December 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door MamaNorah, 25 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. maartjeh

maartjeh Fanatiek lid

14 mei 2007
    2.626
    0
    0
    achterhoek
    heel veel sterkte caruli

leuk dat het een meisje is ,moon85!\gefeliciteerd

2. Ik ben weer heerlijk uitgewaaid op de paarden wei...tjee wat waait het hard.

Lieve Caruli wil je heel veel sterkte wensen voor nu en voor de toekomst.
    En natuurlijk ben je van harte welkom om hier mee te praten.
    Caruli wil je dat jou zoontje op de bevallings lijst word bij geschreven?(net zo als het kindje van loopy)
    Jullie kindjes horen er toch bij en zijn de eerste kindjes van de december mama's.

3. Niet meer actief

ja zou ik lief vinden als ons manneke er op mag

zoontje tygo james
    zh bevalling
    05-08-07

veel succes meiden
    en miss tot later
    ;)

4. maartjeh

maartjeh Fanatiek lid

14 mei 2007
    2.626
    0
    0
    achterhoek
    @ vlinder
    ooo was weer je eerste werkdag na de vakantie ha
    ik heb nog 1 weekje te gaan en dan beginnen bij ons de lessen weer ook na 4 weken
    hoelang ben jij van plan door te gaan/

5. Essebes

Essebes Fanatiek lid

7 apr 2007
    3.215
    0
    0
    @ Caruli, ik snap zeker dat het nog heel moeilijk is om hier veel online te komen, het lijkt me fijn als je hier af & toe nog s komt kijken, maar waar jij je prettig bij voelt hoor meis, is natuurlijk ook extra zwaar :cry:
    Veel kracht toegewenst deze heftige periode.

Liefs Es

6. johana79

johana79 Fanatiek lid

22 aug 2006
    4.311
    0
    36
    beslismedewerker
    overijssel
    essebes welke woonplaats woon je? ivm de overstorting ;)

7. Essebes

Essebes Fanatiek lid

7 apr 2007
    3.215
    0
    0
    Hey Boontje!
    Welkom hier, gezellig nog een Decembermama, (wat hebben we er veel zeg! :D ) Ik ben ook 6 Dec uitgerekend, maar volgens mijn berekeningen ben ik morgen 24 weken, huh? Wie heeft er een foutje met rekenen gemaakt, ik ga even tellen hoor hihi.

Miep & Miep, pas er goed bij die vloer, gaaf hoor! Mijn vader heeft m'n ledinkantje in elkaar gezet toen ik bij de Ikea was, lief hoor!
    Ik zat ook te twijfelen over een wiegje, zo leuk maar vond het ook n beetje zonde voor die korte periode.

Moon, gefeliciteerd zeg! wat een meidenbabyboom hihi, die knullen hebben straks genoeg keuze met het uitzoeken van een vriendinnetje hihi...

Xx Es

8. Malaika

Malaika Fanatiek lid

27 aug 2006
    1.359
    0
    36
    Limburg
    Goeie vraag Johanna!

9. johana79

johana79 Fanatiek lid

22 aug 2006
    4.311
    0
    36
    beslismedewerker
    overijssel
    carulli lieverd...ik snap best dat het moeilijk is om hier langs tekomen. Je hebt momenteel ook wel andere dingen aan je hoofd..ik wens je alle kracht van de wereld toe..*kuz*

10. Essebes

Essebes Fanatiek lid

7 apr 2007
    3.215
    0
    0
    Johanna ik heb je een pb'tje gestuurd.

Xx

11. johana79

johana79 Fanatiek lid

22 aug 2006
    4.311
    0
    36
    beslismedewerker
    overijssel
    ík heb trouwens één lekkende (.) ......:(

12. waterlelie

waterlelie Fanatiek lid

17 apr 2007
    1.166
    0
    0
    leerkracht basisonderwijs
    Bollenstreek
    Lieve Caruli
    Hoop dat je dit nog leest.. Ik wil je heel veel sterkte toewensen in deze moeilijke tijd. Mooie site heb je gemaakt over Tygo. Ik snap helemaal dat je nu even afstand neemt, maar wat mij betreft mag je altijd mee kletsen! Dikke knuffel van mij

13. Lisette

Lisette Niet meer actief

Augustus gefeliciteerd met je verjaardag vandaag !

Kreeftje, 2 meiden gefeliciteerd, en nu op naar al die mooie meidendingen en schoppen tot je roze ziet.

Dreams, een jongen. Even wat anders maar jij kunt mooi aan de stoere kleding...

Essebes ik heb het geld vandaag overgemaakt, ik hoop dat het overkomt omdat je geen achternaam erbij had staan. Ik heb gewoon bij naam Esther genoteerd :)

Loopy, ik moest even wat traantjes laten vanwege je verhaal. Wat een ontzettend mooi kindje is Bas. Doe rustig aan en kom eerst even bij voordat je verder schrijft over het afscheid van Bas.

