Essebes toevallig heb ik een kruising van een tosa inu en een Fila Brasileiro. Ze heet Diesel en is echt een schat van een hond, maar ze heeft zeker een eigen willetje. Ik heb net even 15 bladzijdes bij moeten lezen en ik heb helaas geen tijd om overal op te reageren, want ik duik mijn bedje in. Morgen hoop ik meer tijd te hebben. Liefs van Sam
Rustig aan hoor, komt vanzelf goed! Wat leuk dat je een kruising hebt met een Fila, dat andere ras ken ik alleen niet, even op google opzoeken zometeen! Lolaatje, ik ga ook zo'n kussen aanschaffen hoor, weet allee nog niet of ik de dure of wat goedkopere variant neem 8) Wilde nog op meer meiden reageren maar ik ben net een zeef op het moment... M'n pap is nu samen met m'n broer m'n kast voor de babykamer in elkaar aan het zetten, althans een poging aan het doen Hoor regelmatig wat scheldwoorden haha, ik blijf even beneden, hihi. XX
Wilde ik vanavond eens achter de msn, krijg ik weer die @#$$% pijn in mijn rechterbeen en onderrug. Echt niet normaal. Dus met mijn kussentje op de bank gelegen. helpt wel iets, maar omdat ik nu niet meer weet hoe ik moet zitten, ga ik maar in bed liggen. Mijn man komt er gelukkig heel sociaal bij liggen. Anders lig ik altijd alleen. Wel lief van hem... Weltrusten allemaal....!
Nou dat zal een mooie hond zijn Sam! net even gegoogeld! O,ja heeft iemand zich al verdiept in wat voor matras het beste is voor in het ledikant? Wij hadden een gratis matrasje gekregen maar deze doe ik naar m'n moeder voor als die kleine daar een keer blijft slapen. Ik heb een keer iets gelezen over een matras dat heel goed ademt en dus iets veiliger is als je kindje per ongeluk op het buikje gedraaid is, maar geen idee waar ik dit had gelezen en welk merk dit was, weet alleen dat het best prijzig was. Iemand tips? Xx
Aah arme waterlelie, wou je ook even gezellig doen krijg je pijn Nja wle fijn dat je mannetje je gezelschap houd beterschap! Xx
essebes, volgens mij heet zo'n ding (matrasje) aerosleep ofzo. is de kast al in elkaar? heel slim dat je ff beneden blijft hihi. waterlelie, wat balen van je been zeg! ben je al bij de ha geweest? enne, ik heb me echt nog NERGENS in verdiept wat betreft babyspullen... bedje en wiegje lenen we en kinderwagenbak en maxicosi ook, we kopen via marktplaats een kinderwagen en commode, dus daar zit verder ook niet echt levertijd op, dus vandaar. wilde zowieso de echo afwachten en nu we die gehad hebben is het geld dus ff wat minder Maar goed, langzaamaan begint het wel te komen. miep, veel plezier morgenochtend, gelukkig kan je al vroeg, anders zit je er nog weer zo lang op te wachten. vandaag was beeb weer veel rustiger, maar voel hem regelmatig hoor, maar dan wat dieper in mn binnenste om het maar ff poetisch te zeggen. Een soort dreun in de diepte. Vin het wel fijn dat ik de bewegingen al wat duidelijker ga herkennen. leuk shirtje bipat, ik ken het merk ook. Echt Lief!
ik heb eigenlijk ook nog niks gekocht ga het maandag wel doen. Het wordt langsaam eens tijd voor iets aan te schaffen haha ik heb al alles maar is toch leuk om iets nieuws erbij te halen (van meubeltjes dan he)
ow trouwens heb morgen de pretecho om 8 uur sávonds moeten we in oirsbeek zijn eindelijk een dvd´tje met het beebietje erop
Veel plezier morgen mamabeer! @ Sanneke, wilde vanaaf eigenlijk vroeg naar bed, maar het wilde dus niet echt lukken met de kast hmzzz, m'n vader gaat helemaal nét de deur uit, (en de kast staat nog niet) Jammer de bammer, ik zag mezelf morgen al leuk m'n kast inruimen, nog even geduld (uhhh...wat is dat ook alweer ) Xx Es
Sanneke ik ga morgen even kijken of ik iets kan vinden over aerosleep, thanks, nu ga ik zelf ff aerosleepen hihi.... Morgen 24 weken! \/ Trusten allemaal meiden...
