Essebes

Essebes Fanatiek lid

7 apr 2007
    3.215
    0
    0
    Ik heb even het lijstje teruggezocht, weet niet zeker of dit de laatste was...
    Leuk hoor dat er zoveel meedoen!

15. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    @ olga

Ik had al voor de zwangerschap fysio voor m'n rug en ging tijdens de zwangerschap ook al.
    Maar hij is nu 3 weken op vakantie als het goed is komt ie de 20ste weer thuis dan ga ik er weer heen.
    Als het erger word dan ga ik denk ik maar naar zijn invaller.

Ja weten al wel welk kamertje.. hoeven alleen te bestellen ;)

16. Essebes

Essebes Fanatiek lid

7 apr 2007
    3.215
    0
    0
    Misskeita, het lijkt mij eigenlijk ook sterk hoor, knoflook is toch super gezond!? Ik blijf het dan ook lekker eten...mjammie! en inderdaad soms wordt je er gek van wat je allemaal niet zou mogen :rolleyes:

Olga, oooooooooo.....mmmmmmmmmmmmm......die zijn lekker! Alletwee lekker ''ouderwets'' kreeg ik altijd bij m'n oma.
    Ik heb bewust geen snoep, koek of andere dingen meegenomen bij de AH vandaan, maar heb nu al spijt! hihi

Xx

17. dreams

dreams Fanatiek lid

19 apr 2007
    1.460
    0
    0
    ohh nu krijg ik ook zin in thee :D

18. Lindy

Lindy VIP lid

16 jan 2007
    5.390
    1
    36
    ben fulltime mama
    Lekker bakkie thee zou er wel ingaan,,
    maar nee geen zin om helemaal naar beneden te lope haha lui heid

19. Beate

Beate Fanatiek lid

13 apr 2007
    2.202
    0
    0
    Whahahaha, zie dat de favo meisjesnaam van mijn vent er ook tussen staat (op die site van de SVB dus: ben echt gebiologeerd door al die namen). Nou, die naam zet ik hier wel neer, want die ik heb zo hard afgeschoten dat er echt geen mogelijkheid is dat onze spruit zo gaat heten: Ramatoulaye
    Ik ben inmiddels wel aan de naam gewend, vind 'm niet eens zo afschrikwekkend meer, maar als ik denk aan mijn arme opa en oma die struikelen over al die letters. Hihiihihi.

Zag trouwens ook de naam Strawberry ertussen staan. Tja, smaken vershillen, en dat is maar goed ook ;)

20. dreams

dreams Fanatiek lid

19 apr 2007
    1.460
    0
    0
    heb het water lekker opgezet en mn moeder en oma hebben zelf cake gebakken.
    Hmmm dat word zo toch nog even smullen op mn zieke dagje!

Deel Deze Pagina