December 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door MamaNorah, 25 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Azra

Azra Actief lid

15 feb 2007
    206
    0
    0
    Hoi hairdresser, na de 6e week is het hartje te zien via vaginale echo.

Ik mocht heel vroeg een echo doen omdat ik na een miskraam meteen weer zwanger werd, ze wisten nu niet hoe ver ik was, ik heb 2 miskramen gehad nu wordt ik tot mijn 12e week begeleid door mijn gyn. en om de 2 weken zal ik een controle echo krijgen, om mij gerust te stellen.

2. Niet meer actief

en ik kreeg een vroege echo omdat ik een vleesboom heb, ook een reden om even te kijken of die geen problemen gaat geven

3. moontje34

moontje34 Fanatiek lid

27 mrt 2006
    1.085
    0
    0
    Groepsleidster Buitenschoolseopvang
    Zuid-Holland
    tot hoeveel weken zwangerschap krijg je een inwendige echo?

4. Azra

Azra Actief lid

15 feb 2007
    206
    0
    0
    volgens mijn tot je 8e week, daarna kunnen ze prima via je buik het kindje zien

5. inge1975

inge1975 Fanatiek lid

21 mrt 2007
    1.544
    0
    0
    is bij iedereen verschillend meestal na de 12e week kan het uitwendig

6. Niet meer actief

bij stefano kreeg ik met 8 weken + 4 dagen inwendig, maar bij 9 weken + 4 dagen kon het al uitwendig..

7. hairdresser

hairdresser Fanatiek lid

29 jun 2006
    1.409
    0
    0
    ja ik bedoelde meer van waarom zo vroeg al.....
    bij mij zal het rond de 10 a 12 weer zijn denk ik.
    als ik naar de vk ben ik bijna 8 weken.....

8. marittt

marittt Fanatiek lid

26 jan 2006
    1.153
    0
    0
    Hallo december mama's!
    Wat kunnen jullie schrijven zeg. sorry, ik heb niet alles kunnen bijlezen.

Vandaag komt er iemand van MvM. Mag je een kadootje uitkiezen? Wat leuk. Waaruit kan je kiezen dan?
    Verzamelen jullie ook urine op het werk of alleen thuis?

Liefs, Marit

9. moontje34

moontje34 Fanatiek lid

27 mrt 2006
    1.085
    0
    0
    Groepsleidster Buitenschoolseopvang
    Zuid-Holland
    Hoi hoi
    Je kan kiezen uit een boek, een dvd en nog wat andere dingen die ik helaas alweer vergeten ben!
    Ik heb gekozen voor het boek.
    Vanmorgen zijn mijn flessen gebracht en ik ben dus begonnen met opvangen, het is de bedoeling dat je gewoon opvangt als je thuis bent.
    Ik zie me al gaan op mijn werk met die opvangkan en mijn fles! hihi

10. Niet meer actief

ja wij mochten kiezen uit
    boek, dvd (die hebben wij kan ik later aan andere dochter laten zien wat er in de buik zit, servies setje, boxkleed en nog iets

je kan evt idd een opvangkan en fles op je werk zetten
    maar doe ik ook niet

maar weet wel dat ik die 8 flessen in een week niet vol plas
    maar goed elke druppel is meegenomen
    is voor een goed doel he

ik moet morgen weer naar het zh voor een echo
    kijken hoe het met de bloeding in de bm is
    en of het andere kindje wat er nog zit nog leeft enzo enzo
    ik vind het wel eng
    vorige week net voor de echo ging het ook al mis
    dus krijg nu al de zenuwen voor morgen :rolleyes:

11. Kellly

Kellly Fanatiek lid

5 mrt 2007
    1.437
    0
    0
    pfff ik ben net terug van een gesprek met mijn nieuwe baas.
    ik begin nu aan de opleiding tot rij-intrukteur en die zal ongeveer 9 maanden duren, dus ik zal ergens een gat in de opleiding krijgen.
    Na die opleiding heb ik baangarantie bij een rijschool hier kort in de buurt.
    Mijn collega waarbij ik nu in de auto stage loop had al doorgegeven aan mijn nieuwe baas dat ik zwanger was, wat geweldig atent van haar (NOT)
    Dus vanmorgen ging de telefoon of ik even langs kon komen :(
    Dus ik heb me vanmorgen moeten verdedigen waarom ik zwanger ben :confused: :confused: :confused:
    (Dit is nu al de 2e keer dat ik dat heb moeten doen....3 weken geleden ook al bij de laserkliniek waar ik in januarie ben gelasert)

Sorry voor mijn geklaag maar ik ben nu gewoon heel erg boos.....is het zo erg als een vrouw zwanger raakt?

