December 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door MamaNorah, 25 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kreeftje1984

kreeftje1984 Fanatiek lid

19 jul 2006
    2.510
    0
    0
    Een huisje in FRIESL
    Mooie echo Salapio!!!

Autosleutels zijn inmiddels boven water liggen in de auto van manlief en tsja die is dus weg gelukkig heb ik nog resrevesleutels ;)

Zo ik ga nu weg kom later wel weer...doei doei...

2. Miep en Miep

Miep en Miep VIP lid

27 mei 2007
    8.944
    0
    0
    nou kreeftje dan heb je nog geluk dat je nog de reservesleutels heb! :D

3. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    @ salapio

Gefeliciteerd met een meisje!
    Mooie echo's zeg :)

4. Boontje

Boontje Actief lid

30 mrt 2007
    153
    0
    0
    Hoi Ladies,

Het heeft even geduurd (vakantie + hele rustige week op het werk en dus veel thuis gewerkt), maar ik ben weer online....
    Ik heb maar besloten om niet terug te lezen. Zijn meer dan 120 pagina's..... Las tussen de regels door wel de vervelende berichten van Loopy en Caruli. Meiden enorm veel sterkte! Hoop dat dit de enige nare berichten waren...

Hier gaat alles zo z'n gangetje. De 20 weken echo hebben we gehad. De kleine was lekker eigenwijs en wilde niet zo liggen dat alles goed te zien was. Na een rondje lopen eindelijk het hartje goed in beeld en een niertje gezien. Het andere niertje was niet zichtbaar, maar de echoscopiste maakte zich daar geen zorgen over, ze heeft wel de aders gezien met twee vertakkingen voor de nieren. Mochten we het willen konden we nog wel een keer terugkomen.....
    We twijfelde enorm of we wilden weten wat het wordt, vandaar hadden we aangegeven dat als het zichtbaar was we het wel wilden weten, maar dat ze niet op zoek hoefde te gaan. Onze kleine heeft het dus maar voor ons besloten en is lekker 'dwars' blijven liggen. Het is dus voor ons een verrassing wat het gaat worden! Wel leuk te zien dat heel veel van jullie het inmiddels weten of bijna weten....

Ik voel de baby overigens nog steeds lekker schoppen. De baarmoeder is nu een end boven de navel gegroeid en ik voel de kleine nu het meest rond de navel.
    Gisteren deed de kleine rustig aan, ik heb hem/haar weinig gevoeld, terwijl ik meestal de baby rond de 8 keer op een dag voel. Maak me meteen een beetje zorgen, maar vandaag maakt hij/zij het weer helemaal goed en is lekker actief en laat mijn buik lekker bewegen. Zijn er dames die dit herkennen? Mijn VK heeft gezegd dat het normaal is, maar toch....

O ja, over trouwen, wij zijn (nog) niet getrouwd en zijn nu ruim anderhalf jaar samen. (Zo'n beetje 2 jaar als de beeb komt ;) )
    Wel hebben we een samenlevingscontract geregeld toen we het huis hebben gekocht.
    Enne eten koken....., afhankelijk van het rooster van mijn vriend en wie er het eerste thuis is kookt mijn man of ik. Eerlijk gezegd kookt hij meer door de week en ik vaak in het weekend.

5. Boontje

Boontje Actief lid

30 mrt 2007
    153
    0
    0
    O ja, sinds anderhalve week heb ik ook lekkende (.)(.)..... Rare gewaarwording ineens een natte borst, gelukkig vooralsnog alleen 's nachts. Wel een enorm mooie bewustwording dat je lichaam zich steeds meer aan het voorbereiden is op de komst van je kindje!

6. dreams

dreams Fanatiek lid

19 apr 2007
    1.460
    0
    0
    Zo daar kom ik even updaten aan mijn lieve mede zwangere vriendinnetjes

Allereerst even: Salapio : proficiat met je meid voor ik het vergeet!

Miep & Iloon: Lief dat jullie aan me dachten
    Ik moest best lang bij de VK wachten, opeens werd ik me daar weer duizelig ik denk oh nee he! Zon eng gevoel.
    Mn HB-gehalte erna ook geprikt maar dat was netjes : 7,5
    De stagiaire had naar het hartje geluisterd normaal binnen 1 seconder, nu duurde het wat langer
    De VK zei de baby was volop aant bewegen, en daardoor duurde het wat langer. Je hoorde ook een schop hihi.
    Ze zei letterlijk de baby heeft het wel fijn daarbinnen een heel feestje. Was schijnbaar erg beweeglijk.
    Ik zei dat ik em iedere dag voelde, en zei ze dat dat niet hoefde by de 28e week pas, maar wel leuk meegenomen natuurlijk :D
    Alles was dus goed, en nu op naar morgen ik kan nu echt niet meer wachten..

