December 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door MamaNorah, 25 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Kelly, ik denk dat we moeten strijden om de titel van nederlands kampioen badliggen....

Heerlijk met een goed boek erbij!

Olga

2. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    En? Zijn er nog taarten of cakkes gebakken vandaag?

Ik las trouwens iets over wat voor dekentjes te kopen.
    Ik heb twee wiegdekens en 1 ledikant deken. Die voor de wieg gebruik je toch ook in de kinderwagen de 1e periode. Die van de prenatal zijn zo lekker zacht en leuke kleurtjes, die gebruik ik later wel weer ergens anders voor.

Mijn borsten zijn wel iets gegroeid, maar nog steeds niet mega hoor. Had een b-cup en nu net een c-cup denk ik.

Juffie, gave 3d foto's zeg!

ga weer verder lezen nu...

Liefs olga

3. sanneke

sanneke VIP lid

3 feb 2006
    5.476
    0
    0
    Arka, doe je kalm aan?

Me2, ik hoop dat het allemaal zo gaat als je wil, t lijken mij nogal wat veranderingen bij elkaar! ;)

Lisette, gefeliciteerd! 4 jaar alweer! Geniet van je steak!

Miep, lees ze! En ik lag in een scheur om het knippen met je benen in de lucht, :)

Ik surf nog ff naar Hema.nl

laterzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

4. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Miep, wat fijn dat je gelijk al aan het bellen bent gegaan. Hoe reageerden de klanten?
    Welke boeken heb je gehaald?

Lisette, jammer dat die kleine zich zo verstopte voor jullie. Alweer 4 jaar getrouwd, gefeliciteerd hoor!

Arka, hoop dat de bloeduitslagen goed zijn!

Sanneke, ben je nog steeds aan het puinruimen?

Liefs Olga

5. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Ik ga zo weer naar de Vk. Eens horen hoe goed ik en de kleine het doen...

Ik weet niet of ik het al had verteld, maar wij hebben eind september nog een weekendje weg geboekt. Van zaterdag tot en met dinsdag een kleine B&B in Belgie. Maastricht, Luik en Aken in de buurt en verder mooie wandel en fiets routes. Heb er echt zin in. Goed boek mee en picknicken met lekker weer.

Liefs Olga

6. Arka

Arka Fanatiek lid

2 feb 2007
    3.132
    0
    0
    hey dames,

toch effe naar de gyn gebeld. Die zei dat ik niet te ongerust moet zijn over die 15/7, maar dat ik wel best morgen mijn urine laat controleren.

Dat wil dus zeggen: morgen opnieuw naar de dokter en nieuw doktersbriefje vragen om morgen ook niet te gaan werken.
    En dat terwijl ik eigenlijk een afspraak had voor maandag.
    Ik ga er weer met het schaamrood op mijn kaken in de wachtzaal zitten...

Kijk er zo tegenop mijn baas te bellen, 't is zo druk op't werk!

Ik ga nu slapen en zien wat het morgenochtend geeft...

7. aisca

aisca Actief lid

26 nov 2006
    377
    0
    0
    leerkracht
    Kudelstaart
    Goeden avond dames,

Juffie, gelukkig heeft je probleem zichzelf opgelost! Ik moest gister avond wel aan je denken hoor.

Lissette, gefeliciteerd. Wat gaat de tijd dan snel he?

Salapio, bij mij vervallen ook de kerst en voorjaarsvakantie. Maar mijn baas ging het nog even goed uitzoeken. De laatste die bij ons op school zwanger was is 20 jaar geleden. Hij weet het allemaal niet mee. Ik werk nog full-time. Moet inderdaad ook minder werken wegens buikpijn, maar heb kunnen regelen dat ik volledige hulp in de klas heb. Ben alsnog helemaal gebroken, maar ja. Wil proberen om het tot 4 weken vol te houden.

Arka, doe je rustig aan? Slaap lekker.

Hoe gaat het verder met jullie kamers? Wij krijgen 7 september de sleutel van ons nieuwe huis en kunnen dan pas klussen. Mag van manlief weinig tot niks doen en daar baal ik wel een beetje van. Wil zelf ook graag wat doen. Hoe kan ik dit het beste oplossen?

Knuf aisca.

8. mamabeer

mamabeer VIP lid

28 mrt 2007
    6.229
    0
    36
    mama
    thuis
    dat probleem heb ik nu ook met de bh´s h&m hadden er heel veel in de aanbieding ik C gepakt want ik dacht wel dat het nog zou passen thuis had ik die ook maar dacht dat het door de droger kwam dat het niet meer paste en nee ze paste dus niet dus bij de hunkemoller gaan kijken en tot mijn grote schrik heb ik nu opeens E! ik hoop niet dat e dan nog groter worden want ik heb nog tot decmeber te gaan! anders moet ik van die lelijke oma bh´s gaan dragen die had ik toen bij lex ook.

@me2: het pakje komt van de h&m hij is echt schattig vooral die oortjes erop :)

Verder eb ik wel alles gelezen maar ben niet echt actief deze week ik blijf echt super moe ik ga naar bed moe en sta ook weer moe op. Ik vraag me af waarom ik eigenlijk nog slaap!

9. mamabeer

mamabeer VIP lid

28 mrt 2007
    6.229
    0
    36
    mama
    thuis
    waar blijf juffie ze zou toch naar de verloskundige gaan of de gynocoloog ik weet het niet meer?