12. Niet meer actief

kellly vreselijk hoe haal je het in je hoofd zomaar zwanger te worden , jij zou je echt diep moeten schamen...

:D:D

Helaas meid zijn er altijd zulk soort mensen, ze kunnen niet eens blij voor je zijn maar denken alleen maar aan hun eigen "problemen" die jouw zwangerschap met zich mee brengt (en aan de kosten natuurlijk)
    ik zeg niet voor niks: in nederland ben je geen mens maar een nummer (gelukkig niet bij alles hoor)

13. Azra

Azra Actief lid

15 feb 2007
    206
    0
    0
    Kelly, trek je niets van aan, het is en kan nu eenmaal niet anders je bent gewoon ZWANGER en dat is een feit, je hoeft echt niet uit te leggen hoe en waarom.

hihihi ik zit nu wel heel stoer te vertellen, maar vanaf 1 mei begin ik aan mijn nieuwe baan. toen ik daar op sollicitatie gesprek ging in maart wist ik nog niet dat ik zwanger zou worden, maar ik ben het nu wel, ik weet ook niet zo goed wanneer en hoe ik het moet vertellen.

Ik zit nu namelijk ook met die extra echo's om de 2 weken moeten ik wel een middagje vrij nemen..

14. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    @ azra

Je bent nog niet verplicht om het te vertellen.
    Dacht dat je het pas tegen de 20 weken hoeft te vertellen (als ik het goed heb)

15. Niet meer actief

azra, ik zou nog niks vertellen totdat je uit de proeftijd bent, ondertussen zeg je dat je voor weet ik het om de twee weken weg moet.. (je bent niet verplicht te vemelden waarvoor je precies weg moet, je kan ook zeggen voor hulp, maar ja wat voor hulp he :D)

16. Azra

Azra Actief lid

15 feb 2007
    206
    0
    0
    O ja ik heb nog even een vraagje "gaat over iets heel anders"

Tijdens de echo van gisteren, vroeg ik aan de gyn. of het vruchtje al zichtbaar was, toen liet hij me het vruchtje duidelijk zien, hij zij ook dat het hartje al klopte, toen zag ik inderdaad ook een soort knipperlichtje, maar op dat moment zij de gyn. dat ik mijn hand op mijn buik moet leggen, toen zij hij zie je het knipperlichtje dat is zijn/haar hartje.

Wat ik dus niet zo goed begreep was waarom ik mijn hand op mijn buik moest leggen.

17. Niet meer actief

azra nee dat zou ik ook niet weten, rare gyn mischien?

18. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    Hihi wat gek!
    Dat heb ik nog nooit hoeven doen :(

19. Niet meer actief

als ie volgende keer zegt, ga eens op je hoofd staan, zou ik hem naar de afdeling psyciatrie sturen hihi :D:D

20. Azra

Azra Actief lid

15 feb 2007
    206
    0
    0
    hihihihi raar he, het zal wel.

Ik begin bij mijn nieuwe baan op detacheringsniveau ik zal 6 maanden gedetacheerd worden, daarna krijg ik een vast contract (als ze dat tenminste gaan doen)

Dan zal ik ongeveer in mijn 7e maand van mijn zwangerschap zitten.

Ik heb mijn 2e echo, op 9 mei dan ben ik ook jarig dus kan ik dat als smoes gebruiken en vrij nemen.

de 3e echo zal op 22 mei zijn, dan ga ik een uurtje eerder weg, denk niet dat ze daar moeilijk over zullen doen.

Ik ben het meest bang, datb ze het zelf gaan merken aan mijn buikje, het begint nu al een beetje zichtbaar te worden.

Deel Deze Pagina