@Dandelion Ik was al om 6 uur wakker, maar ben nog heel even blijven liggen... Leuk he die gebroken nachten? Zie het maar als een voorbereiding! Mijn vader werkt op een drukkerij en adviseert echt om rond deze tijd eens te gaan orienteren op kaartjes. Het kan soms best lang duren voordat de kaarten geleverd worden en je kan ze maar beter te vroeg dan te laat hebben. De tekst kan toch pas na de geboorte gedrukt worden, maar dan zijn de kaartjes er alvast wel!
Goedemorgen vanuit een zowaar even droog Utrecht! ff wat dingetjes kwijt hoor! Vannacht heerlijk geslapen, mocht ook wel na de gebroken nacht van gisteren. Leuk te lezen dat een aantal van jullie zo speciefiek kunnen shoppen. Tja onze kleine wilde zich nog niet prijsgeven.... Ik heb inmiddels bijna alles al in huis. Over twee weekjes komen de meubeltjes, cosi en wagen. Kunnen we het kamertje eindelijk afmaken en de spullen netjes wegleggen (alles ligt nu min of meer op een grote hoop). Ik zal ook eens fotootjes maken van de pakjes die ik tot nu toe heb, allemaal neutraal, maar o zo lief! Gisteren een goed gesprek gehad met de ex van mijn man en haar partner. Was een hoop gezeur rondom zijn kinderen en nu lijkt er weer een beetje schot te komen en hopelijk komen ze binnenkort weer normaal bij ons. Dat zou een hele geruststelling zijn, maakte me daar best wel zorgen over. Tja, geduld is een schone zaak he? Ga nu weer even wat werk verzetten (bedenken hoe we het Internationale Jaar van de Planeet Aarde bij iedereen bekend kunnen maken. Voor het geval iemand nieuwsgierig is.... ) Groetjes en ook een schopje van de baby (die momenteel zeer actief is)
Goeie Morgen Meides! @ Waterlelie, hier ook een hele rare Laptop, valt te pas en te onpas uit en is super traag (hmmzz volgens mij heb ik hem pas 2 maanden?) Gelukkig is het je nog gelukt met een andere PC! @ Dandelion, waardeloos he die slapeloze nachten! Ik heb er ook vaak last van, laatste week wonder boven wonder WEL als een roosje geslapen! Maar ik begrijp helemaal hoe je je voelt, je kunt al wat extra energie gebruiken en als j dan ook nog slecht slaapt...pffff @ Boontje, heerlijk hoor, zo'n druk kind! Ik geniet er intens van als die kleine donder lekker aan het bewegen is. Leuk dat je spulletjes al bijna komen, kan je lekker gaan tuttebellen . En fijn dat het zo geregeld is met de ex, kan altijd een lastig verhaal zijn. @ Meen je dat Iloon? Kunnen we beter nu al voor kaartjes kijken? Ik ben hier eiegenlijk helemaal nog niet mee bezig, zou ook nog niet weten wat ik erop zet. Weet jij al welk gedichtje je wilt? (als je dat wil) @ Kreeftje, kan me voorstellen dat jullie voor 2 wat goedkopere matrasjes kiezen, pffff alles keer twee, wat een geld he! (maar straks wel 2x zoveel liefde ) @ Miep & Miep, bedankt voor de link, ik ga er even op kijken zo. Had trouwens niet verwacht dat het weer een verhaal zou worden met ook nog s speciale lakens enzo... Ik ga nu even m'n banner lezen, kijken wat ze zeggen over de 24ste week! Liefs Es
Hoi meiden, Even kijken of er nog berichtje was van miep en miep, maar nog niks. Je houdt ons wel in spanning hoor... Heb al veel gedaan vanochtend, maar loop nog steeds in mijn pyama Nog 3 uurtjes.
Hey Liset! ben ook erg benieuwd hoor naar Miepje! Enne wat zit zo'n pyjama toch heeeeeerlijk he?! Ik geef ook toe dat als ik vrij ik best lang m'n (noem het eigenlijk altijd) huispak aanhou, betekend niet dat ik niets doe, maar vind het dan fijn als ik ''klaar"ben met m'n huishouden lekker douchen en kleertjes aan! Xx
@Lisette Ik loop ook nog steeds in mijn ochtendjas rond hoor. Ik vind het heerlijk. Ga over een uurtje wel douchen en aankleden, maar ik geniet nog even zo. @Essebes Ik raak mijn laptop voorlopig niet meer aan. Ben veel te bang dat er een virus of iets in zit. Gelukkig heb ik een man die heeeel veel van computers afweet. Kan hij lekker klussen vanavond. Hij reageerde ook met een geintje dat ik ook niet zonder hem kan... @Kreeftje Wij kopen ook geen hele dure matras hoor. En wij krijgen niet eens een tweeling! Alles is al zo duur en de meeste matrassen zijn wel veilig bevonden hoor. Wij gaan denk voor de 'duurste' matras van de IKEA. Die zag er goed uit.
