Goedemorgen augustus gefeliciteerd hiep hiep hoera miep succes met de vloer . Ik hebde voedingskussen niet gebruikt bij slapen ik widt niet echt hoe ik het moest gebruiken hahha. 9.30 naar vk spannend.
@Marijn Van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Ik hoop dat je een fijne dag hebt. @Miep en Miep Hoop dat de vloer mooi wordt, maar meestal als het professioneel gelegd wordt, moet dat geen probleem zijn. Dan zal het zeker wel lekker opschieten in het kamertje? Wij zijn nog niet begonnen. Ik kan het niet in mijn eentje omdat eerst de hele kamer nog leeg moet en mijn man maakt niet echt aanstalte.... Ben nu kleine dingen aan het uitzoeken zoals mijn hobbyspullen en boeken. Misschien dat het dan zo gestaag door gaat. Ik heb vannacht met het voedingskussen proberen te slapen. Wat een megading is het eigenlijk als je in bed ligt! Het was wel lekker het kussen tussen mijn benen te doen, maar voor de rest heb ik er nog niet echt op gelegen. In mijn slaap heb ik het ding ook uit bed gegooid.... Wat wel heel fijn was is dat ik het gisteravond opgevouwen onder mijn knieen heb gelegd toen ik op de bank zat. Dat zat relaxet. Ik heb na alle leuke berichten over de 20wekenecho's een beetje het idee dat ik een van de laatsten ben die hem ondergaat. Ik vind het zo leuk voor jullie allemaal, maar het wachten hier duurt dan zo lang. En ik wil zo graag weten of het goed is met onze spruit. Ik haat die onzekerheid en soms kan ik er tranen met tuiten om huilen. Nou ja, gelukkig morgen naar de vk. Misschien dat zij me wat gerust kan stellen. Misschien een domme vraag; ik wil een groep aanmaken met msn. Maar kan ik gewoon bij sommige meiden op het knopje MSN drukken om het adres te krijgen of is er een andere manier. Ik ben echt een beetje een onwetend wichtje qua dit soort dingen...
Goeie morgen meides! Sanneke, wat balen dat jullie zelf voor de kosten opdraaien, okee het is maar geld, maar toch echt jammer! Aaah, lieve Loopy, ik zie dat je Bas op de lijst hebt gezet,wat ben je toch een sterke vrouw. Inderdaad komt de score voor de jongens weer een beetje omhoog! Xx Dreams, wat een goed nieuws van die flat! Lolaatje, hoe sliep je kussen? enne wat is megaduur als ik vragen mag? En Waterlelie, hoe sliep die van jou? (beetje warenonderzoek doen hoor ) Kreeftje, 2 MEIDES! \/ gaaf zeg! En alles zag er gelukkig goed uit, super hoor meis, gefeliciteerd! Miep & miep, ik hoop dat het gaat lukken met het eerder binnen krijgen van je kamertje, toch fijn als je al lekker kan tuttebellen in het kamertje 8) Hey inge, dat was even schrikken zeg met je Creditcard! WOW! Gelukkig is alles goed gekomen zeg! Bipat, wanneer krijg je je wagen & kamer binnen? Augustus, HAPPY BIRTHDAY! Een kwartje geworden! {|= \/ Ga je nog wat leuks doen? Zo meiden, ik ga straks met m'n schoonmama naar de IKea (ff zweedse ballen eten hihi) Gister niet eens erg druk geweest op m'n werk maar ik was pas om 24:00 klaar, en ik trek het gewoon niet meer, m'n buik is nog steeds keihard ervan, vind het zo vervelend, maar ik ga toch aankaarten dat ik de avonden niet meer kan werken, ik maak me uurtjes danwel overdag. Ik heb iedereen z'n pb'tje beantwoord vanmorgen, Caruli een bloemetje sturen gaat helaas niet lukken, ze geeft liever niet haar prive adres (waar ik ook alle begrip voor heb) Dus het is voor het bloemetje (en kaart die we nog gaan sturen) voor Loopy. Liefs Es
Goeiemorgen iedereen! Augustus gefeliciteerd met je verjaardag! Hoop dat je een leuke dag/avond hebt! Ik probeer wel met mijn voedingskussen te slapen, maar ik ga er meestal mee vechten 's nachts en dan ligt ie ergens in de slaapkamer de volgende morgen. Maar ik ben ook een erg onrustige slaper! Ik zit er aan te denken om zo een Doomoo seat te kopen, zijn er mensen die hier al ervaring mee hebben of deze ook willen? En kan dat dan ipv een wipstoeltje? Ik ga ook nog even in het topic baby uitzet kijken. Wat betreft namen, wij hadden veel jongensnamen, maar helemaal geen meisjes, dus ik ben er maar blij om! X Elise
@Essebes Mijn voedingskussen sliep in het begin best lekker. Ik had hem tussen mijn benen en een stuk voor mijn buik. Gewoon een beetje testen... Maar in mijn diepe slaap heb ik hem uit het bed gegooid, dus tja... Op de bank onder mijn knieen was wel heel fijn. Dat ontspande echt. Ik moet zeggen dat het wel een megading in bed is. Ik moest echt ruimte maken. En als je van houding wil veranderen, dan heb je een hele verhuizing nodig... Maar voor de rest ben ik er wel blij mee. Meid, tot 12 uur 's nachts werken... Geen wonder dat je een kneiter van een harde buik hebt! Ik zou toch eens kijken of het niet mogelijk is of je 's avonds niet meer hoeft te werken. Ook jij hebt je rust hard nodig hoor...
