December 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door MamaNorah, 25 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. peetje22

peetje22 Actief lid

21 jul 2006
    332
    0
    0
    kuitkramp ja vreselijk!
    moest ff snel reageren dan voel jij je niet zo alleen ga nu wel slapen
    truste

2. Lisette

Lisette Niet meer actief

Sanneke kuitkrampen
    Dit heb ik vrijdag op zaterdag voor het eerst gehad, maar die tenen naar je toe trekken mocht helaas niet baten. Die spier voel ik nu nog heel goed, vooral met traplopen.
    Erg pijnlijk, ja. :(

Essebes, moest je verder nog terug komen bij de vk, vanwege het bloedverlies?

Juffie, niks meer geschreven. Ik hoop dat alles wel goed met jullie is?

Ik ga afsluiten, morgen een druk daggie voor de boeg. Trusten 8)

3. waterlelie

waterlelie Fanatiek lid

17 apr 2007
    1.166
    0
    0
    leerkracht basisonderwijs
    Bollenstreek
    Goedemorgen allemaal

@Sanneke
    Gisteravond een beetje last van kletshormoontjes? :) Toen jij in je eentje aan het kletsen was, lag ik al op bed joh...
    Ik doe trouwens met je mee om niet meer te verontschuldigen. Aangezien ik een hele grote sorry-zegger ben, is het goed om hier een start te maken.... ;)

Ik was gisteravond erg moe en die buik deed zo'n pijn... Nu is het gelukkig weer een stuk beter. Mijn navel is erg aan het uitrekken en ik denk dat dat de boosdoener was.

Vandaag ga ik eens iets leuks doen.. Ik weet alleen nog niet wat... Daar ga ik bij mijn ontbijtje eens over nadenken. :rolleyes:

4. Miep en Miep

Miep en Miep VIP lid

27 mei 2007
    8.944
    0
    0
    Meiden bedankt hoor!
    Het begint nu ook echt te groeien hè.. :D

Misskeita..weer terug van vakantie!
    Hopelijk geen narigheid.. :rolleyes:

Sanneke..wat een gezellig dagje gister..leuk hoor!
    Enne je bent nog steeds lief hoor! ;)
    Ik was alleen niet online..sorry.. :oops:

Waterlelie..fijne dag vandaag dan hè..met eerst wat leuks bedenken! ;)

Ik mag zo meteen weer aan het werk..
    Zie een beetje op tegen vandaag.. :(
    Echt een lange dag..moet tot vanavond rond 9 uur ongeveer..
    Maar ja niks aan te doen..gewoon doorgaan..
    En ik mag morgenochtend eerst weer naar de vlos voor controle.. :D
    Ben benieuwd..ga toch nog maar een keer vragen over al dat vocht in me voeten..

5. maartjeh

maartjeh Fanatiek lid

14 mei 2007
    2.626
    0
    0
    achterhoek
    hallo hallo dames

een weekend verder en een kinderwagen rijker..
    Hadden er 1 gevonden op MP en die was super dus maar gelijk meegenomen!
    het is een quinny freestyle in de brons uitvoering met 4 wielen
    zal straks ff een foto maken en in mijn album zetten
    zal nu ff bijlezen

hoe is het met essebes?

6. Dandelion

Dandelion Actief lid

20 jul 2007
    480
    0
    0
    Office manager/ Student CE
    Amsterdam
    Hoi Essebes,

Hoe gaat het nu? Ben je weer een beetje bijgekomen en weten ze al wat het was en of je nog naar het ziekenhuis moet? Ik was een beetje geschrokken toen ik het las.

Sterkte.

Ik ben verder nog niet helemaal bijgelezen, maar ik doe het nog wel als ik tijd. Ben op mijn werk en heb bijna niet geslapen vannacht dus ik zit er nogal doorheen. Even een colaatje light opentrekken...

X Elise

7. Malaika

Malaika Fanatiek lid

27 aug 2006
    1.359
    0
    36
    Limburg
    Mogguh!

Is het bij jullie ook zulk somber en saai weer? Ik baal er van. We zitten al een week te wachten tot de ramen op de eerste etage vervangen worden en dat doet de aannemer alleen als het droog is. Het ziet er niet best uit deze week. Dit betekent ook dat we tot die tijd niet verder kunnen met de beebkamer.
    Dus: duimen jullie voor een droge dag?