Hier nog 1 dagje! En dan voor ons de 20 weken echo, ik vindt het ergens heel spannend (vanwege alle verhalen hier) en anders weer eindelijk dat de datum nou dichterbij komt. Ik hoop de jongensnummers op te kunnen schroeven. Jullie horen zo snel mogelijk van me.
    Gistermiddag zag ik ineens een enorme bobbel toen de kleine schopte, wat een rare gewaarwording. Het is trouwens wel steeds aan de linkerkant van mijn buik waar ik bewegegingen voel.
    Enne...mijn mannetje mocht vandaag naar huis (pff..nog net voor de echo) onder de voorwaarde zeer rustig aan te doen.
    Maar wel weer errug gezellig dat gebrom vanaf de bank..wat kun je zoiets dan toch nog missen hé ;) (dat gebrom dan..)

14. Miep en Miep

Miep en Miep VIP lid

27 mei 2007
    8.944
    0
    0
    Maartjeh..jammer dat je wagen er niet bij zat..

Carulli…wat lief meid dat je even langs komt!
    Ontzettend veel sterkte en je bent altijd welkom hoor!
    En wat fijn dat jullie zoon op de lijst mag!

Moon….wat fijn dat alles goed was!
    En gefeliciteerd met jullie meid!leuk!

Essebes..wat lief van je paps dat het ledikantje al staat!
    En tja hier net zo hè met dat wiegje..beetje zonde hè..

Johanna..wat lastig 1 lekkende..(.)

Lisette..fijn dat je mannetje weer thuis is!
    Kan ie net mooi op tijd mee hè!
    Alvast succes hoor!

Ik ben effe de stad in geweest..
    Heb een puzzelboekje gekocht..meer niet..
    Wel nog gekeken naar babykleertjes..liefff

15. Miep en Miep

Miep en Miep VIP lid

27 mei 2007
    8.944
    0
    0
    Bevallingslijst

01-12-07
    Caruli - 25jr - 2e kindje - bevallen op 05-08-07 - zh bevalling - jongen - naam : Tygo james
    Iloon - 3e kindje - bevallen op....- zh bevalling - flesvoeding - meisje
    Suus2007 - 2e kindje - bevallen op.... - thuis bevalling - borstvoeding - geslacht ???

02-12-07
    Boontje - 1e kindje - bevallen op....- thuis bevalling - borstvoeding - verrassing

03-12-07
    Jufffie - 1e kindje - bevallen op.... - zh bevalling - borstvoeding - meisje
    Sofine - 1e kindje - bevallen op..... - zh bevalling - borstvoeding - meisje

04-12-07
    Peetje22 - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - geslacht ???
    Elsa - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - flesvoeding - jongen

05-12-07
    Bowie - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - jongen
    Claartje79 - 1e kindje - bevallen op....- thuis bevalling - borstvoeding - jongen

06-12-07
    Nollie - 1e kindje - bevallen op...... - zh bevalling - borstvoeding - geslacht???
    Essebes - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling of kraamhotel - borstvoeding - meisje

07-12-07
    Gerda79 - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - blijft verrassing

08-12-07
    ayse - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - meisje
    lentefee - 4e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - jongen

09-12-07
    loopy - 1e kindje - bevallen op 13-08-07 -zh bevalling - jongen - naam : Bas
    Sam28 - 1e kindje - bevallen op..... - zh/thuis?? bevalling - borstvoeding - meisje
    Frederike80 - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - bekend bij frederike80

10-12-07
    Kelly - 1e kindje - bevallen op....- thuis bevalling - borstvoeding - jongen
    Lola - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - meisje

11-12-07

12-12-07
    Malaika- 1e kindje - bevallen op... - thuisbevalling - borstvoeding - jongen
    Me2 - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borst/fles??? - geslacht blijft verrassing
    Mamainspe - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - geslacht ???

13-12-07
    Arka - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling borstvoeding - geslacht ???
    Ikkie - 1e kindje - bevallen op.....- thuisbevalling - borstvoeding - geslacht ???

14-12-07
    Linny0903 - 2e kindje - bevallen op....- thuis bevalling (waarschijnlijk) - flesvoeding - Jongen
    augustus - 1 e kindje - bevallen op.... - thuis bevalling - borstvoeding - meisje
    Dandelion - 1e kindje - bevallen op...-ziekenhuisbevalling - borstvoeding - jongen

15-12-07
    Aisca - 1e kindje - bevallen op.....- zh bevalling - borstvoeding - geslacht ???
    Nannaf - 1e kindje - bevallen op.....- thuis bevallen - borstvoeding- geslacht blijft een verrassing!
    Missy78 - 1e kindje - bevallen op.....- thuis bevallen - borstvoeding- geslacht ???

