Hey meisjes, ik was gisterenavond echt bang omdat ik bruine afscheiding kreeg, het was al heel laat, ik heb maar een inlegkruisje gebruikt, en ging slapen, natuurlijk heb ik de hele tijd nachtmerries gehad, dat ik weer een miskraam kreeg, eng hoor. vanoochtend keek ik met angst nog even naar mijn inlegkruisje, maar die was gelukkig schoon, dus een hele opluchtig ik heb nog met het afvegen iets bruin/geels nog.. Ik hoop dat het snel over gaat brrrrrrrrr ik schrik hier echt van....
Ik denk dat je voor het bekijken van het hartje met een inwendige echo het kindje even iets lager moest duwen om het goed in beeld te kunnen brengen. Vandaar dat je even met je hand op je buik moest drukken. Een volle blaas is alleen bij een echo nodig van de baarmoeder en eierstokken als dit uitwendig gebeurd (en de baarmoeder normaal laag in het bekken ligt, dus niet zoals bij een zwangerschap). Bij een inwendige echo is een volle blaas juist niet handig, omdat je dan te weinig echosignaal hebt om de baarmoeder te bereiken. Hoop dat het duidelijk is?!?
Nou meiden de buik pijn van gister avond,, is gelukkig over,, had gewoon veel last van mijn darmen even naar de wc duurde wel ff maar heeft geholpen zo werken ,, ik weet ech tniet meer wat ik aan moet doen ,, alles is te warm en me spijkerbroeken passen niet meer .. nu al niet heb ech teen opgezette buik ,, wordt je niet blij van ,, tot vanavond meiden,, knufff lin
jiepie! ik weet ook eindelijk wanneer ik een echo krijg! maandag 7 mei om half 4.! ik ben gister bij de verloskundige geweest voor het eerst, moest zeggen dat er nogal veel op me af kwam vergeleken met 6 jaar geleden.Waar ik heel erg meezit is de combinatie test, ik zie zo ie zo al vreselijk tegen het bloedprikken op en dan dit er nog eens bij. Ik vind dat je voor een hele moeilijke keuze word gezet ik vraag me af wat het voor mij zou beteken als ik bijv. een uitslag krijg dat ik kans heb van 1 op200 of hoger op een kindje met het syndroom van down. Hoe denken jullie hier over, ik zit er nu aan te denken om dit niet te gaan doen.Ik ben 26 en mijn vriend is nu nog 23, dus heb er eigenlijk geen reden voor toch? liefs lin
ik heb me eigen de vraag gesteld... stel een kindje met down houden we het dan of niet... en we zouden het allebei houden of laten komen zeg maar. dus ja ik ga niet voor zo´s test. ben ook nog eens jong dus jah......
Hallo dames. Net de vk gebeld en moet 21 mei komen voor de intake en krijg dan meteen een echo! Joeppie de poepie. Ben dan 8 weken en 4 dagen zwanger! Hier af en toe last van misselijkheid, het komt met vlagen. Al dames die het ouders enz hebben verteld. Wij willen het gaan vertellen na de eerste echo! met 8 weken en een beetje dus.. Kan niet wachten.. Lijkt me zo speciaal.
wij willen eigenlijk wachten tot 10 weken (voor familie) maar of ik dit volhoudt? en mijn buik begint ook al flink uit te zetten. En pas bij 12 weken aan de rest maar ik ben bang dat ik het niet ga volhouden dus zal ook wel na echo worden bij 8 weken. Ik heb trouwens ontzettend last van mijn rug heeft nog iemand dit?
wij hebben het iedereen al verteld we konden het echt niet meer voor ons houden, maar dat is wel leuk hoor!
hoi meisjes, ik heb een beetje last van lichte ongiachtige trekjes in mijn buik , een ook lichte afscheiding. Ik heb eergisteren nog een perfecte echo gehad, alles was goed hartje kloptje etc. Nu wordt ik weeeer bang... wie kan mij gerust stellen?
Wij hebben het ook meteen aan onze ouders verteld ....toen zaten we zelfs nog 3 dagen voor NOD (ik ben gewoon veel te nieuwsgierig). Ik heb het meteen tegen mijn moeder gezegt ....want als het mis zou gaan bij wie is het dan nog altijd heerlijk uithuilen.....MAM hahahaha(ben een echt mama kindje) en het heeft denk ik geen 5 minutjes geduurt voordat de rest van de familie het wist. hahaha. En ik vind het heerlijk zo we zijn een hele close familie
Wij hebben het nog niet verteld, we willen sowieso de echo afwachten. Ik wil eerst zeker weten dat alles goed is. Vandaag moet ik weer bloedprikken en dan hoop ik morgen de uitslag te weten.
Had ik ook .......heb je een inwendige echoo gehad? Zo ja...... dan is dat best heel erg logisch er kan een heel klein adertje gesprongen zijn door dat "ding" wat ze naar binnen hebben gewerkt en ze hebben tegen de baarmoeder aan geduwd en dat zal die ongie krampen/pijn wel hebben veroorzaakt. Ik zou me nog even niet ongerust gaan maken maar eens even lekker rustig aan afwachten
Die ongie achtige krampjes had ik ook na de twee echo's die ik heb gehad, alles is beter doorbloed, dus bij het minste geringste akn er een bloedvaatje knappen en dat geeft die bruinige of rozige afscheiding. Ik had de afgelopen twee dagen ook last van rozige afscheiding en gisteren aan de vk gevraagd..kan geen kwaad dus Azra. Liefd Nollie
dank jullie wel dames het is al weer over gelukkig, ik denk ook dat het door de inwendige echo komt Beetje duizelig van gelukkig volgens mij hihihihi JULLIE ZIJN SUPER...
ja he en dat was een foto met 5 weken er is nu nog veel meer bij gekomen. We dachten eerst dat ie misschien ouder zou zijn of misschien wel een meerling....maar dat is het allemaal niet. Het zijn allemaal opgezette darmen en vocht, maar ik heb in het verleden 6 x een blaas/nier operatie ondergaan en hoogstwaarschijnlijk is daarvan mijn buikvlies en spieren helemaal uitgezakt en dat ik daardoor zo snel een dikke buik krijg. (het is allemaal niet meer zo stevig hahahaha)
Hoi Kelly, Dit wordt ook mijn 1e kindje, ik heb inderdaad ook al een buikje maar ik denk dat het ook mijn darmen zjin hoor , opgeblazen buikje (kan niet anders hahhahahhah)
ben soort van jaloers op zon mooi buikje hoor, hier nog helemaal niets te zien! Nou ja, komt vanzelf he?