December 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door MamaNorah, 25 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamabeer

mamabeer VIP lid

28 mrt 2007
    6.229
    0
    36
    mama
    thuis
    jullie hebben echt weer flink wat berichtjes getypt zeg :confused:
    pretecho was echt leuk :) gelukkig was bij deze beeb wel alles goed te zien bij lexy zijn we 4 keer terug geweest :D foto´s en 1 filmpje staat op de beebiesite is het geen mooi mupje? :rolleyes:

Ik heb snel door de berichten gelezen en las iets over geboorte kaartjes ik dnek dat we ze zelf gaan maken. Heb een ideetje om lexy dan tussen de beschuit met muisjes te zetten en die dan voren op het kaartjes ;)

2. dreams

dreams Fanatiek lid

19 apr 2007
    1.460
    0
    0
    Miep: ik koop ook echt nooit via MP, laatst toevallig een PS spelletje die al oud was maar ik niet meer had en een hele leuke hihi
    Maar verder nog nooit wat gekocht daar. Vind dat ook altijd maar eng

Maargoed als het er goed uitziet is het wel een voordeel natuurlijk.

Heb nog even uitgerust, heb nu echt wel last van m'n rug. Tijdens m'n menstruatie had ik dat ook altijd vol een dag. Maar nu is het blijvend. Maar ach we horen ons niet klagen :D

mamabeer: mooie foto's. Was het leuk daar in Oirsbeek? Wij gaan er volgende maand heen.
    Mag je toch ook familie meenemen he?

Xx dreams

3. maartjeh

maartjeh Fanatiek lid

14 mei 2007
    2.626
    0
    0
    achterhoek
    hey dat ziet er goed uit op je site mamabeer
    leuk dat het nu goed te zien was in 1 keer....

balen van je rugpijn dreams
    das niet fijn

heb zojuist ff lekker een eitje gebakken

4. loopy

loopy Fanatiek lid

23 apr 2007
    3.564
    0
    0
    kantoor
    gouda
    hallo meiden, hier een berichtje van mij. gisteren had ik een hele slechte dag. maar vandaag zag ik toch weer hoop in de toekomst, toen ik mijn moeder vertelde dat ik volgend jaar alsnog moeder wil worden, en waarschijnlijk weer alleen... alleen dan gepland in plaats van ongepland

het lijkt nu wel veel te vroeg om daar al aan te denken maar het is op het moment het enige wat me hoopvolle gevoelens geeft. vinden jullie dat raar?

5. dreams

dreams Fanatiek lid

19 apr 2007
    1.460
    0
    0
    Lieve, lieve Loopy

Wat een respect voor jou, en wat een dapperheid dat je hier nog komt.
    En heel heel leuk van je.
    Ik vind het helemaal niet raar dat dat op je planning van volgend jaar staat ik zou hetzelfde hebben
    Alleen zou ik er niet alleen voor kiezen, maar dat is verder jouw eigen keuze.
    Ik ben toch wel ouderwets en vind dat een kindje mama én papa nodig heeft.
    Maar absoluut geen rare keuze hoor! Verder nog heel veel sterkte hoor meid.
    Wat ben jij sterk

Knuffel dreams xx

6. loopy

loopy Fanatiek lid

23 apr 2007
    3.564
    0
    0
    kantoor
    gouda
    het liefst heb ik er een papa bij, maar ja ik weet niet of ik daar op wil wachten. als ik 24 was had ik dat denk ik wel gedaan maar ik ben al 34...

als ik nu weer kies voor een zwangerschap dan wel met een donor die er bewust voor kiest om donor te zijn en op de achtergrond alles mee te maken. Een bevriend lesbisch stel van mij heeft ook zo'n donor gevonden. maar goed dat ga ik volgend jaar wel eens bedenken...

7. mamabeer

mamabeer VIP lid

28 mrt 2007
    6.229
    0
    36
    mama
    thuis
    @dreams

Het was voor ons nu de 5de keer dat we daar waren :D maar die vrouw is echt heel aardig en lief en ze vereld het ook heel leuk het is echt niet zo als in het ziekenhuis hier word met alle rust gekeken :D

8. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Totaal niet raar! Toen ik in september 2006 een miskraam kreeg was het enige dat ik wilde zo snel mogelijk weer zwanger zijn. Als je eenmaal dat gevoel kent wil je heel snel terug naar dat mooie wonderlijke gevoel! Niet om dat andere kindje te vervangen, maar om iets "af te maken"....Jij zal Bas nooit meer vergeten en hij zal voor altijd over jou waken.
    Kan me ook goed voorsdtellen dat je nu gepland alleen zwanger wilt worden. Je had immers al alles uitgedacht met je avder qua werk, opvang en opvoeding. Je weet dus dat je het kunt! Mag ik zo vrij zijn om te vragen hoe je dat dan gaat doen? Via het ziekenhuis? Of toch weer met een bekende? Je hoeft niet te antwoorden hoor! Ik vind het heel goed dat je juist over dit soort dingen nadenkt. Kan je veel steun geven en weer een doel voor de toekomst, in deze dagen waarin het leven voor jou waarschijnlijk vokkomen zinloos lijkt. Dikke knuffel!

9. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    @ loopy

Dat is niet gek hoor meis.
    Dikke knuffel en heb respect voor je hoe je er mee om gaat.

