December 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door MamaNorah, 25 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kreeftje1984

kreeftje1984 Fanatiek lid

19 jul 2006
    2.510
    0
    0
    Een huisje in FRIESL
    @kelly

Jeetje meid, nou maar rustig aan doen hoor! Hoop dat het allemaal snel beter zal gaan.
    Fijn dat jullie er goed voor weg zijn gekomen en de beeb ook dat is een hele opluchting zeg....beterschap!

@mamabeer

Griepje? jij ook BEterschap!

2. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    @ kellly

Sterkte.. zal wel schrikken geweest zijn.

@ mama beer

Beterschap!

@ kreeftje

Hihi ik ben ook wezen shoppen.
    2 pakjes in roze :D had altijd gezegd als ik meisje krijg koop ik niks in het roze.. hihi kun je zien hoe je kan veranderen.

3. Essebes

Essebes Fanatiek lid

7 apr 2007
    3.215
    0
    0
    hey lieve meides,

Sorry, heb even niets terug gelezen, moet even m'n hartje een beetje luchten hoor, heb nml rode koontjes van de schrik.
    Ik was net aan het werk en toen ik naar het toilet ging verloor ik helder rood bloed.
    Meteen de VK gebelt en ik kon direct komen, ze heeft het hartje geluisterd en m'n buik gevoeld en dat zag er gelukkig goed uit.
    Ook heeft ze met het ziekenhuis gebelt met de vraag of ik misschien opgenomen moest worden of dat er een echo gemaakt moest worden, hier schrok ik behoorlijk van!
    Maar omdat de rest er goed uitzag, kijkt ze het even aan en zit ik nu thuis
    met verplicht bedrust.
    Nou zeg, ik zag dit niet zo aankomen.
    Gelukkig zijn jullie er nu voor mij, m'n vriendje, ouders & schoonmoeder zijn er niet.

Kusje Es

4. linny0903

linny0903 Actief lid

11 apr 2007
    439
    0
    0
    @ essebes jeetje wat zal je geschrokken zijn! lekker rustig aandoen he..t komt echt heel vaak voor en heel vaak is er niets aan de hand he, dus niet je eigen gek maken he! dikke knuffel!

liefs lin

5. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    @ es

Jeetje dat is schrikken meis.
    Misschien is het wel een gesprongen adertje.
    Omdat het zo helder rood is.
    Als ik jou was zou ik toch om een echo vragen hoor.
    Zo blijf je denk ik toch een beetje stresse.

Sterkte en dikke knuffel.

6. sanneke

sanneke VIP lid

3 feb 2006
    5.476
    0
    0
    Oei Essebes, wat schrikken meid! Hopelijk houdt het gauw op en kun je weer gerust zijn, maar hier zit je niet op te wachten.

Kelly, ook al zo'n schrik! sterkte

Mamabeer, beterschap!

Ik heb net bij prenatal de giraffe gekocht met een muziekdoosje erin. Normaal ben ik niet zo van het kadootjes kopen (voor mezelf/baby) maar deze is zo lief en dan had ik alvast de kleuren, want volgende week wil ik het kamertje verven.

Hopelijk komen er niet meer nare berichten bij,
    groetjes sanneke

7. maartjeh

maartjeh Fanatiek lid

14 mei 2007
    2.626
    0
    0
    achterhoek
    @ kelly, jeetje meid zul jij geschrokkebn zijn zeg, doe het maar rustig aan en pas goed op jezelf

@ mamabeer ,beterschap meis , ziek maar lekker uit

@ essebes, ook jij zal wel geschrokken zijn en dan ben je ook nog eens alleen thuis..
    als je het id niet vertrouwd gewoon een echo vragen.
    Ongerust maak je je da je toch wel , wat we ook zeggen en dat is ook heel normaal......
    Als het mooi helder bloed was is er denk ik weinig aan de hand mischien idd eengesprongen adertje net wat hierboven werd gezegd
    Mischien last gehad van moeilijke stoelgang?
    Sterkte meid

8. maartjeh

maartjeh Fanatiek lid

14 mei 2007
    2.626
    0
    0
    achterhoek
    ik las net bij sanneke over het muziekdoosje
    Kreeg vanochtend een tip van een vriend , die hadden dat ook bij hun kindje gedaan..
    het muziekdoosje op de buik leggen zodat het kindje het melodietje goed kan horen..
    en dan straks als het geboren is het zelfd muziekdoosje bij de wieg zetten, worden ze rustig van

9. Djaminah

Djaminah Actief lid

23 mei 2007
    276
    1
    18
    Lieve loopy,

Ik vind het ook helemaal niet raar dat je weer een kinderwens hebt, vind het juist heel dapper en sterk. Ik weet niet of ik weer gedurfd had hoor! Ik hoop dan ook echt dat het je gegund is allemaal, volgens mij ben je een hele lieve en leuke mama.