Ayse succes bij de vlos zo hoor! Waterlelie nu is het kamertje zover klaar dat de meubeltjes kunnen komen.. Maar die komen pas in oktober..dus dat duurt nog effekes.. Enne het komt vast helemaal goed hoor met jullie kamertje! Je hebt nog tijd zat joh! Morgen weer naar de vlos..succes alvast! En volgende week al de 20wekenecho toch? Essebes..balen meid dat je zon last hebt van je werk.. Misschien toch een gedeelte minder gaan werken..? Want het is niet goed voor jou en de beeb hoor! Veel plezier straks bij ikea! Elise..de doomoo seat lijkt mij ook wel wat.. Maar twijfel nog .of wel of niet.. En of er dan wel een wippertje bij moet of niet? Ik vind ze wel ontzettend scheetig! De vloer is al klaar..en het staat erg mooi! Zal zo proberen een fotootje te maken
Miep & Miep: Wat is het kamertje mooi geworden! Leuke kleuren ook. Wij hebben ook veel blauw in ons huis en het doet altijd zo lekker fris en koel aan. Maar met wat leuke andere spullen kun je het ook weer heel warm maken. Fijn dat dit alvast klaar is.
waterlelie..bedankt! Tja wij vonden dat dit wel kon voor allebei toch? Blauw vind ik altijd mooi! Wij hebben in heel het huis heel wat kleurtjes.. in de woonkamer hebben we een knallimegroene muur.. en een roze muur..en een blauwe muur.. En boven is alles lila en blauw... en ja van mij mag het kamertje nu al wel komen hoor..
Miep& Miep: Mooie kleur blauw! Ziet er heel strak uit met het grijs. Wij moeten nog beginnen, we wonen in een 3 kamer flat dus eerst moet de computer en de slaapbank uit de kamer, dan kunnen we met alles beginnen. Ik ga wit kliklaminaat leggen, met een groot blauw kleed er over en de muren licht blauw en beige. Mijn vriend is schilder/decorator, dus ik denk dat het wel mooi wordt. Het is wel fijn zo een handige man, maar hij heeft nog niets gedaan! Ik heb wel al gezegd dat ik de inrichting doe!
Elise..Dankje.. Nou de plannen klinken ook veelbelovend! Zekers fijn hoor als je man handig is! Maar je hebt nog even de tijd hè! Wij hebben de bouwvak eraan besteed om de bovenverdieping weer anders in te richten.. Vandaar dat het nu al klaar is.. Mijn vriend is stucadoor..dus ook een beetje handig.. Ik ga even langs mijn verzekeringsmannetje.. even de verklaring brengen van de vlos.. Omdat ik mezelf heb verzekerd tegen arbeidsongeschiktheid , krijg ik nu een uitkering tijdens verlof.. Wel een wachttijd van een maand..maar dan krijg ik in ieder geval iets..
@dreams: gefeliciteerd met jullie boy! en fijn dat de echo goed was! @kreeftje: nogmaals gefeliciteerd met jullie 2 meiden! @miepmiep: word super dat kamertje...je kan zeker niet wachten totdat de meubeltjes komen ik voel onze kleine meid ieder dag en een paar dagen gelden voor de 1e keer aan de buitenkant...ik vlug mn man erbij geroepen maar toen vertikte ze het.
@augustus gefeliciteerd meid hieperdepiep hoera @ miep en miep ik wil het kindje graag meerdere ( doop) namen geven . gaaf zo dat kamertje zeg ziet er super uit zal binnenkort ook ff van die van ons 1 maken hebben jullie weer ff een idee @ water lelie als je bij windows live messenger bovenaan kijkt staat er contactpersonen, dat aanklikken Dan een groep maken aanklikken deze groep kan je dan een naam geven en aanvinken welke personen er in moeten....... ( snap je het?) uhmmverder ben ik het ff weer kwijt geheugen als een zeef
Daar was ik weer alles zag er goed uit. Onze meid is heel goed gegroeit. Ik heb al twee weken last van harde buiken en krampen. Vlos vertelde dat ik best wel zwaar werk had en dat ik rustig aanmoest doen. Ik moest met me werkgever praten of ik halve dagen kon werken. Of dat ik iedere en later kon beginnen. Wten jullie misschien stel dat ik minder ga werken word het wel vergoed?
@Maartjeh Ik heb al een paar personen in de groep gezet. Ik heb gewon zitten uitproberen. Nu maar afwachten.... Maar bedankt voor je uitleg. Blegh, heb weer geen zin om te douchen en aan te kleden. Maar ik ga toch de stap ondernemen. Je weet maar nooit wie er langs komt op mijn vrije dagen en misschien wil ik nog even uitwaaien buiten. Gelukkig is het nog droog.
Hey dames, Ik heb straks om 14 u een afspraak bij mn. gyn. ben benieuwd wat ze dit keer te melden heeft!
Ayse Natuurlijk wordt het vergoed als je nu minder gaat werken. Dat moet door je werkgever gewoon opgegeven worden als ziektewet. Je werkgever krijgt dat ook allemaal vergoedt. Ik heb wel gelezen dat als je (gedeeltelijk) de ziektewet in ga, je 6 weken voor de uitgerekende datum met verlof MOET gaan en dus niet 4 weken er voor. Hopelijk toont je baas een beetje begrip! Hier nog steeds niet heel veel gevlinder in mijn buik, heel af en toe. Ik kan me al helemaal niet voorstellen dat je het straks ook aan de buitenkant gaat zien.