December 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door MamaNorah, 25 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. peetje22

peetje22 Actief lid

21 jul 2006
    332
    0
    0
    meiden nieuwe fotos in me album

2. Claartje79

Claartje79 Fanatiek lid

17 aug 2006
    4.862
    1
    0
    huismuts
    Groningen
    gerda, balen he als de dingen niet gaan zoals je ze gepland had. maar stukje bij beetje meid komt het er echt hoor!

kuitkrampen gaan hier ook al een tijdje in alle hevigheid rond! zit dan recht overeind in bed. dat moet ik niet te snel doen, want we hebben (nog) een hoogslaper, dus dat is dan met het hoofd tegen het plafond. ach, vergeet je de kuitkramp wel weer van :)

3. sanneke

sanneke VIP lid

3 feb 2006
    5.476
    0
    0
    :)

4. sanneke

sanneke VIP lid

3 feb 2006
    5.476
    0
    0
    Ik heb idd een blaasontsteking! k Had het stiekem toch niet verwacht, de klachten zijn zo vaag! Wat een sneaky ontsteking zeg! Ik heb het idee dat ik al veel drink, nou ja, vanmiddag maar even een ab ophalen bij de apotheek.

5. Miep en Miep

Miep en Miep VIP lid

27 mei 2007
    8.944
    0
    0
    Maartjeh…wat fijn meid dat je een kinderwagen hebt gevonden!
    Foootooo?
    En wat lullig van je schoonmoeder..

Malaika..druk dagje voor de boeg..en ik zal duimen voor een droog dagje hoor!

Augustus..fijn weekje hoor!

Claartje..dankjewel!
    Enne is toch wel weer een fijn gevoel hè ..als het poetsen er weer op zit!
    Mijn mams komt me morgenochtend helpen..dan doen we de bovenverdieping..
    En fijn dat het weer goed was bij de vlos!
    En alvast heel veel plezier in Noorwegen hoor!Gezellig!

Elise…je moet goed eten hoor..en je mag toch aankomen!
    Das normaal hoor!
    En wat de kleertjes betreft…ik heb ook 50/56 best veel van en 62 niet zoveel..
    Ze zijn toch hartstikke klein als ze eruit komen..
    Ik moet wel zeggen dat er in 50/56 ook verschil in zit..noppies valt heel klein..
    Maar andere merken best weer groot..

Waterlelie…rustig aandoen meid..vervelend dat je zo’n dippie hebt..

Sanneke..bedankt voor de peptalk..had ik echt nodig..
    Enne veel plezier in de ikea!en beterschap met je blaasontsteking..

Gerda…wat balen meid dat je je niet lekker voelt..
    Niet depri worden hoor!
    Wel jammer dat het kamertje nog niet klaar is..maar dat gaat nu snel genoeg hoor!
    Lekker van genieten!

Peetje..mooi kamertje!en mooie wagen!

Heb even pauze…ga zo even de hondjes uitlaten..
    Morgen bellen of het kamertje eerder kan komen..
    Ik hoop het zo hè..

6. Claartje79

Claartje79 Fanatiek lid

17 aug 2006
    4.862
    1
    0
    huismuts
    Groningen
    kreeg ent ene man aan de deur of ik nog meubels heb die opnieuw gestoffeerd moeten worden of gerepareerd moeten worden :( kennelijk gaat z'n zaakje niet zo goed. ik doe altijd alles zelf, ook bekleden, dus helaas, had niks. raar typ trouwens, amper te verstaan, schuchter. volgens mij is ie op pad gestuurd door zijn vrouw ;)

7. maartjeh

maartjeh Fanatiek lid

14 mei 2007
    2.626
    0
    0
    achterhoek
    @ sanneke aah balen zeg blaasontsteking das nooit fijn
    hopleijk ben je er snel vanaf

@claartje hmm das is idd apart m, hij wil vast graag werk hebben

@ m&M oo jaa de foto komt eraan
    zal voor je duimen dat je kamertje eerder kan komen

8. maartjeh

maartjeh Fanatiek lid

14 mei 2007
    2.626
    0
    0
    achterhoek
    ik zat zo net eens te denken

maar hebben jullie al wat meer over de kraamzorg gehoord van de kraamzorg zelf of je zorgverzekeraar?

9. Claartje79

Claartje79 Fanatiek lid

17 aug 2006
    4.862
    1
    0
    huismuts
    Groningen
    nee, ben wel aangemeld, maar krijg als het goed is pas in oktober bericht voor een intake.

10. sanneke

sanneke VIP lid

3 feb 2006
    5.476
    0
    0
    ik heb alleen bericht ontvangen na het aanvragen dat ik kraamzorg krijg en dat ze contact met me zullen opnemen in de 7e maand ongeveer.

11. Miep en Miep

Miep en Miep VIP lid

27 mei 2007
    8.944
    0
    0
    Hier ook alleen bericht ontvangen..meer niet...

ik ga weer effe werken..tot strakkies..