16-12-07
    Misskeita - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - meisje
    vlindertje - 2e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - meisje

17-12-07
    Momhairy - 1e kindje - bevallen op..... - thuisbevalling - flesvoeding - geslacht??

18-12-07
    Johana79- 1e kindje- bevallen op...-zh bevalling - borstvoeding - meisje
    Olga - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - jongen

19-12-07
    bipat - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - flesvoeding - jongen
    maartjeh - 1e kindje - bevallen op.....- thuis bevalling - borstvoeding - geslacht blijft verrassing

20-12-07
    Sanneke - 1e kindje - bevallen op.... - zh bevalling - borstvoeding - bij Sanneke bekend!!!

21-12-07
    Brr - 1e kindje - bevallen op.....- thuis bevalling - borstvoeding - geslacht blijft verrassing

22-12-07

23-12-07
    Salapio - 1e kindje - bevallen op .... - thuis bevalling - borstvoeding - meisje

24-12-07
    Djaminah - 1e kindje - bevallen op.....- zh bevalling - borstvoeding (proberen) - meisje
    Nelly - 1e kindje - bevallen op.... - thuis bevalling - borstvoeding - verrassing

25-12-07
    Dianne - 1e kindje - bevallen op..... - thuisbevalling - flesvoeding - geslacht??

26-12-07
    Dreams - 1e kindje - bevallen op...... - zh bevalling - borstvoeding (indien mogelijk) - jongen

27-12-07

28-12-07
    French - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - flesvoeding - meisje
    Miep en Miep - 1e kindje - bevallen op....- thuis bevalling - flesvoeding - geslacht ???
    lizzie84 - 1e kindje - bevallen op...- thuisbevalling - borstvoeding - geslacht blijft een verrassing.
    Mamabeer - 2e kindje - bevallen op....- thuis bevalling - borstvoeding - verrassing
    Lisette - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - geslacht ???

29-12-07

30-12-07
    bloem1972 - 1e kindje - bevallen op...- thuisbevalling - borst/flesvoeding - geslacht ???
    Lindy - 1e kindje- bevallen op...- ziekenhuisbevalling-Borst en flesvoeding- meisje
    Moon85- 1e kindje (3de zwangerschap)- bevallen op ...- ziekenhuisbevalling ivm diabetes - borstvoeding - geslacht (wil de kleine nog niet laten zien)

31-12-07
    kreeftje1984 - 1e (2) kindje(s) - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - geslacht ???
    waterlelie - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - geslacht ???
    inge1975 - 2e kindje bevallen op ...... -thuisbevalling? - borstvoeding proberen - geslacht ??

Meisjes: 15
    Jongens: 12
    Verrassing: 11

Wil je de lijst updaten dan de persoon die als laatste heeft geupdate "Quoten" en de [qoute] haakjes weghalen.
    NIET Kopiëren! Dan gaat alle vet gedrukte verloren

16. Miep en Miep

Miep en Miep VIP lid

27 mei 2007
    8.944
    0
    0
    ik ga effe chinees eten.... ;)

17. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Lieve Caruli,

Volkomen begrijpelijk dat je hier nu niet wilt komen. Maar je bent altijd welkom, dat weet je...heel veel sterkte! Knuffel!

18. Hey Maartjeh
    Ik geef geen les op een manege maar bij mensen aan huis.
    2 kindjes van 6 en 9 jaar oud.
    Ik heb geen idee hoe lang ik het vol ga houden(ook omdat het buiten is,straks met de kou).
    Vindhet reuze leuk om de kinderen les te geven en hun zelf vertrouwen te zien groeien.
    Geef jij ook rijles?
    Zag wel dat je een super gave fjord hebt.
    Heb een tijdje bij mensen 6 fjorden met 2 en 4 span gereden en soms onder het zadel.

19. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Hallo lieve meiden,

Ben even twee dagen niet geweest en heb nu ook erg weinig tijd. Heb globaal het een en ander doorgelezen, maar ga deze keer even niet reageren want het is echt te veel....

Heb wel de berichten van Loopy en Caruli gelezen. Fijn dat jullie kereltjes op de bevallingslijst erbij staan!
    Loopy, wat knap hoe je je hele bevalling verwoord hebt en wat fijn dat je nog heel even van Bas hebt kunnen genieten in je armen.
    Caruli, ik snap het heel goed als je hier liever even niet meer komt, maar weet dat je altijd zomaar weer welkom bent! Je hoort toch bij ons.

Liefs Olga

20. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    O ja, ons kamertje is gisteren gebracht, maar die troela in de winkel heeft van de kast een verkeerd artikelnummer opgeschreven, dus nu hebben we een verkeerde. Baal er echt van. Nu gaat het weer een tijdje duren voor de goede komt.

Liefs Olga

Deel Deze Pagina