December 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door MamaNorah, 25 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Miep en Miep

Miep en Miep VIP lid

27 mei 2007
    8.944
    0
    0
    Wat leuk om te lezen..zo verschillend! :D
    De meesten zijn getrouwd dacht ik..en een heleboel vorig jaar getrouwd!
    En zo verschillend..de een lang bij elkaar de ander wat korter.. ;)
    Essebes..tja trouwen hoeft niet voor de buitenwereld hè! :D
    Lekker besloten is ook leuk..zou ik ook doen als ik al zou gaan trouwen..
    Mijn vriend en ik zijn 14 augustus 13,5 jaar bij elkaar.. ;)

Kreeftje helemaal moe..vandaag lekker uitrusten hoor! ;)

Essebes..wat betreft het voedingskussen..ik heb er nog geen een..
    Maar al wel naar gekeken..ik ga er zeker eentje aanschaffen…met voeden is het straks ook fijn..
    Wat jammer dat het bosje bloemen naar carulli niet lukt..

Gerda..wat hebben jullie dat heerlijk verdeeld met elkaar!samen koken!
    Daar heb je nu gemak van hè! ;)
    En moeilijk lijkt het me hoor de geboortekaartjes.. :rolleyes:
    Wij zijn ook nog niet uit de jongensnaam..meidennamen zat..maar jongensnamen… :(

Dreams..succes bij de vlos vandaag! ;)

Nelly..hopelijk zit er bij jouw geen eng monster in je buik.. :)

Hier is de vakantie ook weer voorbij
    Alleen ik werk deze week nog maar 3 dagen..dus dat valt wel mee..
    Woensdag ben ik vrij want dan krijgen we vinyl op de babykamer..
    En donderdag ben ik vrij omdat we dan nog een echo krijgen..

:D

2. Lisette

Lisette Niet meer actief

Essebes, ik zal je zo gelijk een bp'tje sturen, gisteren helemaal vergeten :oops: Wel erg jammer dat het niet lukt met het adres van Caruli.

Koken: Over het algemeen kook ik, maar Stef doet dit ook regelmatig.
    Ik denk dat het bij ons ongeveer 50/50 is. Wel erg prettig.
    Getrouwd zijn: Wij zijn 14 jaar bij elkaar waarvan nu bijna 4 jaar getrouwd. 21-08-2003 is onze trouwdatum.

Kreeftje wat vervelend dat je toch BI blijkt te hebbben, ik hoop dat je er morgen met je baas uit komt. Maar dat zou wel lukken toch..?

Verder hier niet veel nieuws nog, Stef heeft ergens toch een ontsteking maar waar ? Tegen half 10 komt altijd de zaalarts dus ik hoop zo een berichtje te krijgen wat ze verder weer van plan zijn. En inderdaad we hebben nog een paar daagjes tot donderdag ! :D

3. sanneke

sanneke VIP lid

3 feb 2006
    5.476
    0
    0
    Waterlelie, ik heb je gepbt.

Leuk dat je er weer bent!

Mijn man is vandaag naar zn nieuwe werk. Daarom ben ik ook maar vroeg opgestaan. Kan ik lekker in huis bezig en de schuur opruimen.

(dus moet ik nu wel hier stoppen, anders zit ik hier zo weer een uur)

groetjes

4. waterlelie

waterlelie Fanatiek lid

17 apr 2007
    1.166
    0
    0
    leerkracht basisonderwijs
    Bollenstreek
    Dank je Sanneke. Heb het gelezen. Moet er nog even van bijkomen.

5. sanneke

sanneke VIP lid

3 feb 2006
    5.476
    0
    0
    Dat kan ik me voorstellen.

