Jahoooeeee, mijn laptoppie doet het weer! Mijn vent heeft er twee avonden lang aan gezeten en alles doet weer wat het moet doen. Er zat spyware op en daardoor was ie van slag. Manlief heeft er ook meteen Windows Vista op gezet. Ziet er mooi uit! Gister werd ik ´s middags ook heel beroerd. Migraine, buik in de weg, pijn in benen... Dus heb het maar eens rustig aan gedaan. Vannacht ook al zo onrustig en nare dromen. Het was niet echt een dagje om over te doen. Dus de klachten komen nog wel eens in heftigheid terug. Voor de rest mag ik niet klagen hoor. Sanneke Wij wonen ook in een flat, 1 hoog. Alles is nog goed te doen op de trap. Wij hebben 3 slaapkamers. Een fungeert als onze slaapkamer, een als hobbykamer en de laatste als rommel-kattenkamer. De hobbykamer wordt babykamer en de rommelkamer hobbykamer... We hebben nog een hoop op te ruimen en daar ben ik nu in kleine beetjes mee bezig. Wij blijven hier ook nog wel voorlopig wonen. We wonen in een rustige straat en hebben achter een grasveld. We zijn nog zeer tevreden. Kreeftje Leuk dat jullie weer zo van jullie meiden konden genieten via de echo! Mamabeer Ga zo even op je site kijken, maar gaaf dat de pretecho zo goed uitpakte! Gerda Wat een enorme doorzetter ben je zeg! Ik heb bewondering voor je hoor en neem mijn petje voor je af. Vervelend dat je nog steeds niet veel mag en dat er weer zo met je nek gerommeld wordt. Ik hoop dat het snel weer beter met je gaat. Loopy Wat fijn dat je het hartje van Bas nog even hebt mogen horen die dag. Heel bijzonder. Ik vind het zeker niet vreemd dat je het graag weer wil proberen. En dat je al zo goed weet hoe je het allemaal wil. Ik ken in mijn omgeving een paar vrouwen die bewust ervoor gekozen hebben om alleen een kindje op te voeden. Stuk voor stuk sterke vrouwen en daar hoor jij zeker in thuis! Ze hebben allemaal op een andere manier naar een donor gezocht, maar er is er ook een die via een bureau een donor heeft gevonden. Doe wat goed voelt voor jezelf en overhaast niets.
Gerda, wat een spannende dag! Als het goed is zijn ze al begonnen met jullie babykamer.... Het zal best een gezellige boel zijn bij jullie in huis vandaag. Hoop dat je er zelf ook wat plezier aan beleeft en dat het resultaat precies wordt zo als je graag wilt! Loopy, wat een vertederend kereltje is Bas. Dat hij nog zo graag zijn mama wilde laten weten dat hij het in je buik gewoon goed had. Krijg gelijk weer traantjes... Inge, wat lief dat ze een extra echo maakte! Ben benieuwd of de gyn hetzelfde geslacht ziet.... Claartje, ik hoop dat je snel weer opknapt! Gelukkig kan je wel weer wat kletsen hier. Oh, en laat dat huisje nu ook eindelijk eens definitief zijn! Dan valt er ook weer wat spanning van jullie schouders... Essebes, ik heb geld overgemaakt hoor! Vlindertje, ik had in het begin van de zwangerschap steeds heel erge honger, dan viel ik zowat flauw. Nu eet ik gewoon zowieso meer dan daarvoor. Maar probeer vooral brood en dergelijke te eten en niet teveel te snoepen. Maar gisteren heb ik toch lekker chippies zitten eten hoor! Vandaag gaat mijn moeder met ons mee shoppen in Utrecht bij de babyzaken. Waar zal ik nu weer allemaal mee thuis komen.... Liefs Olga
Inge..fijn meid dat alles goed is met de beeb! En leuk dat jullie het ook al weten! Waterlelie..fijn dat je laptoppie het weer doet! Wat vervelend dat je last had van migraine.. Olga..shopse vandaag hoor! Leuk! We gaan vanmiddag eens even op pad om te kijken naar een maxicosi.. Kijken of we eruit komen.. En straks ga ik eerst boodschappen doen met mijn moeder..
Dag dames, Het is enorm lang geleden dat ik hier ben geweest. We zijn op reis geweest, computerproblemen... Ik ben nu 23 weken zwanger en alles gaat goed! Hoe is het hier met iedereen? Heb veel aan jullie gedacht. Carulli, hoe gaat het met jou? En met Gerda? En toen uiteindelijk nog iets gehoord van Julie? Ik hoop uit de grond van mijn hart dat al jullie zwangerschappen goed verlopen!
o jee loopy, het spijt me zo verschrikkelijk! Ik lees nu pas wat je is overkomen... Enorm veel sterkte!