Nou dat is zeker fijn Waterlelie, dat je mannetje verstand heeft van computers! Mijn ventje zit in Las Vegas dus ik moet het even zelf oplossen met m'n computertje, voorlopig doet hij het weer gewoon, en ik hoop dat het zo blijft, want oef ik ben best een beetje verslaafd aan m'n computer. Ik zie het ook altijd als een momentje voor mezelf, zonder computer blijf ik maar doorrennen...haha! XX Es
hallo meiden ik was vanmorgen al om 6uur op heb dinsdag nacht de hele nacht harde buiken gehad en pijn..we hebben de verloskundige gesproken en die vermoedde dat t blaasonsteking was.gister heb ik me urine laten onderzoeken en daar was niets in te zien.als t erger werd of als ik bloedingen krijg moet ik weer bellen, vanavond kan ik langskomen voor onderzoek.tot die tijd moet ik rustig aan doen dus lig heel saai met een dekentje op de bank verveel me eigen dood! maar gelukkig is t wel minder geworden..dus ff afwachten liefs lin
Nou dan ga ik maar eens kijken naar geboortekaartjes! Thankz voor de tip. Mijn vriend is Engels en daar doen ze dat helemaal niet. We hebben soms wel ruzie want ze doen alles daar heel anders, en de verloskundigen daar raden weer heel andere dingen aan. Ze raden daar iedereen aan om de baby altijd om de grond te verschonen, commodes kennen ze daar helemaal niet als zo zijnde ( dat zegt hij tenminste). Ook gebruiken ze daar geen kruik bij de baby in bed, hij vind het maar gevaarlijk ( ik eigenlijk ook, we hebben centrale verwarming overal dus ik zie het niet als zo noodzakelijk. Een baby mag het toch ook niet te warm hebben?) Maar goed, ik denk dat we nog wel een vaker het met elkaar oneens zullen zijn.. is soms wel moeilijk. Ook wil hij een wiegje in de kamer hebben voor de eerste maanden, terwijl ik liever na een paar weken de baby in zijn ledikantje leg. Het is geen groot appartement en als de deuren openstaan, lig ik alsnog maar 2 1/2 meter van de baby af. Goed, dat moest er even uit hoor! Ben nu druk aan mijn lijstje aan het werken van dingen die ik nog moet hebben! X Elise
@essebes 2x zoveel liefde voel ik nu al HEERLIJK! Net 2 schattige jasjes gekocht bij de zeeman stonden in het foldertje waren zo lief kon ze niet laten hangen en nu weet ik tenminste wat ik kan gaan kopen Heb maatje 50 gekocht ga ervan uit dat onze beebs niet zo groot worden kunnen ze deze mooi aan als we uit het ziekenhuis komen En zo duur waren ze niet , en ben toch wel van plan nog wat meer kleertjes te gaan kopen.... @waterlelie Idd alles is al zo duur wij hebben het timmy matras bij de babyzaak weg, we kregen een leuke korting in combinatie met de babykamer dus dat hebben wij gedaan...en ja aangezien wij alles dubbel moeten hahahaha...gaat hetgeld ook wat sneel de portemonee uit heb ik het idee @linny dat is even iets minder allemaal meid! hoop voor je dat je je gauw wat beter voelt....
@Kreeftje Jaaa leuk die jasjes he? Was van plan om vanmiddag ook even te kijken. Kreeg gisteravond de folder in de bus... @Dandelion Lastig als jullie vaak anders denken. Je moet dan toch tot een compromis komen... Misschien als de baby er is, gaan er veel dingen vanzelf. @Linny Vervelend joh. Verloskundigen denken altijd aan een blaasontsteking bij veel harde buiken. Maar dat had ik inderdaad ook niet. Doe lekker rustig aan. Het helpt echt! En ik kan het weten omdat ik altijd tienduizend dingen in een dag wil doen en daar ook zo'n last van heb.... @Essebes Voor mij is de computer gek genoeg ook een rustpuntje in de dag. Vandaag zit ik er heel veel achter, maar ik merk dat ik dan even rustig ga zitten en dat is voor mij ook hard nodig soms. Fijn dat je laptopje het nog wel doet. Die van mij loopt steeds vast en staat nu uit.
@waterlelie Ja zo leuk en ze zijn niet eens zo duur.....ik heb eerst maar maatje 50 genomen. Ga toch nog even verder kijken voor kleertjes ga ik dan wat meer in maatje 56 en 62 kopen. @miep LEUK!!!! krijgen wij het te weten of blijft het een geheimpje?? nee toch??
@ Dandelion, vind het eigenijk best grappig dat je mannetje zo'n uitgesproken menig heeft over hoe & wat aangaande jullie toekomstige kindje (al kan ik me 100% voorstellen dat het voor jou iets minder grappig is hoor!) Waar haalt hij zijn "kennis" vandaan dan? @ Waterlelie, volgens mij gaat dat "momentje"rust vandaag voor mij wat langer duren hier achter m'n laptoppie hihi. Ik weet dat het hebben van harde buiken erbij hoort, maar sinds eergister is het eigenlijk niet minder hard geworden (voelt net alsof er een hele grote riem hard is aangespannen rond m'n buik?!) Vraag me ook af ; zou het nou door het groeien strak en hard aanvoelen of is dit nu een harde buik? In ieder geval, ik hou me maar een beetje rustig vandaag nu het kan. @ Kreeftje, wat leuk dat jasje! I Love Zeeman! (nooit gedacht dat ik dat ooit zou zeggen...) je moet even zoeken maar ze hebben ook erg leuke dingen voor een nog veeeel leuker prijsje! @ Linny, wat vervelend voor je wijffie! Heb je je te druk gemaakt? Of misschien is het idd een blaasontsteking, rustig aan hoor wijffie! @ Miep & Miep, waar blijf j nouuuuuuuuuu? O,ja nog wat liefs: M'n ventje had 250,- dollar gewonnen in Vegas haha, weet je wat hij zei? Ga jij daar maar lekker Noppies babykleertjes van kopen.....ahhhh zo lief! Xx