6. kreeftje1984

kreeftje1984 Fanatiek lid

19 jul 2006
    2.510
    0
    0
    Een huisje in FRIESL
    Goedemorgen meiden,

Hier alles weer gewoon manlief is weer aan het werk en ik zit thuis...(zal voorlopig ook wel zo blijven ;) )
    Vanmiddag een gesprek met de baas hoop dat we er goed gaan uitkomen het is gewoon zeker dat ik zo niet meer werken kan dus dat is gewoon PECH...ik denk aan mezelf en de beebs werk is nu even bijzaak.
    Nou ben erg benieuwd vanmiddag :rolleyes:

@Nelly

Veel lezen dan he? soms ben ik hier even een uurtje niet geweest en dan zijn er alweer een aantal pagina's volgekletst ;)

@essebes

Heb je een pb'tje gestuurd....

@waterlelie

Welkom terug :D

@gerda

Moeilijk hoor uitzoeken van geboortekaartje er is zoveeeel keus...wij gaan ook maar eens wat mappen halen als bij ons de geslachten duidelijk zijn....ben benieuwd of er uit kunnen komen :-k

@Miep

ZAl zeker rustig aan doen ;)

Nou meiden volgens mij is het zo wel aardig compleet....
    Ik zal me even gaan aankleden, moet eerst mijn auto sleutels maar eens zoeken ze zijn spoorloos verdwenen :rolleyes: :rolleyes:

Nog 1 nachtje slapen dan hebben we de pretecho JOEHOEEEE heb ik wel zin in ook wel weer spanennd hoor.

7. sanneke

sanneke VIP lid

3 feb 2006
    5.476
    0
    0
    Kreeft, sterkte met het gesprek met je baas. Hopelijk kan ie een beetje begrip voor je opbrengen. Hij zal wel moeten.

8. kreeftje1984

kreeftje1984 Fanatiek lid

19 jul 2006
    2.510
    0
    0
    Een huisje in FRIESL
    @sanneke

Hij zal idd wel moeten het is op advies van het ziekenhuis daar kan hij niet onderuit.
    Nou op zich brengt hij altijd wel begrip op hoor maar ja tis maar net hoe het valt bij de bazen ;)

9. Iloon

Iloon Fanatiek lid

5 mei 2007
    2.583
    0
    0
    Huismama
    Maastricht
    @ nannie: welkom, leuk weer een Limburger erbij :)

@ dreams: jaa de pizza was heerlijk.....enne ben benieuwd hoe het bij de VK was..nog maar 1 dagje voor je echo :) :)

Verder zijn de scholen hier weer begonnen en de oudste al op school en Serena mag vanmiddag weer :)
    Enne vanmiddag ook weer naar de VK...ben benieuwd hoe de beeb het nu doet :)
    De beeb schopt er aardig op los en dan zie je mijn hele buik bewegen hihi...erg leuk om te zien!

Over de geboortekaartjes: daar gaan wij op korte termijn voor kijken ;)
    Bedankjes doe ik niet aan....heb ik bij de andere 2 ook niet gedaan.

Verder zijn wij 18 september alweer 10 jaar samen en nog steeds niet getrouwd, alhoewel ik dat wel zou willen :)
    Aankomende woensdag gaan wij naar de gemeente om de kleine te erkennen, dan hebben we dat ook geregeld :) :)

10. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    es, ik heb je zaterdag gepbd maar jij hebt je bericht kennelijk nog niet gelezen want hij staat bij mij nog steeds in mijn Outbox...ik heb hem dus nog een keer gestuurd....

11. Kellly

Kellly Fanatiek lid

5 mrt 2007
    1.437
    0
    0
    Heyy ...ik ben ook op 6-6-06 gtrouwd (voor de wet en 09-06-06 voor de kerk)

En koken....nou als mijn mannetje in de keuken komt word ik al zenuwachtig......gaat meteen het brandalarm af hahahahah.
    Nee mijn mannetje kan echt niet koken ...hij wil het wel en probeert het ook maar het lukt hem gewoon niet.

12. Goedemorgen-middag(bijna)

Gisteren hebben wij met zijn 2tjes ge-bbq,toen we net klaar warenmet eten begon het te regen.

Wij zijn niet getrouwd en bijna 6 jaar samen,wel gaan wij een geregistreerd partnerschap afsluiten en natuurlijk de kleine erkennen.
    Neem dan de achternaam van mijn vriend aan.

