December 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door MamaNorah, 25 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. inge1975

inge1975 Fanatiek lid

21 mrt 2007
    1.544
    0
    0
    Bevallingslijst

01-12-07
    Caruli - 25jr - 2e kindje - bevallen op 05-08-07 - zh bevalling - jongen - naam : Tygo james
    Iloon - 3e kindje - bevallen op....- zh bevalling - flesvoeding - meisje
    Suus2007 - 2e kindje - bevallen op.... - thuis bevalling - borstvoeding - geslacht ???

02-12-07
    Boontje - 1e kindje - bevallen op....- thuis bevalling - borstvoeding - verrassing

03-12-07
    Jufffie - 1e kindje - bevallen op.... - zh bevalling - borstvoeding - meisje
    Sofine - 1e kindje - bevallen op..... - zh bevalling - borstvoeding - meisje

04-12-07
    Peetje22 - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - meisje
    Elsa - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - flesvoeding - jongen

05-12-07
    Bowie - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - jongen
    Claartje79 - 1e kindje - bevallen op....- thuis bevalling - borstvoeding - jongen

06-12-07
    Nollie - 1e kindje - bevallen op...... - zh bevalling - borstvoeding - meisje
    Essebes - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling of kraamhotel - borstvoeding - meisje

07-12-07
    Gerda79 - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - blijft verrassing

08-12-07
    ayse - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - meisje
    lentefee - 4e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - jongen

09-12-07
    loopy - 1e kindje - bevallen op 13-08-07 -zh bevalling - jongen - naam : Bas
    Sam28 - 1e kindje - bevallen op..... - zh/thuis?? bevalling - borstvoeding - meisje
    Frederike80 - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - bekend bij frederike80

10-12-07
    Kelly - 1e kindje - bevallen op....- thuis bevalling - borstvoeding - jongen
    Lola - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - meisje

11-12-07

12-12-07
    Malaika- 1e kindje - bevallen op... - thuisbevalling - borstvoeding - jongen
    Me2 - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borst/fles??? - geslacht blijft verrassing
    Mamainspe - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - verrassing tot 30 augustus pretecho

13-12-07
    Arka - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling borstvoeding - geslacht ???
    Ikkie - 1e kindje - bevallen op.....- thuisbevalling - borstvoeding - geslacht ???

14-12-07
    Linny0903 - 2e kindje - bevallen op....- thuis bevalling (waarschijnlijk) - flesvoeding - Jongen
    augustus - 1 e kindje - bevallen op.... - thuis bevalling - borstvoeding - meisje
    Dandelion - 1e kindje - bevallen op...-ziekenhuisbevalling - borstvoeding - jongen

15-12-07
    Aisca - 1e kindje - bevallen op.....- zh bevalling - borstvoeding - geslacht ???
    Nannaf - 1e kindje - bevallen op.....- thuis bevallen - borstvoeding- geslacht blijft een verrassing!
    Missy78 - 1e kindje - bevallen op.....- thuis bevallen - borstvoeding- geslacht ???

16-12-07
    Misskeita - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - meisje
    vlindertje - 2e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - meisje

17-12-07
    Momhairy - 1e kindje - bevallen op..... - thuisbevalling - flesvoeding - geslacht??

18-12-07
    Johana79- 1e kindje- bevallen op...-zh bevalling - borstvoeding - meisje
    Olga - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - jongen

19-12-07
    bipat - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - flesvoeding - jongen
    maartjeh - 1e kindje - bevallen op.....- thuis bevalling - borstvoeding - geslacht blijft verrassing

20-12-07
    Sanneke - 1e kindje - bevallen op.... - zh bevalling - borstvoeding - bij Sanneke bekend!!!

21-12-07
    Brr - 1e kindje - bevallen op.....- thuis bevalling - borstvoeding - geslacht blijft verrassing

22-12-07

23-12-07
    Salapio - 1e kindje - bevallen op .... - thuis bevalling - borstvoeding - meisje

24-12-07
    Djaminah - 1e kindje - bevallen op.....- zh bevalling - borstvoeding (proberen) - meisje
    Nelly - 1e kindje - bevallen op.... - thuis bevalling - borstvoeding - verrassing

25-12-07
    Dianne - 1e kindje - bevallen op..... - thuisbevalling - flesvoeding - geslacht??

