Meid, wat lees ik nou? Je hebt VAKANTIE hoor, dan moet je toch niet bezig met dyslexie! Ik ga echt alles wat met school te maken heeft in de laatste week plannen. Daar moek nu echt niet aan denken hoor. Wat wil je weten van dyslexie? Anders moet je me ff pben hoor, 2 weten meer dan 1. Fijn dat je beenpijn beter is. Maar doe wel kalm aan hoor! En balen van je pc
Iloon..het erkennen ook klaar! En leuk hoor..kaartjes uitzoeken! Lijkt me ook verschrikkelijk moeilijk.. Waterlelie..balen dat je laptop was gecrasht . Dat is nog eens een goeie tip van je paps.. Dus we moeten eerdaags toch maar eens gaan orienteren met de kaartjes.. Dandelion..balen dat je zo slecht slaapt..dan maar eerder van je werk af hoor! En de stokke is zeker een dure wagen maar we krijgen m van me ouders.. En die vinden m ook mooi..dus dat scheelt.. Lastig met die vriend van je..lekker je eigen zin doordrijven hoor.. Boontje..wat heerlijk dat je het kamertje al zover klaar hebt! En fijn dat het uitgesproken is met je mans ex en partner! Enne internationaal jaar van de planeet aarde..tja das moeilijk lijkt me.. Essebes..tja die hoeslakens moet je erbij halen anders heeft het aerosleepsysteem geen nut.. Dus daar heb ik er 3 van bij besteld..die zijn niet zo heel duur hoor volgens mij.. Het scheelt je een molton en gewone hoeslakens.. Oh en wat super zeg dat je van je vriend mag shoppen!leuk! Lisette..ik ben er weer hoor.. Enne nog steeds in pyama? Jij mag vanmiddag heen hè!spannend hoor! Succes! Linny rustig aandoen hoor meid! Kreeftje..wat een schattige jasjes!
Joehoe! Earth to Miep & Miep..... Wij zijn nieuwsgierig! Zou het misschien dan toch een meisje zijn? Nuh ik denk nog steeds een knul! Nou dit was mijn gokje, nu moet je het gaan verklappen
En de jackpot gaat naar Kreeftje! U heeft gewonnen een eh........eh....de 1e vieze luier van ons kind..
Het is alweer een tijdje geleden dat ik mij hier gemeld heb. 2 weken geleden ben ik weer bij de VK geweest en mijn schoonmoeder is meegeweest. Ze vond het geweldig om het hartje te horen. Het is voor hen het eerste kleinkind en ze zouden het wel van de daken willen schreeuwen. Na het bezoek aan de VK zijn we met z'n tweetjes gaan shoppen voor positiekleding voor de trouwerij van mijn zwager, dat viel niet mee, omdat er voornamelijk de herfstcollectie er al hing, terwijl de trouwerij eind deze maand is. Uiteindelijk wel iets gevonden. Sinds ongeveer 1,5 week voel ik ons pareltje meerdere keren per dag bewegen; ik vind dat wel een heel bijzonder gevoel. Als pareltje aan het schoppen is, kan mijn man dat ook voelen, vind ie helemaal geweldig. Wel heb ik de laatste weken vooral 's nachts last van harde buiken, ook wel steeds meer overdag en dat slaapt en fietst niet zo prettig. Volgens de VK is dat bandenpijn (blaasontsteking is inmiddels uitgesloten). Ondertussen begin ik al een behoorlijke buik te krijgen, helaas zijn wij niet in het bezit van een digitale camera, dus geen foto's van deze kant op het forum. We maken wel buikfoto's maar dan met een 'ouderwetse' camera. Volgens een vriendin van mij groeit mijn buik wekelijks. Zo, weet even niet zoveel meer te schrijven, ga verder mijn brood opeten en vamiddag werken.