Verder ben ik gisteren druk in de weer geweest met de babykamer inruimen.
    Van de week met mijn moeder babyinkopen doen.....gezellig dagje met zijn 2.

13. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Bevallingslijst

01-12-07
    Caruli - 25jr - 2e kindje - bevallen op.... - zh bevalling - flesvoeding - geslacht ???
    Iloon - 3e kindje - bevallen op....- zh bevalling - flesvoeding - meisje
    Suus2007 - 2e kindje - bevallen op.... - thuis bevalling - borstvoeding - geslacht ???

02-12-07
    Boontje - 1e kindje - bevallen op....- thuis bevalling - borstvoeding - verrassing

03-12-07
    Jufffie - 1e kindje - bevallen op.... - zh bevalling - borstvoeding - meisje
    Sofine - 1e kindje - bevallen op..... - zh bevalling - borstvoeding - meisje

04-12-07
    Peetje22 - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - geslacht ???
    Elsa - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - flesvoeding - jongen

05-12-07
    Bowie - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - jongen
    Claartje79 - 1e kindje - bevallen op....- thuis bevalling - borstvoeding - jongen

06-12-07
    Nollie - 1e kindje - bevallen op...... - zh bevalling - borstvoeding - geslacht???
    Essebes - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling of kraamhotel - borstvoeding - meisje

07-12-07

08-12-07
    ayse - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - meisje
    lentefee - 4e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - jongen

09-12-07
    loopy - 1e kindje - bevallen op....- thuis bevalling - borstvoeding - geslacht ???
    Sam28 - 1e kindje - bevallen op..... - zh/thuis?? bevalling - borstvoeding - meisje
    Frederike80 - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - bekend bij frederike80

10-12-07
    Kelly - 1e kindje - bevallen op....- thuis bevalling - borstvoeding - jongen
    Lola - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - geslacht ???

11-12-07
    Gerda79 - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - blijft verrassing

12-12-07
    Malaika- 1e kindje - bevallen op... - thuisbevalling - borstvoeding - jongen
    Me2 - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borst/fles??? - geslacht blijft verrassing
    Mamainspe - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - geslacht ???

13-12-07
    Arka - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling borstvoeding - geslacht ???
    Ikkie - 1e kindje - bevallen op.....- thuisbevalling - borstvoeding - geslacht ???

14-12-07
    Linny0903 - 2e kindje - bevallen op....- thuis bevalling (waarschijnlijk) - flesvoeding - geslacht ???
    augustus - 1 e kindje - bevallen op.... - thuis bevalling - borstvoeding - meisje

15-12-07
    Aisca - 1e kindje - bevallen op.....- zh bevalling - borstvoeding - geslacht ???
    Nannaf - 1e kindje - bevallen op.....- thuis bevallen - borstvoeding- geslacht blijft een verrassing!
    Missy78 - 1e kindje - bevallen op.....- thuis bevallen - borstvoeding- geslacht ???

16-12-07
    Misskeita - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - meisje
    vlindertje - 2e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - meisje

17-12-07
    Hairdresser - 1e kindje - bevallen op..... - thuisbevalling - flesvoeding - geslacht??

18-12-07
    Johana79- 1e kindje- bevallen op...-zh bevalling - borstvoeding - meisje
    Olga - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - jongen

19-12-07
    bipat - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - flesvoeding - jongen
    maartjeh - 1e kindje - bevallen op.....- thuis bevalling - borstvoeding - geslacht blijft verrassing

20-12-07
    Sanneke - 1e kindje - bevallen op.... - zh bevalling - borstvoeding - bij Sanneke bekend!!!

21-12-07
    Brr - 1e kindje - bevallen op.....- thuis bevalling - borstvoeding - geslacht blijft verrassing

22-12-07
    Dreams - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding (indien mogelijk) - geslacht ???

