@ kellly Ga maar lekker ontspannen in bad doet altijd goed. @ claartje Nee zitten is niks er mee haha. Ik heb ook dat ie soms omhoog komt kruipen op m'n billen. Echt irritant is dat.. loop je er steeds aan te trekken
Juffie: ik zou echt in jouw situatie geen enkel risico (meer) nemen! Ben blij dat de tampon er vanzelf uit is gekomen. Succes vandaag bij de gyn! Linny: ik heb zo'n bekkenband (babybelt van Anita). Heb je die ook? dat geeft echt verlichting! Kelly: het zit je niet mee.....je kindje is echter nu het belangrijkste. Laat alles even voor wat het is.....
Weet je waar ik zin in zou hebben? Om heel ouderwets een lekkere Cake of Appeltaart te bakken! (alleen al voor die lekkere geur in huis, jammie) Kuskus
Tjee kelly wat een pech allemaal. Zit duidelijk even niet mee! Ongeluk komt toch altijd in meervoud? Volgens mij heb jij overduidelijk je portie gehad en gaan er nu alleen maar leuke dingen gebeuren! En de buik te groot...Ik weet dat dat kan, maar hoe zit dat nu? Ik lees overal dat de baarmoeder nu net boven de navel zou moeten zitten, maar de rand zit bij mij toch echt een stuk hoger richting de ribben..... Ik ben er nog maar even vanuit gegaan dat per vrouw verschillend is en dat mijn baarmoeder gewoon eerst even omhoog schiet voordat het echt heel erg naar voren groeit....... Zal het toch eens vragen aan de Vlos als ik donderdag ga. Ik voel de kleine vandaag ook boven mijn navel schoppen, meeste zit hij/zij er onder, maar vandaag duidelijk niet. Dat hoog zitten heeft ook wel z'n nadeel hoor, want als ik vandaag maar iets te ver naar voren zit krijg ik soort van kramp net onder de boobs... O en een bad, ik krijg ter plekke zin om naar huis te gaan. Denk dat ik het maar eens voor vanavond op het lijstje van dingen die ik wil doen zet! Zag trouwens net dat ik nog maar 3 dagen te gaan heb en dat ik dan al op de 'nog 100 dagen te gaan' zit.. Wat gaat de tijd soms toch hard!
Appeltaart.... Het water loopt me nu al door de mond! Nog even en ik stap echt in de auto naar huis..... Gelukkig heb ik nog een stukje kwarktaart van zondag in de koelkast staan.... Kan ik lekker na het uitgebreide bad op de bank voor de tv onderuitzakken met een stukje. Jullie weten me zonder dat jullie het weten wel lekker over mijn neiging om om alles te huilen heen te helpen!
Gaaf he Boontje, en ik denk dat als we van de 100 dagen af gaan tellen dat het dan echt ontzettend hard gaat
ik typ ff mee om aan de 600 pagina's te komen 8) ik heb loopy net gesproken jullie krijgen allemaal de groete van dr !en ze mist jullie!
kan ook niet wachten tot ik onder nog 100 dagen te gaan zit mn vriendin kan elk moment al bevallen..ben zzzzzzoooooooooooooo jaloers
Geef Loopy een hele dikke smakkerd Lyn! Boontje, oef lekker kwarktaart! MMMMMMMm! Maar waarom moest je bijna huilen dan wijffie? Xx
Linny wat leuk dat je vriendin ook zwanger is (nog even dan) Lijkt me ook zo gaaf om dit te kunnen delen met een vriendin, en daarna lekker wandelen enzo met de kleine *zwijmel*
Heb met mn verjaardag een superlekkere chocoladetaart gebakken (ook megavet) voor de liefhebbers volgt hieronder het recept ... Met name voor mensen met chocoladeverslaving! (en tijdens de zwangerschap beter dan appeltaart ivm kaneel) Nodig: * springvorm 23 cm * 250 gr boter * 300 gram (hele) pure chocolade voor in de taart en nog een reep voor op de taart * 6 eieren, gesplitst * ong 225 gr fijne witte suiker (en dan vers geklopte slagroom) Springvorm invetten met boter en oven voorverwarmen op 180 graden (let wel op: beslag is vloeibaar dus vorm moet goed afsluiten) Chocolade met boter au bain-marie smelten (boven pan met kokend water). Goed roeren en apart houden (eventueel op laag vuurtje). Mix intussen eiwitten tot ze zeer stijf zijn, onder het kloppen voorzichtig suiker erbij doen. Dan de eidooiers erdoor - wordt mooi romig en zachtgeel. Dan de chocoladeprut door het eimengsel doen - voorzichtig en met metalen lepel. Dan beslag in ingevette vorm doen. (niet stiekum snoepen van het beslag - risico op salmonella ed) Dan staat in het recept dat de taart 55 minuten moet bakken. Dat zou ik niet doen, gewoon om de 20 minuutjes ff kijken en eventueel prikken. Taart is juist lekker als de binnenkant lekker smeuiig is. Ik heb er de laatste keer ook nog gesmolten chocolade overheen gedaan - die bleef vrij zacht maar in combi met verse slagroom echt megalekker. Gegarandeerd kilo's erbij! Maar ook nieuwe vriend voor het leven lol
Jeeeetje, de appeltaarten en chocoladetaarten vliegen om mijn oren! Zit ik hier gezond te doen met 3 bruine boterhammen met kaas en worst. Ik heb meteen zin om eens heerlijk te gaan bakken of om naar de supermarkt te rennen om lekkere en ongezonde dingen te kopen... Ik heb net mijn tijd gebruikt om het geboortekaartje te ontwerpen. Ik kreeg gisternacht een heel goed idee en ik vind het steeds leuker worden. Ik ben niet zo goed met de computer, maar gelukkig kan mijn vader wel ontwerpen op de computer of kan hij het een collega vragen. Gelukkig hebben wij al een naam voor een jongen en voor een meisje, dus daar hoeven we ons geen zorgen over te maken. Ik krijg wel steeds meer de zenuwen voor de echo. Ik vind het leuk, maar ook een beetje eng. @Kelly, wat een pech allemaal. Ik heb het zo met je te doen. En dan kon ik gister alleen maar zeuren over een dip... Dat was niets in vergelijking met jou. Ik hoop dat er snel wat betere tijden aanbreken.
hallo dames miep succes bij verlos Juffie succes vandaag. Ik neem 5 wk voor mijn bevalling verlof. Morgen lekker vrij dan gaan we naar een kinderdagverblijjf kijken ik ben benieuwd.
hai allemaal Gisteren in eindhoven wezen shoppen en het was echt gezellig alleen best vermoeiend want ik lag al heel vroeg in bed gisteren Ik heb voor lex en de baby kleertjes gekocht en voor de baby een slaapzak en slofjes Dit is er 1 tje van schattig toch?
Ik ben te huur Als je nou bij me om de hoek woonde... Maar jij woont in een andere hoek, en das me net ff te ver weg, maar anders... Ikke 19 januari.