hey meiden...wat een dag vandaag zeg pffff..mn dochter is nu al ziek thuis op dr 3e schooldag..en straks krijg ik heel vervelend bezoek van mn nichtje en mn tante :thumbdown: mijn nichtje heeft hier geld gestolen uit huis. ik heb haar daar toen mee geconfronteerd en zou t terug krijgen en sorry blabla bla..nu geven ze een groot feest en ik doe dan meestal de catering en de bar etc.. en daar willen ze me nu ook voor vragen..ik heb eerst gedwongen dat ze aan dr ouders moest vertellen wat er gebeurd is..nu heeft ze dat verteld en willen ze straks dood leuk hier langs komen geeft ze me de rest van t geld wat ik nog van kreeg en willen ze die avond gaan bespreken! Ligt dit nou aan mij?! voor dat soort mensen ga je toch niet meer aan t werk..of moet ik me niet zo aanstellen pfffffffff hormonen!snap er niets meer van..ik was erg verdrietig en boos dt zet dat had gedaan nu krjg ik t eindelijk terug en dan moet ik t maar vergeten? sorry moest t ff kwijt
Linny: van harte!1 ik vond het ook best eng, maar heb ook ja gezegd en ben nu al 4 jaar zeer gelukkig getrouwd! Ik zie heir allemaal dames over part time dagen praten. hebben jullie je gerealiseerd dat de meeste feestdagen op een maandag vallen Ik wil ook heel erg graag zo'n lodger; schijnt echt ideaal te zijn heb gehoord van vriendinnen, maar vind het meer iets om te krijgen dan om zelf te kopen in verband met de prijs
@Olga Mag ik je vragen hoe duur De Lodger van jou is geweest? Dan kan ik me voorbereiden. Ik vind de bunker ook wel wat hebben. Ziet er zo veilig en comfortabel uit! @Linny Wat vervelend dat je nichtje geld heeft gestolen uit jullie huis. Ik kan me voorstellen dat je haar helemaal niet meer vertrouwt. Veel beterschap aan je dochter. Vervelend dat ze de eerste schoolweek meteen ziek is. Mijn ervaring op de basisschool is dat veel kinderen ziek kunnen worden in de eerste week. Het komt door de spanning of omdat ze weer in het ritme moeten komen...
Waterlelie, de shelter was 60 euro. Best duur, maar zooo leuk! We hebben wat zelfgemaakte en 2e hands dingen gekocht en vond dat we deze dan wel mochten kopen... Linny, wat vervelend, kan me voorstellen dat je er niet helemaal goed bij voelt. Ging het om veel geld? IIk zou eerst het gesprek maar eens afwachten en eerlijk zeggen hoe je er bij voelt. Ik heb weer wat foto's in mijn album erbij! Olga
aa waarschijnlijk toch niet werken vandaag ivm regen enstorm word zo nog terug gebeld...... @ linny stekte meis en beterschap voor je dochter meeten lijkt mij ook wel leuk...... en tja over parttime werken, ik ben nog steeds niet helemaal uit over mijn werk , hoe en wat dus ja
Olga leuke kamer ik vond ook je leuiertas erg leuk. Ik ben ook opzoek naar een tas. Olga ik las net dat je in woerden woont grappig. I woon in utrecht.
Maartjeh, in de winkel betaal je er zo 85 euro voor. Mijn vent heeft het voor nog geen 20 euro gemaakt!
Maartjeh, Ja heerlijk he! Hij doet zo veel mogelijk zelf en bedenkt iedere keer iets nieuws. Vind het ook leuk om hem zo bezig te zien en geniet van zijn enthousiasme! Is jou vent niet zo'n klusser dan?
nee hij heeft 2 linkerhanden das best balen ........ Maar ja daar entegen is mijn schoonvader wel handig dus als ik die nu eens lief aan kijk
De aanstaande opa vindt het vast leuk om iets te maken voor zijn kleinkind! Ik ga even offline, anders zit ik hier de hele dag en moet nog te veel doen. Misschien tot vanavond! Liefs Olga
Boontje..ik ga straks 2 dagen en 1 avond werken. Ik ga de dinsdag en woensdag en donderdagavond werken.. De kinderopvang is al aangevraagd.. Essebes ochjee dan heb ik ook een probleem hoor.. Als parfum niet goed is ik spuit ook altijd raak.. Olga leuk zeg dat je een lodger hebt gekocht..ik vind ze ook prachtig! En wat een lief kamertje!Mooi zeg! Claartje sterkte met werken! Ik heb pauze..ga nu eerst de hondjes uitlaten..
