@Malaika: jeetje wat een schrik zeg! Maar gefeliciteerd met de kleine Patrick en ik hoop dat alles goed gaat. @Juffie: hopelijk mag je snel weer naar de meisje toe. Volhouden hoor! @Amber: wat leuk, die Hyve voor de ongeboren Jesse! "Leeftijd: -1" hahahaha! Ben vandaag bij de vk geweest, ik moet me nog één keer laten testen op blaasontsteking, maar als ik over twee weken nog steeds zo veel harde buiken heb gaat ze me naar de gyneacoloog doorverwijzen. Voel me eindelijk een beetje serieus genomen (was ook een andere dame dan normaal). Beeb was weer goed gegroeid, alleen op de echo zag je dat haar beentjes wat kort zijn (lengte van 24wk). Hoop niet dat ik me daar zorgen over moet maken...!
Haj meiden ben sinds woensda gniet meer geweest Het werd een week blijven bij me schoonouders we hadden namelijk een optie voor een huisje gekregen en daar zijn we gisteren gaan kijken helemaal super . we gaan maandag terug en zouden er even over nadenken het is in de onderhuur bij iemand en het is 500 euro en alles zit er bij in tv en internet ook . het is klein en knus maar wel leuk .. je kan er vast wel wat van maken daarom was ik er een paar dagen niet heb jullie vreselijk gemist .. de echo was super trouwens ons meisje was goed gegroeit en was al bijna 600 gram. ze liep nog wel een weekje achter in de groei maar moest me daar niet zo veel zorgen over maken krijg over een tijdje een groei echo om te kijken of ze dan nog niet goed groeit. verder uh,, wat voor nieuws hebben we nog meer eigelijk niets volgens mij .. voel me super het gaat goed verder alleen veel last van me rug en bekken. Pff kom net thuis,, Loopt me konijn los in me kamer .,. dacht dat ik door de grond kon zakken ze zat me heel lief aan te kijken van OHH hooii ze heeft alles ondergepiest en gescheten dus ga nu hard opruimen want het is echt een zootje. pff .. maarja, Ohh ben zo blij dat we straks een huisje hebben we kunnen er alleen pas Eind november in maarja dan maar kort dag .. jeetje wat moet ik veel bij lezen zeg pfff.. ga me er vanavond aan wagen en dan ga ik proberen te reageren meiden was julie niet vergeten hoor.. jullie zitten echt wel in mijn gedachten en zonder een pc en internet en het forum kan ik al zowat niet meer haha afkickverschijnselen,. hihi
Nou Olga, je hoeft niet zondermeer jaloers te zijn op de meiden met 3D-echo. Wij hebben er vandaag een gehad (a 100 euro) en het was niet echt een succes. Die eigenwijze meid hield steeds handjes, voetjes, navelstreng en/of placenta voor haar gezicht! Haar een beetje "pesten" hielp niks helaas. De foto's zijn dan ook niet zo mooi (ga zo de enige twee redelijke uploaden), het lijkt alsof ze heel pokdalig is maar dat is bijv. de navelstreng die ze weg hebben proberen te poetsen op het beeld. Maar het resultaat wordt er niet mooier op. Maar ja, het was natuurlijk heeeeerlijk om te zien dat alles in orde is, ze weegt al bijna een kilo! En verder kon je ook zien dat ze hamsterwangetjes heeft (net als papa EN mama vroeger), mijn volle (lees dikke) lippen, zijn neus en voorhoofd. Ze keek heel serieus en af en toe ging haar mondje even open, dat was wel heel lief. Ik ga zo de dvd eens bekijken, ik hoop dat daar wel nog een paar mooie beelden op staan. En oh ja: het is ECHT een meid gelukkig 8)
Lindy - wat fijn van je echo en van het huisje! Mn schoonzusje heeft ook een groeiecho gehad en haar kindje zou ook achterlopen etc. Maar bij de bevalling (iets te vroeg) kwam er een heel stevig ventje uit hoor! Zegt dus ook allemaal niet alles ... En als ze er nog niet klaar voor is, blijft ze gewoon nog wat langer zitten (hoewel je daar tzt misschien niet zo heel erg blij mee zult zijn) ...
