@ Dreams, Mn banner staat gewoon erderaan. Zie je 'm niet? Nee ik heb wel veel foto's gehad maar met 20 weken niet. de gyn's geven altijd een foto, maar die gierige arts-ass's en verloskundigen niet! meid morgen ga je je ogen uitkijken en geniet ervan. Ik ben wel blij dat ik heir wel meeeeeeeeeeeerdere positieve verhalen hoor dan het negatieve. Die andere meiden kunnen er ook niks aan doen! Dikke knuf terug en laat morgen wat van ej horen!
Ja zal ik doen! Ik hoop ook echt dat bij jou alles goed verloopt hier! Maar dat zal ook wel! Je bent nu al zo ver. Wat ik vergeten was te zeggen, mn moeder moest vanmiddag nog naar het ziekenhuis voor een infuus. En een verpleegster die ze goed kent had een boxkleed en speelhuisje van nijntje meegegeven een houten lampje en een tummytub met bad standaard voor mij. Wel lief vond ik dat! En nog een donkerblauwe kinderwagen die mn moeder hier houd, Want ik vond hem niet zo leuk. maar was wel nog zo goed als nieuw had ik gratis gekregen. Vond ik echt lief O ja en nog een traphekje
Olga..wat fijn dat de wieg af is! Ben echt zeer benieuwd hoor naar je fotos! Dandelion..nog wat gekocht bij ikea? Juffie..fijn om weer wat van je te horen meid! Ik kan me voorstellen dat je het je aantrekt hoor.. Heel begrijpelijk.. En wat leuk dat je bij de bevalling was van je vriendin!leuk! Alvast voorbereiding. Enne de celine wieg is wel een plaatje hoor! Vrijdag een pretecho leuk! Dreams..heerlijk in coma gelegen..lekker! en morgen al hoor meid! Hoe laat moet je heen? En wat ben je lekker verwend! Wat leuk!zulke leuke dingen! ben net klaar met werken... ik ga zo even een filmpje kijken....
ach en ik kreeg net van klanten een nijntje rammelaar..leuk hoor! ik ga nu filmpje kijken...fijne avond!
Miep : ik moet morgen al om 08:45uur in het ziekenhuis zijn dus dat is al erg snel. Vanavond voor het slapen gaan nog douchen en dan morgen om 08:00u op jeetje daz wel erg vroeg voor mij! Maar ben blij dat ik het niet 'smiddags heb hihi Niet al te laat slapen dan komt dat wle goed, alhoewel vannacht heb ik ook geen oog dicht gedaan
Juffie, fijn om weer es wat van jou te horen. Hopelijk blijft je beeb nog lang in jouw buik wonen. Veel sterkte en ik kan me voorstellen dat je je vervelend voelt onder de verhalen van caruli en loopy. Leuk van je wieg, Olga, ben errug benieuwd naar je foto's. Bij ons is in het kamertje nog helemaal NIKS gedaan. ben vandaag begonnen met het opruimen van de schuur, zodat de rommel van hierboven (we wonen op een flat) naar beneden kan. Maar het begin is er. ik krijg nu een koffieuitnodiging van een vriendin, dus ik kap nu, maar ga vanavond nog wel ff verder. Baaibaai zwaaizwaai
@juffie Meid kan me heel goed indeken dat het je allemaal niet meevalt leef erg met je mee Weet dat wij er hier voor je zijn! en als je afleiding wilt trek maar aan de bel dan kletsen we er even op los Wat leuk dat je bij de bevalling van je vriendin aanwezig was, ik kan me goed indenken dat ons nog heel wat te wachten staat en ik moet 2x...hahah.... Een leuke wieg hoor, zou niet weten waarom die niet geschikt zou zijn Hoop dat je een mooie echo hebt vrijdag en er van kunt gaan genieten: JE HEBT HET VERDIEND!!!! @Olga Ben erg benieuwd naar foto's! @dandelion Nog aankopen gedaan @dreams Morgen ook echo toch? Wij hebben morgen om 18:15 de pretecho JOEHOEEEEEEEEEEEEEEEE Veel succes en plezier meid Zo strax lekker weer mijn bedje in hopen op een goede nacht is altijd weer een verassing! Morgen mijn 1ste afspraak bij fysio ben erg benieuwd.
Meiden,, ik heb het idee dat het groeien van me buik stil staat ofso. echt waar woog in het begin 62 kilo ongeveer en ben toen intotaal 4 kilo aangekomen. en nu is alles er weer af en ben ik in totaal 1,5 kilo er bij. is tochniet goed? als ik hoor dat iedereen zo veel aankomt. ga k me daar weer zorgen om maken :x ben ook een muts ook.. ben blij als ik weer naar de VK mag
@ kreeftje, ik ben een en al spanning ik heb ook morgen ja! Jeetje wat moet jij lang wachten maar ik heb de pretecho ook pas 20:00u 'savonds Dus voor die is dat denk ik normaal Nou jij veel succes en veel plezier ook morgen Ik ga de uurtjes nog even aftellen, jeetje wat ben ik zenuwachtig hihi
Juffie wat fijn om iets van je te horen leuk pret echo geniet er van lekker. Leuke wieg hoor . kreeft endreams veel succes morgen met jullie echo.