10. sanneke

sanneke VIP lid

3 feb 2006
    5.476
    0
    0
    ja, dat wil ik ook doen.

maar nu heeft mn man in het boekje van kluun (help ik heb mn vrouw zwanger gemaakt) gelezen dat het geluid juist versterkt bij het kind aankomt (hoewel IK dat niet geloof hoor, in een zwembad hoor je onder water ook niet veel)

Geweldig boekje vind ik dat trouwens, die van kluun, heb constant in een deuk gelegen.

11. maartjeh

maartjeh Fanatiek lid

14 mei 2007
    2.626
    0
    0
    achterhoek
    oo dat boek wil ik nog steeds een keer lezen
    kan hem alleen nergens in de boekhandel vinden

toch een keer vragen of ze hem nog kunnenbestellen voorme

12. kreeftje1984

kreeftje1984 Fanatiek lid

19 jul 2006
    2.510
    0
    0
    Een huisje in FRIESL
    @essebes

Jeetje meid, je zult idd goed geschrokken zijn zeg... :confused:
    Als je het niet vertrouwd gewoon weer bellen hoor!
    STERKTE meid..doe rustig aan.

13. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Meiden wat een heftige berichten weer....

Kelly, ook al een ongeluk met de auto. Wat een schrik. Gelukkig lijkt de kleine het goed te doen en houdt hij gewoon rekening met jou door niet zo actief te zijn. Hopelijk knap je snel op en krijg je geen verdere klachten!

Essebes, als ik geen afspraak had gehad zou ik zo naar je zijn toegekomen denk ik....Wat naar dat je vriend er nu niet is; kan er geen vriendin langskomen ofzo? Als je te onzeker bent of je gaat weer wat bloeden, dan zou ik inderdaad gewoon om een echo vragen. Ligt je placenta laag en vlakbij de baarmoedermond? Daar zou het ook van kunnen komen verteld mijn VK.

Mamabeer ziek op bed, bah! Beterschap meissie.

Maartjeh, de sokjes van 0 tot 6 maanden zijn volgens mij de kleinste die er zijn.

Arka, das zeker lang geleden. Fijn dat alles goed gaat. Kom je weer wat vaker kletsen nu?

Wij hebben net flink geshopt zeg! De halve prenatal leeggeroofd geloof ik....
    Boxkleed
    Lakens en dekentjes voor de wieg en het ledikant
    Muziekmobile
    Wipstoeltje (van chicco)
    Luiertas (beige en over een deel van de tas geborduurde bloemetjes)
    Shelter doek (voor in de maxicosi en als draagdoek te gebruiken)
    Badset bij de babyplanet besteld

Dat was het geloof ik...ben er weer helemaal blij mee!

Nu ik zo druk ben vandaag voel ik de kleine amper. Dat maakt me dan wel weer een beetje onzeker af en toe. Nu ik hem eenmaal goed voel, wil ik hem ook vaak voelen!
    Zit nu toch al een tijdej rustig, maar hij laat zich nog niet horen.

Liefs olga

14. Hallo december mama's

Ik schrijf al een tijdje hier maar nog niet bij deze mama's
    Ik ben naar 7 jaar behandelen SPONTAAN dit jaar voor de 2e keer zwanger geworden ..
    Ik ben uitgrekend op 25 decemeber (1e kerstdag dus)
    Alles gaat goed met de kleine we weten ook al wat het gaat worden ..
    Dinsdag heb ik de uitgebreide echo ...
    En vrijdag weer naar de gynecoloog ...

Even een vraagje aan jullie ...of meer hahaha

Sinds vandaag heb ik heel veel witte afscheiding ..
    De ene keer is het taai en de andere keer gewoon vloeibaar ..kennen jullie dit ?
    Ennuhhh sinds 2 weken voel ik de kleine (wat voelen jullie )?
    En wanneer denken jullie of konden jullie echtgenoot de kleine voelen ?
    Nou een hoop vragen dus .....

Liefs hellen

15. Essebes

Essebes Fanatiek lid

7 apr 2007
    3.215
    0
    0
    Wat een schatjes zijn jullie allemaal, bedankt voor de lieve woorden!

Ik ben al wat rustiger hoor, maandag ga ik terug naar de VK als er nog rare dingen aan de hand zijn dan laat ze een echo maken.

Olga, lieve meid! M'n vriendin belt me zo even, misschien komt ze straks even langs. Eigenlijk wil ik zo ontzettend graag dat m'n ventje weer thuis is, heb hem nu al bijna een week moeten missen, maar nu wil ik hem extra graag weer knuffellen!

Maartjeh, ik heb geen last van m'n stoelgang ofzo, het is een klein beetje een raadsel waar het vandaan komt, misschien doe ik teveel op m'n werk, soms toch nog best veel tillen en sjouwen.

Maar, goed, ik ga even lezen hier en dan ga ik "gezellig"mee reageren hoor!

Thanks meiden!

16. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Essebes, je klinkt al weer een stuk meer als jezelf meid!

Kop op he!