23-12-07
    Salapio - 1e kindje - bevallen op .... - thuis bevalling - borstvoeding - meisje

24-12-07
    Djaminah - 1e kindje - bevallen op.....- zh bevalling - borstvoeding (proberen) - geslacht ???
    Nelly - 1e kindje - bevallen op.... - thuis bevalling - borstvoeding - verrassing

25-12-07
    Dianne - 1e kindje - bevallen op..... - zh/thuis? - flesvoeding - geslacht??

26-12-07

27-12-07

28-12-07
    French - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - flesvoeding - meisje
    Miep en Miep - 1e kindje - bevallen op....- thuis bevalling - flesvoeding - geslacht ???
    lizzie84 - 1e kindje - bevallen op...- thuisbevalling - borstvoeding - geslacht blijft een verrassing.
    Mamabeer - 2e kindje - bevallen op....- thuis bevalling - borstvoeding - verrassing
    Lisette - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - geslacht ???

29-12-07

30-12-07
    bloem1972 - 1e kindje - bevallen op...- thuisbevalling - borst/flesvoeding - geslacht ??? (twijfel nog)
    Lindy - 1e kindje- bevallen op...- ziekenhuisbevalling-Borst en flesvoeding- meisje
    Moon85- 1e kindje (3de zwangerschap)- bevallen op ...- ziekenhuisbevalling ivm diabetes - borstvoeding - geslacht (wil de kleine nog niet laten zien)

31-12-07
    kreeftje1984 - 1e (2) kindje(s) - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - geslacht ???
    waterlelie - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - geslacht ???
    inge1975 - 2e kindje bevallen op ...... -thuisbevalling? - borstvoeding proberen - geslacht ??

Meisjes: 12
    Jongens: 8
    Verrassing: 7

Wil je de lijst updaten dan de persoon die als laatste heeft geupdate "Quoten" en de [qoute] haakjes weghalen.
    NIET Kopiëren! Dan gaat alle vet gedrukte verloren

14. waterlelie

waterlelie Fanatiek lid

17 apr 2007
    1.166
    0
    0
    leerkracht basisonderwijs
    Bollenstreek
    Mijn man en ik zijn alweer dik een jaar getrouwd. We zijn op 16-06-2006 getrouwd. Dan ben ik ook jarig en ik vond het een mooi verjaardagscadeau... :D

Mijn man kan wel koken en dat doet hij ook heel vaak. Vooral als ik werk, want ik ben altijd later thuis. In de vakantie kook ik heel vaak en dat vindt hij wel fijn. Vooral als hij thuis komt na een dag werken.

Tjonge jonge, wat een was ontwikkel je op een vakantie zeg! De derde draai zit er nu al in en zo te zien moeten er nog twee... Nou ja, het houdt je van de straat.. :)
    Letterlijk en figuurlijk want ik heb geen kleding om aan te trekken. Wat ik voor de vakantie nog paste en achter gehouden had is nu alweer te klein... Dus ik zit noodgedwongen in mijn trouwe huispak! :p

15. Miep en Miep

Miep en Miep VIP lid

27 mei 2007
    8.944
    0
    0
    Lisette…hopelijk kan je man donderdag met je mee hoor! ;)

Sanneke..spannend je man nieuw werk!hopelijk bevalt het!
    En zelf lekker aan het opruimen! :D

Kreeftje succes vanmiddag met je baas!
    Enne heb je de autosleutels nog gevonden? :rolleyes:

Iloon..ook niet getrouwd..kan altijd nog toch?
    En erkennen hebben wij ook al gedaan..moet voor je 25e week..toch? :rolleyes:

Essebes..bij mij hetzelfde geval als bij Me2..ik had je al gepbt..maar je hebt m nog niet gelezen.. ;)

Vlindertje..leuk hoor deze week lekker druk met inkopen doen!
    :D

Ik heb even pauze..ga zo de hondjes eens uitlaten..

16. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ik heb weinig tijd, maar wil jullie toch even laten weten dat alles helemaal goed is met onze lieve, mooie meid! De echo was geweldig en daarna naar de verlos was een kers op de taart ... alles is goed, groeit goed, alles erop en eraan, hartje klopt zoals het hoort te kloppen, baarmoeder is prima ...

