December 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door MamaNorah, 25 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Lieve Jufffie,

Wat vervelend allemaal voor je meid. Ik kan me 'voorstellen' dat je wanhopig wordt van de situatie en ik wens je heel veel sterkte en liefs en kracht toe. Natuurlijk ook voor je dochtertje ... ik hoop zo dat ze snel beter wordt!

Liefs en *knuf* van Salapio

2. Dandelion

Dandelion Actief lid

20 jul 2007
    480
    0
    0
    Office manager/ Student CE
    Amsterdam
    @ Miep: Ik sla sinterklaas wel over ja, denk ik, mijn vriend kent het uberhaubt niet. En zo een boom in donkere dagen vindt ik wel leuk ( het is ook maar een kleintje hoor!)
    Succes bij de vlos! Ik ga de FBTO maar bellen want ik heb ook niet een brief gehad oid.

@ Happy girl: Ik probeerde in bed te blijven, maar kreeg rugpijn! En ik had zo een honger in ene! En ja, ik ben ook een buikslaper en dat kan ik allang niet meer!

@ Olga: nou jij gaat lekker! Goed hoor!

@ Dianne: LOL! Mensen roddelen ook maar wat af! Leuk kraampakket!

@ Salapio: Ik duim voor je! En ga lekker zwemmen, dat ontspant!

@ Miep: wat fijn dat alles in orde was!

@ Essebes: Lekker uit eten! Hoop dat je je snel weer wat beter voelt!

Nou meiden ik ben weer helemaal bij!

XXX Elise

@

3. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hihi ... ik moet altijd een beetje lachen om die algemene beschouwingen. Mark Rutte zegt: "het is een links kabinet ... bah". Jan Marijnissen zegt: "het is een rechts kabinet ... bah". En dan vinden ze het gek dat mensen geen vertrouwen meer hebben in de politiek ?!

4. Essebes

Essebes Fanatiek lid

7 apr 2007
    3.215
    0
    0
    Ahhhh lieve Juffie toch..
    Ik wilde net af gaan sluiten maar ik zag dat je een berichtje gepost had.
    Je moet weten dat ik (& vele met mij) ontzettend veel aan jullie denken.
    Wat zal je inderdaad intens verdriet hebben om jullie kleine poppetje elke dag zo te zien, dit wens je niemand toe.
    En dan heb je zelf ook nog zoveel klachten, het zit je echt helemaal niet mee!
    Ookal lijkt er geen einde aan alle ellende te komen, geef de moed niet op wijffie & blijf hoop houden, kleine Jayda bewijst al heel lang dat ze een vechtertje & een volhoudertje is, die kleine bikkel komt er echt wel!
    Ik wens jullie heel veel kracht!
    Liefs Es

5. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Heb een heel leuk boek gekocht voor een vriend van me (die van de zwangere vriendin). Het heet "Van bruidegom tot kraamheer: boek voor (a.s.) vaders" en is van 1962 ... het is zo leuk dat ik het eigenlijk niet meer weg wil geven ...

6. dianne

dianne Fanatiek lid

10 apr 2007
    2.919
    0
    36
    haha nou idd Salapio.

Juffie: ik had al een berichtje achter laten in de lounge, ik leef met jullie mee!

Ja idd micheal van prisonbreak is echt een schatje *zwijmel*

7. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Oh Juffie,

Ik zit weer met tranen in mijn ogen te lezen. Houdt het dan nooi op voor jullie met die ellendigheid....Je voelt zoveel onmacht en verdriet en kan alleen maar blijven hopen dat het toch een keer beter zal gaan.

Tuurlijk wil je niet alles in detail hier benoemen, daar heb je helemaal gelijk in. Maar misschien lucht het wel een beetje op om iets van je af te schrijven?

Het is echt niet eerlijk, maar van hieruit kan ik niets anders doen dan je nogmaals veel kracht en sterkte en steun en liefde toewensen.

Liefs Olga

8. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Ik raak iedere keer toch een beetje van slag als ik de berichtjes van Juffie (of Loopy en Caruli) lees.
    Ik leef en voel dan zo met ze mee en bedenk er dan achteraan dat zij zich echt nog zo veel verdrietiger voelen. Bah...

9. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Ik ga me even aankleden en wat in huis doen,

Kom later wel weer langs,

Liefs olga

10. Jufffie

Jufffie Niet meer actief

Oke en dit is weer helemaal te gek!

