December 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door MamaNorah, 25 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamaNorah

MamaNorah Fanatiek lid

20 feb 2007
    1.654
    0
    0
    1 dec: Linda76, jeannie, suus2007
    2 dec: MamaNorah, Boontje
    6 dec: AnnieP
    7 dec: Sann, Claartje79, Caruli
    10 dec: Jufffie
    18 dec: MissN

2. suus2007

suus2007 Lid

31 mrt 2007
    14
    0
    0
    We hebben het nog niet aan iemand verteld. We vinden het ook wel bijzonder dat we dit een aantal weken echt samen kunnen delen voordat we het gaan vertellen. Ip na de co van de vk in de week van 20 april willen we het vertellen. Ben ook benieuwd na de echo of het 1 uk of 2 zijn, er komen veel tweelngen in de fam voor. Bij mijn eerste had ik een paar dagen na conceptie een kramp/steek op 1 specifieke plek in mijn onderbuik, en dit keer op 2 plaatsen tegelijk! :) :)
    Hebben meer dec mama's dat? Verder erug moe maar verder voel ik me prima.

3. MamaNorah

MamaNorah Fanatiek lid

20 feb 2007
    1.654
    0
    0
    Welkom MissN en Jufffie!
    Gefeliciteerd met jullie zwangerschappen en welkom bij de december mama's!

Jeetje, MissN, jij hebt idd wel erg vroeg getest! Zou je eisprong niet wat eerder geweest kunnen zijn, en dat je nu al wat langer zwanger bent?

Jufffie, wat een leuk cadeau voor je man! (die op dezelfde dag jarig is als ik, 2 april :D )

4. Boontje

Boontje Actief lid

30 mrt 2007
    153
    0
    0
    Gefeliciteerd!

Wij hebben besloten om het toch te gaan vertellen! Morgenavond gaan we bij mijn moeder langs. Ik kan het niet langer voor me houden en vind het enorm vervelend dat ik niet eerlijk kan zijn en om sommige dingen moet heendraaien.

5. MamaNorah

MamaNorah Fanatiek lid

20 feb 2007
    1.654
    0
    0
    Hihihi, nee mijn baarmoeder was één grote kramp! :D

Toen ik een jaar of tien was moesten we op de basisschool een brief naar onszelf schrijven over hoe we onszelf zagen in 2010. Ik had geschreven: dan ben ik getrouwd en heb ik een tweeling, een jongen en een meisje. Nou dit is m'n kans. Het lijkt me erg mooi, maar ook erg zwaar. Vooral als je al kinderen hebt. Mijn opa van moeder's zijde is van een 2-eiige tweeling, dus er is een kansje. Maar denk het niet hoor.

Hoe oud is je dochter, Suus2007?

6. Niet meer actief

alweer december 2--7 mama's gaat snel zeg! dames gefeliciteerd met jullie zwangerschap!

7. suus2007

suus2007 Lid

31 mrt 2007
    14
    0
    0
    mijn dochter is nu bijna 17 mnd!

8. Kellly

Kellly Fanatiek lid

5 mrt 2007
    1.437
    0
    0

:cry: MamaNorah je bent mij vergeten :cry:

10 dec :D

hahahahahaha
    groetjes

9. Niet meer actief

goedemorgen meiden
    pfff slecht geslapen
    heb last van mijn buik
    heb nu al het idee dat broeken niet meer fijn zitten :confused: :confused:
    en dat nog niet eens bij 5 wk?
    hihi
    misschien dan toch 2?
    ik ben echt benieuwd
    we zullen het over 2 weken weten

wij gaan het mijn schoonouders ook vertellen
    want nu moeten we steeds smoezen verzinnen voor zh bezoekjes enzo
    en de behandeling wisten ze ook niks van dus nu is het helemaal een verrssing dat het raak is
    waarschijnlijk dit weekend dat we het gaan zeggen
    ben benieuwd
    de rest houden we nog voor ons tot de echo denk ik :D

10. MamaNorah

MamaNorah Fanatiek lid

20 feb 2007
    1.654
    0
    0
    Oooohhhhhh sorry! :oops:

@suus2007" Leuk! Mijn dochter is nu 22 mnd en ik vind haar als zo groot nu!

@Caruli, niet fijn zo'n slapeloze nacht. Wat fijn dat je al over 2 weken een echo krijgt, lekker snel! Ben benieuwd hoor hoeveel ukjes je dan gaat zien!