@ olga: gaaf wiegje zeg @ loopy: wat mooi dat je het hartje nog hebt kunnen horen van *Bas Verder drukke dag hier vandaag. De oudste heeft een voetbaltoernooi vandaag, dus word de hele dag voetbalveld Vandaag zijn we alweer 25 weken....nog maar 15 weekjes te gaan
Bevallingslijst 01-12-07 Caruli - 25jr - 2e kindje - bevallen op 05-08-07 - zh bevalling - jongen - naam : Tygo james Iloon - 3e kindje - bevallen op....- zh bevalling - flesvoeding - meisje Suus2007 - 2e kindje - bevallen op.... - thuis bevalling - borstvoeding - geslacht ??? 02-12-07 Boontje - 1e kindje - bevallen op....- thuis bevalling - borstvoeding - verrassing 03-12-07 Jufffie - 1e kindje - bevallen op.... - zh bevalling - borstvoeding - meisje Sofine - 1e kindje - bevallen op..... - zh bevalling - borstvoeding - meisje 04-12-07 Peetje22 - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - meisje Elsa - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - flesvoeding - jongen 05-12-07 Bowie - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - jongen Claartje79 - 1e kindje - bevallen op....- thuis bevalling - borstvoeding - jongen 06-12-07 Nollie - 1e kindje - bevallen op...... - zh bevalling - borstvoeding - meisje Essebes - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling of kraamhotel - borstvoeding - meisje 07-12-07 Gerda79 - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - blijft verrassing 08-12-07 ayse - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - meisje lentefee - 4e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - jongen 09-12-07 loopy - 1e kindje - bevallen op 13-08-07 -zh bevalling - jongen - naam : Bas Sam28 - 1e kindje - bevallen op..... - zh/thuis?? bevalling - borstvoeding - meisje Frederike80 - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - bekend bij frederike80 10-12-07 Kelly - 1e kindje - bevallen op....- thuis bevalling - borstvoeding - jongen Lola - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - meisje 11-12-07 12-12-07 Malaika- 1e kindje - bevallen op... - thuisbevalling - borstvoeding - jongen Me2 - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borst/fles??? - geslacht blijft verrassing Mamainspe - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - verrassing tot 30 augustus pretecho 13-12-07 Arka - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling borstvoeding - geslacht ??? Ikkie - 1e kindje - bevallen op.....- thuisbevalling - borstvoeding - geslacht ??? 14-12-07 Linny0903 - 2e kindje - bevallen op....- thuis bevalling (waarschijnlijk) - flesvoeding - Jongen augustus - 1 e kindje - bevallen op.... - thuis bevalling - borstvoeding - meisje Dandelion - 1e kindje - bevallen op...-ziekenhuisbevalling - borstvoeding - jongen 15-12-07 Aisca - 1e kindje - bevallen op.....- zh bevalling - borstvoeding - geslacht ??? Nannaf - 1e kindje - bevallen op.....- thuis bevallen - borstvoeding- geslacht blijft een verrassing! Missy78 - 1e kindje - bevallen op.....- thuis bevallen - borstvoeding- geslacht ??? 16-12-07 Misskeita - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - meisje vlindertje - 2e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - meisje 17-12-07 Momhairy - 1e kindje - bevallen op..... - thuisbevalling - flesvoeding - geslacht?? 18-12-07 Johana79- 1e kindje- bevallen op...-zh bevalling - borstvoeding - meisje Olga - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - jongen 19-12-07 bipat - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - flesvoeding - jongen maartjeh - 1e kindje - bevallen op.....- thuis bevalling - borstvoeding - geslacht blijft verrassing 20-12-07 Sanneke - 1e kindje - bevallen op.... - zh bevalling - borstvoeding - bij Sanneke bekend!!! 21-12-07 Brr - 1e kindje - bevallen op.....- thuis bevalling - borstvoeding - geslacht blijft verrassing 22-12-07 23-12-07 Salapio - 1e kindje - bevallen op .... - thuis bevalling - borstvoeding - meisje 24-12-07 Djaminah - 1e kindje - bevallen op.....- zh bevalling - borstvoeding (proberen) - meisje Nelly - 1e kindje - bevallen op.... - thuis bevalling - borstvoeding - verrassing 25-12-07 Dianne - 1e kindje - bevallen op..... - thuisbevalling - flesvoeding - geslacht?? 26-12-07 Dreams - 1e kindje - bevallen op...... - zh bevalling - borstvoeding (indien mogelijk) - jongen 27-12-07 Lisette -1e kindje- bevallen op...- zh bevalling-borstvoeding - jongen 28-12-07 French - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - flesvoeding - meisje Miep en Miep - 1e kindje - bevallen op....- thuis bevalling - flesvoeding - jongen lizzie84 - 1e kindje - bevallen op...- thuisbevalling - borstvoeding - geslacht blijft een verrassing. Mamabeer - 2e kindje - bevallen op....- thuis bevalling - borstvoeding - verrassing 29-12-07 30-12-07 bloem1972 - 1e kindje - bevallen op...- thuisbevalling - borst/flesvoeding - geslacht ??? Lindy - 1e kindje- bevallen op...- ziekenhuisbevalling-Borst en flesvoeding- meisje Moon85- 1e kindje (3de zwangerschap)- bevallen op ...- ziekenhuisbevalling ivm diabetes - borstvoeding - Meisje 31-12-07 kreeftje1984 - 1e (2) kindje(s) - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - 2 meisjes waterlelie - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - geslacht ??? inge1975 - 2e kindje bevallen op ...... -thuisbevalling? - borstvoeding proberen - geslacht ?? Meisjes: 20 Jongens: 15 Verrassing: 12 Wil je de lijst updaten dan de persoon die als laatste heeft geupdate "Quoten" en de [qoute] haakjes weghalen. NIET Kopiëren! Dan gaat alle vet gedrukte verloren
Zo de boodschappen zijn weer binnen.. We gaan straks even op pad... Wat is het hier rustig vandaag....
