ayse..ja toch gelijk gehad hè! dankjewel hoor! enne fijn dat je je meisje zo goed voelt! werkse nog even zo.. en volgens mij waren de jasjes van zeeman..leuk zijn ze hè! mamabeer..das wel een flinke...zonde geld.. eh.. ....en jij rijdt dus altijd netjes..
oohh bekeuringen heb er ooit pas 1 gehad voor 2 kilometer te hard na correctie uhmm als er nog iemand iets met sieraden maken ofzo doet? ikheb nog heel veel kralen enzo te koop grote opruiming moet ruimte hebben
haha, neemt ook wel heel veel ruimte in, kraaltjes, hahaha (sorry, dat was echt flauw) En Miep, nee hoor, ik heb hier niet gezegd wat het wordt... hou het lekker geheim. Ik heb wel es uitspraken gedaan over wat ik dacht dat het zou worden, mn voorgevoel. Maar of dat klopt.... Es, fijn dat je al zoveel binnenhebt. Ons record met bekeuringen was 3 in een maand. Echt zonde. Ook 1 voor door rood licht en 2 voor te hard rijden. Die laatste 2 steeds in combinatie met mn man zijn opa. Dus steeds als we nu naar die opa gaan letten we dubbel goed op. En als IK rij gebeuren zulke dingen ook niet. Mn man zat al die keren achter het stuur.
Dag lieve dametjess Ah ik voeld eme vanmorgen zo beroerd dus was weer ff terug naar bed gegaan EN Miep: Eergister nog een schat en vandaag een dondersteen, haha grapjee! VAN HARTE MET JE KNULLETJEEE! Leuk dat je voorgevoel juist was. Och mn vader zei ook al, als het een jongen is wel onze achternaam he En nu SHOPPINGGGG! Ah heb me gister ook helemaal begraafd in de kleertjes heerlijk Vandaag ga ik even naar de IKEA, met zuster- en moederlief. En naar de babydump. Even ideetjes opdoen. Mamabeer: wat leuk de pretecho vanavond! Wel nog lang wachten inderdaad! Ik stond op en dacht ook meteen aan mn nieuwe kleertjes en spulletjes voor onze boy! Kan niet wachten. Vandaag weer effetjes. Er waren weer veel blz bijgeschreven, dus ga nu de laatste 2 lezen. Leuk miep ook een jochie
miep miep gefeliciteerd met de goede echo! bekeuringen...ppfff mijn laatste was voor het niet hndsfree bellen in de auto..(dom ook natuurlijk)..moet zeggen dat manlief hier de koploper is qua bekeuringen.
Zo, ik ben weer terug en even een bakkie thee met merci genomen op de goede afloop. Ik ga eerst even bijlezen, fotootjes plaatsen en dan vertel ik verder... :-#
ow bellen hebben wij er nog geen van gehad het is meestal voor te hard rijden we hadden laats eentje voor 3 km te hard rijden
Bevallingslijst[/size][/b] 01-12-07 Caruli - 25jr - 2e kindje - bevallen op 05-08-07 - zh bevalling - jongen - naam : Tygo james Iloon - 3e kindje - bevallen op....- zh bevalling - flesvoeding - meisje Suus2007 - 2e kindje - bevallen op.... - thuis bevalling - borstvoeding - geslacht ??? 02-12-07 Boontje - 1e kindje - bevallen op....- thuis bevalling - borstvoeding - verrassing 03-12-07 Jufffie - 1e kindje - bevallen op.... - zh bevalling - borstvoeding - meisje Sofine - 1e kindje - bevallen op..... - zh bevalling - borstvoeding - meisje 04-12-07 Peetje22 - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - geslacht ??? Elsa - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - flesvoeding - jongen 05-12-07 Bowie - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - jongen Claartje79 - 1e kindje - bevallen op....- thuis bevalling - borstvoeding - jongen 06-12-07 Nollie - 1e kindje - bevallen op...... - zh bevalling - borstvoeding - geslacht??? Essebes - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling of kraamhotel - borstvoeding - meisje 07-12-07 Gerda79 - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - blijft verrassing 08-12-07 ayse - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - meisje lentefee - 4e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - jongen 09-12-07 loopy - 1e kindje - bevallen op 13-08-07 -zh bevalling - jongen - naam : Bas Sam28 - 1e kindje - bevallen op..... - zh/thuis?? bevalling - borstvoeding - meisje Frederike80 - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - bekend bij frederike80 10-12-07 Kelly - 1e kindje - bevallen op....