Nee toch Evelyn, wat een zenuwslopende tijd voor jullie zeg! Is dit een beetje hetzelfde als bij Juffie & Caruli? Lieverd mijn duimen draaien in ieder geval overuren. Houd goede moed hoor. Liefs Es
Essebes.. Klopt ja ik ben 10 weken te vroeg geboren. Mn moeder heeft reuma je ziet het verder niet aan haar. Maar daar ligt waarschijnlijk wel de oorzaak. Ze wou heel graag meer kinderen, maar heeft nu 2 gezonde. Toen ik een jaar of 14 was wou ze het nog eens proberen maar de gyn raadde het af voor mn ouders weer zwanger te worden. Zou waarschijnlijk fout aflopen. Bij mn zusje moest ze ook al met 25 weken plat. Sanneke.. Heel af en toe is er een dagje dat ik nog misselijk ben. Maar bijna nooit meer. Evelyn.. Jeetje wat verschrikkelijk! Hoop maar dat alles goed gaat aangezien wat we al met de december mama's meemaken. Vooral die week wachten dat is het rotste. Veel sterkte deze week door te komen en maak je niet te druk misschien komt het wel allemaal dik in orde. Hoop het ! Groetjes dreams
hoi dames ben ik weer even , ik hoop dat loopy zich er een beetje door heen heeft kunnen slagen vandaag misskieta fijne dat alles op de echo goed was ayse mooie baby kamer hoor lissete hoe gaat het nu met je man,,en heel erg bedankt voor je lieve en mooie kaart dreams ik hoop dat het snel lukt met een woning ik hoop dat caruli het allemaal ook een beetje aan kan gerda[/u][/i]
Jeetje Evalyn! Meid heel veel sterkte in deze moeilijke tijd en je mannetje natuurlijk ook. Mijn duimen draai ik rood voor je. Essebes bedankt voor je antwoord. Loopy moet door een hel gegaan zijn vandaag! Gaan we iets met z'n alle voor haar doen? En op je vraag of ik een leuke vakantie heb gehad. Ja, het was er warm in Kreta en ik ben wel een paar dagen ziek geweest, maar we hebben het erg naar onze zin gehad. Bij mij loopt de zwangerschap goed. Alles zag er goed uit op de echo. Hoe gaat het bij jou? Knuf Aisca
ben ik weer ,,doe het in een paar keer is wat makkelijker voor mij evelyn wat naar wat er allemaal gebeurd is ,,en dat ook nog tijdens je vakantie,,doe maar kalm aan en ik hoop dat de week snel voor bij gaat mama beer fijn dat alles goed was op de echo ikke dat geld ook voor jouw fijn dat alles goed was lindy gefeliciteerd ,,met dat je een meisje krijgt krreftje aankomende week sterkte bij de fysio ik hoop dat het helpt nannaf fijne vakantie gerda
nou nog een keer vandaag iloon leuke foto van het bedje moon85 ik hoop dat cesar therapie helpt brrr fijn dat alles goed was op de echo french ,,voor jouw het zelfde fijn dat alles goed was en voor de rest sorry ,,volgende keer zal ik weer meer reageren. hier gaat het nog steeds het zelfde ,,lig weer op bed met de laptop. moest even een kijkje nemen. ik heb nog steeds heel veel pijn vooral in mijn hoofd en nek en schoudersde pijn wordt soms erger,maar de dokter en de fysio zeggen dat dat heel normaal ik,het geeft me geen goed gevoel. ik kan momenteel moeilijk liggen want ik krijg last van mijn buik,,ik heb enorm last van harde buiken,de dokter zegt komt omdat je ligt en als je naar het toilet moet moet je omhoog dus zonder erg ben je de hele dag bezig met buik spieren ,, dus er is me maar weer verteld dat ik weer meer moet rusten ,,ik wordt er gek van ,,het enige wat ze allemaal tegen me zeggen is je moet je er bij neerleggen bij de pijn je zult dat nog wel een tijdje hebben ,dan wordt het voor jezelf makkelijker. vanaf