We hadden vandaag naar de babydump gewild, nu blijkt dat die op maandag dicht zijn.....balen!

Straks even naar de stad, we moeten al 2 jaar een rekeing bij de bank sluiten, maar we vergeten het steeds. Gaat nu echt gebeuren. Vanmiddag komt er iemand de trap bekleden en ik mag dan ook naar de fysio. Dus al met al een lekker dagje.

Hebben jullie nog plannen voor vandaag?

8. maartjeh

maartjeh Fanatiek lid

14 mei 2007
    2.626
    0
    0
    achterhoek
    pff wat een pagina`s zal straks ff verder lezen...

Mijn schoonmoeder had gisteraaf ook weer een opmerking, ik kan heel blij de kleertjes laten zien die ik had gekocht....
    Zegt ze van oohh ik zou als ik jou was maar geen kleertje meer kopen, straks zijn ze te klein , je kan beter wachten tot het kindje geboren is.......
    PFff, soms ha

9. augustus

augustus Niet meer actief

Goeiemorgen,

Ik kom ook weer eens binnen vallen!

Ik las dat de meiden nog steeds voor staan..

Ben net naar de VK geweest. Alles was goed, alleen heb een lage bloeddruk. Maar ja beter te laag als te hoog he.

Ga mijn tasje verder inpakken, we gaan lekker met dit prachtige :(: weer een midweekje naar limburg..

Fijne week allemaal!

10. waterlelie

waterlelie Fanatiek lid

17 apr 2007
    1.166
    0
    0
    Bollenstreek
    Lekker Augustus!
    Ik hoop dat je een beetje mooi weer hebt daar. In ieder geval veel plezier!

11. Claartje79

Claartje79 Fanatiek lid

17 aug 2006
    4.862
    1
    0
    huismuts
    Groningen
    Jeetje, lees je even niet mee gebeuren er allemaal nare dingen, meiden toch!

Kelly wat eens schrik, ik hoop dat je snel weer wat beter op de been bent!

Essebes, je laat me schrikken hoor. Goed rustig aan dus doen. En ik lees dat je babykamertje klaar is voor de laatste frummeltjes, héérlijk! Kan niet wachten tot ik met ons akemrtje kan beginnen!

miep en miep, poetsen is af hoor, voor zover het wil haha jeetje wat een drama. Ik ben zo’n pietje precies (randjes vand e schilderijen moeten ook schoon, net als de plinten en ga zo maar door) en man is juist een drama in huis: die ziet het écht niet! Al is de laag 5 cm dik ;) maar goed, beetje bij beetje is het huis dan toch weer fris ;) mooioe buik trouwens!

Hellentjuh, welkom hier! Gezellie

nannaf, mijn man heeft vorige week op zijn verjaardag dat boek van kluun gekregen enw e hebben ons bescheurd! Heerlijk boek vind je niet?

Inge, van harte met jullie meisje! Nu is die wolk echt roze
    enneuh, dat een een lichte voorkeur hebt is niet erg toch? Zolang je ook maar blij was geweest met ene jongen denk ik dan maar ;) wij hadden ook een sterk voorgevoel hoor en die kwam uit!

lindy, wij hebben hier precies het zelfde! Die knul schopt dat het ene lieve lust is, ik bene r letterlijk beurs van, maar als mijn man dan zijn hand neerlegt is ie stil. Zodra mijn man dan weer weg is begint hij weer :(

johanna, dat beloofd iets heel mooii te worden dat kamertje!

kreeftje, die energiekick die je zou moeten krijgen.... ik heb em ook nog niet ontwaard hoor. Ben zo op zolangzamerhand! We verschonen tegenwoordig minimaal 2 keer per week het bed omdat ik er zo vaak in lig om uit te rusten ;)

waterlelie, hier ook van die vervelende pijnen in m’n buik, haast om zat van te worden, ook groeien van de baarmoeder