- thuis bevalling - borstvoeding - jongen Lola - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - meisje 11-12-07 12-12-07 Malaika- 1e kindje - bevallen op... - thuisbevalling - borstvoeding - jongen Me2 - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borst/fles??? - geslacht blijft verrassing Mamainspe - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - geslacht ??? 13-12-07 Arka - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling borstvoeding - geslacht ??? Ikkie - 1e kindje - bevallen op.....- thuisbevalling - borstvoeding - geslacht ??? 14-12-07 Linny0903 - 2e kindje - bevallen op....- thuis bevalling (waarschijnlijk) - flesvoeding - Jongen augustus - 1 e kindje - bevallen op.... - thuis bevalling - borstvoeding - meisje Dandelion - 1e kindje - bevallen op...-ziekenhuisbevalling - borstvoeding - jongen 15-12-07 Aisca - 1e kindje - bevallen op.....- zh bevalling - borstvoeding - geslacht ??? Nannaf - 1e kindje - bevallen op.....- thuis bevallen - borstvoeding- geslacht blijft een verrassing! Missy78 - 1e kindje - bevallen op.....- thuis bevallen - borstvoeding- geslacht ??? 16-12-07 Misskeita - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - meisje vlindertje - 2e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - meisje 17-12-07 Momhairy - 1e kindje - bevallen op..... - thuisbevalling - flesvoeding - geslacht?? 18-12-07 Johana79- 1e kindje- bevallen op...-zh bevalling - borstvoeding - meisje Olga - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - jongen 19-12-07 bipat - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - flesvoeding - jongen maartjeh - 1e kindje - bevallen op.....- thuis bevalling - borstvoeding - geslacht blijft verrassing 20-12-07 Sanneke - 1e kindje - bevallen op.... - zh bevalling - borstvoeding - bij Sanneke bekend!!! 21-12-07 Brr - 1e kindje - bevallen op.....- thuis bevalling - borstvoeding - geslacht blijft verrassing 22-12-07 23-12-07 Salapio - 1e kindje - bevallen op .... - thuis bevalling - borstvoeding - meisje 24-12-07 Djaminah - 1e kindje - bevallen op.....- zh bevalling - borstvoeding (proberen) - meisje Nelly - 1e kindje - bevallen op.... - thuis bevalling - borstvoeding - verrassing 25-12-07 Dianne - 1e kindje - bevallen op..... - thuisbevalling - flesvoeding - geslacht?? 26-12-07 Dreams - 1e kindje - bevallen op...... - zh bevalling - borstvoeding (indien mogelijk) - jongen 27-12-07 Lisette -1e kindje- bevallen op...- zh bevalling-borstvoeding - jongen 28-12-07 French - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - flesvoeding - meisje Miep en Miep - 1e kindje - bevallen op....- thuis bevalling - flesvoeding - jongen lizzie84 - 1e kindje - bevallen op...- thuisbevalling - borstvoeding - geslacht blijft een verrassing. Mamabeer - 2e kindje - bevallen op....- thuis bevalling - borstvoeding - verrassing 29-12-07 30-12-07 bloem1972 - 1e kindje - bevallen op...- thuisbevalling - borst/flesvoeding - geslacht ??? Lindy - 1e kindje- bevallen op...- ziekenhuisbevalling-Borst en flesvoeding- meisje Moon85- 1e kindje (3de zwangerschap)- bevallen op ...- ziekenhuisbevalling ivm diabetes - borstvoeding - Meisje 31-12-07 kreeftje1984 - 1e (2) kindje(s) - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - geslacht ??? waterlelie - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - geslacht ??? inge1975 - 2e kindje bevallen op ...... -thuisbevalling? - borstvoeding proberen - geslacht ?? Meisjes: 16 Jongens: 13 Verrassing: 11 Wil je de lijst updaten dan de persoon die als laatste heeft geupdate "Quoten" en de [qoute] haakjes weghalen. NIET Kopiëren! Dan gaat alle vet gedrukte verloren[/quote]
