Jaaaaa! Ik had het ook goed. Gaaf, een knul, gefeliciteerd! Je haalt de stand weer redelijk gelijk, wat betreft jongens en meisjes.....
Hoera voor de boys! ze lopen weer in dankzij Miep haha. Gaaf man en je bent inderdaad een dondersteen. Essebes, hoewel ik je kreet begrijp (jaaaaaaaaaaaaaa) maakt ie wel de pagina ongeveer 2 x zo breed. Had ik gister ook en je kan nog op de wijzig knop drukken.... HINT Zelf weten hoor, maar t leest zo lastig. Enne, ben je erg eenzaam? nee he, want je hebt ons nog. 8)
Essebes.. ...eh ... ..2e prijs...is de 2e vieze luier.. kreeftje..tja de jongens moesten wel weer een beetje omhoog komen hè! Mijn voorgevoel was toch juist! Mijn vader heel blij aan de telefoon..dan krijg ik toch nog mijn opvolger! het kind krijgt mijn achternaam..vandaar.. pareltje..fijn dat alles goed gaat!
Bedankt allemaal! Tja eerst twijfelde ze nog..maar op een gegeven ogenblik gingen de benen los..en ja hoor..een zakje met een piepie eraan.. Alles heeft ze nog weer nagemeten en hij was weer goed gegroeid! Ik vind trouwens dat de jongens en meiden nog aardig gelijk op lopen.. tja de verassingspakketjes even af te wachten natuurlijk..
Klotsoksels na al die spanning waar j ons in hebt gelaten Miep & Miep, haha! Ik ga even lekker douchen! Sanneke, heb m'n kreet aangepast hoor . En gelukkig heb ik jullie hier, scheelt idd wat in m'n eenzaamheid Dandelion, jeetje zeg, wat rot dat hij bijna geen contact met z'n kindje kan krijgen! Verschrikkelijk vind ik dat! Uiteindelijk is dat kleine mensje hier de dupe van. Lief van j dat je zo met hem meeleeft daarin, is toch best een gevoelig onderwerp voor de meeste. Ik ga even lekker douchen! tot zo! Xx
Dandelion, ja lastig als je man andere ideeen heeft, maar zoals je al zegt: t is geen 3e wereldland. Hoewel je voor je gevoel misschien toch liever wil vasthouden aan 'vertrouwde' ideeen. En een kind op de grond verschonen? Daar tocht het doorgaans het meest en kleine babys kunnen zichzelf nog niet zo geweldig warm houden. Ik zou ook niet graag in mn blote niksie op de grond liggen. Bovendien krijg je dan toch al gauw last van je rug, helemaal als je net bevallen bent. Nou ja, t is maar wat je gewend bent. Linny, balen dat je ziek bent. Gelukkig is het weer niet zo geweldig, hoef je er in ieder geval niet van te balen dat je niet lekker buiten kan zijn. Kreeftje, denk je niet dat ze heel snel uit maatje 50 zijn? Bij een maatje groter kun je de mouwtjes toch terugslaan? En dan hoef je niet in januari of februari alsnog 2 nieuwe jasjes te kopen. t is maar een ideetje hoor. (hmm, ik zit iedereen te bekritiseren, bedoel er niks mee hoor, haha) pareltje, fijn dat alles goed gaat! Ik slaap ook niet echt geweldig de laatste nachten. HEEEL veel dromen en vaak wakker. En vannacht ging mn man om half 5 naar de bakkerij en heb ik meer dan een uur wakker gelegen omdat mn beeb zeeeeeeeeeeeer actief was. Zo had ikhet volgens mij nog nooit meegemaakt. Wel geweldig dat ie zo levendig is en idd een voorbereiding op straks? met slapeloze nachten? k heb maar een glaasje warme melk genomen en een stuk gelezen. En daarna sliep ik als een roosje. (haha, mijn man zegt vaak: ik heb geslapen als een appeltje, met het steeltje omhoog. Hij zei dat een keer tegen mn ouders, die kwamen niet meer bij)
Dank je wel Essebes. Hij zit er ook wel mee, maar hij laat het niet zo zien. Zijn zoontje is nu al 6 en hij heeft hem al 4 jaar niet gezien. Maar we proberen toch weer contact te krijgen, maar het is moeizaam. Maar goed, zijn leven ligt nu bij mijn in Nederland en daar probeert hij zich nu op te concentreren! Maar ja, hij weet altijd alles beter dan ik ( denk ie)
De beebs zijn druk vandaag voel ze constant HEERLIJKKKKKK @essebes Lekker douchen meid! @Dandelion Wat een nare situtaie zeg! Fijn dat jij hem hierin kan steunen het zal wel heel moeilijk zijn vindt het altijd zo erg als het om een kind moet gaan zo'n kleintje wordt er dan de dupe van VRESELIJK.