11. MamaNorah

MamaNorah Fanatiek lid

20 feb 2007
    1.654
    0
    0
    10 dec: Kelly, Jufffie

12. Niet meer actief

allemaal proficiat met jullie wondertje, datj ullie een fijne zwangerschap mogen hebben, het is zo voorbij vond ik. :D

13. frederike80

frederike80 Fanatiek lid

21 feb 2007
    1.923
    0
    0
    oosterwolde (fr)
    ik geloof dat ik ook een december mama word !...hihi...beetje onwerkelijk nog :)

14. Jufffie

Jufffie Niet meer actief

Leuke datum! ;)
    Kado zie mijn album!

15. Kellly

Kellly Fanatiek lid

5 mrt 2007
    1.437
    0
    0
    Ik zou zeggen kom er gezellig bij.

En natuurlijk PROFICIAT............heerlijk he z`n klein wondertje in je buik.

16. jeannie

jeannie Lid

31 mrt 2007
    7
    0
    0
    Hoi, hier ben ik weer. Jeetje binnen een paar dagen alweer een heleboel mama's erbij! Leuk en heel herkenbaar die verhalen.

Ook wij willen proberen te wachten tot moederdag met vertellen aan de ouders, maar dat wordt wel moeilijk ben ik bang. Gisteren belde mijn schoonmoeder en toen ze vroeg of ik nog nieuws had, begon ik helemaal te stotteren. En mijn moeder is zo'n type die aan mensen kan zien dat ze zwanger zijn, dus ik ben bang dat ze iets aan me ziet. Ik krijg wel de zenuwen van dat geheimzinnige gedoe!
    Maar het is allemaal nog zo pril en we willen het 'iedereen' pas echt met 13 weken vertellen. Als ik het nu aan onze ouders vertel, zadel ik hen weer op met een geheim.

Ik heb ook al wat boekjes bij de bieb gehaald, maar ik heb al gemerkt dat ik nog niet toe ben aan bevallingsverhalen. Brrrr. :confused: Was gelijk even van de kaart (maar dat zullen de hormonen wel zijn). Die duizeligheid en misselijkheid ken ik ook. Ik heb ook helemaal geen trek in eten op dit moment. Zijn er meer die daar last van hebben? Ik moet alles er echt in proppen. Zelfs de zak met mijn lievelingschips is na een week (!) nog steeds dicht.

17. MamaNorah

MamaNorah Fanatiek lid

20 feb 2007
    1.654
    0
    0
    @frederike80: Gefeliciteerd met je zwangerschap en leuk dat je mee komt kletsen! Aan je banner te zien, ben je op 4 december uitgerekend. Klopt dit?

@jufffie: wat een leuk cadeau heb je er van gemaakt zeg! Wist je man toen al dat je positief getest had? Of was het echt een complete verrassing voor hem?

@jeannie: bevallingsverhalen zijn inderdaad nog een beetje ver-van-ons-bed op 't moment. Ik vond het trouwens altijd wel erg leuk om naar de kraamkliniek, en de verloskundigenpraktijk enzo te kijken op tv.

De komende jaren zal december een erg drukke maand worden voor ons allemaal! Sinterklaas, de verjaardag van ons kindje, kerst, oud&nieuw... Echt een feestmaand!

18. MamaNorah

MamaNorah Fanatiek lid

20 feb 2007
    1.654
    0
    0
    4 dec: frederike80

19. Niet meer actief

gefeliciteerd frederik
    welkom bij de december mama's :)

4 dec: frederike80
    6 dec: AnnieP, Caruli
    7 dec: Sann, Claartje79

20. frederike80

frederike80 Fanatiek lid

21 feb 2007
    1.923
    0
    0
    oosterwolde (fr)
    dank jullie wel voor de felicitaties en jullie natuurlijk ook allemaal gefeliciteerd hihi....en euh volgens mij ben ik idd op 4 dec uitgerekend maar daar ben ik niet helemaal zeker van...de ene calculator zeg 4 en de andere 14 (heb een wat langere cyclus)....maar hoelang weet ik ook niet precies hahaha...ik ben na de pil maar 1 keer ongesteld geweest en dat was na 31 dagen bij de 2e cyclus heb ik mijn eitje pas op dag 22 gevoeld....

27 april heb ik een intake gesprek bij de verloskundige...ben benieuwd !

Deel Deze Pagina