Hihi ik was ook altijd te klein, en bij de geboorte vond me moeder me nog groot en dikkig haha dus ja we zien wel ga me er niet druk om maken . we zullen zien
Bedankt Ik vond die hyves ook wel heel leuk ! Moet er alleen nodig weer wat bij gaan zetten. Malaika gefeliciteerd met je zoontje Patrick hopelijk blijft hij het goed doen. Al 4 decembermamma;'s bevallen
hoi dames,, hier even snel een berichtje, ben een paar dagen niet geweest omdat ik me weer even niet goed voelde,maar ik kan weer een beetje tegen ik moet nu bijna 30 blz terug zal het proberen te doen . maar als er nieuwtjes zijn of andere dingen die ik moet weten hoor ik het wel van jullie toch ik hoop dat alles goed gaat met iedereen fijne dag allemaal liefs gerda
aaah lindy ik had je al gemist fijn van het huisje ga je dan samen met je mannetje? (ik weet we hebben er laats een heel gesprek over gehad maar ben een beetje vergeetachtig!) fijn dat het goed gaat met jullie meisje!
Ayse, lekker dat je verzekering wel alles vergoed. Bij mij dus helemaal niets, moet nog even in het ziekenhuis navragen wat het dus kost. Dreams, wat heb je een leuk plaatje onde rje naam. Wie is dat? Pekske, wat lief dat je ons op de hoogte brengt van Malaika. Malaika, gefeliciteerd met jullie zoontje Patrick! Ook al zo'n vroege bevalling, maar gelukkig naar omstandigheden alles goed. Hopelijk knap je snel op van de keizerssnee en blijft jullie jochie goed vooruit gaan. Liefs olga
@ malaika...gefeliciteerd met jullie zoon !...ik hoop dat alles goed mag blijven gaan ! ik ga nu ff 2 nieuwe buikfoto's plaatsen
Lindy, wat super dat jullie waarschijnlijk een huisje hebben. Heerlijk toch ook al is het klein. Gaat het zeker weten door? Djaminah, jammer dat de echo tegenviel wat beelden betreft. Maar wat je zegt dat ze bepaalde dingen echt van jullie heeft, is natuurlijk wel weer heel leuk! Gerda, had je veel last van pijn de laatste dagen? Als je geen puf hebt om alles te lezen doe je het toch lekker niet.... Belangrijke dingen om te weten voor jou: - Juffie is zelf nog steeds ziek en heeft infecties. Met de kleine Jayda gaat het helaas ook nog niet vooruit. - Malaika is bevallen van een zoontje met ruim 27 weken. Het gaat naar omstandigheden goed. Liefs Olga
Mooie foto's van je buik Frederique! Hoe heb je dat gedaan? Djaminah, ik zie echt wel appelwangetjes inderdaad! Maar ik begrijp waarom je ze niet zo mooi vind...Hopelijk op de dvd meer mooie beelden. Ga nu even boodschappen doen. Liefs olga
Djaminah fijn dat alles goed gaat met de beeb en dat je nu serieus genomen word nu. Lindy wat leuk dat jullie huisje krijgen. En leuk dat het goed gaat met je meisje. gerda doe rustig aan
Ah en toen straks had ik mn 800e bericht geplaatst Wat gaat dat toch snel allemaal Lindy: Hallo kind, weer terug. Wat leuk dat je een week bij je mannie was! En wat een geweldig nieuws van het huisje Hoop ook voor jou dat het gaat lukken Je verdient het zo ! Gerda: Veel succes met alle pagina's bijlezen En hoop dat het nu een beetje beter met je blijft gaan Djaminah: Denk dat je je echt geen zorgen hoeft te maken hoor! Zoals hierboven al gezegd komt wle goed met die groei van je meid. En gelukkig dat je nu eens serieus wordt genomen! Olga: Mijn plaatje is mijn nichtje, nu 1 jaar toen nog een klein babytje
@ juffie: wat erg dat het nog steeds niet beter gaat met Jayda...heel veel sterkte meid! Balen dat je niet naar je dochter mag. @ miep: fijn dat alles goed was bij de VK @ dreams: fijn dat je echo GAAf was en leuk volgende week nog eens terug! @ malaika: zoo he, ook al te vroeg bevallen. Gefeliciteerd!. Hoop dat het goed gaat met je zoontje! @ Lindy: fijn dat alles goed was bij de Vk en wat super dat jullie wss een huisje hebben. @ djaminah: wat balen dat de echo tegenviel meid, maar gelukkig is alles goed met jullie meid!