Nou Miep, lekker hoor een ventje! Dandelion: wil me er totaal niet mee bemoeien hoor, maar moet het volgende toch wel even kwijt! Engeland is dan wel geen derde wereld land, maar op medisch gebied zijn zij soms wel echt achter hoor (terwijl zij medisch wetenshappelijk ver voor liggen op ons!). Als je daar naar een ziekenhuis gaat is het vaak nog wel echt alsof je in een derde wereld land komt (laat je vriend het maar niet horen!). Mijn ouders wonen al 36 jaar in the UK en agan voor echt m,edische dingen altijd naar Nederland. Ik woon nu toevallig weer in Nederland (voor nog maar 4 weken), maar heb heel mijn leven in Groot Brittanie gewoond en in Afrika (ben nu bijna 33 jaar)! Dus ik kan ECHT vergelijken. Tevens is het zo dat wat er 4/5 jaar geleden gold bij verloskundigen nu weer helemaal anders is (ook in Nederland!) Ga er dus vanuit wat jouw verloskundige hier op dit moment het beste vindt! Succes ermee
Ja Me2, ik weet dat de gezondsheids zorg daar niet altijd alles is door de NHS. Ik ben het ook met je eens dat de informatie in de afgelopen jaren veranderd en dat probeer ik hem ook uit te leggen. Ga maar een hoop boeken kopen, ook in het Engels voor hem om op te frissen! Maar bedankt voor je input! X Elise
Hoi Sanneke, ik zie je reactie nu pas! Ja op de grond vind ik ook raar, maar natuurlijk wel op een matje! Voor de rug lijkt het me echt funest. Maar de redenatie is dat de baby er dan ook niet kan afvallen/rollen. Nou kan ik me niet voorstellen dan je je baby niet altijd vast houdt als ie daar ligt, maar goed kennelijk zijn er in Engeland andere zienswijzen... Maar die commode komt gewoon hoor! Ik zeg: laat hem maar lekker op de grond verschonen!
Ja hoor ik was weer aan het douchen en dan mis ik Miep en Miep zowat! Een jongen... Leuk! En fijn dat alles goed met de kleine donder was. En nu maar lekker stoere kleren kopen... Geniet ervan! @Kreeftje Leuk dat je je meiden zo voelt. Geniet er lekker van. Ik hoop ook eens snel die bewegingen te onderscheiden van mijn darmgerommel... @Sanneke 'Ik heb geslapen als een appeltje met het steeltje omhoog'? Hahahaha geweldig...! Uhm... Ja, dyslexie.. Ik heb een meisje die verlengt bij mij omdat ze zoveel lees en spellingsproblemen heeft. Ik wilde eens wat meer weten over dyslexie en wat de precieze symptomen zijn. Het is moeilijk uit te leggen, maar het zit in mijn aardje om actief bezig te zijn. Vooral school kan me soms moeilijk los laten. Op vakantie heb ik voor het eerst niet aan werk gedacht.. Maar ik ga er ook niet de hele dag aan zitten hoor. Straks ga ik wat anders doen.
aaaaaaaa miep en miep gefeliciteerd,, super zeg een jongen leuleukeleuk geweldig hihi heb niet bijgelezen alleen maar doorgescrold tot hetbericht waarin ze het eindelijk onthulde
bedankt iedereen! sanneke..'Ik heb geslapen als een appeltje met het steeltje omhoog' die is leuk! Dandelion..zeker vervelend zeg dat je vriend zijn zoontje al 4 jaar niet heeft gezien... waterlelie..ik denk zeker dat het wel interesant is om dat allemaal te weten.. vooral als je een meisje in de klas hebt zitten die niet helemaal mee komt. maartjeh..helemaal niet bijgelezen?dat kan toch niet..