maandag heb ik in totaal 5 uurtjes geslapen ik ben echt helemaal op.vannacht dacht ik zelfs ik wou dat ik morgen vroeg niet meer wakker werd.ik weet het is niet eerlijk tegen over mijn man en de baby maar ik kan het soms niet meer verdragen en de moe heid er bij het valt gewoon heel erg tegen .sorry dat ik jullie er mee lastig val. ik praat me suf ,,slachtoffer hulp letsel schade bureau enz.. maar ze begrijpen het allemaal wel ,,maar ze vergeten soms dat ik zwanger ben ,,en als je zwanger bent maak je soms dingen mee of voel je ze anders,,daarom vind ik het fijn om mijn hart hier soms te luchten. maar ik heb me nu maar weer gefocust op volgende wek de famile gaat hier dan bezig met de baby kamer er komt een hele groep,,als alles klaar is zal ik foto's maken het is voor mij een grote verrassing ik heb mijn wensen verteld en nu maar hopen dat het goed komt verder heb ik vandaag van mijn moeder en zus de gehele complete baby spullen gekregen wat er allemaal op een lijstje staat,,ontzettend lief en de baby kamer en de verdere inrchting hebben gekregen van mijn vader iedereen is zo lief en druk met mij bezig ,,voel me soms echt een grote last nou ik ga maar stoppen jullie horen dit weekend wel weer van mij,, iedereen een fijn weekend,,en allemaal kalm aan en nogmaals loopy heel veel sterkte de komende tijd liefs gerda
Arme gerda... Voor jou is het ook echt niet makkelijk. Bedankt dat je op me reageerde en ik hoop ook snel een woning te krijgen. Maar eigenlijk wil ik meer op jou reageren en kan me voorstellen dat je dat soms even denkt werd ik maar niet wakker. Wat is het toch vervelend allemaal Heel veel sterkte nogmaals en hoop echt dat je je snel weer de oude voelt na de zwangerschap want dit is absoluut geen pretje ! Ik ga de film op net 5 afkijken alvast weltrusten en tot morgen Groetjess
Gerda, veel sterkte. k weenie wat ik tegen je moet zeggen, maar hoop dat je je gauw beter gaat voelen. k vin het in ieder geval fijn om weer wat meer van je te horen, volgens mij is dat al een goed teken Lief dat je familie zo om je heen staat, dat lijkt me een hele steun. En dat je soms niet meer wakker wil worden kan ik me ook voorstellen. Hou vol hoor meid! Veel liefs van Sanneke
Evalyn wat balen, deze onzekere periode. Ik las bij de verloskundigen ook al wat van je. Hopelijk houdt het bloeden gauw op. sterkte,
Essebes..de slippers zijn hier in de buurt echt niet te krijgen.. De gewone crocs is al moeilijk..maar nog te doen.. Slippers echt niet En lekker weer geshopt..leuk! En mazzel dat je de spullen kan overnemen! Alle spulletjes heb ik nog lang niet.. Een box hebben we al wel..bopita bokki hebben we gekocht.. Evalyn wat vreselijk meid En nog geen zekerheid hou goede moed hoor! Ik ga zeker duimen!veel sterkte ! Gerda fijn om weer even wat van je te lezen.. Wat naar meid dat je niet kan slapen..en begrijpelijk dat je je onbegrepen voelt.. Maar houd vol hoor! Heel veel sterkte en hopelijk ga je je toch snel beter voelen.. Het is natuurlijk wel heel lief en fijn dat de familie volgende week het kamertje klaar komt stomen! Ben erg benieuwd hoor hoe het gaat worden! zo de bbq is weer voorbij..de rommel is weer opgeruimd.. het was gezellig!En vermoeiend...
Goedemorgen... Maria bedankt!voor de update... gelukkig gaat het goed met carulli naar omstandigheden.. Het is natuurlijk heel zwaar.. wens haar heel veel sterkte en dikke knuffel....