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

vanochten weer voor controle bij de vk geweest. Moet over 3 weken weer, gaat best snel eigenlijk!
    heb nog steeds menstruatie-achtige buikpijnen onderin, die moet ik in de gaten houden, is gelukkig geen blaasontsteking. Verder hele erge buikpijnen bovenin. Dat komt van de groei van de baarmoeder. En dat terwijl onze hum nog steeds héél laag ligt. Ik sla dat ‘indalen’ straks gewoon over joh! Haha

afgelopen week de week ziek geweest, nou ja, heel zwaar evrkouden tegen griep aan. Net niet echt ziek, maar met dikke snottebellen en traanogen in de winkel staan was geen optie. ;) ik wilkde aan het werk, tot mijn tante zei: ‘als iemand mij zo evrkouden helpt in de winkel, ga ik niet eens naar binen hoor!’. Toen ging er toch wel een belletje rinkelen. Ik moet ook om de klanten denken haha mijn ass. Manager heeft me zelfs verplicht om zaterdag ook thuis te blijven, zodat ik goed kon uitzieken.

mijn zwangerschapsvreugde gaat met ups en downs. Ben er soms echt zat van, omdat ik 24/7 pijn en klachten heb. Maar als ik dan aan een paar meiden hier odner ons denk dan weet ik dat ik eigenlijk niet mag klagen.

gelukkig ga ik komende week met mijn moeder voor anderhalf week naar noorwegen. Even een meiden uitje met z’n 2 en dan heerlijk bijkomen! Ben er écht aan toe!

12. Dandelion

Dandelion Actief lid

20 jul 2007
    480
    0
    0
    Office manager/ Student CE
    Amsterdam
    @ Maartjeh: mijn moeder heeft er een handje van om maar te zeggen dat ik niet zoveel kleertjes 50/56 moet kopen omdat ik al zo stevig ben en ben aangekomen dus zal ik ook wel een grote baby hebben. Nou is dit helemaal niet zo, of niet altijd. En de baby komt er heus niet met maat 62 uit!
    Ze maakt ook altijd opmerkingen dat ik teveel eet, maar ik lach er maar om ( het doet wel een beetje pijn ) maar ik eet ook wel veel. Ben al heel veel aangekomen durf geeneens te zeggen hoeveel, maar al mijn positie kleding past nog gewoon en die heb ik in maand 2/3 gekocht en ik voel me ook niet echt dikker, behalve buik en borsten... ik snap er niets van, ik ga het wel tegen de vlos zeggen... maar ik schaam me...

Nou ja. dat moest er even uit...

Elise

13. waterlelie

waterlelie Fanatiek lid

17 apr 2007
    1.166
    0
    0
    Bollenstreek
    Wat vervelend dat je zo snotterig bent Claartje. Hopelijk doet de vakantie naar Noorwegen je even goed en kom je met wat meer energie terug.

Vervelend he die pijn in je buik. Ik begon vanochtend redelijk goed en had vol goede moed, maar nu heb ik weer pijn en heel erg last van mijn hormonen. Ik ben sjaggie en moet om bijna alles huilen. Dit heb ik dus al heel lang niet gehad, voelde me geestelijk best goed, en dan nu weer in een dippie... Nou ja, morgen is alles weer beter zeggen ze.
    Ik denk ook dat ik de heerlijke vakantie in de Eifel mis.
    En na alles wat ik hier heb gelezen mag ik ook eigenlijk niet klagen... Ik durfde het bijna niet eens te tikken... :oops:

Ga nu even douchen en proberen iets leuks te doen wat ik mijzelf zo voorgenomen had....!

14. sanneke

sanneke VIP lid

3 feb 2006
    5.476
    0
    0
    Waterlelie, wat balen dat je je zo voelt. *dikke knuf* van mij om je op te vrolijken! En je mag best hier typen he, dat je je niet fijn voelt! Weet je al wat voor leuks je gaat doen?

Claartje, beterschap met je snotjes/ pijntjes! Hopelijk heb je gauw weer een 'up' in je zwangerschap!

Dandelion, irritant he, die opmerkingen. Kan me voorstellen dat het een beetje pijn doet. Is je moeder er zich wel van bewust? Heb je een goede band met haar? Misschien kun je es zeggen dat je je er niet zo fijn bij voelt dat ze dat steeds zegt en dat je het nu wel weet hoe ze erover denkt, maar dat dat jou niet helpt. En schaam je niet, je bent zwanger dus je hebt gewoon meer energie nodig! Ik heb nu (uurtje na mn ontbijt) ook al weer honger!