10. sanneke

sanneke VIP lid

3 feb 2006
    5.476
    0
    0
    pfff dat lijkt me niks! wij wonen 2 hoog, maar wel met lift! We wonen hier nu ruim 2 jaar en hebben bewust flat met lift gekocht, ook ivm eventuele kids.

11. sanneke

sanneke VIP lid

3 feb 2006
    5.476
    0
    0
    Loopy, ik kan me ook voorstellen dat je daar over nadenkt en zou zelf ook graag weer zwanger willen worden. Ik vind het ook heel gezond dat je vooruit kijkt meid! Als je alleen maar blijft kijken wat je mist en heel erg in het verleden blijft hangen, dan lijkt me dat niet gezond. (TUURLIJK mag je rouwen en iets missen)

12. sanneke

sanneke VIP lid

3 feb 2006
    5.476
    0
    0
    Mooie echofoto's mamabeer! en leuk filmpje ook. Raar he, dat je dat allemaal kan zien!

Ik zit trouwens tussen een enorme berg troep en ben al de hele dag aan het opruimen. (en af en toe ff computeren) 't wordt altijd eerst zo'n rotzooi voor je klaar bent (en dat duurt nog wel ff)
    PfFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF

[​IMG] tot straks/ vanavond/ ooit

13. maartjeh

maartjeh Fanatiek lid

14 mei 2007
    2.626
    0
    0
    achterhoek
    @ loopy, ik heb zoveel respect voor je meid!
    echtwaar, het is super dat je naar de toekomst kijkt, Natuurlijk heb je goede en mindere momenten maar dat neemt niemand je kwalijk toch?
    Heel veel sterkte en succes meid!

@sanneke, dat heb ik ook , eerst meer troep maken en dan opruimen( en halverwege heb je geen zin meer )

14. loopy

loopy Fanatiek lid

23 apr 2007
    3.564
    0
    0
    kantoor
    gouda
    @Me2: ik ga eerst de onderzoeken qua erfelijkheid afwachten en dan eens op onderzoek uit wat de mogelijkheid zijn. bijvoorbeeld via de website van bam-mam (bewust alleenstaande moeders). Daar heeft een lesbische vriendin van mij ook haar donor gevonden. En die komt geloof ik alleen met verjaardagen op visite. Dat is dus wel een man die bewust vader is, maar niet met de opvoeding etc wil bemoeien.

15. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    @ maartjeh

Ja je kan hem plaat maken dan kan je hem wel ergens onder schuiven.

16. linny0903

linny0903 Actief lid

11 apr 2007
    439
    0
    0
    loopy ik kan me heel goed voorstellen dat je er nog een keer voor wil gaan..fijn dat je familie achter je staat !

17. dianne

dianne Fanatiek lid

10 apr 2007
    2.919
    0
    36
    loopy, ik kan me heel goed voorstellen dat je een kindje wil, ik heb vorige jaar een mk gehad, en ben nu ook weer zwanger, hou moed meid! ik vind je heel erg dapper!

18. johana79

johana79 Fanatiek lid

22 aug 2006
    4.311
    0
    36
    beslismedewerker
    overijssel
    ik heb echt respect voor je Loopy...en vindt het ook knap (en gezellig) dat je nog met ons mee klets zo af en toe. Ik kan me voorstellen dat dat niet makkelijk is. Kan me ook voorstellen dat je nog steeds een kinderwens hebt en dat je denkt aan een donor etc..het is je gewoon van harte gegund...*knuff*

19. kreeftje1984

kreeftje1984 Fanatiek lid

19 jul 2006
    2.510
    0
    0
    Een huisje in FRIESL
    Hallo meiden hier was ik weer.

Zo alles zag er weer helemaal goed uit! de beebs waren weer super druk en soms moeilijk in beeld te krijgen.
    Maar het si overduidelijk het zijn echt 2 meiden :D :D
    DE 3D echo is toch mooi hoor maar bij een 2ling wel moeilijk allemaal goed in beeld te krijgen maar ach we hadden het gratis ;)

Zo nu ga ik even plat op de bank ben kapot en heb hoofdpijn OJA we hebben ook boeken gehaald voor geboortekaartjes eens even kijken of we er uit kunnen komen..tot nu toe nog niet echt iets leuks gezien en 2ling kaartjes zijn wel moeilijk hoor :rolleyes: :rolleyes:

:idea: Oja moest ook nog voor mijn suiker prikken, heb thuis zelf een apparaatje waarmee je kunt prikken nu zat ik vanmorgen op 9 en gisteren en eergisteren was het ook al tegen de 9 aan.......Maandag krijg ik de uitslag.

Wil nog wel even op loopy reageren:

@loopy

Wat ben je een sterke meid zeg! echt ik heb zoveel repsect voor je.
    En het is niet gek om nu al verder te denken meid het is je zo gegund een mooi kindje te krijgen!

20. Iloon

Iloon Fanatiek lid

5 mei 2007
    2.583
    0
    0
    Huismama
    Maastricht
    @ loopy: meid wat ben jij sterk zeg, en nee hoor is niet raar dat je hierover nadenkt.
    Hoop dat jij volgend jaar weer lekker zwanger mag zijn, je zult een goede moeder zijn!

@ kreeftje: Leuk dat de echo goed was....enne altijd fijn als het gratis is :)

@ mamabeer: mooie echo zeg ;)

Deel Deze Pagina