Ik werd net gebeld vanuit afdeling Neonatologie!
    Ivm mn koorts mag ik NIET naar mn dochter tot ze weten wat voor infectie ik heb naast blaas en darm!

11. dianne

dianne Fanatiek lid

10 apr 2007
    2.919
    0
    36
    och meid! wat een ellende, ik voor dat je snel beter voelt dan kan je weer naar je kleintje!

12. Jufffie

Jufffie Niet meer actief

Op zulke momenten zou ik als ik jou was heeeeeeel blij moeten zijn en je kleine een lieve aai geven op je buik en je vriend vertellen hoe gezegend jullie zijn!

Was ik maar 30 kilo aangekomen, had ik maar striemen en was ik maar kotsmisselijk en had ik maar last van mn rug etc. als ik dit maar niet hoef mee te maken!

13. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Ook dat nog...
    Tuurlijk wil je zelf geen gevaar voor je kindje zijn, maar je wilt er zo graag voor haar zijn en naar haar toe. Hopelijk is snel duidelijk dat je geen andere infecties hebt en mag je naar haar toe.

Liefs Olga

14. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ik hoop dat ze snel weten waarom je koorts hebt en mag je snel weer naar je meisje toe!

15. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Je hebt helemaal gelijk en ik had het je zo gegund dat het anders was gegaan!

16. johana79

johana79 Fanatiek lid

22 aug 2006
    4.311
    0
    36
    beslismedewerker
    overijssel
    Lieve juffie...

ik denk dat ik voor iedereen spreek als ik zeg dat we je het allemaal anders gegund hadden.
    Ik vindt het vreselijk wat jullie door moeten maken. Ik vindt je een sterke meid..probeer dat ook te blijven voor je dochter! Ze heeft je nodig nu. Kaarsje brand hier nog iedere dag voor je. Ik blaas een boel geluk en voorspoed jullie kant op..Inmiddels mag het allemaal wel wat beter voor je worden. Blijf sterk......*kuzz*

17. johana79

johana79 Fanatiek lid

22 aug 2006
    4.311
    0
    36
    beslismedewerker
    overijssel
    zo kom net de stad uitgerold...heb een uurtje gewandeld (echt rustig aan) maar direct weer zere heupen..echt vervelend :(

Maar ik heb een nieuwe zwarte broek..(was erg nodig) En beebiekleren..kan nu gerichter shoppen :D Bovendien heb ik niet zoveel rompers met lange mouwen dus daar heb ik er een aantal van aangeschaft.

18. Nannaf

Nannaf Fanatiek lid

6 jul 2007
    1.053
    0
    0
    Lieve Juffie; ik wens jou en je man heel veel kracht toe! wat erg dat je nu niet bij Jayda mag, dat jij ook nog niet beter bent maakt het extra moeilijk om met alles om te gaan. heel veel sterkte!
    [-o<

19. maartjeh

maartjeh Fanatiek lid

14 mei 2007
    2.626
    0
    0
    achterhoek
    nog gauw en berichtje voor ik ga werken

juffie , lieve lieve meid,heelheel veel sterkte en kracht toegewenst!
    Ook voor je man en lieve kleine dappere dochtertje!
    hele dikke knuffel met veel geluk

20. Nannaf

Nannaf Fanatiek lid

6 jul 2007
    1.053
    0
    0
    Salapio; heel veel succes vrijdag! ik zal aan je denken.
    Dianne: heb heel erg gelachen om je verhaal! heerlijk. :)
    Sam28: het lijkt me heel zwaar om agent op straat te zijn in jouw conditie! geniet van je vrije tijd.
    Johanna: wat leuk da tje een mooie echo hebt gehad! en lekker geshopt, altijd goed!
    Miepmiep: heerlijk he als alles weer goed is bij de Vlos. kan ik ook altijd heel vrolijk van worden. morgen mag ik weer ben benieuwd.

hormoontjes: ik ben gelukkig voor mijn man niet kribbig of chagarijnig alleen af en toe wat moe en dan emotioneel.

Ik heb het hemeltje van de wieg af! heerlijk om daar mee aan de pruts te zijn! nu moet ik eerst de slaapkamer aan kant gaan maken en de afwas doen en de was opvouwen en de natte ophangen van mezelf voordat ik verder mag. ;)

Deel Deze Pagina