maartjeh wat fijn dat de echo goed is ik neem aan dat er nog een pb ofzo rondgaat zodat we centjes kunnen doneren?
Moon..na de 20weken echo is het toch nog snel genoeg! Lindy wat fijn dat je het even verteld.. Wat vreselijk dat het morgen zo lang kan gaan duren..maar wel heel fijn dat haar moeder erbij mag blijven.. En dat er dan nog onbegrip is..vreselijk! Ik wens haar heel veel sterkte .en kracht toe .. Essebes..alweer 23 weken!gaat best snel hè! Enne horen we je gegevens nog even..dan maak ik het over.. Maartjeh..wat fijn dat alles goed is met de beeb! En toch geen geslacht maar goed ook dan hè! Sanneke..tja je moet het echt zelf weten hoor of je het wilt weten of niet.. Misschien laat ie het wel niet eens zien kan ook nog Olga veel plezier vanavond hoor! Enne welke naam is dat dan..? Misskeita..wat een vreselijke naam .en zo moeilijk.. Wij zijn even wezen winkelen..en zijn bij de hema geslaagd voor babyspulletjes.. Ik had de essopunten ingeleverd voor waardebonnen.. dus die lekker ingeleverd..scheelt alweer.. Heb hydrofielluiers gekocht en washandjes en kruik en kruikzakken, badcape, molton onderleggers.. dekzeiltje, veiligheidspelden en kleerhangertjes. Dus goed ingekocht...toch? heb nu het meeste van het lijstje volgens mij in huis...
Ik heb ook even een nieuw topic geopend.. want waar zijn nou eigenlijk die molton onderleggers voor? de gewone molton mag niet i.c.m. de aerosleep.. dus mag dit wel? Ik heb ze wel gekocht vandaar...
@misskeita .is niet echt een mooie naam maar komt wel niet veel voor.Als ze die toch krijgt en naar school gaat enzo kunnen mensen mischien haar naam niet eens uitspreken ik krijg er namelijk niet uit hoe je het uitspreekt
meiden ik duik me bedje in duimen jullie voor loopy morgen. ikb en een weekendje weg. kom maandag weer even bijlezen dikke knuffel vor iedereen .. doegggg
net het verhaal van loopy gelezen..... brand morgen een hele dikke kaars voor haar en bas.... mamabeer; ik kom uit rotterdam en je kan er echt wel lekker winkelen hoor! inderdaad de prenatal op de coolsingel en burgerhout babysuperstore is vlakbij metrostation blaak en er is nog een babyzaak die ik even ga proberen op te zoeken voor je. verder zijn er nog de grote warenhuizen, bijenkorf,vroom en dreesman, hema. op de korte hoogstraat, straatje rechts van vroom en dreesman, zit nog een winkel met positie mode en een kinderspeelgoedwinkel waar ze veel houten speelgoed verkopen(eind van de straat) dusssss je gaat je zeker langer als een uur vermaken! lunchen kan je trouwens heerlijk bij een zaak die in de passage zit naast de c&a! er zit er maar 1 dus dat kan niet missen! ik ga even voor je op zoek...
zo ben er ook weer.. lindy..fijn weekend hoor meid! en we gaan zeker morgen allemaal duimen voor loopy.. en een kaarsje branden..
wat is het rustig geweest vanavond.. ik heb een filmpje gekeken.. Morgenavond gaan we bbq.. mijn mams durfde het niet aan voor mij.. dus die gaat voor mij speciaal bakken in een pan..zodat ik geen gevaar loop.. Nou ja toch gezellig of niet dan!
Goed zeg die namensite van SVB! Onze jongensnaam kwam in 2006 maar 1x voor. Onze meisjesnaam 0 keer. Missie geslaagd voor ons!
ik wil eigelijk alleen loopy heel veel sterkte toewensen ,, ik heb de hele dag aan haar gedacht ,,ik krijg haar maar niet uit mijn hoofd,ik vind het zo erg wat ze mee maakt. ik wil haar dan ook heel veel sterkte toewensen morgen ,, en ik spreek denk namens alle damens dat we morgen ook allemaal bij haar zullen zijn in onze gedachten . ik had vandaag weer een enorme pijn ,,ik laat me er nu niet over uit en ik reageer verder ook even niet sorry dames, ik wilde alleen even wat tegen Loopy zeggen liefs gerda
Morgen zou ik de gehele dag aan loopy en bas denken, en een kaarsje voor haar brandden. Stef is vanochtend geholpen en ze hebben de galblaas eruit gehaald. Vanmiddag lag die nog aan allerlei bewaking en had net morfine gehad, wat een dronken droppie Olga: We hebben in het zelfde huis onze opleiding gehad, en goed 8 jaar later inderdaad nog bij dezelfde baas gewerkt. Nu hebben we apart van elkaar een verzorgings/verpleeghuis waar we werken. Essebes: Ik sta niet meer op het lijstje maar wil wel graag meedoen met de bloemen. Ik zou kijken of ik het lijstje nog kan opduikelen. Meiden ik hoop dat jullie lekker slapen, ik ga nu mijn 'kratje' op zoeken.
Bloemenlijst 1 Essebes 2 Maartjeh 3 Miep en Miep 4 Jufffie 5 Malaika 6 Kelly 7 Bipat 8 Dreams 9 Johana79 10 Sanneke 11 Misskeita 12 Lindy 13 Ayse 14 Me2 15 Olga 16 Kreeftje 17 Mamabeer 18 Gerda 19 Djaminah 20 Bowie 21 Vlindertje 22 Claartje79 23 Sam28 24 loessie 25 Lisette
Ben natuurlijk te vroeg wakker en ben best nerveus. k voel mn darmen gieren en das puur van de spanning. ik heb ook de hele nacht ervan liggen dromen. Daarom ben ik blij dat we vanmorgen al mogen (9.30) ; is dat in ieder geval weer voorbij. en wat het geslacht betreft, ik zie het wel. Als het zichtbaar is, is het zichtbaar en misschien wil ie het idd niet laten zien. Nou, ik ga me douchen. Denk ook aan loopy vandaag (en caruli, laten we die ook noemen). WAt zal het zwaar zijn voor haar; Kaarsjes branden doe ik niet aan, maar denk wel aan d'r. Doei allemaal, fijne dag, liefs sanneke
lieve meiden het is bijna zover. ik vertrek even na half 9. gisteren heb ik weer een stapel kaarten gekregen en ik neem ze allemaal mee naar het ziekenhuis en hang ze daar op. ik ben zo bang... da's bijna niet voor te stellen. maar ik moet er doorheen, en als ik me weer een beetje redelijk voel kom ik gauw weer bij jullie.
Loopy meid heel veel sterkte vandaag! Ik wens je heel veel kracht toe .. Hele dikke knuffel en veel liefs .