26-12-07
    Dreams - 1e kindje - bevallen op...... - zh bevalling - borstvoeding (indien mogelijk) - jongen

27-12-07
    Lisette -1e kindje- bevallen op...- zh bevalling-borstvoeding - jongen

28-12-07
    French - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - flesvoeding - meisje
    Miep en Miep - 1e kindje - bevallen op....- thuis bevalling - flesvoeding - jongen
    lizzie84 - 1e kindje - bevallen op...- thuisbevalling - borstvoeding - geslacht blijft een verrassing.
    Mamabeer - 2e kindje - bevallen op....- thuis bevalling - borstvoeding - verrassing

29-12-07

30-12-07
    bloem1972 - 1e kindje - bevallen op...- thuisbevalling - borst/flesvoeding - geslacht ???
    Lindy - 1e kindje- bevallen op...- ziekenhuisbevalling-Borst en flesvoeding- meisje
    Moon85- 1e kindje (3de zwangerschap)- bevallen op ...- ziekenhuisbevalling ivm diabetes - borstvoeding - Meisje

31-12-07
    kreeftje1984 - 1e (2) kindje(s) - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - 2 meisjes
    waterlelie - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - geslacht ???
    inge1975 - 2e kindje bevallen op ...... -thuisbevalling? - borstvoeding proberen - meisje

Meisjes: 21
    Jongens: 15
    Verrassing: 12

Wil je de lijst updaten dan de persoon die als laatste heeft geupdate "Quoten" en de [qoute] haakjes weghalen.
    NIET Kopiëren! Dan gaat alle vet gedrukte verloren

2. Lisette

Lisette Niet meer actief

Inge, wij hebben alleen mijn ouders het verteld en heb het hier op het forum gezet. Maar verder houden wij ook het geheim hoor.
    Wat ééngezind hé.

3. inge1975

inge1975 Fanatiek lid

21 mrt 2007
    1.544
    0
    0
    ik was de quote hekjes vergeten even gewijzigd

4. inge1975

inge1975 Fanatiek lid

21 mrt 2007
    1.544
    0
    0
    zo even mijn banner aangepast ik ga mijn zoontje nu een peertje schillen tot morgen
    groetjes

5. waterlelie

waterlelie Fanatiek lid

17 apr 2007
    1.166
    0
    0
    leerkracht basisonderwijs
    Bollenstreek
    He Inge

Ik was even weg omdat ik zo vroeg wakker was (half 6) en nog even op de bank wilde liggen.
    Wat leuk een meid joh! Ik had wel nieuwsgierig geweest hoormaar je was me al voor!

Mijn voorgevoel is dat het ook een meid wordt bij mij, maar ja, zal je net zien dat ik het aan het verkeerde eind heb... :)
    Eigenlijk vind ik het belangrijker dat het kindje gezond is....

6. johana79

johana79 Fanatiek lid

22 aug 2006
    4.311
    0
    36
    beslismedewerker
    overijssel
    goedenmorgen :D

Aangezien ik het niet bij kan houden denk ik dat ik over je bericht heen heb gelezen inge...sorry!
    Maar wat ontzettend leuk dat jullie een meid krijgen, geniet ervan!

7. Essebes

Essebes Fanatiek lid

7 apr 2007
    3.215
    0
    0
    Heeeeeeeeeeeeeeeeej Inge!

Wat leuk een meid voor jullie!
    Ik heb denk ik ook over je bericht heengelezen? Ik heb nml nergens zien staan dat jullie het geslacht al wisten.
    Maar leuk wijffie, gefeliciteerd! Zag alles er verder goed uit?

Liefs Es

8. Iloon

Iloon Fanatiek lid

5 mei 2007
    2.583
    0
    0
    Huismama
    Maastricht
    @ dreams: oh dan ga ik donderdag voor jullie duimen ;)

@ inge: gefeliciteerd, wat leuk een meid :)

9. Essebes

Essebes Fanatiek lid

7 apr 2007
    3.215
    0
    0
    Lisette, ik heb gelukkig geen bloedverlies meer gehad, pfff wat was dat schrikken zeg, ik hou me nu heel erg rustig.

Inge, wel foto'tjes maken hoor van je buikie (& dan hier plaatsen ;) ) Lijkt mij ook juist wel leuk om ze dan te kunnen vergelijken met je eerste zwangerschap.