@miep en miep gefeliciteerd! ook een jongetje!leuk he @lisette wij w88 t af.... hier was t een saaie dag maar wilde me er echt ff aan houden om rustig aan te doen..dus heb me vooral bezig gehouden met tv kijken vandaag. gelukkig was me mannetje al om half 4 thuis en die zei kom we gaan ff lekker samen op bed liggen..pff heerlijk ik miste m wel erg na zo'n dag en toen SUPRISE! stond me schoonmoeder voor de deur dus moesten we ons snel weer aankleden hihi en snel naar beneden..zij had ook t zeeman krantje gehad en had allemaal leuke dingetjes mee..wel erg lief, nu bleek er een vlekje op een broekje te zitten dus daar is ze maar meteen mee terug gegaan en me mannetje ging meteen even mee om ook ff te neuzen daar 8) dus zit ik weer alleen alsnog hahahha liefs lin
Bevallingslijst[/size][/b] 01-12-07 Caruli - 25jr - 2e kindje - bevallen op 05-08-07 - zh bevalling - jongen - naam : Tygo james Iloon - 3e kindje - bevallen op....- zh bevalling - flesvoeding - meisje Suus2007 - 2e kindje - bevallen op.... - thuis bevalling - borstvoeding - geslacht ??? 02-12-07 Boontje - 1e kindje - bevallen op....- thuis bevalling - borstvoeding - verrassing 03-12-07 Jufffie - 1e kindje - bevallen op.... - zh bevalling - borstvoeding - meisje Sofine - 1e kindje - bevallen op..... - zh bevalling - borstvoeding - meisje 04-12-07 Peetje22 - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - geslacht ??? Elsa - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - flesvoeding - jongen 05-12-07 Bowie - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - jongen Claartje79 - 1e kindje - bevallen op....- thuis bevalling - borstvoeding - jongen 06-12-07 Nollie - 1e kindje - bevallen op...... - zh bevalling - borstvoeding - geslacht??? Essebes - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling of kraamhotel - borstvoeding - meisje 07-12-07 Gerda79 - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - blijft verrassing 08-12-07 ayse - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - meisje lentefee - 4e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - jongen 09-12-07 loopy - 1e kindje - bevallen op 13-08-07 -zh bevalling - jongen - naam : Bas Sam28 - 1e kindje - bevallen op..... - zh/thuis?? bevalling - borstvoeding - meisje Frederike80 - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - bekend bij frederike80 10-12-07 Kelly - 1e kindje - bevallen op....- thuis bevalling - borstvoeding - jongen Lola - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - meisje 11-12-07 12-12-07 Malaika- 1e kindje - bevallen op... - thuisbevalling - borstvoeding - jongen Me2 - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borst/fles??? - geslacht blijft verrassing Mamainspe - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - geslacht ??? 13-12-07 Arka - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling borstvoeding - geslacht ??? Ikkie - 1e kindje - bevallen op.....- thuisbevalling - borstvoeding - geslacht ??? 14-12-07 Linny0903 - 2e kindje - bevallen op....- thuis bevalling (waarschijnlijk) - flesvoeding - Jongen augustus - 1 e kindje - bevallen op.... - thuis bevalling - borstvoeding - meisje Dandelion - 1e kindje - bevallen op...-ziekenhuisbevalling - borstvoeding - jongen 15-12-07 Aisca - 1e kindje - bevallen op.....- zh bevalling - borstvoeding - geslacht ??? Nannaf - 1e kindje - bevallen op.....- thuis bevallen - borstvoeding- geslacht blijft een verrassing! Missy78 - 1e kindje - bevallen op.....- thuis bevallen - borstvoeding- geslacht ??? 