10. Miep en Miep

Miep en Miep VIP lid

27 mei 2007
    8.944
    0
    0
    Olga..ik heb 2 spannende boeken meegenomen en 1 van jill mansel
    Titels weet ik effe niet meer. :oops: .liggen boven..
    en wat betreft de klanten…het viel me reuzemee..hoe ze reageerden..
    allemaal meelevend..Maar het is ook voor mezelf wat minder hè…
    hoe minder ik werk..hoe minder ik verdien.. :(
    En wat heerlijk dat je straks nog lekker even ertussenuit gaat! :D
    En succes bij de vlos!

Arka…rustig aandoen! ;)

Aisca..ach het is bijna 7 september..
    Enne tja je kan je man zo lastig gaan vallen dat ie het irritant vindt..
    Zodat ie dan zegt..doe het maar zelf.. :) :)

Dekentjes..hebben wij nog niet gehaald..
    dat moet nog gebeuren..
    en wat beha's betreft..ik zit nog steeds op c..
    maar heb wel meegroeibeha's..
    dus zonder beugel..

11. aisca

aisca Actief lid

26 nov 2006
    377
    0
    0
    leerkracht
    Kudelstaart
    Miep en Miep, dat mijn man me irritant vind zal wel meevallen, hahaha. Hij zit zelf in de bouw en kan dus veel zelf. Maar ja, hij heeft alles uit besteedt en aan behang trekken heeft hij een bloedhekel. Ik niet. Nu komt mijn moeder om dat te doen.

Sinds hij weet dat we zwanger zijn is hij een beetje overbezorgt. Stel dat je iets te veel doet... Hij bedoelt het goed.

Knuf Aisca

12. linny0903

linny0903 Actief lid

11 apr 2007
    439
    0
    0
    mijn vriend heeft me vanavond te huwelijk gevraagd 8)
    zal m nu voortaan me verloofde moeten noemen denk ik hihi
    moet er ff aan wennen hoor kreeg t er vreselijk benauwd van :confused: :oops: maar heb wel ja gezegd hoor :)

13. aisca

aisca Actief lid

26 nov 2006
    377
    0
    0
    leerkracht
    Kudelstaart
    Hooewaah!

Gefeliciteerd Linny. Hoe heeft hij je gevraagd? Was het een beetje romantisch?

Ik werd gevraagd in de stromende regen voor een juwelier in Finland. Was erg leuk!

Knuf Aisca

14. waterlelie

waterlelie Fanatiek lid

17 apr 2007
    1.166
    0
    0
    leerkracht basisonderwijs
    Bollenstreek
    Linny, gefeliciteerd! :whistle: =D> \:D/

Enenenenenen hoe heeft hij je gevraagd?

15. linny0903

linny0903 Actief lid

11 apr 2007
    439
    0
    0
    hi hi zo'n romaticus is t niet hoor ..
    hij zat de hele tijd al zo zenuwachtig te doen en in zn zak te friemelen...en toen mompelde ie iets van ..nou ik doe t gewoon :oops: en toen kreeg ik een doosje en toen ging ie op zn knieen zitten en toen vroeg ie t hhihi :)

16. Linny gefeliciteerd!
    Wat leuk dat je nu verloofd bent.
    Arme vriend-verloofde,helemaal zenuwachtig.

17. aisca

aisca Actief lid

26 nov 2006
    377
    0
    0
    leerkracht
    Kudelstaart
    Dat is toch lief! Alle mannen zijn op dat punt toch allemaal hetzelfde, hahaha. Je kan in idergeval zeggen dat hij op z'n knieen is gegaan.

Het is misschien een beetje snel, maar heb je al een idee wanneer het gaat plaats vinden?

18. sanneke

sanneke VIP lid

3 feb 2006
    5.476
    0
    0
    Ik zou zeggen dat je niet gehandicapt bent en dat je best de kleinere dingen mag doen! Misschien kun je je vk es vragen om een advies te geven? Als je man dan mee is, hoort ie dat je best wat mag doen. Je kan toch ook nog werken? Je man snapt toch wel dat jij zelf ook heus voorzichtig en zuinig bent met je kindje! Het komt best pinnig over zoals ik het nu typ :) , maar zo bedoel ik het niet hoor. Maar ik denk dat jij prima zelf kan aangeven wat je wel en niet kan en dat het gewoon op jouw tempo gaat! Succes en groetjes sanneke

19. sanneke

sanneke VIP lid

3 feb 2006
    5.476
    0
    0
    Wow Linny, wat gaaf! Van harte! En wanneer gaat het gebeuren?

Nog met een bolle buik?

Dames met een C cup, wat een heerlijkheid. Ik groei inmiddels uit de F!
    Ik vind het nou echt wel genoeg. Om me een beetje te troosten zegt mn man steevast bij elke vrouw die hij ziet: Wat een kleine borstjes! :)

20. aisca

aisca Actief lid

26 nov 2006
    377
    0
    0
    leerkracht
    Kudelstaart
    Sanneke ik ben het helemaal met je eens. Alleen mag ik van de vk ook weinig doen en hij zat daar inderdaad bij. Ik moet eigenlijk minder werken en veel rusten, maar ik heb geregeld dat ik volledige hulp in de klas heb. Dat schilt weer. Ik heb een steunband gekocht het schijnt dat dat een beetje verlichting geef? Verder probeer ik het gewoon en anders ga ik op mijn kont zitten en de schommelstoel schilderen. Hahaha!

Deel Deze Pagina