ja agh dan zeg ik gewoon dat ik ngo maar 10 wkn ongeveer kan werken en daarna met zwangerschapsverlof ga en dat vinden ze ook niet echt super maarja . misschien vind ik wel mee pracht baan hha
Der is echt niet tussen te komen bij jullie dames dus ik geef het reageren maar weer op jullie hebben zo'n hecht clubbie en wens ik jullie ook nog veel plezier met het kletsen. Groetjes jeslin
Jeslin ga je weg je kan toch gezellig mee kletsen? je hoeft niet altijd op iedereen te reageren hoor dat zou gekken werk worden. klets gewoon gezellig mee meid
nietweg gaan meid ikreageer ook lang niet op iedereen maar zo gauw in het voorbijgaan op wat ik onthoud!
Lindy..balen dat je nog moet soliciteren.. Maar gelukkig straks wel een uitkering! En wat lief dat je toch nijntje mee mag nemen! Jeslin meid blijf toch lekker! Is toch gezellig joh! En we reageren niet altijd allemaal op elkaar hoor.. Maartjeh..nog mooie boekjes gekocht?
poeh meiden wat was dat een werk ik moest meer dan 30 bladz bijlezen nou hier komen mijn reactie's let op sommige namen staan dubbel dus goed lezen dames @french welkom terug @kreeftje schoonouders daarmee heb ik precies hetzelfde probleem het klinkt allemaal wel heel bekend in mijn oren @iloon die meevaller bedoelde ik de buggy mee en ik vroeg me af bij welke verloskundige jij zit omdat jij in maastricht woont en mijn verloskundige in heer zit misschien zitten we bij dezelfde @gerda79 het was ontzettend gezellig van het weekend met mijn zus en die 500 berichtjes och ja zo belangrijk is het ook niet @contact houden zeker leuk we kunnen toch verder bij de december mama's tenminste als ik in december beval anders moet ik misschien naar januari? @teksten kaartje mijn schoonbroer gaat een gedichtje voor ons schrijven @dianne de inhoud van de etos was inderdaad leuk met die luiertjes, billendoekjes en veel leesboekjes en wat testers ik heb hem toevallig vandaag met de post gekregen @ dreams beterschap meid @lindy nog geen streep en alvast welkom in limburg @iloon ik zie ook geen website mag ook de link @essebes ik ben niet zo'n uitgaanstype @salapio welke musical kan ik niet vertellen is topsecret het is altijd een dialectvertaling van een originele musical vorige keer was het me and my girl en de keer daarvoor was het scrooge vervelend van die pretecho en gewoon solliciteren hoor ga ik misschien ook doen @op vakantie volgend jaar gaan we ook gewoon doen we gaan weer met de caravan wel een ventilator en een parasol mee @vlindertje een ander geslacht bij de geboorte gebeurt best vaak @olga waren de frietjes lekker @johanna mooie banner @dandelion lekker op vakantie, gewoon wat meer stoppen en rustig aan @juffie meid ik denk echt dagelijks aan je heel veel sterkte nogmaals meid als je zin hebt om je hart te luchten mag je me ook altijd een pb sturen en ik sluit me aan bij essebes en maartjeh @kreeftje tintelende vingers heb ik ook hoor hoort bij de zwangerschap @badpak bij de prenatal hebben ze ook mooie badpakken en daar waren ze 2 jaar geleden niet duur @sanneke hier ben ik weer mijn man moest gisteravond nog op de computer werken en dus kon ik niet op internet ik ben uitgeteld op 31-12 maar het is maar 4% dat je op de uitgetelde datum bevalt en ga er dus niet van uit @olga fijn wat minder werken @claartje gefeliciteerd met je huis @verlof vanaf 3 december @gerda goed dat het weer beter gaat met je man en ik hoop dat jij je ook snel beter gaat voelen @johanna opstaan heb ik inderdaad ook ik noem het opstartproblemen wel bespreken met je vk @iloon fijn dat alles goed was bij de vk @ sanneke je zou gevarengeld moeten krijgen heb jij je kraampakket al ik zit ook bij groene land @lindy misschien vind je toch iets leuks met solliciteren de wonderen zijn de wereld nog niet uit fijn dat je een uitkering krijgt @jeslin kom gewoon meekletsen gewoon inbreken Nou ik zit nu al meer dan 2 uren achter de computer en ik heb nu pas alle reacties afgewerkt en ben moe
Jeslin, voel je nou niet buitengesloten! (of is dat het niet?) We zitten even gek te ouwehoeren met elkaar omdat we toevallig met een paar online zijn, maar doe lekker mee en voel je welkom! Ook nog een stukje taart? 8) En de Sannekeregel is dat je niet sorry hoeft te zeggen als je het niet bij kan houden en dus niet op iedereen reageert. We zijn ook met zoveel! Miep, wandel ze, ik ben ook weer terug. Die knal op mn kop was niet zo erg dat ik niet kon Ik ga nog even Noach voorbereiden. Weltrusten allemaal en Lindy, fijn van je konijntje! truste!
