Nou zeg moest weer zoveel bijlezen en dat binnen een dag haha het blijft hier vollopen Heb niet alles zorgvuldig gelezen ben ZO moe. Ik slaap ook echt pas om 2, 3 uur en als ik dan smorgens opsta ben ik ook een wrak Ben zo energieloos, jeetje wat erg ! Moet ook 3x 'snachts plassen en dan weer opstaan omdat ik ondertussen honger heb gekregen Dus het spijt me maar ik kan even niet op alles reageren. Ben net terug van de stadsgemeente hier, uittreksel vh bevolkingsregister gehaald Nu maar hopen dat morgen tijdens het gesprek alles soepel verloopt Ik ben nu al een brok zenuwachtigheid Linny: PROFICIAT! Jaa zekers je bent verloofd wat leuk zeg En uhm wat die vervelende situatie van je betreft ik snap je totaal! Zal niet aan de hormonen liggen ma ze heeft toch wel je vertrouwen geschonden Zou ik ook even van de schrik moeten bekomen en niet zomaar doen van zand erover Ah joh is al goed dikke vrienden, maarja ligt ook aan de situatie eigenlijk! Sterkte ermee Essebes: Jongetjes zonder geslacht geboren door parfum? Jeetje dat wist ik echt niet! Sanneke: Ik weet niet meer of jij dat was die in september pas de sleutel kreeg? Volgens mij wel .. Wij krijgen waarschijnlijk ook in september onze woning als het goed gaat En ik wil ook echt wel het een en ander doen maar wel gewoon rustig aan Niet zware dingen tillen enz, maar wel leuke klusdingetjes HEERLIJK! Xx dreams
zo de hondjes zijn weer uitgeweest.. nu effe een broodje eten.. sanneke..jij met je bruine bonen.. maartjeh..lekker hoor...zomaar vrij!
Balen dat je zo moe bent en blijft. Voel me vandaag ook niet fit. Ik zou best een sleutel willen krijgen hoor! Groot huis met tuin? Lijkt me wel wat, nee, dat was ik niet Volgens mij was het Claartje maar dat weet ik niet zeker. Anders geef ik de beurt door aan claartje. (het is idd lastig om te onthouden wie wat ook alweer schreef...) Maarre het is dus gelukt met de woning? super man! Maartje, oja, dat van de manege heb ik wel ergens gelezen. Hier is het wel beter weer weer. Ik zie blauw in de lucht.
@ mamabeer ze word zaterdag 18..dus zou eigenlijk moeten weten wat ze doet... @all een meeting lijkt me ook leuk ben de enige uit noord holland volgens mij zit de hele tijd vol tegenzin te wachten tot ze komen krijg ik net een mailtje dat ze niet komen
Hier schijnt de zon en is het blauw met wolken... Het waait wel flink, maar dat is vlak aan de kust he? De deur staat wel lekker open om te luchten. Gisteren was het zooooo benauwd...
Miep: dankuu Sanneke: HAHA! OW SCHAAM ik dacht dat ik jouw plaatje daarbij herinnerde :role: Wel een lieve avatar trouwens Ja die moeheid is erg vervelend inderdaad heb echt nergens zin in
dreams gefeliciteerd met je huisje balen zeg linny dat ze nu weer niet komen hier regent het rustig door bahbahbah wat een weer stiekem vind ik het wel fijn niet werke oo erg ben ik ha......
Maartjeh: ik heb het nog niet haha, moet morgen nog op gesprek Maar wat is nu het probleem mn vriend is zn paspoort kwijt Die heb je nodig voor het uittreksel uit het bevolkingsregister Kan ook niet bij mij zonder dat zich een probleem voor doet Hoop dat hij het toch krijgen kan !
hey dames, Ik kom nog maar es hier kijken, mijn man heeft me net weggejaagt bij de bouw ....dus dan kom ik hier nog maar eens kijken ....pff....verveeel me zo. Ik zag net weer iets voorbij komen van een meeting? GEZELLIG! Ben het er helemaal mee eens hahahaha. maar een tijdje geleden werd dat ook al eens geroepen mar toen is er niets mee gedaan dus ik dacht ik zet even door en ga meteen een lijstje opstellen. Nou lijkt het mij gemakkelijk een lijstje met: ~ Wie er mee gaat ~ Waar je vandaan moet komen (en als je dat niet hier niet wilt neerzetten pak een stad ofzo in de buurt, zodat we een centraal punt kunnen uitzoeken, en er mensen kunnen carpoolen) ~ Heb je vervoer? ~ Welke dagen kan je mee gaan. Als we dan alle mensen bij elkaar hebben die mee willen gaan dan kunnen we dan kijken waar we naartoe gaan zodat we een beetje centraal zitten. Meeting lijstje Kelly - Sittard - Met auto - alle dagen beschikbaar (21 tot 27 sept niet) Z`n lijst had ik in gedachten als iemand iets anders weet is dat van harte welkom
Kelly, we waren inderdaad al eens begonnen met een lijst waar iedereen vandaan komt, maar die staat waarschijnlijk ergens op pagina 200 ofzo.... Sanneke, nu ik eens terug ga denken is het bij mij denk ik ook zo dat ik de kleine een paar dagen goed voel en dan even wat minder. Vandaag heel weinig terwijl ik niet heel druk ben.... Dreams, hoe kan hij nou zijn paspoort kwijt zijn? Wat balen zeg! Ik hoop dat het toch nog lukt en dat jullie een goed gesprek hebben morgen. Olga
GEZELLIG JA DE MEETING @ Kelly : kom je ook uit Sittard? Nja ik kom uit heerlen, heb in principe geen vervoer Moet mijn rijbewijs nog halen haha (A) Xx
Hey meiden, Zo ben gisteravond niet meer geweest en vanmorgen ben ik even met mijn opa en oma weg geweest dus had het ff druk genoeg Heb het allemaal vlug wat doorgelezen...... Een meeting LEUK LEUK LEUK! hoop dat het dan idd een beetje centraal kan zou voor iedereen fijn zijn. Ik denk dat er ook niet veel meiden uit friesland komen? Krijgen jullie ook al last van het in de weg zitten van je buik? nou ik wel! ik kan niet eens fatsoenlijk mijn sokken en schoenen aan krijgen merk nu wel dat het een GIGA buik gaat worden..ben benieuwd wat het eindresultaat zal zijn. Het lijkt wel dat het met de week groeit zeg. Zit nu met smart te wachten wanneer manlief de kleintjes kan voelen ik voel ze wel steeds maar lijkt me zo leuk er samen van te gaan genieten Nou we wachten het af......