Kreeftje: nog 1 dagje.. Joehoeeee.

En wij gaan volgend jaar trouwen, waarschijnlijk 08-08-08..
    Mn mannetje zegt het een paar keer per week, we gaan volgend jaar trouwen he!
    Maar wanneer het echte aanzoek komt, ik ben benieuwd :D

Xx dreams

7. Bowie

Bowie Actief lid

15 jun 2007
    438
    0
    0
    Hallo meiden,

Heb snel even bijgelezen maar er is weer zoveel getyped dat ik niet overal op kan reageren.
    In ieder geval weer een hoop mooie echo's, gefeliciteerd meiden. Salapio gefeliciteerd met je dochtertje! Hoe staat de stand van de jongens en meisjes eigenlijk nu? Gaat het weer een beetje gelijk op?

Essebes, sorry, ik heb je nu pas een pb-tje gestuurd, ik heb gewoon simpelweg geen tijd om elke dag op dit forum te kijken, vandaar mijn late reactie. Sorry daarvoor. Hoor graag van je hoeveel ik op welk rekeningnummer moet overmaken.

Helaas geen nieuws van Loopy en ook rondom Caruli is het stil. Ik denk dat beide dames nu tijd nodig hebben. Maar ik denk elke dag aan jullie hoor!

Verder hier alles ok behalve inderdaad zoals sommige andere dames enorme dikke enkels en voeten. Maar dat is te overzien.

En dan ook nog heel erg goed nieuws: we hebben een nieuw huis gekocht! En dat huis is helemaal af dus we hoeven er niets meer aan te doen, alles is precies zoals we het hebben willen. Alleen de babykamer gaan we anders doen, verder alles super prachtig! Ik ben zo opgelucht! De financiering moet wel nog rond komen maar daar heb ik alle vertrouwen in. 1 oktober gaan we verhuizen!

Verder las ik de vraag of we getrouwd zijn: nee, we zijn niet getrouwd, gaan we misschien nog weleens doen ivm achternamen en feestje maar heeft geen haast.

Wanneer is iedereen jarig: ook ik ben rond de geboortedatum van onze jongen jarig, te weten 30 december.

Nou dat was t volgens mij wel weer. Fijne dag / dagen allemaal. xx

8. Ayse

Ayse Fanatiek lid

16 dec 2006
    1.210
    0
    0
    begeleidster verstandelijk gehandicapten
    Utrecht
    hallo allemaal

zo weer druk aan het werk.

Ik ken me man 10 jaar en we zijn 28-12-2002 getrouwt.
    Mijn man kookt veel bij ons lekker.

Salapio mooie echo.

zo nu weer aan het werk

9. Miep en Miep

Miep en Miep VIP lid

27 mei 2007
    8.944
    0
    0
    Boontje..fijn dat alles goed was met de echo!

Dreams..fijn dat alles goed was bij de vlos!
    Lekker een feestje daarbinnen!
    En volgend jaar trouwen..spannend!

Bowie..Gefeliciteerd met jullie nieuwe woning!
    Fijn dat jullie daar niet veel hoeven doen!

Ayse..fijn dat je man veel kookt!
    En werkse..

Ik ga ook weer aan het werk..tot later..

10. sanneke

sanneke VIP lid

3 feb 2006
    5.476
    0
    0
    Salapio, mooie echofoto's! Die van mij was zo beweeglijk toen de echoscopiste een profielfoto van ht gezichtje wilde maken, dat ie een beetje vaag is geworden.

Dreams, nog 1 dagje. Gelukkig was het nu bij de VK al goed, dat stelde me wel een beetje gerust voor mijn echo (ik moest donderdag naar de vk en had vrijdag de echo) Beetje kromme zin, maar je snapt hem vast wel.

Heb vanmorgen de halve schuur opgeruimd en ben nu helemaal doodop. Ga lekker even een tukje doen!

Bowie, lijkt me heerlijk als je er zo in kan trekken.