Augustus, fijn weekje, waarschijnlijk ben je al weg!? Hier is het schijtweer (amersfoort) dus wat hier valt, valt in limburg niet! ;) En van die bloeddruk, volgens mijn vk heb je rond het midden van je zwangerschap een bloeddruk dip. Die van mij was ook laag.

Maartjeh, ik koop niet teveel kleertjes, ook omdat je best veel (schijnt) te krijgen, maar als ik iets leuks zie, koop ik het wel hoor! Gaaf dat je geslaagd bent voor je kinderwagen, wij kopen hem ook via marktplaats.

Malaika, hopelijk wordt het gauw droog voor je raampjes! Ik duim voor je!
    irri he, maandag winkels dicht. Jij hebt een druk dagje voor de boeg, succes!

Miep, werk ze hoor! *peptalk* Je kunt het!

Peetje, bedankt voor je reactie na mijn kletserij... ik zag het alleen pas net!

Plannen voor vandaag: lekker niksdoen, beetje opruimen en keuken beetje soppen, vanmiddag om 3 uur naar ikea met vriendin en verder? geen idee. O ja, nog ff een sterke vriend optrommelen voor vanavond om mn man te helpen in het rommelhok van alles te verplaatsen.

Heb vanmorgen mn plasje naar de ha gebracht; vertrouw het toch niet helemaal. Heb steeds een beetje een zeurderig gevoel onderin en voor mijn gevoel heeft het niets met de baarmoeder te maken. Moest vanacht ook 5 x plassen. Echt niet tof. Kan over 5 minuten bellen voor de uitslag; t zal wel niks zijn, maar dan ben ik tenminste weer gerustgesteld.

15. maartjeh

maartjeh Fanatiek lid

14 mei 2007
    2.626
    0
    0
    achterhoek

heel herkenbaar meis!
    wat een rotopmerkingen kunnen ze soms makenha

Ik kan me voorstellen dat de opmerkingen pijn doen maar je hoeft je nergens voor te schamen hoor!
    echt niet@ Geloof mij maar, je bent zwanger en je mag dus lekker aankomen( zul je straks zien dan is het meeste gewoon vruchtwater !)
    Maak je geen zorgen meis, geniet van je zwangerschap
    Niet schamen , geen zorgen maken, het is lastig maar probeer de opmerkingen het ene oor in te laten gaan en het andere uit!

Dat doe ik ook niet altijd hoor, trke het me ook vaak aan en nu helemaal met al die hormonen

@ waterlelie, ik heb vandaag geloof ik ook weer eens eenbaaldag( vaak zo op maandag) Danis mijn mannetje na eenhele week weg te zijn geweest lekker heel het weekend thuis geweest en dan valik op maandag in zo`n gat!
    nergens zin in enzo

16. gerda79

gerda79 Fanatiek lid

15 apr 2007
    1.230
    0
    0
    zelfstandige ondernemer
    zwolle
    Hoi Essebes,
    Hoe gaat het nu met jouw,en ja erg ik he,,ik lig nu bijna 8 weken al plat,dan gaat ook echt alles je pijn doen .

Kreeftje naar dat je zo last hebt van je bekken en voeten ,

Mamabeer,ja zeggen ook altijd naar de 4 maanden ben je niet meer misselijk en moe,,dan voel je lichamelijk nog beter dan voor de zwangerschap,,nou merk er weinig van.

Johanna ,,het kamertje wordt al mooi ,,,

Juffie veel beterschap

Dreams ik hoop dat jij je ook al wat beter voelt

Waterlelie ik heb ook een enorme pijn in mijn buik de verloskundige zegt tegen mij ook dat het banden pijn is en dat de baby nu groeit,ik vind de pijn ook echt niet leuk kan me soms amper omdraaien zo pijn dan moet ik echt de buik vast houden ,,maar zal er wel bij horen denk ik .

Lindy je hebt een mooi buikje hoor

Djaminah wat een lieve vriend heb je toch

Miskeitta welkom terug van vakantie

Sanneke je bent wel lief hoor,,bij deze dus ook nog even een reactie naar jouw.

