Oh leuk dat je ook pandora hebt! enne ik kijk ook altijd wel naar de foto's maar.. ach..ik ben gewoon een zeur.. sanneke..fijn toch dat je nergens last van hebt..laat het zo blijven toch?
Speur ook op marktplaats. Heb nu ons oude 2 persoonsbed te koop staan,mp3 speler en klokthermostaat. Als we het verkocht krijgen dan leggen wij die centjes bij de kosten van de pret-echo. Maartjeh weet jij iemand voor een wintec pro zadel. Hij is bij de zweetbladen beschadigd,het is een 17 inch en vind hem tussen Veelzijdigheidszadel en een dressuurzadel in zitten. Met singel,beugels,en sjabrak. 50 euro mag hij weg....hij hangt heel erg in de weg en doe er toch niks mee.
hahah beter een zeur dan een miskoop doen toch? ik heb eigenlijk deze zwangerschap ook bijna van niets last alleen nu van maagzuur en een tijd van mijn stuitje gehad
Tja ik heb laatst ook een heleboel kleding verkocht.. veel gaastra..dat wil altijd wel.. Leuk vlindertje..zou leuk zijn als je dat bij de pretecho kon doen hè! Maartjeh...ach ja dat vind ik dan ook... maar soms is het wel moeilijk te zien op foto's hè.. En wat betreft last van de zwangerschap.. veel vocht..in de benen en voeten.. en maagzuur..maar voor de rest..heb ik geen klagen hoor!
Hier ook dikke voeten. Gisteren zag ik in een paar uur tijd met enkels terug komen,maar als ik nu kijk....snik.
ja idd volgens mij hebben we weinig te klagen over de zwangerschap toch? Nog een paar maandjes. vlindertje heb je een foto voor mij?( eventueel van de beschadigingen?)
@ miep miep: zekers mazzel, er zat geeneens een vlekje op Verder verkopen wij ook regelmatig via internet, MP of speurders
ach ja..mij hoor je verder ook niet hoor.. ik doe het er zo zekers voor.. enne ik ga effe nog wat doen..want ik ga zo met mams de stad in.. En daarna komt de family hier eten..en knippen.. tja dat krijg je als je kapster bent.... Tot laters..
kreeftje veel succes met de pretecho. Zoo ik heb vandaag rugpijn doet zo pijn pff. Ik heb gellukig niet meer last van maagzuur maar als ik last van had ad ik vla en dat hielp. Dat is de tip van vlos.
Elise, ik ben ook volop aan het opruimen. Wat een stomme dingen kom je tegen die je bewaard hebt he. Gelukkig kan ik nu prima heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veel weggooien. Wij wonen in een flat. We hebben behalve de woonkamer een slaapkamer voor ons, een studeer/ logeerkamer en een 'rommelhok' zonder raam naar buiten. Ongeveer 2 bij 3. En dan nog een schuur. Ik heb eerst in de schuur opgeruimd, zodat er ruimte zou komen voor de dingen uit het rommelhok die best naar de schuur kunnen. k Ben nu met dat rommelhok bezig. Dan ga ik in de studeer/logeerkamer opruimen zodat daarvan weer dingen naar het rommelhok kunnen doen. De studeer/logeerkamer wordt namelijk babykamer en die moet helemaal leeg. Onze computer gaat naar de woonkamer en het logeerbed gaat weer naar de schuur. Maar ik heb ZOVEEL dingen waarvan ik denk: wat moet ik HIER nu weer mee. Dan vind je het eigenlijk zonde om weg te gooien maar je doet er verder niks mee. En ik zet heel veel op marktplaats, haha, moet toch ergens centjes vandaan halen. Nou dat was een heel verhaal en volgens mij megaingewikkeld. Wie woont er trouwens nog meer op een flat (of in een appartement ) En zijn jullie van plan om daar te blijven wonen? ik ga nu eten, ik heb gewoon maagpijn van de honger. Tot laterzzz
hhaha sanneke doet de grote opruim en verplaats truc........ ja het is wat wat je allemaal wel niet verzameld ha..... je denkt ach laat ik het maar bewaren en een paar jaar later gooi je het alsnog weg
ayse..rustig aandoen dan hè! sanneke..ik heb ook al van alles weggegooid.. mijn vader heeft altijd van die grote container bakken staan.. jeweet wel die achterop een vrachtwagen gaan... nou die zat na 2 weken ruimen helemaal vol.. ik ben ook nogal bewaarderig.. en als ik eenmaal wat weggooi..gaat ook alles weg.. enne bedankt he... knippen lukt vast wel..
sannke ik woon ook in de flat 4 hoog pff. Nu word het wel zwaar naar boven te gaan met de trap. Straks met baby gaat moeilijker. we zijn nu aan het sparen we willen gaan verhuizen. miep knip ze
@ maartjeh Is een mooi ding, alleen ze zijn niet inklapbaar toch? @ miep Ja hier kost het ook 100 euro. Wilde het wel hoor maar m'n man zegt dat het precies zelfde is alleen dan in "kleur" en het gewoon zonde is. En heeft ie ook gelijk in. Want kun je weer wat leuks voor kopen. En heb nu al zo'n 12 echo's gehad.
Hoi Sanneke, Nee ik begrijp je verhaal precies. Ik woon dus ook op 4 hoog en nu gaat het nog wel maar ik kijk er niet naar uit als de baby er is. Ik heb ook geen berging beneden ofzoiets. We hebben een 3 kamerwoning. Ook de badkamer is verre van ideaal, alleen een douche en toilet en erg klein. We willen wel verhuizen, maar het is moeilijk in Amsterdam, zo niet onmogelijk en op dit moment even niet mogelijk om een huis te kopen, we hebben we een goed inkomen, maar mijn vriend woont hier nog niet zo lang en ze willen toch wel wat meer loonstrookjes zien dan van een jaartje. Ook heeft hij geen vast contract en dat werkt ook niet mee. Op mijn salaris alleen kan ik net niets kopen in amsterdam wat groot genoeg is! Maar goed, ik ben nu alles aan het sorteren en opbergen, ik heb heel veel oude kleren en spulletjes, maar ga wat spullen bij mijn moeder stallen in de schuur denk ik. Ik heb net een lekkere salade Nicoise van AH op.. zo nu zit ik wel even vol. Werk is zo saai vandaag heb echt geen zin! X Elise
@ moon85 nee volgens mij zijn die idd niet inklapbaar....... gewone wipstoeltjes wel dan? Ikheb geen flauw idee eigenlijk