ja, lekker rustig hier! Gerda, gaat het goed met alle klussers in de babykamer? k hoop het! Ik zie opeens dat de meiden alweer op 20 staan! Kom op kereltjes! (ik ben voor de jongens, heb altijd al een zwak gehad voor het 'zwakke geslacht' ) ik ga zo ff verder met opruimen fijne zaterdag allemaal!
@ kreeftje superdat ed echo goed was, weer ff geruststelling ha..... @olga waauww je wieg is super leuk , zo een zou ik ook wel willen maar ook hier is al een familiewieg.......... Of kan hij ook als ledikantje? @loopy, wat een schitterend moment moet dat zijn geweest toen je nog ff het hartje mocht luisteren en de klein er tegen schopte @gerda ik hoop dat de babaykamer helemaal zo word als je hem wilt hebben lastig is dat als je je er niet mee kan bemoeien ha.... @ vlindertje, ik heb dat dat hongergevoel..maar vooral als ik `s ochtends / `s nachts wakker word dan zou ik zo kunnen eten @ claartje balen zeg dat de hypotheek niet ospchiet, en beterschap, doe wel rustig aan ha meid @ miep en miep nee helaas een hobbelpaard gevonden ben nog druk opzoek @ arka ,welkom terug........... @ iloon veel plezier op het voetbalveld........ wat gaat de tijd al snel al voor we het weten is het december @ inge super datje nog ff een echo hebt gehad en dat jullie weten wat het wordt, is toch iets gerichter shoppen ha verder las ik veel shop verhalen.... Heb ik vanochtend ook ff lekker met mijn mannetje gedaan zijn met flink wat kleertjes thuis gekomen( ook van de zeeman ) maar was wel lastig omdat het neutraal moet zijn ha verder weinig nieuws hier, voel de beeb nu regelmatig is echt een leuk gevoel Hij heeft wel momenten dat hij echt druk is......( of zij)
sow, ik ben vandaag eens aan de poets en jeetje wat gaat dat langzaam. moet de kamer echt in vieren delen bij het stofzuigen en tussendoor elke keer even zitten. maar goed. heb de hele dag, dus het komt vanzelf ene keer af. raar om te bedenken dat ik dit normaal in 2 uur tijd allemaal in een keer af heb
zo lekker even met mijn dinnetje de markt over geweest...mooie bos bloemen gekocht... Mijn schoonloeder zou komen behangen maar toen ik thuis was was ze er nog steeds niet (11u inmiddels) dusheb haar maar eens gebeld.....(de verhoudingen liggen wat 'lastig' soms )maar goed..inmiddels is ze aan het behangen en het lijkt erop dat we morgen het kamertje kunnen gaan inrichten!
hallo dames, Even snel een berichtje neer zetten en dan weer hups het bed in, Ben een tijdje niet hier geweest en dat komt omdat ik in het ziekenhuis heb gelegen. We hebben namelijk een autoongeluk gehad en de artsen vertrouwde het hele zaakje niet helemaal dus moest ik in het ziekenhuis blijven. Gelukkig is nu alles in orde..alleen mijn buik en heup doet verschrikkelijk veel pijn. De kleine beweegt niet meer zoveel als ervoor maar op de echo was gelukkig wel te zien dan hij wel iets bewoog dus de armpjes en beentjes enzo, maar alleen nu niet meer zo uitbundig als voorheen. Volgens de gyn. doet hij dat nu omdat hij voelt dat ik in de stress zit. Gelukkig is er voor de rest niets aan de hand. Moet nu alleen rust houden ivm mijn heup.
Hallo meiden even snel een berichtje van mij vandaag...ben namelijk lekker aan het relaxen heb het echt even nodig het wordt toch wel zwaar allemaal hoor Net even het dorp in geweest en 2 leuke setjes gekocht voor de beebs alles is nu in de aanbieding dus lekekr shoppen is dat Maar nu ben ik wel weer bekaf...even een middagje winkelen zit er echt niet meer in. Nou ik geef me weer even over...kijk later vandaag wel even weer.