12. peetje22

peetje22 Actief lid

21 jul 2006
    332
    0
    0
    ik krijg ook pas weer bericht met 7 maanden

13. maartjeh

maartjeh Fanatiek lid

14 mei 2007
    2.626
    0
    0
    achterhoek
    aaa oke
    gelukkig
    dus neits om me zorgen om te maken

14. Nelly

Nelly Fanatiek lid

5 mei 2006
    2.955
    1
    0
    Noord-Brabant
    Bij mij is het net zo. De Thuiszorg neemt in de 7e maand contact op.

Wat betreft de kilo's gaat het nu ineens hard. Een paar weken geleden zat ik op 3,5 kilo extra en nu zijn er dat al ruim vijf...
    Kreeg laatst ook commentaar van mijn moeder dat ik een dikke kont had. Fijn... Op zo'n opmerking zit ik ook echt te wachten. :(

@Lolaatje: toen wij naar een babyzaak zijn geweest hebben wij ook erg lang staan kijken naar de babykamer Turijn van TWF. Die is zooooo mooi! =P~

Verder heb ik nu toch de knoop doorgehakt en een baan opgezegd. Ik zie dat straks gewoon niet zitten. Alles dubbel regelen, blegh! Bij mijn andere baan ga ik dan gewoon vier dagen werken.

Hoeveel weken van tevoren nemen jullie trouwens jullie zwangerschapsverlof op? Ik wilde eerst de volle zes weken, maar nu heb ik besloten om het maar op vier weken van tevoren te houden, als alles tenminste voorspoedig blijft verlopen. Dan heb ik mooi 12 weken bevallingsverlof en kan ik twee weken langer bij mijn spruit zijn.
    Ik heb er nu al zin in! :D

Ik zit trouwens ook steeds meer te dagdromen over hoe het over een paar maanden zal zijn. Mijn oerhollandse nuchterheid wordt nu eindelijk een beetje verdreven door een heerlijke roze wolk. Mmmmm... :D

15. maartjeh

maartjeh Fanatiek lid

14 mei 2007
    2.626
    0
    0
    achterhoek
    foto`s van de kinderwagen in mijn album
    eindelijk is het gelukt

@ nelly
    goed dat je 1 baan op hebt gezegd meid!
    Ik weet neit hoe lang ik verlof op neem
    Ik denk dat ik wel kan les geven tot ik bijna zover ben , staat wel een stoel in de bak en hulp is er ook altijd wel

Ben bang dat als ik teveel vrij neem voor het verlof dat ze iemand anders zoeken

heerlijk ha dat dagdromen komt nu ook een beetje bij mij

16. maartjeh

maartjeh Fanatiek lid

14 mei 2007
    2.626
    0
    0
    achterhoek
  17. Djaminah

Djaminah Actief lid

23 mei 2007
    276
    1
    18
    @gerda: ach troost je meid, wij zijn nog niet eens begonnen aan het kamertje. Maar het is nooit leuk als de dingen niet gaan zoals je wil.

@Nelly: goed van je zeg! Ik vroeg me al af hoe je het in hemelsnaam vol (zou gaan) houd(en).

Ik moet wel zes weken van tevoren met verlof omdat ik op arbeidstherapeutische basis werk. Ik vind het wel prima!

En ik heb ook niks meer van de kraamzorg gehoord sinds de bevestiging van inschrijving.

18. dreams

dreams Fanatiek lid

19 apr 2007
    1.460
    0
    0
    Dag lieve dametjes wat hebben jullie nog flink gekletst sinds gisteravond

Misskeita:
    Wat vervelend dat je eerder terugbent van je vakantie :(
    Hopelijk toch niks vervelends of ergs?

Miep: ah wat vervelend meid! Zo'n lange dag.
    Kan je het wel aan? Ook aan jezelf denken hoor.

Malaika:
    vannacht regende het hier ook de hele tijd. Nu is het droog ma voor hoelang.
    Maar de week is net begonnen dus positief blijven hihi.
    En ik duim voor je mee dat jullie weer snel verder kunnen.

Augustus:
    Naar limburg, leuk. Fantastische provincie al zeg ik het zelf haha :D

Essebes:
    Hoe is die met jeeee?

Gerda:
    Lief dat je aan me denkt het gaat vandaag inderdaad weer wat beter.
    Geen last van hoofdpijn tot nu toe, ben alleen wat moe.
    Maarja dat is helemaal niet erg hoort erbij !
    Hoop dat het met JOU snel beter gaat zeg al die pijn steeds
    En het niks kunnen doen zou er ook gestoord van worden.
    Ik duim nog dat je je weer snel wat beter mag voelen want dit is NIKS.

Informatie over kraamzorg:
    Krijg je toch pas met 7 maanden? Is mij toen verteld aan de telefoon
    toen ik me heb aangemeld.
    Dus maartjeh nog even geduld hebben hihi :)
    Ik moet dan nog even alles om gaan gooien naar een ander adres
    Dus hoop dat het donderdag lukt.

