oh zei je wat hairdresser? hihi.. ik mocht gisteren bij de vk komen omdat ik klaagde over buikpijn (ik heb n vleesboom) waarschijnlijk groeit die vleesboom nu mee wat dus pijn doet, maar we zagen een prachtig klein mensje met een mooi hartje! heb wel n foto maar nog niet gescand maar veel zie je nog niet, n garnaaltje met een dooierzakje..
Ik kan de tijd niet vinden voor de echo van mamanorah, en om nu 40 pagina's terug te gaan lezen................... Wanneer en hoe moet je kraamzorg aanvragen, weet iemand dat?
gaat die vleesboom nu niet voor problemen zorgen dan? lijkt me een eng idee....... Hee, plaatsen die foto, wij willen ook die garnaal bewonderen!
net ging de deurbel ik dacht he moeders voor moeders das snel(hihi) nee hoor johova..... ben benieuwd naar je volgende echo lentefee..... kraamzorg kan je als snel doorgeven.ik zit bij de agis en heb die gebld en zo via via hebben de waarde gevonden en me aangemeld. met 30 weken of 33 weken nemen ze pas contact op maar het is wel belangrijk om het snel te regelen zeiden ze..... A.U.B
Moontje, bij mn vorige bevalling moest ik wel in het ZH bevallen ivm dat ding ja, maar gaf geen problemen verder.. Is nu afwachten, t is vooral kijken of baby straks goed kan indalen langs dat ding heen, maar hij word verder gewoon opzij geduwd door baby hoor, baby merkt er niks van maar ik voel t wel.. oh ja alleen met een innesteling kan t wel eens misgaan, maar ja dat is dus goed verlopen, babay zit goed vast hihi
Oke Lentefee, je beep zit goed vast, dat is heel mooi! Nu hopen dat dat gekke ding niet te lastig gaat doen voor je beep en voor jou natuurlijk
bericht opgezocht van mamanorah......... (ze krijgt vandaag om 14:50 een echo) Vannacht heel erge nachtmerries gehad. En sinds vanmorgen verlies ik wel erg veel bloed. Ik denk dat er nog slechts een hele kleine kans is dat het goed gaat komen. Het wordt een lange dag, vrees ik. Qua temperatuur zit ik nu in ieder geval weer onder de 38 graden. (berichtje is opgezocht bij miskramen)
nee en ben al niet lekker volgens mij zagen ze dat. ik zei nee sorry geen intresse en ze vroeg wel of ze me een boekje mochten geven... ach ja waarom niet misschien bekeer ik wel.
He dames, het gaat inderdaad niet zo goed hier. Krampen en bloedverlies, dus ik vrees 't ergste. Lief dat jullie aan me denken, ik wilde jullie niet bang maken met mijn nare verhalen dus vandaar dat ik even niets gepost had. Om 14.50 inderdaad de echo. Ik hoop dat het goed gaat, maar ik vrees voor het ergste. MamaNorah
Ah nee toch lieverd gewoon posten hoor! We leven hartstikke met je mee. De echo vanmiddag zal hopelijk duidelijkheid geven. Hou je taai meid!
oh mamanorah sterkte meid, hopen dat t iets heel anders is, bloeding kan van van alles komen he.. jeetje nog paar uurtjes wachten dus.
Heel veel sterke mamanorah we leven met je mee, ik hoop toch op een positieve echo vanmiddag (voor ons allebei)