olga hier lag het ook ongeveer rond de 400 euro en daar zat al een gedeelte verzekerd eraf volgens mij...
Miep, heb je in het ziekenhuis gevraagd naar de kosten? Had ik net iemand aan de telefoon, maar niet aan gedacht om te vragen...
Nee ik heb het ergens staan..ik zal het zo even voor je opzoeken.. enne tja 9 oktober alweer..snel hè!
Ja daar ben ik weer... heb even voor je gekeken..maar helaas dat papier waar het bedrag op stond heb ik weggegooid.. ik heb alleen er staan dat als je gewoon bent verzekerd 100 procent moet betalen en aanvullend dan 50 procent. Maar er staat me iets van 400 euro bij.. anders bel je toch even? dan weet je wel waar je aan toe bent..straks krijg je een dikke rekening.. en valt ie je vies tegen...
hallo allemaal. ik breek hier even in met een update over malaika. malaika is al enige weken opgenomen in het ziekenhuis ivm hoge bloeddruk en uitvallen van organen. malaika is afgelopen maandag bevallen van een zoontje genaamd patrick. hij weegt 1050 gram en doet het naar omstandig heden goed. hij is vandaag van de beademing af en zuigt al goed op een speentje. malaika heeft een keizersnede gehad en voelt zich redelijk, heeft wel veel last van de wond. vanmiddag komt de kinderarts en dan weten ze eventueel meer over e gevolgen van deze vroege bevalling . volgens mij was ze 27 weken en 6 dagen met de bevalling. groetjes peggy
Miep - nee niet gaan zwemmen ... en het boek hou ik niet, maar wel erg leuk om in te lezen ... pretecho was met 24 weken. Ze had gewoon geen zin om zich te laten zien ... Toen de echoscopiste tussen haar benen zat te kijken en aan het uitleggen was dat het toch echt een meisje was - gaf ze een harde schop en draaide ze weg Kijk dat was dan wel weer grappig! (en achteraf was het wel erg leuk hoor)
Oh wat schrikken zeg....en vorige week ging ze er pas heen toch? laatste bericht was volgens mij vorige week... Maar wat fijn dat het allemaal goed gaat! hopelijk knapt ze zelf ook snel op! Doe haar een dikke knuffel en feliciteer haar maar! bedankt dat je de update hebt gedaan!
Jeetje ... wat een heftig bericht! Dank je wel Peggy! Malaika - gefeliciteerd met je zoontje Patrick, gelukkig dat het naar omstandigheden goed gaat ... ik zal aan jullie denken en hoop dat alles goed blijft gaan!
ik weet de precieze datum van de opname even niet meer maar kan goed wat je zegt sinds vorige week. ik zal alle groetjes overbrengen aan haar.
salapio...tja daar ben ik ook een beetje bang voor.. dat kleine japie zich niet wil laten zien....en dan is het wel jammer.. En die kleine meid van jullie lijkt dus al echt op haar moeder.... nou ja dan weet je wel wat je staat te wachten..
zo dames jullie zijn weer druk bezig geweest. Ik ben net terug bij de fysio verschillende oefeningen gedaanen beetje gemaseerd op me liezen.die zaten vast ik moet vrijdag weer terug. miep wat fijn dat alles goed was bij vlos nu wachten op de echo. Salapio leuk hoor goede echo geniet ervan. Juffie we duimen voor je hoop dat je snel wat opknapt zodat je naar je dochter kan.
ayse..ook weer terug van fysio..hopelijk helpt het! salapio... ..ach ja..daar moet ie dan maar aan wennen hè..
ayse: thanks pekske: bedankt voor d eupdate, wat is dat snel gegaan zeg Malaika: GEFELICITEERD met je zoon patrick. Gelukkig dat het naar omstandigheden goed gaat!
malaike: gefeliciteerd met jullie zoon, ik hoop dat alles in orde is! @ dreams: toch leuk dat je nog een keertje terug mag komen!