December 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door MamaNorah, 25 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kellly

Kellly Fanatiek lid

5 mrt 2007
    1.437
    0
    0
    Bij somige echos moet je ook juist een volle blaas hebben dan kunnen ze door de druk die er ontstaat ales beter zien heb je geen volle blaas moet je soms met je hand op je buik drukken en soms hebben hun ook een soort balon die je op je buik moet drukken.
    Maar ik weet niet of dat ook is voor echos van een kindje ik weet dat het wel is bij andere echos
    Het is een gokje anders zou ik het ook niet weten

2. Niet meer actief

je bent het idd niet verplicht om het te vertellen pas bij 6 maanden zwangerschap eigenlijk
    maar niet voor iedereen is het zolang te verbergen

hoe staat het hier met de buikjes
    krijgen jullie al een buikje?

3. Niet meer actief

kelly: mijn gyn wil altijd dat ik kom met lege blaas zodat ze de bm beter kunnen zien

maar waarom hand op de buik
    ik heb geen idee ;)

4. Kellly

Kellly Fanatiek lid

5 mrt 2007
    1.437
    0
    0
    hahaha zie je maar hoe verschillend alles kan zijn want mij vroegen ze gisteren voor een volle blaas. (was wel inwendige echo)
    Ligt misschien aan de apratuur die gebruikt word of zo.
    (of mischien kon mijn echoscopist niet zo heel erg goed zien en moest hij zeker weten dat hij niet naar mijn blaas was aan het kijken ;) )
    hahahaha

5. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    @ caruli

Hier wel al weer een buikje.
    Baal er een klein beetje van.
    Kan hem nu niet geheim houden.
    Was eigenlijk deze x de bedoeling tot de 12de week maja..
    Ach ja ben er ook wel trots op :)

Spannend hey morgen weer een echo bij jou.
    Ben benieuwd.. duim voor je.

@ kellly

Hihi zie je daar al liggen met een soort balon hahaha ;)

6. Azra

Azra Actief lid

15 feb 2007
    206
    0
    0
    ik heb altijd een opgeblazen buikje voordat ik ongi moet worden, ik ben dus niet ongi geworden, sinds ik zwanger ben heb ik gewoon een klein buikje, bij mijn huidige werk vragen mijn collega's nu al of ik zwanger ben of niet vanwege mijn buikje hihihihii

7. lizzie84

lizzie84 Niet meer actief

Mijn hemel wat kletsen jullie er wat af zeg! Kan het niet bij houden zo hahaha.

Een vraagje aan jullie dames. Ik ben nu bijna 5 weken zwanger.
    Wanneer hebben jullie een afspraak gemaakt bij de verloskundige?

8. meisje26

meisje26 Fanatiek lid

6 apr 2007
    1.797
    1
    38
    hallo decembermama's,
    van harte allemaal, ik ben zelf ook een decembermama, ben op 2 december uitgerekend.

vandaag eerste echo gehad bij gyna, erg leuk om te zien en natuurlijk om te horen hoe het hartje klopte.

grtjs Meisje 26

9. Brrr

Brrr Lid

9 jul 2006
    71
    0
    0
    Lizzie
    Ik heb op zaterdagavond ontdekt dat ik zwanger was en de donderdag erna heb ik de VK gebeld om een afspraak te maken.
    Toen was ik 4 wk en 5 dagen. Dus als ik jou was zou ik gewoon bellen dan staat het alvast maar gepland.

Meisje
    Mag ik vragen waarom jij zo vroeg in de zws een echo hebt gehad?
    In ieder geval gefeli met de positieve echo! Werd je emotioneel?

10. hairdresser

hairdresser Fanatiek lid

29 jun 2006
    1.409
    0
    0
    ben benieuwd hoe lang het duurd voor dat de januarimama´s topic word geopend.....

11. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Hairdresser, maar 30% van de zwangere vrouwen meldt zich aan voor MvM. Dat vertelde die mevrouw die bij mij kwam. Ik vind het erg weinig hoor. Welk kadootje heb je nu gekozen?

Caruli, wat fijn dat je hier toch weer meekletst! Ik denk aan je morgen, maar kan me voorstellen dat je nu toch best zenuwachtig bent. Kun je je nog een beetje rustig houden?

Liefs olga

12. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Hairdresser, ik zag dat Berna een positieve test had. Misschien wordt zij wel jan. mama?

13. Azra

Azra Actief lid

15 feb 2007
    206
    0
    0
    hoi meisje, mooi is dat he? gefeliciteerd met je positieve echo.

14. Fientje29

Fientje29 Bekend lid

18 okt 2006
    542
    0
    0
    België
    Echt waar?
    Te gek!
    Berna gefeliciteerd!

Fientje

15. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Fientje, ik zag het bij de tempkaartjes. Ze had 1 dag voor NOD (vandaag) licht posi getest. Hoop dat ze niet alsnog nongie wordt!

16. Fientje29

Fientje29 Bekend lid

18 okt 2006
    542
    0
    0
    België
    Ja, hoop ook van niet hoor, ik gun het haar ook zo van harte.

17. Sam28

Sam28 Bekend lid

15 dec 2006
    753
    1
    0
    overheid
    Brabant
    Ik heb geen idee hoe ik die lijst moet aanvullen, maar misschien zou iemand van jullie het willen doen.

Ik ben zwanger van de eerste. Ben nu 28 jaar. Bijna 29 en ik heb mijn 1e echo op 8 mei om 20.15 uur. Ik ben uitgerekend op 9 december!
    Mijn tweede afspraak bij de vk is 15 mei.

Groetjes Sam

18. Arka

Arka Fanatiek lid

2 feb 2007
    3.132
    0
    0
    hello ladies!

morgen echo, brrrrr, ben wat zenuwachtig!

Als je een goeie echo hebt, met kloppend hartje en zo, is je kans op miskraam dan nog groot?

Nollie, lees ik het goed dat jij al drie echos hebt gehad? Hoe gaat het met je roze afscheiding?
    Ik zou je er niet te druk in maken hoor!

Kelly, ik herken je probleem op 't werk.
    Zit ook in een belachelijk situatie. Maandag 23 april was mijn proefperiode normaalgezien afgelopen, maar zegt mijn baas doodleuk: "eigenlijk niet, want je bent ziek geweest en daardoor wordt je proefperiode automatisch terug verlengd!". Flauwerik.
    Nu, ik denk niet dat ik schrik moet hebben dat ze me alsnog zullen ontslaan als ik het zeg, maar toch.

Ik heb vrijdag mijn functioneringsgesprek en twijfel nu of ik het al dan niet ga zeggen.
    Het wordt alleszins moeilijker om het te verbergen, ben enorm misselijk s morgen en mijn buikje begint ook wel erg op te vallen...

Wat raden jullie me aan?

19. Kellly

Kellly Fanatiek lid

5 mrt 2007
    1.437
    0
    0
    Ik zou het (afhankelijk hoe het gesprek verloopt) op het einde van het gesprek zeggen.
    eerlijkheid word vaak opreis gesteld.
    Mijn baas had er uiteindelijk ook verder geen probleem mee toen ik hem had uitgelegd dat het geen probleem hoeft te zijn met de opleiding. Ik stoorde me er alleen gigantisch aan dat die collega dat ff snel moest doorspelen naar mijn baas en dat die meteen in paniek schoot en ik me daar moest verdedigen

20. Lindy

Lindy VIP lid

16 jan 2007
    5.390
    1
    36
    ben fulltime mama
    Nou meiden ben ik weer
    flink veel bij lezen
    voelde me vandaag niet zo super
    beetje misselijk en duizelig
    en veel last van pijn in me buik