Goedemorgen allemaal, Kon niet meer slapen, dus ben er maar uitgegaan. @Essebes Jammer dat het in elkaar zetten van de kast niet gelukt is. Lijkt me ook leuk om de kast al in te ruimen. Misschien vandaag? Volgens mij is dat matrasje ook de aerosleep, maar ik vond het nogal duur. Wij hebben bij de IKEA ook een goede matras gezien, dus wij kijken nog even verder. @Mamabeer Wat leuk, een pretecho! Wij hebben er ook twee afgesproken. Mijn man wilde dit zo graag. Ik ben erg benieuwd hoe het geweest is. Je moet wel lang wachten! @Sanneke Je bent nog niet de enige die zich nog niet zo verdiept heeft in babyartikelen. Ik heb alleen nog maar wat kleding, knuffeltjes en een bedhemeltje. Het meeste is cadeau gedaan. Voor de rest komt het allemaal wel. Ons kamertje hebben we via Marktplaats. Ziet er nog heel mooi uit en de man waar we het van gekocht hebben, heeft het keurig netjes uit elkaar gehaald en een gebruiksaanwijzing gemaakt. Trouwens, de pijn in mijn been en rug is weer weg. Ik denk dat er een zenuw klem zit of zo als ik te actief heb gedaan... Ik vraag het vandaag aan de vk en anders ga ik inderdaad naar de ha.
Bipat..wat een leuk shirt! Echt ondeugend! Essebes..dankje..tja fila brasileiro zijn ook mooie honden hè! Lachen dat je vriend dan maar een chihuahua moet nemen.. En is het nog gelukt met de kast? En wij hebben dit matrasje besteld.. http://www.babyhuyswebshop.nl/product_i ... ts_id=1223 En daarover heen het aerosleep systeem, dus geen molton. Het aerosleep systeem moet je ook aparte hoeslakens bij halen, anders werkt het niet! Maar dat is dus het verhaal dat ze dan kunnen ademen. En je kan het wel uitwassen. Waterlelie..vervelend dat je weer last hebt van je been en onderrug.. Maar wel lief dat je mannetje met je mee gaat.. En als je last houdt zeker langs de dokter gaan hoor! Sanneke..nog tijd genoeg hoor om van alles te kopen..! Mamabeer alvast veel plezier vanavond met de pretecho! Goedemorgen! Wij mogen zo op weg naar de echo... vind het weer spannend..
@m&m en mamabeer succes en veel plezier bij de echo vandaag ik heb me nog niet zo verdiept in matrasjes enzo zal er eerstdaags eens aanbeginnen @essebes gave honden zijn dat zeg heb ff gegoogled wel leuk dan met een chiwafwaf balen van de kast zeg geduld uhmm dat is bij mij soms ook ver te zoeken hoor @waterlelie fijn dat de pijn weer weg is doe je wel rustig aan blijf aan jezelf denken ha
@caruli: heel veel sterkte meid! hebben alle meiden nu de 20wk echo gehad? @lindy: wat een rot streek zeg, nou dan lekker genieten van jullie meisje hea!
