Oja, afgelopen weekend heb ik ook de eerste aankoop gedaan voor de baby! Heeeeeeele lieve eendeslofjes van Happyhorse. =P~ Ik had ze eerder die week al zien liggen, maar toen niet gekocht. Zaterdag ben ik met mijn moeder gaan shoppen op twee plaatsen, maar daar hadden ze de slofjes helemaal niet! Dus zijn we nog speciaal naar dat andere filiaal gegaan om ze te halen. Daar lagen er nog genoeg.
Essebes: Je bent weer terug! Neem aan dat het dus gelukkig al beter met je gaat? Nee ik heb geen griep gewoon wat kwaaltjes inderdaad. Ben nu vooral moe verder is er niet veel aan de hand. Oh ja dat wa sik weer vergeten in mn vorige bericht. Bedankt voor jullie antwoord over de erkenning. Ik dacht eerst na de geboorte pas dan is het van tevoren onnodig. Ma dan moet ik er na de geboorte ook meteen bij zijn. Dat lijkt me onhandig. Oh dat is wel snel geregeld he es. Wat heb je dara eigenlijk precies voor nodig? Of gewoon legitimatie en that's it ?
#-o Vergeet ik helemaal te vertellen waarom ik perse die eendeslofjes wil: Mijn schoonmoeder spaart eendjes! Als we daar t.z.t. met de kleine op bezoek gaan, trek ik hem/haar mooi die slofjes aan. Ben dan wel benieuwd naar haar reactie!
ja voor de erkenning gewoon ff met zijn tweeen en jullie legitimatie naar het gemeente huis en klaar is het
ik zou er voor kiezen het voor de bavalling nog te doen wij hebben het gedaan toen ik 9 weken zwanger was, het is gratis en zo gebeurd! je hebt idd wel ID nodig als ik het me nog goed heugen kan Dan kan de vader gewoon na de bevalling het kindje aangeven en scheelt het een heel gedoe.
Ja was dat ook al van plan denk dat we dat deze week even gaan regelen! Moet toch ook een uittreksel uit het bevolkingsregister hebben Voor het intake gesprek bij de woningvereniging Belachelijk wat ze daar nu voor vragen 10 bijna. En in 1 minuut is het klaar, snel verdiend.
Kreeftje, ja lief ben ik he? 8) Just kidding! Ben het helemaal met je eens, super gezellige & lieve meides hier allemaal, *knuffie* voor jou! Nelly, wat zal ze verrast zijn met de eendenslofjes hihi! Dreams, met mij gaat het wel weer hoor,ik heb een brief voor m'n werk meegekrgen dat ik niet meer Full-time mag werken, baal hier ook wel een beetje van. Fijn dat je je wat beter voelt als gister! Maartjeh, ik heb natuurlijk oo meteen gekeken! Mooi bescheiden buikje hoor! Kuzzy Es
Nelly verstandig dat je de knoop hebt doorgehakt..en het straks bij 1 baan houdt! Ik neem 6 weken van tevoren, en ga pas in april echt weer werken.. Misschien half maart al..maar dat weet ik nog niet zeker.. Ik werk voor mezelf..dus kan het zelf regelen.. En lief hoor van die eendenslofjes! Een leuk idee! Maartjeh..wat een mooie wagen! En wat een beschaafd buikje..mooi! Wat een lieve kleertjes heb je gekocht!mooi! Dat rooie jasje..wat een scheetje! Dreams..hopelijk krijg je snel weer meer energie hoor! Essebes wat fijn dat alles goed was meid! En lekker rustig aan doen hoor! Je niet gek laten maken op je werk! Fijn dat je een brief hebt meegekregen! Kreeftje je bent zelf ook een schat meid! Ik heb weer effe pauze..kom elke keer tussendoor effe kieken... en jullie kletsen maar door hè.. Tja ik houd zo'n dagje wel vol hoor.. ik moet wel hè..en tussendoor effe pauze houden.. dat scheelt..
Ff over de erkenning: maar wij moesten er 10.60 voor betalen , is dat nu in elke gemeente anders dan?
Wie kent de film; Breaking and Entering? met Jude law, Juliette Binoche & Robin Wright? M'n vriendje heeft hem gister bij de videotheek gehaald, ga m zo ven kijken...
iloon..bij ons was het ook gratis... enne essebes..ik ken de film niet..maar is toch effe heerlijk onderuit filmpje kijken..zullen we ruilen?
Dank je wel meiden voor de lieve woorden. Maar ik wil wel jullie mening ( ik schaam me echt) Ik ben nu al 15 kilo aangekomen. Dat is toch niet normaal? Ik bedoel, dat heb ik er echt niet aangegeten. Ik heb geen grotere maat positiekleding, mijn armen zijn wel wat steviger en mijn rugomvang is groter, maar ik snap het echt niet. Ik voel me er heel rot bij en vraag me af hoe ik er in godsnaam weer vanaf moet komen, ik moet nog 17 weken! Ik heb altijd wat meer gewogen terwijl je dat niet zo zag, ik droeg maat 42 en nu positie 42/44, meestal 42, alleen bij strakkere broeken 44, want ik kan nu niets verdragen dat strak zit. Iemand iets aan te raden of te zeggen? Want ik zit nu echt even in een diep dal.... XElise
Zat even te kijken, 13 sept ga ik alweer het 3de Trimester vd zwangerschap in. Wie was dat nou die zei dat het allemaal niet snel genoeg ging? Was ik dat? O Miep & miep, ruilen? nee joh, kom er lekker bij zitten! Kus
hier is de erkennig ook gratis film ken ik ook niet thanks voor jullie lieve/leuke reacties meiden Ik vind ook dat we een super fijn groep meiden onder elkaar hier hebben mijn beeb is aardig aan het boksen vandaag @ es bedankt voor je pb terug, je hebt het goed meid met je werk! je moet aan jezefl denken @ miep lekker werken zo fijn dat je tussendoor ff kan komen kijken en posten!