Kan me voorstellen dat je je vriend mist. Ik hou er ook nooit van als hij een paar daagjes weg is voor zijn werk. Gebeurt gelukkig ook niet zo heel vaak.

Als ik het goed begrijp, bloed je nu dus niet meer. Heb je er nog andere klachten bij gehad?

Liefs Olga

17. maartjeh

maartjeh Fanatiek lid

14 mei 2007
    2.626
    0
    0
    achterhoek
    hallo welkomhier

gezellie

de afscheiding kom t heel bekend voor maar mijn verlos zei dat dat heel normaal was............

18. maartjeh

maartjeh Fanatiek lid

14 mei 2007
    2.626
    0
    0
    achterhoek

het is idd net wat olga zegt ,je klinkt al weer wat meer als de essebes die wij hier hebben leren kennen!Gelukkig meid

Ik opperde ook maar wat,.
    Na mijn bloedingen heb ik er gelukkig geen meer gehad, maar weet wel hoe je je voelt........
    Doe maar rustig aan meid, ook op je werk.Je moet echt aan jezelf en de kleine denken!dikke knuff voor jou
    en kan me idd voorstellen dat je je mannetje mist
    hopelijk kan je snel weer met hem knuffelen en kletsen

19. johana79

johana79 Fanatiek lid

22 aug 2006
    4.311
    0
    36
    beslismedewerker
    overijssel
    jeetje essebes wat een schrik ....rustig aan (proberen) te doen hoor...*knuff*

Welkom hellentjuh...gezellig nog een meekletser erbij ;). Wat betreft je vraag over het voelen van de beeb. Ik voel haar sinds een week echt dagelijks...mijn man heeft haar nu één maal gevoeld maar dat was echt toeval...hij kan bijna niet wachten om haar echt te voelen ;)

20. Lisette

Lisette Niet meer actief

Hé meiden, wat kletsen jullie veel zeg, een daggie niet geweest, 15 pagina's bij te lezen.

Essebes; Wat zou je geschrokken zijn vanochtend, ik hoop dat er geen gekkigheid naar boven komt, en alles goed afloopt. Doe het vooral rustig aan !
    Mijn echo was erg gaaf, onvoorstelbaar dat je alles zo mooi gedetailleerd kunt zien. Het hartje, de kamertjes, etc... ik heb met tranen in mijn ogen weer alles liggen bewonderen. We hebben 2 fotootjes gekregen maar vond ze erg onduidelijk (grijzig van kleur) Gelukkig hebben we dinsdag de 3D echo, en dan hoop ik ook meer te zien.
    Mijn mannetje had(heeft) nog veel pijn aan de wond, maar is wel mee geweest, was naar die tijd ook helemaal bek af. Maar..is erg trots op zijn zoontje! Heeft gisteren in een opwelling alvast een pakkie gekocht om aan te trekken als het jochie op de wereld is. (Zou een fotootje maken).

Olga; Wat een mooi wieg, fantastisch hé een man met 2 rechterhanden. :)

Mama beer; wat heb je mooie fotootjes van de 3d echo en ook het filmpje erg duidelijk, krijg er nu nog meer zin in om het zelf mee te maken. Vervelend dat je je niet lekker voelt, lekker je bedje in meid!

Helen; gefeliciteerd met je zwangerschap, een kerstkindje erg bijzonder.
    Wat een lichtpunt aan de hemel hé dat je toch zo zwanger bent naar zoveel jaren proberen en teleurstellingen.
    Witte afscheiding is hier heel herkenbaar hoor, inderdaad dun en dan weer iets dikker. Geloof dat dit normaal is tijdens je zwangerschap?
    Het bewegen van de beeb, vergelijk ik met een blikken dekseltje dat je kunt indeuken en dan zelf terug deukt. Ik las ergens dat je het ook kunt vergelijken met je tong tegen de binnenkant van je wang te duwen. als je dan je hand tegen de wang houdt moet het dat gevoel geven. :eek:
    Af en toe zie ik mijn buik helemaal bewegen op de plek waar geschopt wordt als ik lig in bed, dan kun je het zeker ook aan je man laten voelen.

Gerda, ik ben erg benieuwd hoe het bij jou verloopt met het project"hart in actie". Zou wel een drukke boel zijn... Ben erg benieuwd naar je foto's! 8)

Ik heb mezelf vanochtend afgemeld op het werk, na 3 weken proberen(kleine klusjes en koffierondes) vindt ik toch teveel pijn hebben in mijn bekken, rug en heupen. Vannacht kon ik mijn bedje maar moeilijk uit komen om te plassen en had ook nog van die heerlijke kuitkrampen(auw..) Trap lopen, auto rijden en dergelijke gaat erg moeizaam. Nou is er gisteren plotseling een bewoner overleden en dan heb je in de gaten dat je weinig voor je collega's (nog) betekent en je probeert alles te doen. Maar pluk dus nu dubbel de vruchten ervan.
    Maar eens kijken hoe de teamleiding maandag reageert..

Deel Deze Pagina