Hey inge, ik herhaal: En de Sannekeregel is dat je niet sorry hoeft te zeggen als je het niet bij kan houden en dus niet op iedereen reageert. We zijn ook met zoveel! Maar leuk dat je de moeite neemt op iedereen te reageren! Ik sta er zelfs 2x in! Ik heb mn kraampakket nog niet, volgens mij gaan ze die pas na 27 weken sturen ofzo. Ik wacht wel af. En gevarengeld is niet gek nee! Ik ga nu dus echt stoppen. zzzzzzzzzzzzzzzz (slaap al bijna) kusssssssssssssssssssssssssssss (getsie, meestal ben ik niet zo zoenerig, maar nu dus maar wel ff )
Hallo meiden, 't is alweer een tijdje geleden... Ik kan het allemaal niet bijhouden, maar af en toe wil ik toch wel even mijn verhaal kwijt. Heb globaal wat bladzijden doorgenomen. Volgens mij gaat het goed met de meeste meiden: houden zo! Ik heb vandaag een groei-echo gehad. Kind ligt in stuit, maar kan nog goed komen. En ons meisje is GROOT! Ze heeft nu al lange benen. Leuk ook om te zien dat ze echt haar vaders Afrikaanse lippen heeft. Ben zo in LOVE Ik ben trouwens intussen getrouwd! Niet voor de wet, maar voor de moskee. Was erg bijzonder. Ik ga lekker naar bed. Morgen weer een lange dag! Ciao bellas!
he meiden we zitten nog maar 1 blz van de sept mama's af nou jullie nog even bijkletsen over de afgelopen dagen vrijdagavond mijn zus was hier pas om twaalf uur en hebben daarna nog tot 2 uur 's nachts zitten kletsen zaterdagochtend zijn we met zijn allen naar een schoenenwinkel gegaan voor kinderschoenen met een breedtemaat we waren pas om 2 uur 's middags weer thuis ik heb toen ook een heel mooi boeket bloemen van mijn zus gekregen als dank voor het logeren 's ochtends was mijn zoontje nog van de bank afgevallen met zijn achterhoofd terecht komend op een tafeltje hij heeft geschreeuwd en gehuild niet normaal was echt hartverscheurend gelukkig was er niks aan de hand 's avonds heb ik voor ons allen pannekoeken gemaakt en is mijn zus met haar man gaan uiteten en dus had ik opeens 3 kinderen tot half elf ging alles perfect toen dacht de kleinste van mijn zus ik ga het maar eens op een schreeuwen zetten waarschijnlijk had ze een enge droom want ze was niet echt wakker en zo bleef het zich herhalen tot 1 uur 's nachts mijn zus was om 2 uur terug en daarna heeft ze zich ook niet meer gemeld zondagochtend had mijn mijn man een wielerwedstrijd op de baan maar we waren alle twee kapot moe dus zijn tijden waren niet echt goed maar ja het was ook voor de lol 's middags heb ik meegedaan aan het parcours,opening cultureel seizoen 's avonds met zijn allen frietjes gegeten bij mijn ouders waren de andere 2 kinderen van mijn zus logeerde en toen gingen ze weer naar huis dus best druk weekend maar het is om gevlogen maandagochtend ben ik eerst met mijn zoontje gaan babyzwemmen daarna ben ik gaan sporten bij ladyline daar hebben ze een speciaal zwangerschapsprogramma en daarna naar de verloskundige alles was prima alleen mijn bloeddruk was een beetje laag 80/65 nu snap ik ook waarom ik me niet lekker voelde zondagavond toen ik in bad zat vandaag de ochtend naar zaltbommel voor een cursus gelukkig kon ik met een collega meerijden maar moest wel om zes uur uit mijn bed dus ik ben nu echt helemaal kapot
sanneke ik weet dat ik niet op iedereen hoef te reageren maar het is toch wel leuk slaap ze alvast misskeita gefeliciteerd met je huwelijk hoe zit dat precies als je alleen trouwt voor de moskee,als je het niet wil vertellen hoeft het natuurlijk niet maar ik vind het wel intressant jeslin ben je er nog
he ik moet nog 111 dagen wat een leuk getal maar ja jullie zitten al bijna allemaal onder de 100 dagen
nou even wat drinken gaan halen en een stukje abrikozenvlaai maar nog steeds geen reactie en morgenavond heb ik geen tijd want dan heb ik repetitie en donderdagavond ook niet want dan heb ik ook repetitie dus kan ik pas weer vrijdag komen kletsen leek me wel even gezellig om nog wat te kletsen
sow iedereen al in bed...ik ga zo ook vertel morgen wel hoe het bij de vk was heb niet zo´n zin om lange verhalen te typen ben ik wat te moe voor. wat duurt december nog lang
och ja de oktober mama's hebben we in ieder geval al ingehaald vanavond bij het avondeten ging de bel en toen stond de postbode voor de deur met de doos van de etos ik vond de inhoud wel heel erg leuk