Boontje, ik voel de beeb ook elke dag wel, al lijkt het de ene dag veel meer dan de andere. Ik tel niet hoevaak ik m voel.

Kreeftje, gelukkig zijn de sleutels weer terecht. Das echt zoiets waar je niet op zit te wachten.

11. Dandelion

Dandelion Actief lid

20 jul 2007
    480
    0
    0
    Office manager/ Student CE
    Amsterdam
    Hoi iedereen!

Ik ben Elise en moet ook in December bevallen, dus ik ga lekker in dit topic meelezen! Ben nu druk bezig met alles voor de kinderkamer verzamelen en een beetje uitvogelen wat ik nu allemaal nog wil kopen en vergelijken. Heel leuk.

Doei!

Elise

12. waterlelie

waterlelie Fanatiek lid

17 apr 2007
    1.166
    0
    0
    leerkracht basisonderwijs
    Bollenstreek
    Welkom Elise....

Klets lekker mee...

Wanneer ben je uitgerekend?

@Salapino en Sanneke
    Mooie echofoto's hoor. Heb even zitten genieten.

@Dreams
    Fijn dat het goed was bij de verloskundige. Spannend hoor.. Nog een dagje wachten!

Gelukkig is het hier mooi weer. De was droogt lekker en ik strijk me een ongeluk. Maar het is echt nodig. Ik heb geen kleding meer die ik goed pas. Loop nu in een broek rond met de knoop en rits open.. :oops: :)

In de vakantie heb ik heel veel last gehad van een spier (denk ik) in mijn rechterbovenbeen. Die doet soms zo'n zeer dat ik heel moeilijk kan lopen. Vandaag dus ook weer en ik snap niet hoe het komt. Maak geen rare bewegingen of zo. Zijn er meer mensen die er last van hebben?

13. dreams

dreams Fanatiek lid

19 apr 2007
    1.460
    0
    0
    Miep : Ja gelukkig was alles goed bij de VK, vooral dat die veel beweegt ben ik wel blij om!

Sanneke : Ja nu heb ik wel geruststelling. Omdat ik me onbewust toch wel een beetje zorgen maakte.
    En nu hopen dat morgen ook alles in orde is, wara ik wel van uitga.
    Ben benieuwd wat we allemaal komen te weten..

Nou, ik heb vannacht al amper geslapen van de spanningen zal deze nacht wel NOG erger worden, dus ik ga ook even een dutje doen.

Elise : Welkom bij de december mama's. Het is hier heel gezellig en je moet veel bijlezen steeds hihi! En leuk dat je al aan de babykamer bezig bent.
    Weet je ook al wat je krijgt?

Groetjes (zenuwachtige) dreams

14. dreams

dreams Fanatiek lid

19 apr 2007
    1.460
    0
    0
    @ waterlelie ja heel spannend
    ik wou nog even snel op jou reageren
    Haha ik loop nu ookz o rond maar mn benen zijn nog tamelijk dun en die broeken met strakke pijpen zitten zo lekker
    Maar die buik groeit al flink dus krijg net nog de rits dicht maar de knoop niet meer haha!

Nu gaat deze mama een boekje lezen en in slaap vallen
    Xx

15. Nelly

Nelly Fanatiek lid

5 mei 2006
    2.955
    1
    0
    Noord-Brabant
    Hihi... hier nog zo-eentje. Als mijn borsten overdag jeuken, heb ik 's avonds natte of opgedroogde plekjes in mijn bh. Fijn dat het allemaal al werkt, maar moet dat nu al? ;)
    Maar ik geniet ook steeds meer van mijn zwangere lijf. Heerlijk die "kwaaltjes".

16. momhairy

momhairy Fanatiek lid

13 aug 2007
    2.180
    0
    36
    kapster
    hoi hoi ik ben ook weer van de partij
    ik heb al die tijd wel meegelezen en heb leuke dingen gezien en ook best veel minder en erg minder leuke dingen gezien.

ik stond eerst onder de naam hairdresser maar ik was mijn wachtwoord kwijt en met geen mogelijk heid kon ik die niet meer opvragen.
    normaal sturen ze dan een nieuw emailje maar nee niks kwam er.
    dus nu maar een nieuwe naam . even maar weer een banner maken en me album een keer volgooien.

verder gaat alles goed hier.
    vorige weer donderdag me 20 weken echo gehad en alles was goed en het beweegt ook erg veel.volgens mij slaapt het bijna nooit voor me gevoel.

ik kom snel weer lekker mee praten.
    liefs esther

17. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Ik voel de baby bijna elke dag, maar soms heel weinig en soms heel veel en niet altijd even duidelijk.

