Elise, misschien maken de hormoontjes je ook wel een beetje van slag, en da ook nog een rare dag op je werk pfff. E dan ook nog, we blijven vrouwen he, en het is nooit leuk om aan te komen! tenzij je juist heel mager bent, linny toch? Ik eet ook gezond hoor, meer als voor m'n zwangerschap wel, ik deed noit onbijten en de lunch sloeg ik ook weleens over, maar nu eet ik keurig m'n boterham hoor. O,ja mijn Vk, vertelde me wel dat ik op moest letten met fruit (ivm de vele suikers) banaan bv zit veel suiker in, hier komen wij op het moment ook extra van aan, ik stond hier best van te kijken, ben nml een fruitverslaafde 1ste klas! Ik heb gelukkig (nog) geen last van streepjes. Xx
Dreams, als je een gezamelijke rek wil openen, kan je ook en extra pas voor al een bestaande rekening van een van jullie vragen hoor? Hebben wij toen ook gedaan, ik heb toen alleen een spaarrek voor mezelf erbij geopend. Xx
Goedemiddag ladies, Gezellig dat hier zoveel wordt afgekletst! Erkenning: was bij ons gratis en hebben we meteen na de eerste echo gedaan. Vorige week liep ik nog een beetje te mopperen dat mijn buik niet zo hard gegroeid was, maar zag hem gisteren in het raam bij mijn zusje.... Toch al een behoorlijk buikje! Volgens mij groeide het buikje meteen van alle trots! Nog een uurtje en dan ga ik lekker naar huis! Net even zitten tellen en nog maar 11 weken werken! En dan al verlof! Kan niet wachten! Eerst donderdag maar naar de VK, tot nu toe kon mijn man iedere keer mee en nu gaat mijn moeder mee. Stiekem toch ook wel leuk dat zij een keer mee kan! Vanavond komen de kids van mijn man, ben benieuwd hoe dat gaat.....
Es: is gewoon van mn bestaande rekening, die pas was verlopen. Dus moest ik een nieuwe aanvragen en dat was gebeurd zou die vorige weke al binnen moeten hebben Zegt die man me net er is geen nieuwe pas aangevraagd! Dus die medewerkster van 2 weken terug die zei komt in orde heeft gewoon niks gedaan. Ben er wel even pissig om kan ik weer langer wachten voordat ik geld eraf kan halen Maarja.. wat doe je eraan.
Lekker hoor boontje dat je buikje vrolijk doorgroeid! En voor je het weet zitten de 11 weken erop, heerlijk! Moet best vaak aan Loopy & Caruli denken, jullie? Vind het zo in en in triest allemaal. Xx
@ Dreams: Tja ik sta er zo nu en dan ook weer versteld van hoe 'slim' anderen kunnen zijn. Sommige dingen zijn zo makkelijk en toch gaan ze fout! O ja, wat aankomen betreft, ik heb gisterenochtend even gespiekt op de weegschaal en heb de 10 kilo grens bereikt. Heb me tot nu toe nergens aan gestoord en toegegeven aan alle lekkere trek, maar ga nu toch proberen iets minder te snoepen en nog gezonder te eten.....
Jeetje vervelend dreams! Voordeel: Wat je er niet af kan halen gaat ook niet op Maar nee hoor, meis, niet kunnen pinnen is VET lastig, wat en drollekop daarzo!
leuk ha je buikje boontje ze veranderen echt met de dag/week ja essesbes zou er niet aan moeten denken, dan schrik je je echt rot....... balen van je pas dreams ik zit eenbeetje te dubben met mijn werk het is een beetje dubbel allemaal moeilijk moeilijk durf het niet zo hier neer te zetten op een openbaar forum
Boontje, ik zit ook aan de 10 kilo hoor! Ik las ergens dat je vanaf deze periode ongeveer een halve kilo per week aankomt, dus dat zou betekenen dat ik uiteinedlijk ong 18 kilo ga aankomen, nou daar teken ik voor! (maar het zal vast wel meer worden 8) )
Essebes: toevallig heb ik vanmorgen de sites bekeken en dan wordt je wel even met beide beentjes op de grond gezet. Ik hoop dat beide alles een plekje kunnen geven. Vind het ook enorm sterk van Loopy dat ze al weer een beetje vooruit kan denken!
Haha drollenkop, achja het is nu geregeld dus ik ga e rniet om zeuren hihi.. En ik ga eens even wat doen hier anders kom ik nooit meer weg. Dalijk even lekker en theetje en verder genieten van mn Da Vinci Code, prachtboek echt een aanrader. Ik hoef nog maar 100blz dus dat is zo gedaan Maar eerst nog het een en ander opruimen. Tot strakkies dametjes Kuskus xx
Als ik straks zo rond de 90 uit kom teken ik er ook meteen voor! Maar wordt het meer kan ik er ook niet mee zitten. Ik weet waardoor de kilootjes erbij komen en na de bevalling en de eerste periode zien we wel weer verder. Ik weet zeker dat we het dan te druk hebben met ons kindje om meteen weer aan de kilootjes te denken die er af zouden 'moeten'.....
Heftig he Boontje? Ik typ hier wel vrolijk verder en zeur over m'n "klachten" maar moet behoorlijk vaak aan die meiden denken en idd dan besef je je zeker hoeveel geluk ik heb, dat ik die "klachten"heb! Loopy komt inderdaad super sterk over hier op het forum maar ze zal vast kapot zijn van verdriet....zo zielig..
Dreams: geniet van het boek! Is inderdaad super. Ik heb de dvd ook gezien en was blij dat ik eerst het boek had gelezen....
oo ik denk ook regelmatig aan loopy en caruli en vind hety dan zo triest dat het voor hun zo is gelopen soms ha is het leven zo oneerlijk lees ze dreams! dat is idd een leuk boek ik ben nu 6 kilo aangekomen maar ik hoop dat de kilootjes ook in de laatste weken mee gaanvallen ( al zal ik er niet opletten) want in feb is de bruiloft al gepland ( stond al gepland voor beeb in aantocht was) dus ja
Het is inderdaad heftig. Mijn mannetje heeft ook liever niet dat ik hier teveel kom en me dan van alles in het hoofd zou kunnen halen.. Maar ik ben blij dat het forum er is en we gewoon kunnen schrijven over onze 'klachten'. Zeker na zulke verhalen ben ik toch weer extra blij dat mijn zwangerschap zo voorspoedig verloopt! Nu ga ik het laatste half uurtje toch nog echt even iets doen. Lees morgen weer verder!
Boontje tot morgen weer! Dreams geniet van je boek. Maartje, ga jij in febr trouwen? gaaf! Ik ga nu even m'n fimpie kijken, tot zo meides! kusje Es