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! Wat leuk! Een Knul! Gefeliciteerd zeg! Wat is de 2e prijs dan voor mij? De tweede vieze luier? whahahah... Kuskus
Bevallingslijst 01-12-07 Caruli - 25jr - 2e kindje - bevallen op 05-08-07 - zh bevalling - jongen - naam : Tygo james Iloon - 3e kindje - bevallen op....- zh bevalling - flesvoeding - meisje Suus2007 - 2e kindje - bevallen op.... - thuis bevalling - borstvoeding - geslacht ??? 02-12-07 Boontje - 1e kindje - bevallen op....- thuis bevalling - borstvoeding - verrassing 03-12-07 Jufffie - 1e kindje - bevallen op.... - zh bevalling - borstvoeding - meisje Sofine - 1e kindje - bevallen op..... - zh bevalling - borstvoeding - meisje 04-12-07 Peetje22 - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - geslacht ??? Elsa - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - flesvoeding - jongen 05-12-07 Bowie - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - jongen Claartje79 - 1e kindje - bevallen op....- thuis bevalling - borstvoeding - jongen 06-12-07 Nollie - 1e kindje - bevallen op...... - zh bevalling - borstvoeding - geslacht??? Essebes - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling of kraamhotel - borstvoeding - meisje 07-12-07 Gerda79 - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - blijft verrassing 08-12-07 ayse - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - meisje lentefee - 4e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - jongen 09-12-07 loopy - 1e kindje - bevallen op 13-08-07 -zh bevalling - jongen - naam : Bas Sam28 - 1e kindje - bevallen op..... - zh/thuis?? bevalling - borstvoeding - meisje Frederike80 - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - bekend bij frederike80 10-12-07 Kelly - 1e kindje - bevallen op....- thuis bevalling - borstvoeding - jongen Lola - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - meisje 11-12-07 12-12-07 Malaika- 1e kindje - bevallen op... - thuisbevalling - borstvoeding - jongen Me2 - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borst/fles??? - geslacht blijft verrassing Mamainspe - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - geslacht ??? 13-12-07 Arka - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling borstvoeding - geslacht ??? Ikkie - 1e kindje - bevallen op.....- thuisbevalling - borstvoeding - geslacht ??? 14-12-07 Linny0903 - 2e kindje - bevallen op....- thuis bevalling (waarschijnlijk) - flesvoeding - Jongen augustus - 1 e kindje - bevallen op.... - thuis bevalling - borstvoeding - meisje Dandelion - 1e kindje - bevallen op...-ziekenhuisbevalling - borstvoeding - jongen 15-12-07 Aisca - 1e kindje - bevallen op.....- zh bevalling - borstvoeding - geslacht ??? Nannaf - 1e kindje - bevallen op.....- thuis bevallen - borstvoeding- geslacht blijft een verrassing! Missy78 - 1e kindje - bevallen op.....- thuis bevallen - borstvoeding- geslacht ??? 16-12-07 Misskeita - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - meisje vlindertje - 2e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - meisje 17-12-07 Momhairy - 1e kindje - bevallen op..... - thuisbevalling - flesvoeding - geslacht?? 18-12-07 Johana79- 1e kindje- bevallen op...-zh bevalling - borstvoeding - meisje Olga - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - jongen 19-12-07 bipat - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - flesvoeding - jongen maartjeh - 1e kindje - bevallen op.....- thuis bevalling - borstvoeding - geslacht blijft verrassing 20-12-07 Sanneke - 1e kindje - bevallen op.... - zh bevalling - borstvoeding - bij Sanneke bekend!!! 21-12-07 Brr - 1e kindje - bevallen op.....- thuis bevalling - borstvoeding - geslacht blijft verrassing 22-12-07 23-12-07 Salapio - 1e kindje - bevallen op .... - thuis bevalling - borstvoeding - meisje 24-12-07 Djaminah - 1e kindje - bevallen op.....- zh bevalling - borstvoeding (proberen) - meisje Nelly - 1e kindje - bevallen op.... - thuis bevalling - borstvoeding - verrassing 25-12-07 Dianne - 1e kindje - bevallen op..... - thuisbevalling - flesvoeding - geslacht?? 26-12-07 Dreams - 1e kindje - bevallen op...... - zh bevalling - borstvoeding (indien mogelijk) - jongen 27-12-07 28-12-07 French - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - flesvoeding - meisje Miep en Miep - 1e kindje - bevallen op....- thuis bevalling - flesvoeding - jongen lizzie84 - 1e kindje - bevallen op...- thuisbevalling - borstvoeding - geslacht blijft een verrassing. Mamabeer - 2e kindje - bevallen op....- thuis bevalling - borstvoeding - verrassing Lisette - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - geslacht ??? 29-12-07 30-12-07 bloem1972 - 1e kindje - bevallen op...- thuisbevalling - borst/flesvoeding - geslacht ??? Lindy - 1e kindje- bevallen op...- ziekenhuisbevalling-Borst en flesvoeding- meisje Moon85- 1e kindje (3de zwangerschap)- bevallen op ...- ziekenhuisbevalling ivm diabetes - borstvoeding - Meisje 31-12-07 kreeftje1984 - 1e (2) kindje(s) - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - geslacht ??? waterlelie - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - geslacht ??? inge1975 - 2e kindje bevallen op ...... -thuisbevalling? - borstvoeding proberen - geslacht ?? Meisjes: 16 Jongens: 13 Verrassing: 11 Wil je de lijst updaten dan de persoon die als laatste heeft geupdate "Quoten" en de [qoute] haakjes weghalen. NIET Kopiëren! Dan gaat alle vet gedrukte verloren
@ Essebes: Hij heeft al een kind in Engeland ( die hij helaas nooit ziet doordat de moeder dit tegenhoudt, zelfs na vele en dure rechtzaken) en hij heeft zijn jongste zusje zowat opgevoed dus hij heeft wel wat kennis. Maar het is soms ook wel begrijpelijk, hij is erg betrokken! Ik drijf wel mijn zin door, maar ik wil wel ook met hem rekening houden. Engeland is geen derde wereld land, dus wat ze daar doen kan niet slecht zijn. Je mag daar tenminste nog even bijkomen in het ziekenhuis een paar dagen en meer testen zijn standaard. Ook mag je daar zelf kiezen of je pijnbestrijding wil, niet zoals hier waar je praktisch moet smeken, waar ik het persoonlijk weer helemaal niet mee eens ben. Maar goed... X Elise
Nou kan ik em daar nog even op voorbereiden...hahahaha.. SUPER meid! een jongen...Moest nu toch ook wel een keertje een jongen er weer bij Maar moet zeggen ddat de boys nu ook aardig inlopen Lekker shoppen nu meid