December 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door MamaNorah, 25 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Miep en Miep

Miep en Miep VIP lid

27 mei 2007
    8.944
    0
    0
    Vreselijk sam..zeurende mensen...maar gelukkig nog maar 1 uurtje... ;)

2. Lisette

Lisette Niet meer actief

Hoi meiden,
    Moet wel even wennen aan de veranderde kleurtjes en zo, vindt het iets onduidelijker, maar alles went !

Ik ben ook nieuwsgierig naar loopy en caruli, hoe zou het met ze zijn ?

Ben inmiddels langzaam begonnen met het inrichten van de babykamer, eens een andere invulling van de dag. Ik heb inmiddels al 1 vuilniszak vol met allemaal aanbiedingen, blaadjes, reclame, etc..dat ik allemaal bewaard heb. :oops:

Mannetje ligt nog steeds in ziekenhuis, inmiddels hebben ze al 3 keer gezegd dat hij met ontslag mocht. Maar vannacht koorts en pijn aan de wond. Nu heeft hij vanmiddag allerlei onderzoeken. Ze zijn bang dat er wat stenen zijn achtergebleven van de galblaas of de lever inmiddels ontstoken is. Maar weer afwachten. :(

Ik hoop dat die donderdag mee kan naar de 20 weken echo, anders moet ik alleen....

3. Lisette wat vervelend dat je mannetje vanacht weer koorts heeft gekregen en hij nog niet thuis is.
    Hoop dat hij donderdag goedis opgeknapt en hij fijn samen met jou naar jullie kindje kan gaan kijken.

Gisteren uit wezen eten met heel de familie van mijn vaders kant.
    Sommige familie had ik al 10 jaar niet gezien........reuze gezellig.
    Sávonds in bed was kindje zeer actief en zag ik mijn buik bewegen,wat een bijzonder iets is dat.(helaas sliep mijn vriend al)

4. Miep en Miep

Miep en Miep VIP lid

27 mei 2007
    8.944
    0
    0
    lisette.lekker aan het opruimen!fijn hoor!
    Balen dat je man nog steeds in het ziekenhuis ligt..
    hopelijk is het niet ontstoken of dat er wat is achtergebleven...
    En dat ie wel meekan naar de 20weken echo hoor!

vlindertje..wat leuk hoor!zo'n gezellige avond!
    met als toetje je kindje aan het swingen! ;)

5. kreeftje1984

kreeftje1984 Fanatiek lid

19 jul 2006
    2.510
    0
    0
    Een huisje in FRIESL
    Goedemiddag!

Moest even wennen aan de nieuwe look dacht dat ik een verkeerde link had aangeklikt :oops:

Meiden hier ben ik mezelf aan het leren niet eigenwijs te zijn!
    Heb vee last dus ik leer het toch al snel moet ik zeggen...Morgen een gesprek met de baas ben erg benieuwd :rolleyes: :rolleyes:
    Het ziet er toch naar uit dat ik volledig in de ziektewet ga..

@lisette

balen zeg van je mannetje heeel veel beterschap hopelijk knapt ie toch gauw op.......

@vlindertje

wat een leuek afsluiter van je dag je beeb zo lekker aan het swingen HEERLIJK ;)

@sam

BIJNA 1 uur meid :D

@essebes

Werkse nog even meid! zal het zonnetje ook joun kant nog even extra opsturen kun je er na je werk nog lekker van genieten ;) ;)

Las ook dat er meiden bezig zijn met de beebkamer, leuk leuk leuk ben erg benieuwd naar alle resultaten.

Even denken was er nog meer?

Hoop dat caruli en loopyzich er wat doorheen kunnen slaan, mijn gedachten zijn nog steeds bij hun. [-o<

Hier tellen we druk af naar dinsdag dan krijgen we de pretecho heb er helemaal zin in :D
    Vrijdag horen we wanneer we de 20 weken echo krijgen het gaat even andersom bij ons eerst de pretecho en dan de 20 wkn echo maar het kon niet anders want een pretecho bij een 2ling willen ze het liefst eerder doen ivm met de ruimte die de beebs dan nog hebben dan is het allemaal beter zichtbaar....
    Hoop echt dat de beebs hun geslacht bekend willen maken wordt wel erg nieuwsgierig nu..hahaha..