@ Loopy: mooie site voor je mannetje heb je gemaakt! @ kreeftje: Super zeg..2 meiden Fijn dat alles goed was. @ Marijn: nog gefeliciteerd met je verjaardag meid @ miepmiep: mooooi kamertje @ boontje: welkom meid @ caruli: wat fijn om weer wat van je te horen meid....heel veel sterkte de komende tijd. En heel mooie site heb je voor je mannetje gemaakt. @ gerda: Ben gelukkig niet de enige die veeeel verjaardagen in december heeft bij ons is het: 5-12-13-16 en 31 december ...en straks onze beeb er nog bij @ mamabeer: veel plezier bij de pretecho zoo ben weer bijgelezen.. Ik heb gister een drukke dag gehad...eerst de kids naar school gebracht en daarna met mannetje naar de gemeente om onze beeb te erkennen Dus dat is ook weer geregeld....heerlijk! S'middags ook nog naar de drukkerij voor boeken met geboortekaartjes gaan halen...pff wat is de keuze moeilijk zeg Hoop dat we er vanavond uitkomen Verder hebben we wel een meidennaam die we beide mooi vinden, maar kijken toch nog of we nog een andere tegenkomen...zoniet dan word het die wat we nu hebben Gisteravond kreeg ik ook nog een leuke opmerking van mijn mannetje:"zooo he, je buik die word errug rond nu "hihihi Begint me ook steeds meer in de weg te zitten hihi
zo meiden er is weer aardig wat bijgekomen, ik hou het echt niet meer bij @loopy Ik heb je site van je kleine kanjer ok even bekeken ziet er mooi uit hoor! O @carulli Meid wat maken jullie wat door zeg VRESELIJK Wil je dan ook nog heel veel sterkte wensen. @gerda dat is zeker een drukke december maand Wij hebebn ook wel verjaardagen maar niet zo extreem..hahaha..ben beniuewd wanneer de meisjes zich dan zullen gaan aandienen. @mamabeer Veel plezier met de pretecho! geniet er lekker van @Iloon Nou dan kun je er nu lekker niet meer omheen laat die buik maar lekker groeien (al hoe wel het sosm idd erg lastig is ) @waterlelie DOe maar rustig aan denk ook aan jezelf! @Miep Veel succes en plezier met de echo! Verder las ik nog iest over de aerosleep...wij hebben gewone matrasjes ook omdat wij alles dubbel moeten en het prijskaartje dan aardig wat groter wordt Vanmiddag een vergadrering op mijn werk dacht eerst niet heen te gaan maar ga toch maar even....kan ik mooi die 6 uur voor gebruiken dan morgen nog even 3 uurtjes thuis aan het werk Nou ik lees wel weer mee vandaag.....
Pfhoei... Wat een ellende. Mijn laptop is een soort gecrashet of zo (werkte heeeeeeel langzaam en reageerde niet meer) en tot overmaat van ramp was ik mijn wachtwoord van het forum kwijt waardoor ik de hele boel weer opnieuw kon aanvragen. Maar gelukkig. Ik zit nu achter de computer van mijn man en heb een nieuw wachtwoord. Zo is toch weer alles goed... Ik kan alleen even niet op msn, maar dat neem ik maar op de koop toe.. Ik ben nu bezig met een onderzoekje naar dyslexie. Hierbij moet ik rustig achter het bureau zitten om te lezen en te typen. Dus ik doe het lekker rustig aan vandaag. Vanmiddag naar de vk. Altijd weer spannend.
Hoi Allemaal en goeiemorgen! Nou weer een fijne gebroken nacht gehad, ik slaap denk ik 5 uur ofzo en ik kan nooit een slaapje doen in de middag. Ga misschien eerder naar huis van mijn werk, ik trek het echt niet! @ Dreams: Leuk dat je zoveel spullen hebt gekregen! @ Miep en Miep: Mijn vriend en ik denken ook aan een Stokke, maar ik vind het zo duur. Maar et is wel een gave wagen! Laat je ons straks weten hoe de echo was? @Waterlelie: Jij was vroeg wakker! Ik ook, niet normaal al om half 7. Ik kan de laatste tijd soms ook niet meer zitten van de rugpijn, meestal 's avonds. Mar gelukkig gaat het nu weer wat beter! @ Essebes: Wat een gedoe met die kast zeg! Kan me voorstellen dat je die klaar wil hebben om spullen in te leggen! @ Iloon: Dat is vroeg om naar geboortekaartjes te kijken, maar wel een goed idee, ik denk niet dat ik er over een paar maanden nog fut voor heb! X Elise
@ kreeftje: tnxx....idd soms erg vervelend...vooral omdat Serena soms nog ff opgetild wilt worden en dat wat moeilijker gaat @ Dandelion: ach je kunt het maar beter gehad hebben hihi....dan zijn we tenminste met de belangrijkste dingen klaar en kunnen we de overige maanden lekker genieten zonder al te veel na te denken