Kortom ... JOEPIE!

Was echt dood en dood nerveus vanochtend. Denk niet dat ik ooit zo nerveus ben geweest!

Wens dreams dan ook heel veel plezier morgen bij de echo! En miep en miep bij de geslachtsbepaling. Er komen nu allemaal verjaardagen aan (schoonmoeder en ikzelf) en zal dus weinig online zijn. Om 13u gaan we naar de Prenatal om bedje en commode te kopen én natuurlijk alvast iets leuks kopen voor onze meid!

Wel grappig ... ik heb mezelf altijd gezien als een jongensmama en was dus bijna verbaasd toen ze vertelde dat het een meissie is. Maar ik vind het maar wat leuk! Een meid!

*tralalalala ...*
    **dag van salapio kan niet meer stuk**

Wij zijn bijna een jaar getrouwd en zijn nu bijna drie jaar samen. Mn lief kookt regelmatig en heel lekker. Verder is hij degene die het meeste doet in het huishouden dus ik mag echt niet klagen. Hij heeft het wat dat betreft niet met mij getroffen ;). Ik ben wel meestal degene die kookt (kan ik ook goed al zeg ik het zelf) en ben natuurlijk ook de liefste dus dat compenseert alles ... toch? :oops:

X

17. Miep en Miep

Miep en Miep VIP lid

27 mei 2007
    8.944
    0
    0
    Bevallingslijst

01-12-07
    Caruli - 25jr - 2e kindje - bevallen op.... - zh bevalling - flesvoeding - geslacht ???
    Iloon - 3e kindje - bevallen op....- zh bevalling - flesvoeding - meisje
    Suus2007 - 2e kindje - bevallen op.... - thuis bevalling - borstvoeding - geslacht ???

02-12-07
    Boontje - 1e kindje - bevallen op....- thuis bevalling - borstvoeding - verrassing

03-12-07
    Jufffie - 1e kindje - bevallen op.... - zh bevalling - borstvoeding - meisje
    Sofine - 1e kindje - bevallen op..... - zh bevalling - borstvoeding - meisje

04-12-07
    Peetje22 - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - geslacht ???
    Elsa - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - flesvoeding - jongen

05-12-07
    Bowie - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - jongen
    Claartje79 - 1e kindje - bevallen op....- thuis bevalling - borstvoeding - jongen

06-12-07
    Nollie - 1e kindje - bevallen op...... - zh bevalling - borstvoeding - geslacht???
    Essebes - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling of kraamhotel - borstvoeding - meisje

07-12-07

08-12-07
    ayse - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - meisje
    lentefee - 4e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - jongen

09-12-07
    loopy - 1e kindje - bevallen op....- thuis bevalling - borstvoeding - geslacht ???
    Sam28 - 1e kindje - bevallen op..... - zh/thuis?? bevalling - borstvoeding - meisje
    Frederike80 - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - bekend bij frederike80

10-12-07
    Kelly - 1e kindje - bevallen op....- thuis bevalling - borstvoeding - jongen
    Lola - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - geslacht ???

11-12-07
    Gerda79 - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - blijft verrassing

12-12-07
    Malaika- 1e kindje - bevallen op... - thuisbevalling - borstvoeding - jongen
    Me2 - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borst/fles??? - geslacht blijft verrassing
    Mamainspe - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - geslacht ???

13-12-07
    Arka - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling borstvoeding - geslacht ???
    Ikkie - 1e kindje - bevallen op.....- thuisbevalling - borstvoeding - geslacht ???

14-12-07
    Linny0903 - 2e kindje - bevallen op....- thuis bevalling (waarschijnlijk) - flesvoeding - geslacht ???
    augustus - 1 e kindje - bevallen op.... - thuis bevalling - borstvoeding - meisje

15-12-07
    Aisca - 1e kindje - bevallen op.....- zh bevalling - borstvoeding - geslacht ???
    Nannaf - 1e kindje - bevallen op.....- thuis bevallen - borstvoeding- geslacht blijft een verrassing!
    Missy78 - 1e kindje - bevallen op.....- thuis bevallen - borstvoeding- geslacht ???

