December 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door MamaNorah, 25 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Lieve Loopy,goed omvan je te horen. Kan niet anders dan dat je intens verdrietig bent.... Hopelijk kan je wat kwijt aan je omgeving. Houd die droom voor ogen dat je volgend jaar deze zal verwezenlijken.

Dikke knuffel, Me2

Wij doen traditionele geboortekaartjes. Onze huwelijksaankondiging was ook traditioneel. Simpel, hoeven we daar niet over na te denken! De namen waren we al 5 jaar geleden uit hahahahahaha

2. Dandelion

Dandelion Actief lid

20 jul 2007
    480
    0
    0
    Office manager/ Student CE
    Amsterdam
    Hoi allemaal,

Ik heb zitten denken en alhoewel ik het heel erg vind om zoveel aan gekomen te zijn, moet ik ook maar relativeren. Zoals ik hier regelmatig lees zijn er veel ergere dingen en ik ben blij dat ik het wonder van zwangerschap mag meemaken. Want ondankt dat het zwaar kan zijn is het ook heel mooi en speciaal.

@ Lisette: Ik vind het extra moeilijk omdat ik al mijn halve leven op dieet ben en zelf een keer 18 kilo ben afgevallen. Ik heb in de afgelopen 10 jaar van 36 naar 44 naar 38 naar 42 gegaan, dus gewicht blijft moeilijk. Ik wist ook wel dat ik zou aankomen, maar dit had ik niet verwacht. Het gaat er wel weer af. Heb erg veel striae, die had ik al op mijn buik en die breidt zich nu verder uit waar het al vervaagd was. Ach ja, ik ga er maar niet teveel over nadenken...

Heb trouwens een Anita zwangerschaps beha gekocht.. duur, maar zit echt beter dan die van de hema!

Probeer morgen de arbo arts te bereiken, mijn rug doet zo veel zeer aan het eind van de dag en avond, ik wil het wat rustiger aan doen... Maar eens zien wat zij zeggen.

Dames, een hele fijne avond gewenst!

X Elise

3. Miep en Miep

Miep en Miep VIP lid

27 mei 2007
    8.944
    0
    0
    Juffie..ben je al geweest? :rolleyes:

Maartjeh..vond het maar een rare opmerking hoor! :(

Kreeftje..wat fijn dat je de kaartjes ook al hebt uitgezocht! ;)

Olga ook kindje erkend!
    Fijn ook weer geregeld! ;)

Ayse..mooi buikje! :D

Nannaf…prenatal in zwolle..dan woon je vast ook erg dichtbij..
    Vervelend dat jullie auto niet door de keuring kwam…
    Tja ik zou echt niet zonder kunnen hoor.. :oops:

Waterlelie…kom op hoor ..uit je dippie hoor! ;)

Elise…hopelijk kan de arbo wat voor je doen! ;)

Geboortekaartjes…tja ik wil iets kleurrijks..dat is een feit..
    Maar voor de rest…geen idee..
    Wel een beetje hippe kaartjes…. :)
    Ik ben niet zo romantisch... :oops:

Ik weet ik mag niet klagen..maar ik doe het toch eventjes hoor..
    Ik ben net thuis van werken..en heb nu echt werkelijk waar biggepooten..
    Ze doen me heel zeer…maar het werk zit er op…
    Moet morgen naar de vlos..toch maar eens vragen wat ik moet doen..
    Want zo houd ik het echt niet meer vol…
    :(

4. Lindy

Lindy VIP lid

16 jan 2007
    5.390
    1
    36
    ben fulltime mama
    Claartje: Gek is dat he, maar me vriend heeft haar
    vannacht goed gevoeld hoor hihi :)
    ze schopt echt hard de laatste tijd.,

Gerda79: bedankt meid :)..hoop dat je pijn snle
    weg trekt is ech tniet fijn meid.

Peetje: leuke wagen hebben jullie gekocht :)

Maarjeh: mooie wagen:).. en je buikje
    begint nu te groeien meid :)

Loopy: meid wat fijn om zo af en toe wat van je
    te horen. je bent echt een hele sterke
    vrouw heb veel bewondering voro je.
    dikke knuffel

Juffie ah meid wat rot.
    ik zou ff niet weten hoe ne wat.
    ik zou toch maar ff naar de EHBO gaan ze
    zien wel vaker zulke dingen denk.
    ogh,, laat je het nog even weten als je bent geweest
    duim voor je meid

Ayse; mooi buikje :)

Kwa aankomen het gat nu ook geleidelijk aan komen
    volgens mij. me buik begint nu ook flink te groeien

ben vandaag bij de dokter geweest
    heb zware blaasonsteking.
    en Bekkeninstabiliteitt.
    ik was er al bang voor :(.
    morgen een afspraak maken bij de fysio.

verder gaat het goed :)
    de kleine is erg levendig.

jeetje meiden wat kletsen jullie veel zeg :)