Hey Kelly inderdaad, we zouden per provincie gaan meeten toch? Maar mij maakt het niet uit, ik woon in het midden van het land en heb ook vervoer. Ik ga alleen 1 sept op vakantie voor 12 dagen. Gisteravond naar de voorlichtingsbijeenkomst over bevallen in het ziekenhuis geweest. Soms was het nog een beetje ver-van-mijn-bed-show (die tang en vacuumpomp had ik echt nog niet willen zien!), maar wel nuttig hoor. Brengt me op de volgende vraag... wat doe je aan tijdens een bevalling!?!?! Hebben jullie 's nachts ook zo'n honger? Ookal eet ik nog een boterham voor het slapen gaan, ik word standaard wakker met een knorrende maag. Terwijl ik overdag niet zo'n grote trek heb als de eerste paar maanden. *klaagmodus aan* Naast alle krampjes, steekjes, rugpijn, bandenpijn etc heb ik weer een nieuwe kwaal: benauwdheid. Het lijkt wel alsof er geen plek meer is voor mijn longen! Vooral als ik op mijn zij wil slapen (linker is het ergst). Gelukkig scheelt het om op twee kussens te slapen, maar erg comfortabel is het allemaal niet. Pfff en dan moet ik nog vier maanden... soms ben ik het even helemaal zat! *klaagmodus uit* @Olga: mooi kamertje hoor!
Meeting lijstje Kelly - Sittard - Met auto - alle dagen beschikbaar (21 tot 27 sept niet) Kreeftje - Gorredijk (friesland) - Met auto- Alle dagen beschikbaar.
Ik klaag wel even met je mee meid, ik heb er soms ook last van nu moet ik zeggen mijn buik is ook echt MEGA aan het groeien net of komt alles nu in de verdrukking En slapen is helemaal een ramp! vannacht de hele nacht wakker geweest ik kan me geen houding meer vinden die lekker ligt. Nou meid we gaan lekker met zijn alleen nog 4 maanden doorzetten
Ja arme jij, jij krijgt er nog wel twee... maar het voordeel daarvan is, dat ze vaak wat eerder geboren worden toch? Of is dat een fabeltje? Op twee hoofdkussens slapen scheelt bij mij wel echt, en dan een rolkussen o.i.d. tussen je benen. Maar las alweer in een ander topic dat je favoriete houding elke week weer anders kan zijn, het blijft tenslotte maar groeien en groeien allemaal... pfff!
@Sanneke wat een onwijs goed idee! 2 pagina´s openen en dan gelijk antwoorden! ik heb altijd wewl een hele rij tabbladen tegelijk open staan maar nog nooit bedacht dat je dat ook zo kunt beantwoorden. kzat tot nu toe braaf een lijstje te maken tijdens het lezen. en ook hier is het herkenbaar dat de baby soms een dagje niet zo actief is. vooral op vakantie was het erg rustig daarbinnen, vond ik soms niet echt fijn, helemaal om krummel normaal de hele dag wel door buitelt daarbinnen. @Linny gefeliciteerd! wat leuk! Vanmorgen even bij de prenetal geweest, dekentjes gekocht, heb toch maar 2 wiegdekentjes gekocht, en inderdaad hele mooie kleurtjes. verder nog lakentje, 2 shirtjes, wieltjes voor onder de box en een waskussenhoes gekocht. Ik heb in het begin een sportbeha gekocht en een minimizer. die laatste zit nog redelijk maar die sportbh knelt nu toch behoorlijk te knellen. wilde eens kijken of ik er een stukje tussen kan zetten, iets van elastiek of zo. Ik heb nu 85c/d en mag dus niet eens klagen als ik de rest lees een meeting lijkt me best leuk, ligt er helemaal aan waar het word en wanneer. Ik woon in de omgeving van Zwolle. en heb behalve trein en fiets geen vervoer.