Jeetje Evalyn, Wat een schrik tijdens je vakantie. Het lijkt inderdaad op de klachten van Caruli en Juffie. Ik hoop dat het bloeden snel stopt en je kindje gewoon lekker actief blijft en minstens nog 6 weekjes blijft zitten! De december mama's treffen het niet zeg...Heel veel sterkte de komende weken en lucht je hart hier maar lekker uit. Gerda wat ben je lekker actief geweest ook al voel je je zo slecht. Vind het wel knap van je dat je toch steeds hier komt kletsen. Zeker omdat het voor jou fijn is en je je hier (hopelijk) begrepen voelt. Bemoei je maar lekker met die babykamer als ze komen klussen. Het wordt voor jou kindje, dus alles moet naar wens zijn! Aisca, we sturen naar Loopy en Caruli een mooie bos bloemen en kaart. Als je mee wilt doen, moet je ook even Essebes een pb sturen. Liefs Olga
Hoi meiden, ben net weer thuis van een vriendin. Was er gister naar toe gegaan, maar het was zo gezellig, dat ik maar ben blijven slapen Vandaag komt m'n zus en gaan we lekker shoppen, vanavond een feestje en morgen..... OP VAKANTIE! Heerlijk voor 2 weken naar Spanje. Ben er dus voorlopig niet. Iedereen heel veel succes en sterkte, en tot over een poosje!
He wat een gezellige, spontane actie om een nachtje te logeren! Zo te horen een leuke dag vandaag; veel plezier en ga lekker genieten van je vakantie! Liefs Olga
Evalyn, wat een toestand zeg. Ik zou het erg rustig aan doen tot je de uitslag van het bloedmonstertje weet... Heel veel sterkte. Gerda, graag gedaan hoor ! Ik ben blij dat we hier wat voor je kunnen betekenen, gewoon "tot last zijn hier hoor". Weet je vaak voel je jezelf zo, maar de omgeving vindt dat vaak niet (schrale troost misschien). Maar in jouw omstandigheden is het heel begrijpelijk dat je het zwanger zijn even niet meer ziet zitten. Vlindertje ook ik moet nog op voor de 20 weken echo, aanstaande donderdag. Vindt het allemaal wel spannend, vooral naar al die nare berichten hier en afgelopen jaren ook soortgelijke gebeurtenissen met naaste vrienden en collega's. Het klinkt gek maar heb er zeker van geleerd dat naar 12 weken niet alles koek en ei hoeft te zijn. Maar inmiddels kunnen jullie hier denk ik ook over mee praten.(Helaas) Sanneke; misselijk was ik een hele tijd niet. Gisterenochtend zo ineens naar een glas water op de nuchtere maag wel. Tja moet je ook niet doen zo'n koud glas water. Maar als ik wakker wordt heb ik steeds zo'n dorst. Misschien zijn het ook de spanningen maar sinds gisteren naar elke maaltijd of even niet te hebben gegeten is het helaas weer raak. Maar goed we doen het voor een goede zaak. Helaas, helaas uit voorzorg mag ik mijn man niet meenemen uit huis. Dus nog een weekendje ziekenhuis voor hem. En voor mij een paar stille daagjes erbij...Maar ik heb gelukkig wat te 'kletsen' hier op het forum. Inmiddels is het huis al aan kant en de hondjes meer dan verwend.....
zooo ben er ook weer vandaag Was gister erg leuk bij de voetbal....we hebben zelfs gewonnen met 2-1 Het was erg druk in het stadion en we moesten na de wedstrijd zelfs nog 15 minuten blijven zitten zodat ADO eerst naar huis kon Was rond 22.45 uur thuis....moe en voldaan ben ik mijn bedje in gegaan
Evalyn wat zal jij geschrokken zijn in je vakantie. Meid blijf hoop houden. Hoop dat de uitslagen goed zullen zijn,tjee wat is dat wachten slopend. Gerda het is niet niks wat je nu mee maakt,jou lichaam vraagt nu heel veel energie......herstellen vanhet ongeluk en de zwangerschap. Meid als het lukt schrijf lekker van je af en deel het met de december mama;s Lieve meiden ik blijf maar aan loopy denken. Vind het zo erg voor haar. Haar kleine ventje zal denk ik nu wel geboren zijn. De wereld is zo oneerlijk verdeeld.
Goedemiddag allemaal, wat is het hier rustig zeg! Misskeita, fijne vakantie! Geniet er lekker van! Ik begrijp dat er ook een update van caruli is? ik zal es ff zoeken of ik het kan vinden. Ik ga zo de was in de machine gooien. HIer is het lekker weer, dus daar ook nog ff van genieten. fijne dag allemaal