18. Lindy

Lindy VIP lid

16 jan 2007
    5.390
    1
    36
    ben fulltime mama
    haj meiden ik ben weer thuis. heb een heerlijk weekend gehad.
    mooi weer. :). jeetjew atheben jullie weer veel bij geschreven zeg :)
    meiden bedankt voor jullie leuke reacties :).
    ben zo super blij.. voel de kleine zowat iedere dag.
    ze is druk bezig heen en weer schoppen dan weer links en dan weer
    rechts, mijn placenta ligt achter en daarom zei
    de vk al dat ik het vroeg zal voelen en ja sinds 16 wkn voel
    ik de kleine. nu sinds 2 wkn voel ik haar iedere dag:) heerlijk gevoel.
    mijn gedachten zijn het hele weekend bij Loopy geweest.
    jeetje wat is het allemaal oneerlijk zeg :(.

ik probeer op iedereen te reageren maar
    mijn geheugen laat me af en toe een beetje in de steek
    sorry

Moon85: ahh meid wat vervelend dat je BI hebt,
    hoop dat je er niet te veel last van gaat krijgen .

Djaminah: wat leuk een meid.. de meiden staan
    deze maand wel voor he :).. we krijgen een Roze
    maand hihi wat leuk..

French: ook een meid wat gaaf :)

lentefee: wij willen wel een 3d echo laten maken
    over een paar weekjes :)

Evalyn: jeetje meid. wat een rot bericht zeg.
    hoop echt dat je baby het vol blijft houden.
    en dat het allemaal spaak zal lopen
    duim voor je meid..

Gerda: wat fijn om zo af en toe weer wat van je te horen.
    hoop dat je je al wat beter voelt.
    wat lief van je moeder en zus dat je alle baby
    spulletjeshebt gehad:)

Linny: van harte met je zoontje. en een mooi echo natuurlijk

nannie: welkom :)

Nog even een reactie op de vraag die gesteld zijn:)
    mijn vent is kok , dus hij kookt maar al te graag hihi..
    En mijn mannetje en ik gaat dit jaar nog trouwen :)
    Ik heb nog geen last van lekkende borsten gelukkig :)
    Heb nog nieuws:

we hebben een mooi aanbod gekregen voor een huisje
    midden in het centrum van Zaandam,alleen boven een kroeg maarja
    opzich is dat niet z`n heel erg probleem.
    de slaapkamers zijn helemaal boven en daar heb je zowat geen
    last van de muziek. we willen binnekort even gaan kijken.
    het is helaas wel prijzig :s dus weet nog niet of we het doen
    want het is een half maand salaris.. dus ja,,

19. dianne

dianne Fanatiek lid

10 apr 2007
    2.919
    0
    36
    heey meiden,

Ben er weer ff tussen uit geweest, maar ons huisje is nu bijna af, nog een muur moet gestuucd worden en dan is alles af, ik ben helemaal happy! ik heb een nieuw bankstel uitgezocht, wat denk je levertijd van14 weken! niet normaal meer danben ik al met zwangerschap verlof! wat mij betreft mag het zover zijn, ik wou dat ik een luikje had in me buik kon ik ff spieken haha!

20. Miep en Miep

Miep en Miep VIP lid

27 mei 2007
    8.944
    0
    0
    Elise, welkom!
    Gezellig dat je meekomt lezen en misschien ook schrijven..
    En lekker bezig met de babykamer..leuk! ;)

Waterlelie..druk met wassen en strijken….
    Tja dan moet je toch maar nieuwe kleren erbij halen hoor.. :)

Dreams lekker een middagdutje..heerlijk! ;)

Momhairy..fijn dat je er weer bent!
    En fijn dat de echo goed was!Weet je ook al wat het wordt? :rolleyes:

Lindy..fijn dat je het leuk hebt gehad!
    En spannend hoor..misschien een nieuw huisje.. ;)

Dianne..fijn dat het huis bijna klaar is!
    En wat vreselijk hè die lange levertijden! :rolleyes:
    Tja en wat dat luikje betreft..zouden we allemaal wel willen.. :)

Ik heb even pauze..effe bijlezen..en dan mag ik zo weer aan de bak..

Deel Deze Pagina