5. inge1975

inge1975 Fanatiek lid

21 mrt 2007
    1.544
    0
    0
    misskeita vervelend dat jullie eerder terug zijn moeten komen toch nog een beetje leuke vakantie gehad?
    lindy dat is handig
    sanneke als het klopt en alles goed gaat heb ik dadelijk inderdaad een jongen en een meisje en inderdaad laten we dat sorry gedoe maar achterwegen laten.
    ik heb 's nachts al een aantal weken last van kramp in mijn kuiten ik wordt wakker van de pijn en voel dat de volgende dag nog
    vervelend he als je hier alleen zit ik had dit zaterdag en zondag ook terwijk ik zo'n groot nieuws had
    maartjeh schoonmoeders tja wat moet je ermee breek me de bek er niet over open
    augustus fijn dat alles goed was bij de vk ik heb ook lage bloeddruk meestal 90/60 maar ook wel eens 85/55 zoute drop wil wel helpen als je er last van hebt ook handig voor na de bevalling want dan kun je er ook last van krijgen
    klaartje ook bij de eerste had ik dit voorgevoel en daar klopte het ook ik was blij geweest met een jongen maar ik denk dat we dan eerder wel nog voor een derde waren gegaan maar het belangrijkste is inderdaad dat het kindje gezond is
    claartje vervelend dat je zo ziek was en al die klachten geniet maar lekker van je uitje met je moeder
    dandelion trek je niet teveel aan van de opmerkingen van je moeder als je teveel aankomt dan slecht de vk hier echt wel iets van bespreek het gewoon met haar
    sanneke vervelend die blaasontsteking ik gebruik zelf cranberrytabletten uit voor zorg, wel even op het potje kijken of je ze mag tijdens zw dit ligt aan het merk en aan de dossering
    maartjeh ik heb een bevestiging van de zorg van de kraamzorg ontvangen en van de verzekering
    ik krijg geen intake meer omdat dit de tweede is
    nelly ik ben inmiddels 8 kg aangekomen ik neem (als alles goed gaat)ook 4 weken van tevoren zwverlof op fijn dat je de knoop door gehakt hebt lucht op he
    kreeftje dank je wel knuffel terug
    loopy en carulli meiden ik denk bijna dagelijks aan jullie neem de tijd en als jullie je verhaal kwijt willen zijn jullie altijd welkom
    juffie op naar de EHBO anders gaat het daar nog ontsteken
    kreeftje je kunt ook zelf een kaartje maken met een foto van je buik bijv en dat hoeft echt niet duur te zijn
    nafnaf ik had de vorige keer ook gewoon een ledikantdekentje wat ik dubbel vouwde voor de wieg
    dandelion ik heb ook die van anita en die zitten gewoon super

ik had vandaag best een zware dag we zijn verhuist met kantoor en moest vandaag dus behoorlijk wennen en uitpakken en trappen lopen ik kreeg dus meteen harde buiken en heb dus de rest van de dag rustig aan gedaan
    nog 3 dagen en dan mag ik voor mijn 20 weken echo eindelijk

6. inge1975

inge1975 Fanatiek lid

21 mrt 2007
    1.544
    0
    0
    zo dat is een lang verhaal geworden ikheb gisteren trouwens eindelijk een foto laten maken van mijn buik ik moet hem alleen nog naar de computer zetten dus nog even geduld

7. inge1975

inge1975 Fanatiek lid

21 mrt 2007
    1.544
    0
    0
    zie je sanneke je bent niet de enige die tegen zich zelf zit te praten

wat betreft namen we hadden van de vorige keer al een meisjes naam maar ik wil nog een reserve en voor de zekerheid ook een jongensnaam je weet maar nooit

8. inge1975

inge1975 Fanatiek lid

21 mrt 2007
    1.544
    0
    0
    zo ik heb al 411 berichtjes hier dat schiet op

HALLO IS DAAR NOG IEMAND

9. inge1975

inge1975 Fanatiek lid

21 mrt 2007
    1.544
    0
    0
    nou dan ga ik ook maar slapen

groetjes

10. Jufffie

Jufffie Niet meer actief

Lieve dames,

Dank jullie wel voor jullie wijze tips!

Idd ik heb me ongekleed en zat keurig op de bank te wachten op mn man tot ie van zn werk kwam. Rond 20u kwam ie binnen en natuurlijk had ik hem al op de hoogte gehouden via de tel. al vanaf het moment dat ik de tampon niet meer kon vinden!

In de tussentijd kreeg ik elke kwartier een harde buik en allerlei horrorgedachtes kwamen in me op! Op een gegeven moment had ik echt van die erge menstruatiepijn en ging ff naar de wc. Met moeite heb ik kunnen plassen en opeens had ik een drang om iets uit te perzen. En ja hoor daar is mn tampon! PLOP hup in de wcpot!

Alleen bloed ik nu wel ineens als een rund en ik denk dat het bloed zich de afgelopen uren heeft verzameld achter het tampon.

Pffffffffffffffffff zolang ik nog niet bevallen ben wil ik NOOOOOOOOOIT meer tampons zien. Jemig wat een tampontrauma/-drama!

