foto van mijn opgeblazen buikje in me album gezet .. ga zo lekker even douchen op me gemakkie .. en vroeg slapen morgen werken van 10,00 tot 21.00
ik heb ook nergens last van. misschien wat minder trek en wat sneller moe... en moet af en toe zomaar huilen
Hoe ben jij de eerste weken door gegaan? had was je misselijk? i heb tot nu toe nergens last van,, eet veel fruit en probeer gezonder te eten.. ben alleen bij ieder steekje bang,, dat het fout gaat.. Hadden of hebben jullie dit ook ?
nee helemaal niet misselijk. anders had ik misschien wel eerder een test gedaan... ik ga dinsdag nog even langs de huisarts. daarna moet ik neem ik aan een afspraak maken met de verloskundige?
Dat heb ik ook, precies hetzelfde. Geen klachten dus, wel wat moe. Lekker gezond, fruit, groenten en melkprodukten. En ben ook bang. Ik heb hier op het forum al zulke nare dingen gelezen. Ik wil er ook eigenlijk het liefst niks meer over lezen, wat er fout kan gaan, hoeveel % etc etc.
Hoi meiden, ik was net even bij mijn zusje en die is 27 weken zwanger. Ik heb weten te ontfutselen dat ze 7 mei weer naar de VK moet voor controle. Ik moet 7 mei ook voor onze eerste kennismaking. Ik ga voor de zekerheid even bellen of we niet per ongeluk vlak achter elkaar zitten. Lijkt me voor ons niet zo leuk als ze het op die manier te weten komt. Wel toevallig he... Olga
hoi lieve meiden sorrie dat ik jullie zo in spanning gelaten heb heb helaas niet echt heel positief nieuws ik heb de afgelopen week bedarrest gekregen omdat er een grote bloeding in mijn baarmoeder zit van het andere kindje wat niet meer leeft en nu hadden de artsen gehoopt dat het door de bedrust minder zou worden maar helaas het is alleen maar erger geworden ik heb een hele grote baarmoeder nu met 1 kindje en een hele grote bloeding de arts wist niet wat ze ermee aan moest het advies is dus nog steeds bedarrest en dinsdag terug komen bij een andere gyn en dan kijken wat die ervan zegt maar de angst is nu alleen maar groter dat de bloeding op den duur eruit wil nu die dus groter word en het kindje is nog niet sterk genoeg om te zeggen dat die de bloeding overleeft als ie eruit komt omdat ik nu nog maar kort zwanger ben zit het andere kindje nog niet vast genoeg en kan dus met de bloeding eruit komen ook al leeft het en doet het kindje het verder goed we mogen dus nu nog niet hopen en genieten ik voel me niet echt happy waarom mogen wij niet onbezorgt zwanger zijn waarom kunnen wij er niet gewoon van genieten helaas weten we dus nog niet veel meer dinsdag weer naar het zh de onzekerheid is voorlopig nog niet weg dat hebben we nu wel door ik baal meer ervan dat de bedrust van afgelopen week helemaal niks heeft uitgehaald dus het lot ligt niet in onze handen (als dat wel zo was bleef ik de hele 9maanden liggen maar helaas heeft dat weinig invloed) dus meiden ik weet het even niet hoe ik me moet voelen wil zo graag blij zijn met dit kindje maar het risico en de angst is nog te groot
caruli wat vervelend meid,, had gehoopt op een beter bericht, ik duim heeel hard voor je meid succes met wachten..
och caruli... weet niet wat ik zeggen moet. ik ga een kaarsje voor je branden en heel hard hopen dat het alsnog goed komt liefs, loopy
Arka, van harte gefeliciteerd! Hahaha, je gaat dus echt mama worden! Onwerkelijk hè? Ik ken het gevoel
Meiden ik duik zo me bed in ben bek af,, morgen werken echt geen zin ,, en me buikje rommelt dus lekker liggen kan ook geen kwaad,, tot morgen avond laat meiden .. doeggg knufff lin
@ Caruli: Sterkte meid, ik hoop echt voor je dat het allemaal goed gaat komen en dat je toch nog onbezorgd kan gaan genieten van je zwangerschap. *knuf*
Meiden met mooie echo's: super! gefeliciteerd. En wat wordt er veel gekletst zeg. Ik ga een weekendje weg en gelukkig heb ik volgende week vakantie, zal ik nodig hebben om bij te lezen! We gaan met een grote groep vrienden, lekker wandelen en gelukkig wordt het superweer Maar ga het echt niet voor me kunnen houden: iedereen lekker aan het bier en ikke niet?! Heb de laatste twee dagen eindelijk iets relaxter gevoel. Vanochtend erg misselijk en mn borsten voelen echt heel anders sinds gister. En mn lief zei gister (bewonderend) dat mn borsten gegroeid waren MvM komt dinsdag en volgende week vrijdag afspraak bij VK. Spannend. Ben benieuwd wanneerik mn echo krijg en wanneer ik uitgerekend ben. Denk zelf rond de 20ste, maar kan eigenlijk nog alle kanten op. Sorry voor lange verhaal ...
hoi hoi iedereen gefeliciteerd ik meld me meteen ook even aan ik heb vorige week een test gedaan en ben op 28 december uitgerekend. Wel grappig want me zoontje is ook in december geboren op 1 december mischien kunnen we nu vuurwerk kijken tijdens de bevalling Groetjes mamabeer