December 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door MamaNorah, 25 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jose777

Jose777 Actief lid

23 okt 2006
    207
    0
    0
    nieuwe zwangeren - gefeliciteerd en welkom :D

pff kan maar weer niet slapen. ik slaap nu al 3 weken slecht, steeds niet langer dan 3 uur achtereen en dan weer wakker. zodra ik wakker word heb ik ook gelijk honger en dorst dus dan ga ik maar weer naar beneden ff wat te eten maken :rolleyes:
    verder heb ik best veel klachten, komen ze:
    - ongikrampen (al 3 weken) wordt nu minder gelukkig
    - pijn in onderrug
    - pijnlijke borsten
    - vieze smaak in mn mond
    - snel moe
    - rommelende darmen
    - bandenpijn (nu al! :confused: )
    - hoofdpijn

dit zijn ze wel geloof ik. bij mijn vorige 2 zwangerschappen (en mk's) had ik lang zoveel klachten niet. maar ik ga niet klagen hoor ! Tis voor een goed doel ;)

2. augustus

augustus Niet meer actief

Wat kletsen jullie gezellig veel zeg.
    Zou ook wel wat meer mee willen kletsen maar ik ben gewoon 24/ 7 kotsmisselijk en als ik thuis kom duik ik meteen mn bed in zo broerd ben ik dan.
    Lastig werken zo misselijk, maar ja het moet maar.

3. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Nollie, hoe is het met je roze afscheiding? Wordt het al minder. Ik hoop het voor, want ik werd zelf erg onzeker van het bruinverlies.

Augustus, wat vervelend dat je zo misselijk bent. Ik hoop dat het snel wat minder wordt voor je.

Enne, over dat meekletsen....Ik kijk iedere dag wel even hier, maar als er in een dagje werken ruim 10 pagina's is geklets, kan ik het ook echt niet allemaal onthouden hoor. Daar zullen we allemaal wel last van hebben.

Olga

4. happygirl81

happygirl81 Bekend lid

23 feb 2007
    626
    0
    0
    zoetermeer
    Augustus ik weet precies hoe je je voelt. Heb zins 3 dagen ook de hele dag en nacht een misselijk gevoel. Het gevoel dat je moet overgeven maar niet kan. Heel vervelend en ik kan niet wachten tot het over is.

Hier door slaap ik ook maar 3 tot 4 uur op een nacht.
    Dus ik ben behoorlijk moe (en niet te genieten)

Mijn darmen zijn ook wel een beetje van slag, maar dat is nog wel te doen. Als ik regelmatig iets kleins eet is het goed te doen.

5. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Ik ben sinds twee dagen licht misselijk in de morgen. Nog niet zo dat ik perse wat moet eten voor ik eruit ga, maar wel zo'n naar gevoel.

Verder merk ik ook dat ik over de hele dag steeds iets kleins moet eten omdat ik snel honger heb en dan licht in mijn hoofd wordt.

Olga

6. happygirl81

happygirl81 Bekend lid

23 feb 2007
    626
    0
    0
    zoetermeer
    @olga even iets heel anders, zat in je album te kijken wat een mooie foto's. Heb je die zelf gemaakt?

7. Wiets

Wiets Lid

8 apr 2007
    78
    0
    0
    Ik ben gisteren naar de HA geweest. Heb nu tabletjes gekregen tegen de misselijkheid. Had het idee dat ik steeds meer begon te draaien op mijn benen. Want ik kon eigenlijk niks eten. Daarnaast aan de dunne, dus was echt grandioos feest... Nu voel ik me een stuk beter met die tabletjes! Ben zo blij dat ik gegaan ben!

8. happygirl81

happygirl81 Bekend lid

23 feb 2007
    626
    0
    0
    zoetermeer
    @wiets kijk het eerst nog wel even aan, maar als het zo door blijft gaan, vraag ik misschien ook wel of hij iets heeft. Ik slaap zo slecht. Dat is ook bijna niet vol te houden.

9. happygirl81

happygirl81 Bekend lid

23 feb 2007
    626
    0
    0
    zoetermeer
    @wiets ik zie dat je in zoetermeer woont. Grappig ik ga vandaag de sleutel van mijn nieuwe huis halen in zoetermeer. Mag ik vragen waar je in zoetermeer woont? En bij welke vk je zit?

10. happygirl81

happygirl81 Bekend lid

23 feb 2007
    626
    0
    0
    zoetermeer
    Naar al die kwaaltjes, maar het hoort er nu eenmaal bij. Hopelijk gaat het snel over.

11. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Happygirl, die foto's hebben we inderdaad zelf gemaakt. Ik kon er steeds maar geen positieve test inzetten, dus toen dacht ik dan maar wat mooie foto's. Nu beide dus...