16-12-07 Misskeita - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - meisje vlindertje - 2e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - meisje 17-12-07 Momhairy - 1e kindje - bevallen op..... - thuisbevalling - flesvoeding - geslacht?? 18-12-07 Johana79- 1e kindje- bevallen op...-zh bevalling - borstvoeding - meisje Olga - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - jongen 19-12-07 bipat - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - flesvoeding - jongen maartjeh - 1e kindje - bevallen op.....- thuis bevalling - borstvoeding - geslacht blijft verrassing 20-12-07 Sanneke - 1e kindje - bevallen op.... - zh bevalling - borstvoeding - bij Sanneke bekend!!! 21-12-07 Brr - 1e kindje - bevallen op.....- thuis bevalling - borstvoeding - geslacht blijft verrassing 22-12-07 23-12-07 Salapio - 1e kindje - bevallen op .... - thuis bevalling - borstvoeding - meisje 24-12-07 Djaminah - 1e kindje - bevallen op.....- zh bevalling - borstvoeding (proberen) - meisje Nelly - 1e kindje - bevallen op.... - thuis bevalling - borstvoeding - verrassing 25-12-07 Dianne - 1e kindje - bevallen op..... - thuisbevalling - flesvoeding - geslacht?? 26-12-07 Dreams - 1e kindje - bevallen op...... - zh bevalling - borstvoeding (indien mogelijk) - jongen 27-12-07 Lisette -1e kindje- bevallen op...- zh bevalling-borstvoeding - jongen 28-12-07 French - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - flesvoeding - meisje Miep en Miep - 1e kindje - bevallen op....- thuis bevalling - flesvoeding - jongen lizzie84 - 1e kindje - bevallen op...- thuisbevalling - borstvoeding - geslacht blijft een verrassing. Mamabeer - 2e kindje - bevallen op....- thuis bevalling - borstvoeding - verrassing 29-12-07 30-12-07 bloem1972 - 1e kindje - bevallen op...- thuisbevalling - borst/flesvoeding - geslacht ??? Lindy - 1e kindje- bevallen op...- ziekenhuisbevalling-Borst en flesvoeding- meisje Moon85- 1e kindje (3de zwangerschap)- bevallen op ...- ziekenhuisbevalling ivm diabetes - borstvoeding - Meisje 31-12-07 kreeftje1984 - 1e (2) kindje(s) - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - geslacht ??? waterlelie - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - geslacht ??? inge1975 - 2e kindje bevallen op ...... -thuisbevalling? - borstvoeding proberen - geslacht ?? Meisjes: 16 Jongens: 14 Verrassing: 11 Wil je de lijst updaten dan de persoon die als laatste heeft geupdate "Quoten" en de [qoute] haakjes weghalen. NIET Kopiëren! Dan gaat alle vet gedrukte verloren[/quote][/quote]
Onze...was flink aan het trappelen en bewegen..ligt in kleermakerszit dus het was even zoeken maar we krijgen een KNUL ! =P~ Alles was verder prima, groei ligt goed op schema, alles is oké. Was mijn voorgevoel toch goed, gek eigenlijk dat je het onbewust zelf goed hebt.. 8) De lijst en het scoregetal is aangepast. Fotootjes zie album (al zijn ze niet erg duidelijk)
Pfff wat een hoop pagina's weer, ik kan het echt niet meer bijhouden hoor! @Essebes: ik heb nog niet betaald voor de bloemen, ik dacht dat je zou pb'en maar waarschijnlijk heb ik iets gemist! @Miep en miep: leuk een jongen! Had je het eigenlijk voor jezelf willen houden meis...? @Lisette: jij natuurlijk ook gefeliciteerd! @bevallingslijst: ik zie dat er een update caruli op staat, mooi hoor Tygo James. Als deze een jongetje was geweest, hadden wij ook voor een dubbele naam met James erin gekozen denk ik. @boetes: heb er toevallig ook een gehad vandaag 130 euro voor door rood rijden... Verder ben ik afgelopen maandag weer een beetje begonnen met werken ondanks de harde buiken. Ben wel blij met de afleiding. Ik werk voorlopig 3x3 uur en doe wat werkzaamheden die geen haast/niet zo belangrijk zijn. Dus dan is er ook geen druk. Nou ladies, ga weer even verder met leuke meisjesnamen zoeken!