Inderdaad rustig hier meiden, is iedereen nog lekker in dromenland? :)
    Nog een paar uurtjes en dan is m'n vriendje weer op Nederlandse bodem :whistle:

O,ja nog over het voedingskussen, ik vind hem heerlijk zitten, maar betreft het slapen, ik weet het nog niet zo, hij is wel errug groot hoor, en aangezien ik 100x per seconde draai is het een hele volksverhuizing elke keer, maar hij zit iig heerlijk!

Kuzzy Es

10. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Inge, ik dacht dat je nog de 20 weken echo af zou willen wachten voor je het ons wilde vertellen...Maar wat leuk een meid en je hebt al een zoontje, dus dat is helemaal leuk dan!

Essebes, gelukkig geen bloedverlies meer en ook geen andere klachtjes? Fijn dat je ventje er straks weer is zeg!

Waterlelie, zorg jij nog maar even voor een jongen dan! Of alle verassingen moeten toevallig jongens zijn, dan loopt het weer een beetje gelijk...

Toruwens, bij ons mag iedereen het weten dat het een jochie is! Ik vind het veel te leuk om hem al zo te benoemen!

Nannaf, lekker uitgeslapen en bijgekomen van de autorit?

Liefs Olga

11. kreeftje1984

kreeftje1984 Fanatiek lid

19 jul 2006
    2.510
    0
    0
    Een huisje in FRIESL
    Goedemorgen,

Weer heel veel pagina's bijgelezen :confused:

Ik hou het soms echt niet bij hier hoor, het gaat dan zo rap met al die pagina's hahahaha.....Gezellige miepen zijn we ook!

Tsja en om dan te reageren sorry maar het wasnar mijn idee zo veel om bij te lezen..

Ik las wel dat er weer een meid is bijgekomen op de lijst Inge GEFELICITEERD!!

@essebes

Hoe is het trouwens met jou nu?

Nou meiden sorry hoor maar om nou op alles te reageren...pfff heb er geen energie voor (oow wat erg zeg :oops: )

12. Ayse

Ayse Fanatiek lid

16 dec 2006
    1.210
    0
    0
    begeleidster verstandelijk gehandicapten
    Utrecht
    goedemorgen dames

inge gefeliciteerd met jullie meid.

Essebes fijn dat je niet meer bloed.

Gistern lekker geshopt voor me zelf. Ik kocht niet veel voor mezelf meer voor ons meid:).
    Gisteravond naar scheveningen geweest was vuur werk was gezellig.

O ja gisteren ben ik ook naar voorlichting geweest in ziekenhuis in utrecht. Hoe je kon bevallen ze hebben daar kraamsuites. as erg leuk. allen je moet geluk hebben al ik plaats is als je moet bevallen dat is minder.

13. Essebes

Essebes Fanatiek lid

7 apr 2007
    3.215
    0
    0
    Kreeftje geeft niets hoor dat je niet op iedereen reageert (als je mij maar niet vergeet 8) ;) ) Flauw zeg he... Ik heb even niets anders te doen dan computeren & Tv kijken, gaaaap! De Vk had op het briefje geschreven dat ik alleen mag douchen en naar het toilet mag voor de rest liggen. Ik had graag m'n huisje nog even strak getrokken nu m'n mannetje thuiskomt maar goed.. Hoe gaat het voor de rest met jou?

Olga, ik mag niet klagen voor de rest hoor, behalve dat de schrik er een beetje in zit, voel ik me wel goed, dit stelt mij dan ook weer gerust.
    En bij mij in de omgeving weten ook steeds meer mensen dat we een dame'tje gaan krijgen hoor, ik heb me al zo vaak versproken :oops: , maar het maakt me ook niet zoveel uit hoor. Valt me trouwens op dat heel veel mensen tegenwoordig al snel het geslacht verklappen, dat was "vroeger"volgens mij niet echt zo.

Ayse, leuk dat je al naar zo'n voorlichting bent geweest, gig je vriend mee? Ik heb ook een uitnodiging gehad, ff kijken of mannetje mee wilt.
    En ik shop tegenwoordig ook alleen nog maar voor m'n kleine kind hihi, leuk he?!

Xx Es

14. Ayse

Ayse Fanatiek lid

16 dec 2006
    1.210
    0
    0
    begeleidster verstandelijk gehandicapten
    Utrecht
    Jame man ging ook mee vond het ook leuk.

15. Miep en Miep

Miep en Miep VIP lid

27 mei 2007
    8.944
    0
    0
    Dreams..dankjewel meid! ;)

Johanna..foto van de kamer?