Wiets, fijn dat het met die tabletjes wat beter gaat.

Olga

12. happygirl81

happygirl81 Bekend lid

23 feb 2007
    626
    0
    0
    zoetermeer
    Dan kan je best goed foto's maken al zeg ik het zelf. Zijn echt heel mooi. Mijn vriend is ook gek met zijn fototoestel en die kan dat soort foto's ook altijd wel waarderen. Vandaar dat het me opviel.

13. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Nou, je vriend mag ze ook bekijken hoor...
    Wij zijn ook wel gek van foto's maken. Mijn vriend kan het beter dan ik. Hij ziet zeg maar wat sneller een mooie compositie en hij weet wat meer van belichting enz...Maar ik kan ook een aardig kiekje schieten al zeg ik het zelf. (ahum, sorry komt wat uit de hoogte over...)

Olga

14. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Ga nu gauw naar mijn werk; ben al een beetje laat eigenlijk...oeps...

Olga

15. happygirl81

happygirl81 Bekend lid

23 feb 2007
    626
    0
    0
    zoetermeer
    Dat heeft mijn vriend ook. Heb hem dit jaar een Canon D300 gegeven (spiegelreflex camera), want dan kan ie nog mooiere foto's maken. Ik probeer zo nu en dan ook wel iets, maar hij kan het veel beter. Hij is wat dat betreft heel technisch.

16. hairdresser

hairdresser Fanatiek lid

29 jun 2006
    1.409
    0
    0
    hoi meiden.
    ik heb ook een canaon (maar dan d50) digitaal.
    echt super handig en mooie foto´s kan je er mee maken he..... olga mooie foto´s trouwens...
    gisteren aangemeld bij moeders voor moeders.
    savonds gebeld en nu morgen om 10 uur een afspraak van ongeveer een haf uur. beetje urine opvangen voor een hcg test. haal al weer van aales in me hoofd dat ie straks negatief is of zo.... zal wel niet waar komen anders die ballonne vandaan als ik naar beneden kijk en waarom doen die dan zo zeer?
    ben benieuwd.
    ik had ook gehoord van iemand dat ze op dit moment een te weinig hadden aan zwangere vrouwen die de urine willen opsparen...
    misschien bellen ze daarom al zo snel.....
    fijne dag meiden en ik lees af en toe wel mee.

17. Azra

Azra Actief lid

15 feb 2007
    206
    0
    0
    na mijn miskraam in februari, heb ik me toch weer aangemeld bij moeders voor moeders, ze kwamen inderdaad heel snel ik zat nog in de 5e week.

Hairdresser: ik was ook bang dat de test negatief zou uitslaan " raar he" maar de teststreep was snel al donderder dan de controle streep. hihihhi

Maak je maar geen zorgen het is heel normaal allemaal.

Ik heb het gevoel dat mijn borsten heel zacht zijn geworden, maar nog wel heeel gevoelig hoor.

Ik ben altijd na 5 uur heel misselijk, maar hoef gelukkig nog niet over te geven, maar wel een heel beroerd gevoel zeg brrrrrrrrrrrrrrrrrr.

Zo als nu sta ik dan heel vroeg op terwijl ik vrij ben, ik slaap prima maar toch sta ik vroeg op..

18. hairdresser

hairdresser Fanatiek lid

29 jun 2006
    1.409
    0
    0
    ik denk dat het wel goed zit met die test azra alleen je ziet het al voor je van o o o o hmmm?

rot dat je af en toe missenlijk bent.
    ik heb het in het begin gehad toen ik net wist dat ik zwanger was. maar kan ook wel inbeelding zijn.

verder heb ik wel erg dat ik soms helemaal geen zin in eten heb en als ik het wel heb zit ik gewoon echt heel snel vol met een paar happen al.
    ben ook al wat afgevallen maar dat komt ook een beetje door de pijn in mijn oor dat deed zo pijn dat ik daardoor ook weer geen honger had.

dat gaat gelukkig al beter. morgen naar de dokter voor controle (oor) en dan waarschijnlijk vrijdag weer lekker werken.
    xxx

19. hairdresser

hairdresser Fanatiek lid

29 jun 2006
    1.409
    0
    0
    waarom heb jij zo snel al kuunnen horen dat het hartje klopt.
    ik mag pas 4 mei naar de vk en daarna pas een afspraak voor echo en hartje...

20. Niet meer actief

ik heb maandag een inwendige echo gehad en daarmee konden ze ook het hartje beluisteren en zien uiteraard, dus het kan wel, hartje zo vroeg al horen of bedoelde je wat anders hairdresser?

Deel Deze Pagina