Miep en miep mooi buikje hoor

Malaika ik zal voor je duimen voor droog weer.

Augutus fijne vakantie

Kelly ik hoop dat alles een beetje goed met je gaat ,,doe wel rustig aan oke,,ik heb ervaring dat de baby nu rustig is ,mij werd aan geraden door iemand van de revalidatie,koop een muziek doosje leg die elk uur even op je buik zodat de baby zich rustig voelt en wrijf je buik meerdere keren in ,,duurt een paar dag maar het helpt,,die van mij is nu nog amper stil,ik hoef de muziek doos maar aan te zetten en er wordt gereageerd .

Claartje mooi dat alles goed was bij de vk,,het gaat nu best snel he om de drie weken er heen voor je het weet is het zo ver.

Ik kon dit weekend niet eerder reageren ik had weer enorme pijn soms is het gewoon echt niet meer uit te houden en vraag ik me wel eens af of ik niet gewoon nog even mag genieten ,
    Soms ben ik helemaal niet blij met alles,,zal ik depressief worden ,ik word ook helemaal gek van het niets doen en het thuis zitten ik mis zelfs mijn werk.

Afgelopen zaterdag zijn ze met de baby kamer begonnen maar alles zat tegen ,,maar iedereen had super veel geduld,,en werd tegen mij steeds maar gezegd positief blijven denken ,,
    Hij is helaas nog niet af het kamertje,de gordijnen komen nu pas aankomende vrijdag binnen die hadden dus al klaar moeten zijn.
    maar ja,het tapijt wordt vandaag gedaan dat doet mijn lieve mannetje zelf, dan is het wachten op de gordijnen en dan kunnen de spulletjes er in,ik moet zeggen het ziet er al heel leuk uit,dus zo gauw alles klaar is komen de foto’s en ben ik benieuwd wat jullie er van vinden .
    volgende weekend moet alles klaar zijn.

Nou fijne dag iedereen ,,

Liefs gerda

17. maartjeh

maartjeh Fanatiek lid

14 mei 2007
    2.626
    0
    0
    achterhoek
    @ sanneke
    ik las over je bericht heen , plaatste tegelijk met die van mij

ja leuke kleertjes kan je gewoon niet laten hangen ha...

Ik had verder heel de zwangerschap nog neits gekocht qua kleertjes enzo dus dit waren mijn eerste aankopen, en dan gelijk zo`n opmerking van mijn schoonmoeder

Ik hoorde idd ook van vrienden dat je best veel kleertjes gaat krijgen na de geboorte idd

18. peetje22

peetje22 Actief lid

21 jul 2006
    332
    0
    0
    essebes hoe is het nou met je?

Trouwens nog ff over die kuitkrampen ik heb daar dus echt vresselijk last van.
    Kreeg daarom de tip van me schoonmoeder om benen creme van kneip te halen.
    Een tube kost 9 euro en het helpt echt.
    Voor vermoeide benen is die waarschuw alleen wel hij stinkt heel erg..

Hier gaat het super kleine meid groeit goed en trapt mama al flink.
    Ons kamertje is bijna af zal straks wat fotos is me album zetten.
    Straks naar fysio en dan werken morgen weer lekker vrij.
    Valt vandaag alleen wel tegen me ventje is na 4 weken vakantie te hebben gehad weer aan het werk.
    Wat is het dan ineens stil in huis zeg!

19. maartjeh

maartjeh Fanatiek lid

14 mei 2007
    2.626
    0
    0
    achterhoek
    @gerda, balen zeg dat je zoveel pijn hebt.Niet depri worden hoor, kom op meid blijf vertrouwen erin hebben..
    Ookbalen zeg van de babykamer,doe maar rustig aan meid , het komt helemaal goed en helemaal af . Het wordt vast een schitterend kamertje

@ sanneke , sorry vergat het helemaal te zeggen, je bent een schat van een meid!

20. sanneke

sanneke VIP lid

3 feb 2006
    5.476
    0
    0
    :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops:

Van die kuitkrampen: ik heb wel eens gehoord dat je een stukje zeep bij je voeteneind moet leggen... zal wel een bakerpraatje zijn, maar altijd het proberen waard toch?

Deel Deze Pagina