Vanaaf hebben we een familie uitje eerst bowlen en dan eten, het bowlen laat ik wel achterwegen het eten sla ik zeker niet over!!! Jammie jammie[​IMG]

Meiden geniet van deze fijne zonnige zondag 8)

6. kreeftje1984

kreeftje1984 Fanatiek lid

19 jul 2006
    2.510
    0
    0
    Een huisje in FRIESL
    Oja heb weer een kwaaltje ontdekt ;) ;)

Bij mij zijn mijn tepels begonnen met extreem lekken, werd vanorgen wakker en zag een hele kring op mijn bed ai ai ai ...morgen maar even comressen voor in de bh halen.
    Had er al last van maar nog niet zo erg, vindt het toch erg oncharmant die nate vlekjes in kleding en bh :confused:
    Ik hoef er maar tegen aan te komen en hoppa heb weer een vlekje doe er vandaag wel een wattenschijfje in...hahaha...

7. Iloon

Iloon Fanatiek lid

5 mei 2007
    2.583
    0
    0
    Huismama
    Maastricht
    @ kreeftje: das niet zo fijn idd meid.....ik heb er ook al last van, alleen niet zo heel extreem gelukkig ;)

8. linny0903

linny0903 Actief lid

11 apr 2007
    439
    0
    0
    hoi meiden
    ik ben ook zo benieuwd hoe t nu met loopy en caruli is, ik snap dat ze niet komen posten nu hoor,maar je blijft er toch zo over nadenken he..hier is alles goed, vandaag met me mannetje in de tuin bezig..na ja ik geef aanwijzingen :) zit geen kracht meer in hoor me dit weer! vanavond lekker bbq-en.
    fijne dag allemaal
    liefs lin

9. dreams

dreams Fanatiek lid

19 apr 2007
    1.460
    0
    0
    Sorry miep kon gisteren geen welterusten meer zeggen, manlief kwam opeens aangestormd haha
    En als het via de woningvereniging niet lukt zullen we toch maar voor particulier moeten gaan
    Ik blijf niet bij m'n ouders hoor, hihi..

Iloon.. Ja dat was eventjes gezellig he, heb gister ook nog gebarbecued en dat was wel lekker :D
    Hoe was de pizza?

Kreeftje.. Haha wat vervelend zo'n lekkende borsten, daz al snel zeg!
    Lijkt me ook niet echt charmant zon nat plekkie haha, gaan voor de compressen.
    Hier tel ik ook af tot dinsdag, hoelaat moet je?
    Ik wel nog voor 09:00u smorgens gelukkig!
    Heb de hele nacht al niet kunnen slapen.

Morgen nog even naar de VK, dit keer gaat oma mee :D

Nou iedereen nog een fijne zondaggg!

10. Essebes

Essebes Fanatiek lid

7 apr 2007
    3.215
    0
    0
    @ Lisette, wat vervelend nou dat het nog niet zo goed met je mannetje gaat, ik hoop voor je dat het gaat lukken met de 20w echo hoor!

@ Vlindertje, wat gaaf dat je je buikje al ziet bewegen, ik kan daar maar geen genoeg van krijgen! Toevallig de eerste keer dat het bij mij gebeurde zag & voelde (aan z'n hand) m'n vriend het ook! Was gaaf om dat zo te mogen delen :D

@ Kreeftje wat vervelend voor je dat je BI hebt, jakkie zeg, pijnlijk hoor, krijg je nou fysio ofzo? Veel succes met het gesprek op je werk alvast! En spannend hoor je pretecho, ben ook benieuwd of je idd een knul en een meid hebt ;)

@ linny, veel plezier met je BBQ, ik hoop dat het bij jou nog wel droog is, hier hebben we al wat regen achter de rug...

@ Dreams, bijna al je 20w echo meid! :whistle:

Zo, lekker thuis weer van werken, my feet are killing me :evil: Dus lekker een bakkie thee nu en de beentjes omhoog!
    Ik ga zo ff lekker koken, meloen met rauwe ham en daarna lekker zalmmootje, krieltjes en verse spinazie, mmmmm....
    Manlief is druk bezig nu en vertrekt morgen voor een weekje naar het buitenland, snik....dus ik kom jullie in ieder geval stalken next week :)

Kusss Es

11. Miep en Miep

Miep en Miep VIP lid

27 mei 2007
    8.944
    0
    0
    Kreeftje goed van je dat je naar je lichaam gaat luisteren hoor!
    En je baas heeft gewoon pech gehad..toch?
    En wat naar dat je last hebt van lekken…
    Veel plezier vanavond!

Linny..bbqse vanavond!

Dreams..maakt niet uit hoor..
    Enne dan toch lekker particulier..als je dan maar wat hebt hè!
    het is al bijna dinsdag..shiet al op hè!

Essebes...eet smakelijk meid!
    en gezellig dat je ons komt stalken volgende week..minder dat je vriend zo lang weggaat..

ik heb de hele middag een boek gelezen in de tuin..heerlijk weer..
    het zonnetje schijnt nog steeds..lekker hoor!

