tja ik hoop ook dat als we het te weten komen wat het wordt.. dat we dan wel een leuke naam vinden... Mijn voorgevoel zegt namelijk een jongetje..
zekers.. Wat is het rustig hier verder...? ik ga zo ook maar afsluiten..even wandelen met de hondjes..
dreams gefeliciteerd met je knulletje! kreeftje; gefeliciteerd met je twee meiden! fijn dat alles goed was met de echo's! heerlijk meiden die voedingskussens! ik slaap er al een poosje heerlijk mee naam zijn wij al helemaal uit gelukkig, gaan ons zo langzamerhand bezig houden met het kaartje. vinden we erg moeilijk! krijgen hulp van mijn nicht, ze is grafisch ontwerper en gaat ons kaartje maken, maar ze wil natuurlijk wel wat dingen zien die we leuk vinden.... We zitten nu echt met smart te wachten op het kamertje en de kinderwagen.....kan niet snel genoeg gaan!
heeft er iemand een foto van het voedingskussen waar ze op slapen want volgens mij heb ik dan het verkeerde voedingskussen want met die van mij ken je echt niet slapen
Oh ik zat net even op de hema site te turen moest echt even wennen aan jongetjes kleding Maar heb me dara toch lieve leren slofjes gezien, zoo schattig! Denk dat ik de babykamer nog steeds wit doe met een bruine hemel en lichtbruin met beige muren.. Verheug me al op donderdag om even kleertjes te kopen, heb vandaag ook al wat gekocht Kan niet veel genoeg hihi.. Miep: nog eventjes geduld die 2 daagjes zijn ook voor jou zo om Xx
Ohhh dreams wat leuk een jongen sorry dat ik niet op msn was.. heb z`n ontzettende last van me rug kan zowat niet zitten.. kreeftje wat gaaf dat je 2 meiden krijgt meiden sorry al sik niet reageer op berichtjes. ben er even vlug,, want kan niet lang zitten heb z`n pijn in me rug niet normaal, kan alleen maar liggen. hoop dat het snel over is. probeer morgen op iedereen z`n beetje te reageren.. knuffff
Thanxxxx mama's! WE zijn toch erg opgelucht nu we het weten 2 meiden WAUW! we hadden nergens op gehoopt en ik had ook niet ergjens een gevoel over dus ik vindt het helemaal prima en TE GEK.... Nu vrijdag nog weer een keer voor eebn 3D echo en dan smiddags naar de gyn nou onze dag kan niet meer stuk. Meiden die nog voor de echo gaan HEEL veel plezier geniet ervan.. Liefsss een hele vroege vogel die weer eens niet kon slapen
Bipat..wat fijn dat jullie al uit de naam zijn! En erg he dat wachten op het kamertje en de rest.. Dreams..lekker shoppen donderdag!leuk! Nog maar 1 nachtje slapen..dan hopen wij het ook te weten.. Lindy ..beterschap met je rug! Kreeftje helemaal gelukkig!fijn hoor meid! Vrijdag lekker nog een echo! Zometeen komt er een bedrijf vinyl leggen in de babykamer.. Dus tot laters
goodmorning ladies @kreeftje, super zeg van de echo, geweldig 2 meisjes van harte gefeliciteerd , veel plezier vrijdag bij de pretecho @ waterlelie ik heb wel een aparte groep aangemaakt in msn waar jullie als jullie je aanmelden inkomen anders weet ik niet wie wie is @ nelly aa een egeltje die is lief zeg @ dreams, shop ze ha meid, veel plezier @ johanna78, duurt idd nog ff voor jou tot de pretecho , maar wel weer wat leuks om naar uit te kijken.en ook al lekker geshopt, klinkt leuk de gordijnen en het dekbedje van pooh @ miep en miep, succes vandaag met het vinyl, aaa voor jou duurt het tot de pretecho nog weer langer @ inge1975 welkom terug van vakantie, super dat hij zo fijn was jij moet ook n ff wachten op de pretecho net als m&M @ lindy sterkte met je rug meid, hoe gaat het nu? wat een hoop mensen hebben al een voedingskussen zeg, slaapt het nu ook lekkerder dan? namen zijn we ook al uit , gelukkig voor beide hebben we nu een naam alleen nu nog ff de tweede naam meiden die vandaag naar de VK of echo moeten heel veel succes en plezier......... en de rest geniet ook lekker van je dag.......
Goeiemorgen, Pff wat schrijven jullie veel zeg. Lees zeker wel elke dag mee hoor. Erg leuk! Heb erg veel aan caruli en loopy moeten denken afgelopen week. Ben vandaag lekker vrij. Ben namelijk jarig. Alweer 25 jaartjes OUD haha. Kreeftje: 2 meiden Gefeliciteerd! ook ik heb een voedingskussen gekocht via MP vor 12 eurotjes. Harstikke nieuw is hij, kan helemaal blij worden van zulke koopjes. Gister toch ook maar een nieuwe maxi cosi besteld die wel op de wagen past (zelfde als juffie btw). Heb dus nu 1 maxi cosi te koop. Dus als iemand nog een maxi cosi zoekt voor een leuk prijsje? Ik kan eventueel ook via de post verzenden. Meiden fijne dag allemaal! (sorry dat ik niet op iedereen regaeer, lees wel alles hoor ) Liefs Marijn
Maartjeh..gelukkig al een naam..en hoezo een 2e naam? Ik vind de namen wel erg moeilijk hoor om te kiezen.. we willen geen naam die al zo vaak voorkomt..
marijn...Gefeliciteerd meid!! alweer 25 jaar! en wat een mooi koopje heb je gedaan op mp! moet je ook vaak geluk mee hebben he! en een mooie nieuwe maxicosi besteld! jammer dat die andere er niet op paste..