Juffie..wat naar dat je zo misselijk bent.. Hopelijk gaat verder alles goed met je? Lollaatje..leuk dat je een kamertje hebt besteld! Die maxi cosi hebben we gister ook gezien ..en dat vond ik idd wel een hele mooie! Johanna mooi kamertje meid! Lindy..mooi buikje! Hellentjuh..mooi buikje! Kreeftje..lastig hoor..geen energie.. Waterlelie..lekker hoor patatjes! Ik heb gister bij de mac gegeten.. Enne ik heb nog weinig last van de buik hoor.. Olga..veel kijkplezier ! Dreams..wij hebben het met 15 weken al gedaan
WIJ hebben dat 1,5 maand geleden al gedaan het kindje erkennen Miep en miep mooi buikje hoor jaja hie rben ik zo blij lekker pronken met het buikje nuff naar de mac een mac flurry halen z`n trek in.
dames wat een mooie buikjes allemaal en mooie kamertjes een babybelt gaat om je heupen in onder je buik met een een flap die dan weer over je buik gaat je krijgt hem bijv bij prenatal van het merk anita die van mij is met klittenband waterlelie wat nog wel eens wilt helpen is smeren met een vette creme of een speciale creme voor zwangeren buiken mijn zoontje heeft me gisteren vol enthousiasme hiermee ingesmeerd incl bed dames bedankt voor jullie reacties we hebben vanavond frites en mosselen gegeten zelfs mijn zoontje van 19 mnd heeft er een paar gegeten hij is tot nu toe zo makkelijk met eten echt ideaal Groetjes Inge
Ja precies, zo eentje! Vast niet bedoeld voor (tegen) harde buiken, maar heb toch het idee dat het scheelt. Zondag is wel patatdag op dit forum zeg! Bij ons meestal vrijdags. Erkennen hebben wij gelijk na de 20-wk echo gedaan. Was nog onwijs aan het twijfelen over de achternaam, maar mijn vriend wilde ZO graag dat ze zijn achternaam krijgt, dat ik toch maar heb "toegegeven". Kreeg 's middags een onwijs mooie, grote bos roze bloemen, en op het kaartje stond "Voor het mooiste cadeau dat ik ooit van je heb gekregen en zal krijgen"! Dus ik heb er geen spijt van gehad *edit* foto in mijn album hihi
hij is eigenlijk bedoeld om je banden te ondersteunen zodat je minder bandenpijn krijgt maar hij hielp mij de vorige keer ook tegen harde buiken je mag hem schijnbaar niet teveel gebruiken omdat je spieren dan lui worden en je meer problemen kunt krijgen dus alleen als je veel moet lopen of staan lief van je vriend die rozen ik ga slapen tot morgen of zo groetjes
Oh Inge, goed dat je het zegt! Ik had het nog niet met de vk besproken, maar het klinkt wel heel logisch wat je zegt. Slaap lekker in elk geval!
Hello girls, ben weer terug van vakantie. Het is allemaal nogal anders verlopen dan we hadden verwacht, dus we zijn vandaag halsoverkop eerder terug gevlogen. Lang verhaal: zal jullie er niet mee vermoeien In ieder geval is alles hier goed. Voel mijn meisje veel bewegen. Krijg wel steeds meer last van een harde buik. Ik heb nog geen tijd gehad om bij te lezen (moet geloof ik wel 60 blz! Jullie hebben niet stil gezeten ) Hoop dat alles goed gaat met iedereen.
Heeej, ik had gelijk gequote en niet verder gelezen... GEfeliciteerd! Dan heb je straks een jongen en een meisje toch?
Nou, ik klets nog ff door in mn eentje, las laatst dat iemand zei dat die "juffies" zoveel kunnen kletsen, nou dan doe ik dat maar! Ik heb trouwens een voorstel voor alle decembermama's Er wordt zo vaak gezegd: "sorry, ik ga even niet op iedereen reageren, jullie hebben weer zoveel bijgekletst" Mijn voorstel: zullen we es ophouden met dat geverontschuldig? Als je hier een dagje niet hebt gelezen is het al bijna onmogelijk om op iedereen te reageren en volgens mij is dat helemaal niet erg. Dus, wie doet er mee?
juffie, ik hoop dat voor jou ook es een onbezorgde tijd aan mag breken en dat je lekker kan genieten van het zwanger zijn. Ben je inmiddels al weer wat minder misselijk? Dikke knuf voor jou waterlelie, balen dat je zo'n strakke buik hebt. Ik ken het gevoel. t is niet echt hard, maar voelt ook niet super aan. Ik ben de afgelopen dagen erg druk geweest, dus misschien ligt het bij mij daaraan? of inderdaad weer een groeispurtje, hoewel ik die voor mijn idee net 4 week geleden heb gehad (maar misschien nu al weer?) ... enne.. ik ben benieuwd of jij ook leuke foto's hebt voor je album. Het is nog zo leeg en k ben benieuwd nar je buikie! energieloze dames: hopelijk hebben jullie gauw weer energie! Johana, leuk de foto's van je kamertje! miep, mooi buikie hoor! djaminah, lief van je vriend, die rozen! miskeita, hopelijk geen nare dingen dat je nu al terug bent? es, gelukkig dat je niet meer bloedt! Hou je rustig hoor! Hier alles goed. Vandaag een lange dag: vanmorgen werd mn nichtje gedoopt, dus we waren om kwart voor 9 al op pad. 's middags zaten mn ouders en broer+schoonzus opeens bij ons in de kerk en ik heb bij ze gegeten en ben pas net thuis. Dus gezellig dagje met familie. Verder nog tussendoor een tuk van 2 uur gedaan, dat blijft ook lekker! Hebben jullie ook kuitkramp 's nachts trouwens? Ik geregeld, maar nog niet zo erg dat het lang blijft. Als ik mn tenen naar me toe trek gaat het weer over. Nou, ik ga es verder kijken, groetjes sanneke (wow, gewoon 6 berichtjes van mij achter elkaar, zo ben ik zo bij de 500)