Oh dames, ik keek net op de site van bas het zoontje van Loopy en wat is ie mooi zeg! Ik zit hier te janken en kan niet stoppen! Het is zo oneerlijk dat zo'n lief klein mannetje niet bij zn mamma mag blijven. Nu pas besef ik hoeveel geluk ik wel niet heb.... Ik heb precies hetzelfde als Caruli en zit hier nog met een buik. @ Loopy lieverd ik vind je zo een dappere vrouw en ik weet niet hoe ik je moet troosten. Maar weet dat je lieve Bas altijd van je zal houden en hij zal altijd over je waken vanuit de hemel. Dikke knuf, Jufffie
Loopy..rustig aandoen hoor meid heel veel sterkte ..... Ik heb even op je site gekeken.. En wat een mooi kereltje is Bas Nelly..ik ga straks 2 dagen en 1 avond werken. De beeb gaat 2 dagen naar kinderopvang wat ik al geregeld heb.. En hoop dat er dan tegen die tijd plaats is.. Dreams..ik een schat . Ik zal het zo nog even veranderen met die datum.. Leuk hoor lekker naar babykamers kijken!
Bevallingslijst 01-12-07 Caruli - 25jr - 2e kindje - bevallen op.... - zh bevalling - flesvoeding - geslacht ??? Iloon - 3e kindje - bevallen op....- zh bevalling - flesvoeding - meisje Suus2007 - 2e kindje - bevallen op.... - thuis bevalling - borstvoeding - geslacht ??? 02-12-07 Boontje - 1e kindje - bevallen op....- thuis bevalling - borstvoeding - verrassing 03-12-07 Jufffie - 1e kindje - bevallen op.... - zh bevalling - borstvoeding - meisje Sofine - 1e kindje - bevallen op..... - zh bevalling - borstvoeding - meisje 04-12-07 Peetje22 - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - geslacht ??? Elsa - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - flesvoeding - jongen 05-12-07 Bowie - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - jongen Claartje79 - 1e kindje - bevallen op....- thuis bevalling - borstvoeding - jongen 06-12-07 Nollie - 1e kindje - bevallen op...... - zh bevalling - borstvoeding - geslacht??? Essebes - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling of kraamhotel - borstvoeding - meisje 07-12-07 Gerda79 - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - blijft verrassing 08-12-07 ayse - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - meisje lentefee - 4e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - jongen 09-12-07 loopy - 1e kindje - bevallen op 13-08-07 -zh bevalling - jongen - naam : Bas Sam28 - 1e kindje - bevallen op..... - zh/thuis?? bevalling - borstvoeding - meisje Frederike80 - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - bekend bij frederike80 10-12-07 Kelly - 1e kindje - bevallen op....- thuis bevalling - borstvoeding - jongen Lola - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - meisje 11-12-07 12-12-07 Malaika- 1e kindje - bevallen op... - thuisbevalling - borstvoeding - jongen Me2 - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borst/fles??? - geslacht blijft verrassing Mamainspe - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - geslacht ??? 13-12-07 Arka - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling borstvoeding - geslacht ??? Ikkie - 1e kindje - bevallen op.....- thuisbevalling - borstvoeding - geslacht ??? 14-12-07 Linny0903 - 2e kindje - bevallen op....- thuis bevalling (waarschijnlijk) - flesvoeding - Jongen augustus - 1 e kindje - bevallen op.... - thuis bevalling - borstvoeding - meisje Dandelion - 1e kindje - bevallen op...-ziekenhuisbevalling - borstvoeding - jongen 15-12-07 Aisca - 1e kindje - bevallen op.....- zh bevalling - borstvoeding - geslacht ??? Nannaf - 1e kindje - bevallen op.....- thuis bevallen - borstvoeding- geslacht blijft een verrassing! Missy78 - 1e kindje - bevallen op.....- thuis bevallen - borstvoeding- geslacht ??? 16-12-07 Misskeita - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - meisje vlindertje - 2e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - meisje 17-12-07 Momhairy - 1e kindje - bevallen op..... - thuisbevalling - flesvoeding - geslacht?? 18-12-07 Johana79- 1e kindje- bevallen op...-zh bevalling - borstvoeding - meisje Olga - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - jongen 19-12-07 bipat - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - flesvoeding - jongen maartjeh - 1e kindje - bevallen op.....- thuis bevalling - borstvoeding - geslacht blijft verrassing 20-12-07 Sanneke - 1e kindje - bevallen op.... - zh bevalling - borstvoeding - bij Sanneke bekend!!! 21-12-07 Brr - 1e kindje - bevallen op.....- thuis bevalling - borstvoeding - geslacht blijft verrassing 22-12-07 23-12-07 Salapio - 1e kindje - bevallen op .... - thuis bevalling - borstvoeding - meisje 24-12-07 Djaminah - 1e kindje - bevallen op.....- zh bevalling - borstvoeding (proberen) - meisje Nelly - 1e kindje - bevallen op.... - thuis bevalling - borstvoeding - verrassing 25-12-07 Dianne - 1e kindje - bevallen op..... - zh/thuis? - flesvoeding - geslacht?? 26-12-07 Dreams - 1e kindje - bevallen op...... - zh bevalling - borstvoeding (indien mogelijk) - jongen 27-12-07 28-12-07 French - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - flesvoeding - meisje Miep en Miep - 1e kindje - bevallen op....