Hoi Lindy, ik ben ook een beetje aan het wisselen qua gewicht. Het komt eraan en is er net zo snel weer vanaf. In totaal ben ik nog maar 4 kilo aangekomen. Niks om je druk om te maken, hoor! Van de verloskundige heb ik te horen gekregen dat als je aan het einde van je zwangerschap 8 kilo ben aangekomen dat het heel goed is. In principe ben je dan het gewicht van je kindje, placenta, borsten, extra bloed enz. aangekomen. Juist heel goed! Knuf Aisca
Welkom thuis waterlelie! heb je het fijn gehad? (leuk he al die was bij thuiskomst 8) ) Nelly, ik word al moe van het lezen van alles wat je gedaan hebt! Goed hoor! Ik moet ook nog 3 kledingkasten leeghalen, uitzoeken & weer ordenen Wat een rot klus he?! maar fijn als het gebeurd is Miep & miep, zozo 13,5 jaar bij elkaar, da's al lang zeg, leuk! als ik eerder dan jou een voedingskussen aanschaf, hou ik je wel op de hoogte hoe die slaapt Liset je wint van Miep & miep! Alweer 14jr bij elkaar, toppie hoor! enne fijn dat jullie het zo eerlijk verdeeld hebben met koken, toch maar s met t mannetje gaan praten Iloon, ik heb die kleine hummel ook alvast erkend samen met m'n vriendje, wij willen ook wel trouwen hoor, eigenlijk zijn we maar een beetje omslachtig bezig : samenlevingscontract opstellen, kindje erkennen en als dat allemaal geregeld is gaan we trouwen Salapio, geweldig wijffie! Geruststelling allemaal he. En leuk nog een meissie er bij, ik had dat ook: zag mezelf altijd als ''jongensmama" maar ik ben nu helemaal gewend aan het idee hoor! En ook super super blij nog steeds, het maakt ook niets uit ook. Fijne verjaardag(en) alvast! Kom je nog wel even taart uitdelen? Bowie, van harte gefeliciteerd met jullie nieuwe woning! Per wanneer krijgen jullie de sleutel? En ben je gek, je hoeft je niet te excuseren zeg, ik heb alle tijd hoor Elise Welkom! Dreams, fijn dat het zo goed ging bij de VK, en morgen je GROTE dag (heerlijk ongeduldje ) En wat een mazzel dat je benen nog slank zijn, bij mij niet hoor pfff... Momhairy, fijn dat je er weer bij bent, lastig als je je wachtwoord kwijt bent, ik log eigenlijk nooit uit, lui he 8) Spannend Lindy dat huisje! ben benieuwd hoor, Zaandam is leuk! Kreeftje, erg fijn om te lezen dat je het nu rustig aan kan doen, super. Olga, ik ben benieuwd naar je kamertje. Mijn kamertje heb ik al binnen, m'n papa gaat m eerdaags in elkaar zetten (ik kan niet wachten ) Juffie, wat mooi zeg dat je de navelstreng mocht doorknippen, ik heb zoiets nog nooit meegemaakt hoor, gaaf. Fijn dat je er weer bent, maar ik snap dat het voor jou xtra moeilijk is om te lezen. Maarre alweer 24 weken, gaat hard hoor. Doen ze bij 26 w sowieso die prik geven om de longetjes te rijpen? Of ligt dat aan hoe het dan gaat? Liefs Es
HOi Lindy, ook ik ben amper aangekomen hoor! Al groeit mn buik wel. Ik woog ook iets van 61 kg ah begin en nu 64 a 64,5, dus ook niet veel. En je bent geen muts hoor Dreams, nog ff en het is zover! Hopelijk slaap je lekker. Kreeftje, pfffffff das nog lang wachten tot 's avonds; maar je hebt ze pas geleden nog gezien he op de echo, dus dat scheelt weer. Sterkte bij de fysio. Ik ga ook lekker slapen, groetjes sanneke
Bedankt allemaal voor de reakties (voor het bloemetje) Miep & miep en me2, ik had de berichtjes al gezien van jullie hoor, alleen nog niet geopend, maar vroeg er ven naar omdat er verder bijna niemand gereageerd had, vandaar, ik zal eerdaags even reageren. M'n vriendje zit nu in Vegas, hij gaat ons spaargeld vergokken zei hij (flauw geintje he ) Net even bij m'n moeder gegeten en daarna wat foto'tjes gekeken, ik wil graag een fotomuurtje maken in het babykamertje, baroklijstjes zilverkleurig en dan babyfoto's van mijn ouders, schoonouders, mezelf, vriendje en broer & zus, en natuurlijk (maar dan in kleur) m'n eigen kleine hummeltje. Leek me wel leuk, ff kijken of het gaat lukken. Xx Es
heb altijd al problemen gehad met aankomen hoor. afvallen lukt altijd maar aankomen.. dan was er 1 kilo bij en dan gingen er weer 2 a 3 af..
hallo iedereen, Ik heb al heel lang niks van me laten horen....sorry sorry we zijn volop met het nieuwe kamertje van lex bezig en hebben drukke weekenden gehad en daarbij heb ik nog alles uit liggen zoeken wat allemaal weg kan in ons huisje ik heb al 8 vuilniszakken vol we hebben best een klein huisje en ik weet nog wat ik allemaal wel niet voor spulletjes voor lex kado kreeg dus ff ruimte maken want het zal bij de volgende ook wel weer veel zijn. We hadden eerst een rommelkamertje maar nu de 2de komt moest het rommel kamertje toch weg voor een echte kamer dus veel onnodig spul weggegooid. Ik weet niet wie die wieg celine erop had gezet maar vind hem super mooi ben ook op zoek naar een wiegje en die is echt mooi! mar helaas past niet bij onze meubelen ben opzoek naar een zwarte of een grijze maar dat vind je echt nergens en anders wordt het verven. @dreams had je vandaag of morgen je echo? vind het wel spannend ben benieuwd wat je krijgt