Vandaag ook niet veel doen hier, moet ook nog opruimen.
    En ik heb ook gewoon de puf niet om veel te doen heb vandaag wat langer geslapen
    Maar ik ben als ik opsta even erna meteen weer moe
    Ben echt benieuwd naar die energiepiek die ik binnenkort hard nodig heb

Xx dreams

19. Essebes

Essebes Fanatiek lid

7 apr 2007
    3.215
    0
    0
    Sorry ik heb niet alles gelezen...........

....Haha, was n geintje voor sanneke ;) Heb zeeen van tijd nu, dus uiteraard alle nieuwtjes doorgespit... 8)

Dreams, ik hoop dat je je alweer wat beter voelt, ben je grieperig of denk je aan zwangerschapskwaaltjes? Ik heb de erkenning van ons kindje ongeveer 2 weekjes geleden geregeld, was gratis en binnen 5min gebeurd, het schijnt na je bevalling iets lastiger te regelen zijn.

Waterlelie, ik heb ook zo'n ontzettend gespannen buik, was in eerste instantie bang dat het harde buiken waren, maar het is constant, dus waarschijnlijk echt door het groeien, ik smeer m'n buik best vaak in, maar meer uit de angst voor de strepen die erin kunnen schieten, zou eigenlijk niet weten wat kan helpen?

Juffie, vervelend dat je nog steeds zo misselijk bent wijffie, en ik hou me zeker rustig hoor, de schrik zit er wel een beetje in. Hoe gaat het met jou?

Miep & Miep, lekker buikje hoor :D Wat n lange dag vandaag voor jou :( , succes meis..

Inge, mmmm heerlijk mosselen! En wat leuk zeg dat die kleine lekker meegegeten heeft!

Djaminah, wat lief van je vriend zeg! Ons kindje krijgt ook de achternaam van m'n vriend, hmzzz...waar zijn mijn bloemen? 8-[

Misskeita, toch niets ernstigs op vakantie gebeurd? IIG erg vervelend dat je eerder terug moest komen.

Maartjeh, gaaf dat je je wagen hebt zeg! ik heb je pb'tje trouwens beantwoord, thanks! En laat maar weten wanneer je je foto'tje hebt staan hoor, leuk.

Elise & lisette, het gaat wel weer hoor, ik ben vanmorgen weer naar de VK geweest, ze heeft alles even nagekeken en het zag er gelukkig goed uit, normaal gesproken vind ze de hartslag vd kleine direct en nu moest ze 5min zoeken *klotsoksels* maar goed, gelukkig kon ze het vinden, ik werd er steeds zenuwachtiger van!

Dubbel balen Maleika, niet naar de babydump & het kinderkamertje niet af kunnen maken, en ja ook nog somber weer :( , Knuffeltje voor jou! *hug*

Augustus, ooo dan mag jij lekker dropjes eten met een lage bloeddruk ;) fijne vakantie gewenst!

Claartje, wat vervelend dat je zoveel pijn klachten hebt zeg, pfff niet leuk! En inderdaad beter dat ze je naar huis hebben gestuurd, gekke meid, zwanger & ziek & blijven werken, niet meer doen hoor.

Elise, GRRRRR :evil: Wat vervelend dat mensen zich bemoeien met je eetpatroon, daar kan ik echt niet tegen! Ik ben nu 10 kilo aangekomen (ik durf het wel te zeggen 8) ) is ook niet weinig, als ik bevallen ben dan ga ik wel weer sporten hoor! Niet schamen hoor meissie.

Peetje, leuk je hebt de zelfde wagen als dat ik heb (alleen andere kleur) kamertje ziet er ook gaaf uit!

Gerda, lieverd ja ik moet nu pas 3 daagjes liggen en word het al zat zeg, moest daardoor wel even aan jou denken (en ik heb geen pijnklachten, mag tv kijken, lezen & internetten!) allemaal dingen die jij niet of beperkt mag doen, pfff, ik zal niet meer klagen :-# Niet depri worden hoor meis (al kan ik het mij voorstellen) probeer maar aan je lieve kleine kindje te denken, komt steeds dichterbij :D

Nelly, knap hoor dat je tot 4w voor de bevalling wilt werken, ik zou dit echt niet volhouden, sterker nog ik heb nog voordat m'n verlof ingaat 2weken extra opgenomen (heb nog zoveel vakantiedagen) En heerlijk wijffie dat roze wolkje :D :D

Liefs Es

20. kreeftje1984

kreeftje1984 Fanatiek lid

19 jul 2006
    2.510
    0
    0
    Een huisje in FRIESL
    Hier de intake rond de 7e maand.....dan komen ze langs.

Heb wel bevestiging gehad dat de kraamzorg geregeld is en door hun wordt verzorgd :D :D
    dus we wachten nu hun telefoontje af.......

Wil even zeggen dat jullie zulke lieve meiden zijn, ja dat vindt ik echt!
    dus bij deze een digitale knuffel meiden[​IMG]

Deel Deze Pagina