- thuis bevalling - flesvoeding - geslacht ??? lizzie84 - 1e kindje - bevallen op...- thuisbevalling - borstvoeding - geslacht blijft een verrassing. Mamabeer - 2e kindje - bevallen op....- thuis bevalling - borstvoeding - verrassing Lisette - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - geslacht ??? 29-12-07 30-12-07 bloem1972 - 1e kindje - bevallen op...- thuisbevalling - borst/flesvoeding - geslacht ??? Lindy - 1e kindje- bevallen op...- ziekenhuisbevalling-Borst en flesvoeding- meisje Moon85- 1e kindje (3de zwangerschap)- bevallen op ...- ziekenhuisbevalling ivm diabetes - borstvoeding - geslacht (wil de kleine nog niet laten zien) 31-12-07 kreeftje1984 - 1e (2) kindje(s) - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - geslacht ??? waterlelie - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - geslacht ??? inge1975 - 2e kindje bevallen op ...... -thuisbevalling? - borstvoeding proberen - geslacht ?? Meisjes: 15 Jongens: 12 Verrassing: 11 Wil je de lijst updaten dan de persoon die als laatste heeft geupdate "Quoten" en de [qoute] haakjes weghalen. NIET Kopiëren! Dan gaat alle vet gedrukte verloren
@Dreams, gefeliciteerd met je kereltje! @Loopy, ik heb je site bekeken. Erg mooi en aangrijpend. Ongelooflijk hoe zo'n gaaf mannetje het al was. Ik vind je heel flink, doe rustig aan! Lola
loopy wat een mooie site zeg heb er nog kippenvel van doe het maar lekker rustig aan johanna leuk plaatje! hij is gaaf zag weer een aantal keer de lijst voorbij komen ben toch zo benieuwd hoe die eruit ziet als iedereen bevalllen is wie de eerste is en wie de laatste en idd de verrassingspakketjes, hoe de balans uitpakt....... ooo meiden volgens mij zijn we bijna allemaal al op de helft
Vandaag echt een "klaagdag" gehad. Maar mezelf wel even verwend met een voedingskussen. Ik heb hem bij Prenatal gekocht en het is er eentje van Doomoo. Het is een heerlijke kussen! Hij is beige/crème en hij past zich helemaal aan aan je lichaam. Hij was wel megaduur, maar je kunt hem voor allerlei dingen gebruiken en gaat lang mee. Wat zal ik lekker slapen vannacht
Juffie & lolaatje: Bedankt nog voor de felicitaties Ik heb heerlijk geslapen had ik wel ff nodig met maar 3uurtjes van vannacht Maar ben nu eigenlijk nog moe. Miep: Ah wat lief van je zeg! Nu staat het er helemaal mooi op. Kan echt niet wachten om kleertjes inkopen te doen En ik had vanmiddag ook even de site van Loopy opgezocht Ik kreeg er een naar gevoel van wat een lief klein mooi mannetje Wat een arme schat ben jij dat hij niet bij je mocht blijven. Maar hij zal zeker weten over je waken! Groetjess
Dames, ik reageer niet veel, maar lees toch maar even mee. Had verkeerd bericht, bestemd voor Loopy hier geplaatst. Dit doe ik maar even naar een ander topic. Liefs Kari
Echt een mooi kindje loopy. jammer dat hij niet bij jou mocht blijven je zal echt een goeie moeder zijn geweest en dat ben je eigenlijk nog steeds hij is en blijft jou zoontje...Je bent een hele sterke vrouw. @dreams Ik ga volgende week maandag eindelijk shoppen voor de kleertjes we hebben zolang moeten wachten met het geslacht en nu kunnen we ons eindelijk uitleven Het wordt wel met de dag moeilijker om het voor me te houden wat het word want ik ben zo happy
Heb net ook loopy dr site bekeken, wat een mooi mannetje zeg! Lieve loopy, ik denk aan je, heel veel sterkte deze dagen bij alles wat komen gaat. Dikke knuf
Zo meiden we zijn naar de pretecho geweest! Wat was dat GEWELDIG ZEG! alles was goed het zag er gewoon super uit allemaal Vrijdag mogen we weer dan krijgen we een 3d echo, het echoburo waar we zijn geweest heeft een nieuw apparaat en krijgt er dan uitleg over en ik mocht dan ook komen voor een mooi beeld van de twins in 3d en ook alles weer op een dvdje YESSSSSSSSSS WE zijn zooooooo blij.... En.....willen we ook weten wat het gaat worden meiden?
@Loopy Ook ik heb je site bekeken. Bas was een mooi manneke. Ik vind de foto's erg mooi gemaakt en heb wederom weer tranen laten lopen... Rust lekker uit.... Ik heb vanmiddag ook een voedingskussen gekocht bij de Hema. Hij voelt lekker zacht aan en er zit een papiertje bij hoe je hem kan gebruiken. Ik zal ook nog even op internet zoeken... Kan haast niet wachten om hem met slapen gaan te proberen. Zal je net zien dat ik weer niet kan slapen omdat er iets veranderd is... Oh, ik heb trouwens mijn MSN toegevoegd. Hoe doen jullie meiden dat hier? Een groep maken of anders? Ik ben nog een beetje een nitwit namelijk en hoop dat ik snel kan meekletsen. Ik zal ook wat rustiger aan doen. Ik kreeg ook al op mijn donder van mijn man dat ik vandaag weer zoveel gedaan had. Het is zo moeilijk voor me om stil te zitten, maar ik zal het echt proberen. De huid om mijn buik staat nu ook strak gespannen en voelt heel onprettig. @Kreeftje Ik ben zooooooooo benieuwd of alles goed is met je kindjes! 8-[
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH Weet je het? wat megagemeen om ons zolang in spanning te laten