16-12-07
    Misskeita - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - meisje
    vlindertje - 2e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - meisje

17-12-07
    Hairdresser - 1e kindje - bevallen op..... - thuisbevalling - flesvoeding - geslacht??

18-12-07
    Johana79- 1e kindje- bevallen op...-zh bevalling - borstvoeding - meisje
    Olga - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - jongen

19-12-07
    bipat - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - flesvoeding - jongen
    maartjeh - 1e kindje - bevallen op.....- thuis bevalling - borstvoeding - geslacht blijft verrassing

20-12-07
    Sanneke - 1e kindje - bevallen op.... - zh bevalling - borstvoeding - bij Sanneke bekend!!!

21-12-07
    Brr - 1e kindje - bevallen op.....- thuis bevalling - borstvoeding - geslacht blijft verrassing

22-12-07
    Dreams - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding (indien mogelijk) - geslacht ???

23-12-07
    Salapio - 1e kindje - bevallen op .... - thuis bevalling - borstvoeding - meisje

24-12-07
    Djaminah - 1e kindje - bevallen op.....- zh bevalling - borstvoeding (proberen) - geslacht ???
    Nelly - 1e kindje - bevallen op.... - thuis bevalling - borstvoeding - verrassing

25-12-07
    Dianne - 1e kindje - bevallen op..... - zh/thuis? - flesvoeding - geslacht??

26-12-07

27-12-07

28-12-07
    French - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - flesvoeding - meisje
    Miep en Miep - 1e kindje - bevallen op....- thuis bevalling - flesvoeding - geslacht ???
    lizzie84 - 1e kindje - bevallen op...- thuisbevalling - borstvoeding - geslacht blijft een verrassing.
    Mamabeer - 2e kindje - bevallen op....- thuis bevalling - borstvoeding - verrassing
    Lisette - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - geslacht ???

29-12-07

30-12-07
    bloem1972 - 1e kindje - bevallen op...- thuisbevalling - borst/flesvoeding - geslacht ??? (twijfel nog)
    Lindy - 1e kindje- bevallen op...- ziekenhuisbevalling-Borst en flesvoeding- meisje
    Moon85- 1e kindje (3de zwangerschap)- bevallen op ...- ziekenhuisbevalling ivm diabetes - borstvoeding - geslacht (wil de kleine nog niet laten zien)

31-12-07
    kreeftje1984 - 1e (2) kindje(s) - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - geslacht ???
    waterlelie - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - geslacht ???
    inge1975 - 2e kindje bevallen op ...... -thuisbevalling? - borstvoeding proberen - geslacht ??

Meisjes: 13
    Jongens: 8
    Verrassing: 7

Wil je de lijst updaten dan de persoon die als laatste heeft geupdate "Quoten" en de [qoute] haakjes weghalen.
    NIET Kopiëren! Dan gaat alle vet gedrukte verloren

18. Miep en Miep

Miep en Miep VIP lid

27 mei 2007
    8.944
    0
    0
    waterlelie..lekker dat je man ook wel eens kookt!
    en lekker bezig met de was..... ;)

salapio...fijn dat de echo goed was!
    en gefeliciteerd met jullie meid!
    leuk hoor!
    Veel plezier straks met shoppen! :D
    en wat heerlijk dat bij jullie alles compenseert! ;)

19. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Foto's staan in album!

20. Miep en Miep

Miep en Miep VIP lid

27 mei 2007
    8.944
    0
    0
    salapio...mooie echofoto's heb je!
    heel duidelijk! :D

ik heb net een hard bolletje kaas gegeten met een bekertje melk..
    tja..beetje gezond.. :D
    en dan als toetje..een snicker.. :)

heb net de hondjes uitgelaten..
    en dan voel ik me echt een zwangere eend.. :)
    waggelwaggel..

Deel Deze Pagina