Waterlelie…volgende week helemaal los met shoppen..leuk!

Essebes..ik hoop het ook hoor dat het kamertje eerder kan komen..
    Ze zouden de fabriek bellen..dus effe afwachten..
    Anders wordt het pas half oktober..
    Dus dat duurt echt nog wel lang hè.
    En wat fijn dat je vriend vandaag weer thuis komt!
    Lekker hoor!en rustig aandoen hoor!

Inge..gefeliciteerd met jullie meid!

Ayse..leuk hoor even voor jezelf shoppen!moet ook gebeuren!

16. waterlelie

waterlelie Fanatiek lid

17 apr 2007
    1.166
    0
    0
    leerkracht basisonderwijs
    Bollenstreek
    Het komt niet vaak voor maar ik heb helemaal nergens zin in vandaag. Ik kan alleen maar een beetje hangen en was in de wasmachine doen -> beddegoed.
    Verder heb ik alleen maar lekkere trek. Als ik straks niet uitkijk, vergrijp ik me aan chips, frisdrank en andere lekkere dingen... :oops:

Zit alvast een beetje op internet te zoeken naar originele geboortekaartjes, maar er zit maar weinig van mijn smaak tussen. Dat wordt dus nog een hele klus... Nou ja, het houdt me van de straat.

17. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Dreams: spannend! Hoop dat het huisje lukt!

Essebes: ben blij te horen dat het bloeden is opgehouden. Denk toch teveel gedaan en getild op je werk....

Inge: leuk een meisje! Jij hebt nu een echt Brinta gezin (vader, moeder, zoon, dochter :))

Kelly: hoe gaat het met jou na het ongeluk?

Ik voel de beeb ook dagelijks en mijn man kan hem ook echt volen bewegen als hij z'n hand op m'n buik legt...soms is het gevoel wel wat mindervaak en/of onduidelijker....mijn placenta ligt ook aan de voorkant. Gisteren naar een nachtclub geweest, maar Pukkie sliep gewoon door.....

18. Jufffie

Jufffie Niet meer actief

Hoi Dames,

Ik heb sinds woensdag voor het bezoekje van mn gyn niet meer gepost omdat ik het ff te zwaar had.

Ik kom straks voor meer details en ga nu ff hangen boven de wcpot. Ben zoooooooooooo kotsmisselijk!

@ Ess, wil je aub wat rustig aan doen en ik ben blij dat het bloeden gestopt is!
    Trouwens je moet nog geld van me krijgen!

19. Dames even snel hier spieken.

Vanmorgen lag mijn vriend met zijn hand op mijn buik en hij voelde voor het eerst ons meisje.
    Ze had de smaak te pakken en bleef maar lekker wild doen en voelde haar helemaal naar mijn vriend zijn hand draaien.
    Mijn ochtend -middag kan niet meer stuk.
    Helaas zo naar schoonouders(niet z'n goed contact)maar laat mijn dag niet meer verpesten,hihihihi.

Dames prettige zondag

20. Lolaatje

Lolaatje Actief lid

16 mrt 2007
    200
    0
    0
    Groningen
    Dag allemaal,

Het is 13.10 en ik loop nog steeds in m'n kloffie rond, ik vind het heerlijk! Straks even douchen en dan met m'n mannetje nog even lekker op pad samen.

Essebes, ik las over je bloedverlies gisteren. Kan me voorstellen dat je vreselijk bent geschrokken, maar inderdaad niet al te druk om maken. Mijn nicht had dat ook en het was een teken dat ze te veel had gedaan die dag. Bleek dat ze inderdaad zwaar had gesjouwd met spulletjes etc. Lekker rustig aan doen meid!

Gisteren eindelijk maar toch het kamertje besteld. We hebben de Turijn gedaan van the wood factory. Pas eigenlijk heel goed bij de rest van ons huis. Ook de kinderwagen gedaan, de Mutsy Four Rider maar dan niet de lichtgewicht. Gewicht scheelde maar weinig. Ik vond deze toch het lekkerste lopen. We hebben de Maxi Cosi erbij gedaan, kleur "Sand". Ik ben helemaal blij, want in week 39 wordt alles al geleverd! Ik denk dat het kamertje wat in de "barok" stijl komt. Maar even kijken hoe en wat.

Verder weinig nieuws eigenlijk. Ben nu wat thuis bezig met van alles en nog wat.

Fijne zondag allemaal!

x

Lola

Deel Deze Pagina