och meid..ik kan me het voorstellen hoor.. zo leeg... Het lijkt me ook zo moeilijk.... ik vind het knap van je dat je hier toch nog langs komt hoor.. ik geef je even een digitale knuffel..
Mamabeer, pfffff da´s wel heel veel geld voor die bekeuringen! Kreeftje, ik heb hetzelfde jasje gehaald bij de Zeeman, vond m zo leuk, en het prijsje nog leuker Dreams, voel je je al wat beter nu? En leuk he al die kleertjes die je nu kan kopen Iloon, lekker buikkie hoor, leuk! Lisette, wat gaaaaaaf, een knul voor jullie! Sorry ik was een beetje vergeten wie er nou ook moest vandaag, maar dat was JIJ! zag alles er voor de rest goed uit? En hoe ging het met je mannetje? Was hij wel genoeg aangesterkt om erbij te zijn? Maar leuk hoor, nog een jongen erbij! De stand is bijna gelijk, hihi. Djaminah, als het goed is heb ik jou ook een pb'tje gestuurd, laat maar even weten anders stuur ik er nog 1. Wat zonde dat je een boete hebt gekregen, we zijn lekker bezig hier met boetes verzamelen zeg Pfff Gerda, al 7 weken thuis...ik zou gek worden! Je gaat toch zeker wel af & toe naar buiten? moet je wel doen hoor, desnoods met een rolstoel ofzo. Maartjeh, 3000,- ? Jeeeetjuh zeg, heeft z'n werkgever wel geholpen met dit te betalen? Olga, bedankt voor de tip! Dus als ik het goed begrijp, is het de hoes die het matrasje veilig maakt? Of MOET er ook een speciaal matrasje bij? Leuk dat je ventje zo handig is en zo lekker bezig voor de kleine, lief hoor. en Heerlijk he als je kleintje zo lekker druk aan het doen is, ik kan soms echt balen als het rustig blijft in m'n buik hihi. Loopy, wij missen jou gezellige geklets hier ook! Gaat het een beetje met je meis? Hele mooie foto's heb je gemaakt , dat blauwe dekentje heb je zelf gemaakt zeker? Heb je nog iets van de papa van Bas gehoord? Sorry hoor, ik vraag weer veels te veel, je hoeft hier geen antwoord op te geven natuurlijk! Hele dikke vette knuffel voor jou! Miep & Miep, ja "gewoon"boodschapjes moeten ook gebeuren he, hihi, ik dacht jij gaat leuk babyblauw shoppen. Liefs Es
O,ja Olga, je kan hem gewoon gaan halen hoor, de voedingskussen van de Hema, ik heb hem nu in m'n rug terwijl ik tv kijk en hier wat typ en ik vind dat ding nu al helemaal geweldig! Ik laat ook nog wel even weten hoe die slaapt! Xx Es
Essebes..nee hier niet geshopt... ..komt nog wel.. enne wat betreft de aerosleep.. het matrasje maakt niet zoveel uit welke je neemt. Daarover heen komt de aerosleep en daarover heen een hoeslaken van aerosleep. Anders laat je je een keer voorlichten bij een winkel... je hoeft m toch niet te nemen..maar dan leggen ze het even goed uit. Hier hadden ze zo'n soort zuurstofapparaatje erbij..om het verschil te laten zien..
Ja Miep & Miep je hebt gelijk hoor, ik moet even naar een speciaal zaak en dan vraag ik wel wat info, maar ik ben in ieder geval alvast een beetje ingelicht door jullie
Dat is zo! enne tja je kan proberen om m op mp te kopen..dat scheelt vast weer.. Je hoeft dan geen moltons te kopen..dus dat scheelt ook alweer..
Het bezoekje aan de vk was kort maar krachtig. Ze was erg tevreden met mijn buikje -> baarmoeder zat met bovenkant precies bij de navel en ik was na de laatste afspraak maar 2 kilo aangekomen. Ik ben nu in totaal 6 kilo aangekomen in 20 weken tijd. Verder was na even zoeken het hartje goed te horen, dus deze stresskip is weer gerustgesteld... @Lisette Leuk dat jullie een jongen krijgen! Verder alles goed met het mannetje? @Essebes Ik heb deze week ook het voedingskussen van de Hema gekocht. Mij bevalt ie prima, maar hij is wel moeilijk te vormen als je begrijpt wat ik bedoel. Hij veert heel snel terug en vormt zich in enige mate naar je lichaam, maar springt weer snel terug als je bijvoorbeeld je benen er vanaf tilt. Er zijn hier meer meiden met duurdere kussens die ook ervaringen hebben... Ik gebruik hem elke avond op de bank en doe hem dan onder mijn knieen. Dan verdwijnt de pijn in mijn benen wel en wordt de druk op mijn stuitje wat minder. Oh, maak morgen het geld even over.... Bedankt nog voor je pb. @Kreeftje Als 'beloning' voor het goede bezoek aan de vk heb ik twee jasjes gekocht. Het zijn niet de jasjes uit de folder, maar wat meer unisexjasjes omdat ik niet weet wat het wordt. Voor 2 jasjes en een lief washandje 14 euro. Het is geen geld zeg! @Loopy Ik mis je geklets ook. Je mag altijd mijn msn-knoppie aandrukken hoor. En ik denk van vele andere meiden ook. Alleen mijn laptop ondergaat nu een onderhoudsbeurt van mijn man, dus morgen hoop ik weer mijn eigen msn te hebben.... Fijn dat je af en toe nog eens langs komt.
Komt er nog wat leuks op de buis? Ik voel me een beetje dipperig, totaal geen reden toe hoor, maar,ja....blame it on the hormons...
waterlelie...fijn dat alles goed was! enne ook al lekker geshopt!leuk hè! Essebes..tja dat kan niet hoor een dippie.. heb je niks leuks te vertellen? enne wat er op tv is..heb geen idee...
Waterlelie, fijn dat alles goed was, 6 kilo netjes hoor! Ben benieuwd wat ze mij 24 aug gaat vertellen over m'n gewicht. Tsja net nog even een aparte ervaring in de H&M, Maat 42 van de spijkerbroeken zat pas goed , okee hij viel sowieso klein , maar 42! Normaal heb ik 36/38.....hmzz....hoort erbij....
Ohnee..toch maat 42...dat meen je niet? geintje.. volgens mij is H&M gewoon klein met maten... ik kan daar helemaal niks aan..
Nee he Miep & Miep, moet niet dippen! iemand nog een mopje te vertellen? O,ja dames TIP van de week: H&M, positiekleding en babykleding is nu een groot gedeelte 50% Korting! Xx
Oh ook op internet? of alleen in de winkel? de winkel in zwolle heeft volgens mij geen babykleding.. enne een mopje..tjee daar ben ik echt slecht in..
ik pas van noppies nog de XL ben ik al heel blij mee.. enne deze is wel leuk.. http://www.maakjijstraksnaam.nl/
O, zou ik eigenlijk niet weten of ze op internet ook korting geven, is trouwens jammer he dat ze niet bij elke H&M, positie en babykleding hebben. Weet je wat ik al aan het doen ben zo overdreven vroeg? ...ben alvast m'n nieuwe babykleertjes aan het wassen, gek mens he! hihi, kan maar vast gebeurd zijn! Xx
tja jammer dat ze dat niet overal verkopen... maar in apeldoorn wel zag ik...daar kom ik ook nog wel eens.. Enne je bent wel heel vroeg..tegen de tijd dat je het nodig hebt moet je het weer uitwassen..