djaminah: Thanks ! Ik ga helaas afsluiten, moet eten maken en dan over een een uurtje naar mijn werk tot 23.00 uur. Jammer mijn mannetje had al leuke plannen om het te gaan vieren.
Lisette, leuk ook een jongen! Zez eggen dat het gevoel van een moeder vaak juist is.... Wie heeft nou nog geen geslachtsbepaling gehad (die het wel wil)? Volgens mij is nu bijna iedereen geweest..... nb Kreeftje d'r meiden staan nog niet op de lijst.
hoi dames miep en miep gefeliciteerd met jullie mooie echo een jongen leuk jo en dat geld natuurlijk ook voor lisette jullie gefeliciteerd met de goede echo ,,jullie zorgen er wel voor dat de jongens lijst om hoog gaat. essebes jij ook bedankt voor het regelen ik denk zelf ook nog steeds dat het jongen wordt maar we willen het van te voren niet weten ,,dus in december komen er nog vele verrassingen ,wat uit eindelijk de uit slag zal worden . en bekeuringen ik heb er 1 keer een gehad zolang ik mijn rijbewijs heb,probeer altijd goed op te letten en voor al waar ik woon weet ik ze precies te staan en dan pas ik me altijd netjes aan ,ik vind het gewoon zonde van het geld. en ik maak normaal gesproken 500 km per week dus is best veel verder gaan ze zaterdag ochtend van start met de baby kamer er worden foto's gemaakt en die zullen dan gauw volgen,volgende week komen de gordijnen ,,en tapijt dus en komt een beetje schot in ondanks alles. en morgen weer naar de fysio ik hoop dat ik weer tv mag kijken ,ik wordt helemaal gek,van het niets doen . ik mag gelukkig af en toe even van mijn man op het forum kijken lief he.jullie zijn mijn enige contact met de buiten wereld.nou geloof me dat is weinig ben nu iets langer als 7 weken bij huis,,zoalng ben ik nog nooit bij huis geweest,het langs was 3 weken, fijne avond allemaal morgen proberen ik weer even te komen doei doei gerda
Net een vergadering op het werk gehad zo kom ik mooi aan mijn 6 uurtjes morgen wat computer werk doen en het zit er weer op ik las iets over boetes meiden het is sonde geld ik heb dit jaar ook een leuke gehad 196,- En de klapper van de week die van manlief met 480,- (tsja dat krijg je al je een beetje heel erg te laat betaald) Zonder verhoging was het 200,- Mannen en laksheid? Gelukkig gaat het heir nu goed met de boetes dan maar blokjes hout onder het gaspedaal..hahaha... Hebben wij dan nu de hoofdprijs? @essebes Ik ga morgen even het geld overmaken hoor! @Ayse Ik heb de jasjes bij de zeeman weg, ze stinden in het foldertje van deze week. 5,99 nou dat zijn leuke koopjes toch @lisette Werkse meid! @gerda Fijn dat je hier af en toe weer kunt schrijven Doe wel lekker rustig aan hoor meid..... Zo morgen de 3d echo als extraatje JOEPIEEEEE..en dan morgen middag naar de gyn dus wij kunnen onze wondertjes weer lekker gaan bewonderen morgen @meiden Wie wil mijn meisjes even op de lijst zetten? Bennog al een klungel met die kleurtjes Alvast bedankt!