12. Essebes

Essebes Fanatiek lid

7 apr 2007
    3.215
    0
    0
    Miep & Miep, lekker dat jullie nog een zonnetje hebben daar! Had ook graag nog effies in de tuin gezeten, maar ik heb al een ander goed plan! Ik ga zo ff heerlijk in m´n jacuzzi zitten ;)
    Welk boek ben je aan het lezen? Ik ben in een heerlijk boek van Harlan Coben bezig , thriller.

Kuzzzzzzzzz Es

13. Miep en Miep

Miep en Miep VIP lid

27 mei 2007
    8.944
    0
    0
    ja het is hier nog heerlijk weer...
    zal dan straks ook wel minder worden..
    Ik heb het boek ondersteboven van jill mansen gelezen..
    Gewoon lekker vrouwenboekie.. :)
    Wat lekker zeg..in de jacuzzi...toe maar weer..wat een luxe!
    Lekker hoor!

14. dreams

dreams Fanatiek lid

19 apr 2007
    1.460
    0
    0
    Miep.. Ja dat zal dan wel moeten. Maar wil liever niet particulier.
    Maar als er niks ander sop zit heb ik pech.
    Wil mn kraamhulp enz in mn eigen huissie ontvangen

Oh ja het gaat zo langzaam vooral deze zondag net gegeten dat had ik even nodig

Es.. Oh balen dat je mannetje een week weg gaat :(

Nog meer boekenlezers hier, ik ga zo weer eens lezen in da vinci code

Groetjess

15. dreams

dreams Fanatiek lid

19 apr 2007
    1.460
    0
    0
    Ik heb nu ook al 3 boeken van de collectie van John Grisham over advocaten en maffia
    Zijn al langer geleden geschreven maar zn laatste nieuwe is van 2006
    Maar ik wil de hele verzameling nog 13 boeken

16. Miep en Miep

Miep en Miep VIP lid

27 mei 2007
    8.944
    0
    0
    dreams..tuurlijk heb je liever een eigen plekkie..
    hopelijk heb je gewoon lekker snel een huisje!
    en dan kun je lekker aan de slag!

Boeken..tja vind het heerlijk om te lezen..moet er wel echt tijd voor maken..
    heb nu het boek uit..dus nu weer effe rust.. ;)

Ik krijg het soms al best benauwd met het idee dat het kamertje pas in oktober komt..
    Zal alles wel op tijd klaar zijn...

17. dreams

dreams Fanatiek lid

19 apr 2007
    1.460
    0
    0
    Ja bij mij wordt het nu ook wel benauwd hoor
    In 4 maanden kan nog veel gebeuren en ik wou sowieso wachten tot na de echo
    Maar nu hebben we zelfs nog geen huisje ik wil dat echt zo snel mogelijk rond hebben :(
    Ik hoop ook maar dat het kamertje er snel is als we het gaan bestellen
    Voor hetzelfde geld beval ik een maand eerder, je weet maar nooit

18. Miep en Miep

Miep en Miep VIP lid

27 mei 2007
    8.944
    0
    0
    Ja is ook zo hoor..
    er kan natuurlijk veel gebeuren hè..
    misschien hebben jullie volgende week al wel een huisje!
    Hier zat een flinke levertijd op het kamertje..
    dus vandaar pas in oktober..
    komt het wel eerder dan zouden ze bellen..
    Tja je moet het wel in november klaar hebben hoor..
    volgens mij komen ze hier zelfs 7 weken voor de bevalling langs om alles te checken en een intake te doen van de kraamzorg..

19. Miep en Miep

Miep en Miep VIP lid

27 mei 2007
    8.944
    0
    0
    Bevallingslijst

01-12-07
    Caruli - 25jr - 2e kindje - bevallen op.... - zh bevalling - flesvoeding - geslacht ???
    Iloon - 3e kindje - bevallen op....- zh bevalling - flesvoeding - meisje
    Suus2007 - 2e kindje - bevallen op.... - thuis bevalling - borstvoeding - geslacht ???

02-12-07
    Boontje - 1e kindje - bevallen op....- thuis bevalling - borstvoeding - verrassing

03-12-07
    Jufffie - 1e kindje - bevallen op.... - zh bevalling - borstvoeding - meisje
    Sofine - 1e kindje - bevallen op..... - zh bevalling - borstvoeding - meisje

04-12-07
    Peetje22 - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - geslacht ???
    Elsa - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - flesvoeding - Jongen

05-12-07
    Bowie - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - Jongen
    Claartje79 - 1e kindje - bevallen op....- thuis bevalling - borstvoeding - Jongen

06-12-07
    Nollie - 1e kindje - bevallen op...... - zh bevalling - borstvoeding - geslacht???
    Essebes - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling of kraamhotel - borstvoeding - meisje

07-12-07

08-12-07
    ayse - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - meisje
    lentefee - 4e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - jongen

09-12-07
    loopy - 1e kindje - bevallen op....- thuis bevalling - borstvoeding - geslacht ???
    Sam28 - 1e kindje - bevallen op..... - zh/thuis?? bevalling - borstvoeding - meisje
    Frederike80 - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - bekend bij frederike80

10-12-07
    Kelly - 1e kindje - bevallen op....- thuis bevalling - borstvoeding - Jongen
    Lola - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - geslacht ???