11. Sam28

Sam28 Bekend lid

15 dec 2006
    753
    1
    0
    overheid
    Brabant
    Ik ben al even niet meer geweest omdat ik afgelopen weekend heb moeten werken bij een boeren feest. Het was erg gezellig, maar het waren echte boeren!

Ik ben nu wel behoorlijk gesloopt en ik heb erg veel last van mijn voeten. De kussentjes onder mijn voeten tintelen helemaal.

Vandaag zijn mijn ouders gekomen en hebben we de babaykamer geschilderd. Ze blijven heel de week zodat we alles in huis straks af hebben. Ik maak natuurlijk foto's.

Ik ben nu 6 kilo aangekomen dus het valt eigenlijk best wel mee. Ik moet ook eerlijk zeggen dat ik geen rare vreetbuien heb.

Ik heb volgende week woensdag de pretecho. Ik heb er weer erg veel zin in.

Ik ga nu stoppen, want ik ben kei moe.
    Tot snel.

Liefs Sam

12. Lindy

Lindy VIP lid

16 jan 2007
    5.390
    1
    36
    ben fulltime mama
    Juffie wat fijn dat hij er toch uitgekomen is
    en nu een leer voor de volgende keer he.
    jeetje wat een drama meid.

ik ga ook zo me bedje in,
    want er zal wel niemand meer online zijn :(

13. inge1975

inge1975 Fanatiek lid

21 mrt 2007
    1.544
    0
    0
    juffie gelukkig dat het is opgelost

14. Essebes

Essebes Fanatiek lid

7 apr 2007
    3.215
    0
    0
    Juffie wat super dat je tampon eruit is gekomen, kan me voorstellen dat je voorlopig geen tampons meer hoeft te zien! Hoe gaat het verder met je?

Lindy, wijffie wat een pech zeg! BI & blaastonsteking pfff, vervelend zeg, vel cranberrysap drinken dat schijnt wat te helpen bij blaasontsteking. Veel meiden trouwens met BI. Beterschap meis.

Miep & Miep, ik hoop dat de Vk je kan helpen met je opgezette voetjes, misschien moet je ook echt wat minder uurtjes maken hoor?

Elise, ja dure bh'tjes he! En ik kan me heel goed voorstellen dat het moeilijk is, die kilo'tjes, zeker als je al zo lang aan het tobben bent met je gewicht, nu van genieten hoor!

Meides, ik ga nog even in bed tv kijken, sweet dreams allemaal!

Liefs Es

15. Essebes

Essebes Fanatiek lid

7 apr 2007
    3.215
    0
    0
    Inge jij ook naar bedje nu hoor, hup,hup,hup! Je hebt ook al een zware dag achter de rug!

Kuzzy

16. Jufffie

Jufffie Niet meer actief

Ess ben je er nog?

17. Miep en Miep

Miep en Miep VIP lid

27 mei 2007
    8.944
    0
    0
    Lindy vervelend van je blaasontsteking..en sterkte met de bi ;)

Inge..nog een paar daagjes..en dan eindelijk de 20weken echo!spannend meid! :D

Juffie..wat fijn dat de tampon er toch uit is gekomen!
    En niet meer doen hoor!
    Je liet me echt kapot schrikken! :confused:

Sam..volgende week pretecho!..leuk! :D

Essebes..ik ben benieuwd wat de vlos zegt..ik hoop dat ze De Tip heeft voor me.. ;)
    En weet je ik kan wel minder werken..was ik ook al van plan..maar dat kost me zelf geld hè.. :(
    Als het op medische indicatie is dan kan ik waarschijnlijk mijn verzekering erop aanspreken..
    Dus we moeten maar effe zien.. :rolleyes:

Enne by the way…iedereen goedemorgen! :D
    Moet om half 9 al naar de vlos..

18. Dandelion

Dandelion Actief lid

20 jul 2007
    480
    0
    0
    Office manager/ Student CE
    Amsterdam
    Goedemorgen iedereen!

@ Inge1975: Wel rustig aan met verhuizen, je moet ik echt niet teveel inspannen!

@ Essebes: Ja ik had het wel verwacht, dat ik meer zou aankomen dan gemiddeld, maar dit had ik ook niet verwacht! Hoe voel je je nu? Geen bloedingen meer?

@ Miep & Miep: Succes bij de Vlos! Lekker vroeg hoor!

Aan de rest van de dames, lekkere dag gewenst! Het weer hier ziet er wel lekker uit!

X Elise

19. Iloon

Iloon Fanatiek lid

5 mei 2007
    2.583
    0
    0
    Huismama
    Maastricht
    Vannacht een rotnacht gehad :(
    Slaap altijd op mijn buik, maar nu komt de tijd dat het ff niet meer gaat en om dan in slaap te komen...grrrr :(
    Ben dus gebroken en heb weinig zin om iets te doen hier, maar ja zal wel moeten!
    Vandaag verder niks van plannen en lekker rustig aandoen :)

20. linny0903

linny0903 Actief lid

11 apr 2007
    439
    0
    0
    meiden hoeveel zijn jullie dan aangekomen ik al ruim 13 kilo :) is dit veel dan :oops:

Deel Deze Pagina