Goedemorgen dames Hier redelijk geslapen. Heb wel het idee dat ik gister iets teveel hooi op mn vork heb genomen (en ik ben niet eens boerin). Gelukkig voel ik de kleine ..... goed bewegen. Voor mijn idee zit er een soort regelmaat in: een dag of 2, 3 voel ik m heel goed achter elkaar, dan een paar dagen wat minder, dan weer goed. Herkenbaar? waterlelie, irritant he, dat die vrachtwagens er niet eens rekening mee houden dat je vakantie hebt en dus uit wil slapen. Grasmaaiers, ook zo leuk. Ze weten toch dat in elke flat schooljuffies wonen die uit willen slapen! En geen champignons? en parfum? nooit van gehoord, ik zal wat voorzichter doen met parfum. Olga, fijn dat het goed was bij de VK! En lekker, beide oma's in de buurt, dat lukt niet bij ons! Ze wonen allebei 5 kwartier rijden bij ons vandaan! Enne, ga je naar Claartje, gezien de routebeschrijving? Veel plezier! O, nu zie ik het (ik heb 2 pagina's geopend en reageer gelijk) Een meeting lijkt me steeds leuker worden! in het begin had ik zoiets van: dat hoeft niet per se voor mij, al die rare mutsen , maar nu lijkt het me heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel leuk! Leuke foto's zeg! En wat een mooi wandrek. Voor het bij ons zover is... Boontje, wat werken betreft: ik wil 2 hele en 1 halve dag werken. Dus het wordt of ma - woe of ma, donderdag vrijdag (vrijdag is half in groep 3) of di, donderdag vrijdag. Zelfs di, woe, do zou kunnen. Ik weet nog niet waar ik voorkeur voor heb. Maandag vin ik wel altijd zo'n aanslag op je zondagavondgevoel: ik moet vroeg naar bed anders ben ik morgen niet uitgerust, maar op maandag zijn de kinderen wel altijd heel gezellig en uitgerust, nou ja, nog maar ff kijken dus. Essebes, je laat ons zoeken naar kaneel terwijl je het zelf wel weet? [-X Dat kan ik helaas niet goedkeuren. En heerlijk dat je lekker slaapt! Houen zo he! Enne, een E cup, echt klein Maartje, ik had je serieus al gemist gister! Maar daar ben je weer. Werk ze vandaag, hopelijk valt het niet tegen na zoveel vakantie. (sorry, maar wat voor werk dee je ook al weer?) Kelly, ik ga jou denk ik achterna met de borstjes. Vraag me ook vertwijfeld of hoe ik in de vrede aan bhs ga komen. Gelukkig heb ik nog een meegroei G en een voedingsbh H. alleen die zijn beugelloos en dan gaan ze zo tegen elkaar aan plakken, dat vind ik echt vies Linny, balen van je zieke dochter! En nog meer balen dat je niet weet wat je moet doen; ikheb eerlijk gezegd geen idee wat ik in zo'n geval zou doen. Ligt er denk ik aan wat voor band ik met ze zou hebben. Die ervaring heb ik ook (van die virusjes wat Waterlelie schrijft) en dat de juffen ook gelijk weer allemaal verkoudheidsvirusjes krijgen... Ayse, ik woon in Amersfoort, nog meer dames in het midden des lands? Dan kan die meeting wel hier in de buurt Miep, ook goeiemorgen, wandel ze met je hondjes, is het daar ook zo winderig? Zeker teveel bruine bonen in de lucht gisteravond. Ik ga deze es ff posten, is een heel verhaal geworden zeg. Daarna aankleden want ik zit nog steeds met bril, pyjama en bhloos achter de computer. (voelt altijd zo kaal) Greetz Sanneke
aaaa wat super lief zeg dat ik gemist werd ( is dat een goed of slecht teken qua verslaafdheid aan forummen voor mij?) ik geef les op een manege, maar kreeg net sms dat de lessen niet door gaan dus hoef niet te werken nadeel van alleen een buiten bak en slecht weer hhhaha lekker nog in je pyamam , fijn is dat soms ha zo van die ochtenden Dat van het bewegen van de beeb heel herkenbaar hoor zo gaat het hier ook miep miep werk ze en wandel ze