11-12-07
    Gerda79 - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - geslacht ???

12-12-07
    Malaika- 1e kindje - bevallen op... - thuisbevalling - borstvoeding - jongen
    Me2 - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borst/fles??? - geslacht blijft verrassing
    Mamainspe - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - geslacht ???

13-12-07
    Arka - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling borstvoeding - geslacht ???
    Ikkie - 1e kindje - bevallen op.....- thuisbevalling - borstvoeding - geslacht ???

14-12-07
    Linny0903 - 2e kindje - bevallen op....- thuis bevalling (waarschijnlijk) - flesvoeding - geslacht ???
    augustus - 1 e kindje - bevallen op.... - thuis bevalling - borstvoeding - meisje

15-12-07
    Aisca - 1e kindje - bevallen op.....- zh bevalling - borstvoeding - geslacht ???
    Nannaf - 1e kindje - bevallen op.....- thuis bevallen - borstvoeding- geslacht blijft een verrassing!
    Missy78 - 1e kindje - bevallen op.....- thuis bevallen - borstvoeding- geslacht ???

16-12-07
    Misskeita - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - Meisje
    vlindertje - 2e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - meisje

17-12-07
    Hairdresser - 1e kindje - bevallen op..... - thuisbevalling - flesvoeding - geslacht??

18-12-07
    Johana79- 1e kindje- bevallen op...-zh bevalling - borstvoeding - meisje
    Olga - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - jongen

19-12-07
    bipat - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - flesvoeding - jongen
    maartjeh - 1e kindje - bevallen op.....- thuis bevalling - borstvoeding - geslacht blijft verrassing

20-12-07
    Sanneke - 1e kindje - bevallen op.... - zh bevalling - borstvoeding - verrassing

21-12-07
    Brr - 1e kindje - bevallen op.....- thuis bevalling - borstvoeding - geslacht blijft verrassing

22-12-07
    Dreams - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding (indien mogelijk) - geslacht ???

23-12-07
    Salapio - 1e kindje - bevallen op .... - thuis bevalling - borstvoeding - geslacht hopelijk 13 aug bekend :D

24-12-07
    Djaminah - 1e kindje - bevallen op.....- zh bevalling - borstvoeding (proberen) - geslacht ???
    Nelly - 1e kindje - bevallen op.... - thuis bevalling - borstvoeding - geslacht ???

25-12-07
    Dianne - 1e kindje - bevallen op..... - zh/thuis? - flesvoeding - geslacht??

26-12-07

27-12-07

28-12-07
    French - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - flesvoeding - meisje
    Miep en Miep - 1e kindje - bevallen op....- thuis bevalling - flesvoeding - geslacht ???
    lizzie84 - 1e kindje - bevallen op...- thuisbevalling - borstvoeding - geslacht blijft een verrassing.
    Mamabeer - 2e kindje - bevallen op....- thuis bevalling - borstvoeding - Verrassing
    Lisette - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - geslacht ???

29-12-07

30-12-07
    bloem1972 - 1e kindje - bevallen op...- thuisbevalling - borst/flesvoeding - geslacht ??? (twijfel nog)
    Lindy - 1e kindje- bevallen op...- ziekenhuisbevalling-Borst en flesvoeding- Meisje
    Moon85- 1e kindje (3de zwangerschap)- bevallen op ...- ziekenhuisbevalling ivm diabetes - borstvoeding - geslacht (wil de kleine nog niet laten zien)

31-12-07
    kreeftje1984 - 1e (2) kindje(s) - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - geslacht ???
    waterlelie - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - geslacht ???
    inge1975 - 2e kindje bevallen op ...... -thuisbevalling? - borstvoeding proberen - geslacht ??

Meisjes: 12
    Jongens: 8
    Verrassing: 6

Wil je de lijst updaten dan de persoon die als laatste heeft geupdate "Quoten" en de [qoute] haakjes weghalen.
    NIET Kopiëren! Dan gaat alle vet gedrukte verloren

20. Nannie87

Nannie87 Actief lid

7 feb 2007
    112
    0
    0
    Student
    Kerkrade
    Ik ben ook een december mama, ik ben uitgerekend op 1e kerstdag...(25 dec).... :D

Deel Deze Pagina