Iloon: thanks zou in principe nog bij je langs kunnen komen Volgende week nog eens genieten BEN NOG STEEDS IN LOVE Heb ook even een buikfoto van vorige week toegevoegd Vanavond zal ik er ene bij zetten van vandaag Xx
hello dames, mijn internet laat het hier weer afweten, ik hoop dat mijn berichtje deze keer gepost geraakt. Hoe gaat het met iedereen? Mijn buik groeit en groeit! Sinds enkele dagen heb ik het gevoel alsof er af en toe een voetje of zo ondermijn ribben zit. Dan durf ik niet te hard voorover buigen, want daar zit dan echt precies iets! Iemand van jullie die dit herkent? Of ben ik helemaal gek aan het worden Groetjes!
@dreams wat leuk dat je volgende week weer terug mag komen, lekker ha in love met je beeb! leuke buikfoto! las wat over teleurstellende pretecho`s, dat was hier ook zo! @amber nog ff geduld nog tot jou pretecho @miep jij dus ook nog paar daagjes geduld @malaika heel veel sterkte meis, jeetje dat is ook wat en natuurlijk van harte gefeliciteerd met je mooie zoon! hopelijk knap je snel op verder las ik hier en daar wat over poliklinisch bevallen( wat zijn daar de voor en nadelen van?) @Djaminah, wat fijn dat deze vk je wel serieus nam! @ Lindy, klinkt leuk je huisje!en super vanje echo! sommige beebs liggen voor in de groei en andere net iets achter, maak je geen zorgen meis!oei en een stoute nijn dus! @ gerda, fijn dat je ff eenberichtje plaatste meid, begon me al af te vragen waar je was en ik nu niemand vergeten? sorry anders daarvoor, deed het ff snel uit mijn hoofd las weer vanalles over lekker dingen weet je waar ik echt zin in hebtaaitaai ooo ik hoop dat het snel in de super ligt verder weinig nieuws hier
Djaminah..fijn dat je nu serieus wordt genomen hoor! Wat balen dat de 3d echo niet een succes was..maar toch zijn de fotos leuk hoor! Lindy..wat leuk een huisje! Fijn hoor!komt het toch allemaal goed! En fijn dat de echo goed was! Salapio al lekkere dingen in huis gehaald? Ik wel hoor vanmorgen..mmmmm En wat een mooi buikje! Gerda rustig aandoen hoor meid! Niet te druk maken over het bijlezen hoor! Frederike ..wat een leuke fotos! En mooi buikje!leuk bewerkt! Dreams..mooi buikje! Arka..fijn dat je buik groeit hoor! Maartjeh..jaaa taaitaai dat lust ik ook wel..en dat hadden ze nog niet eens.. Wel pepernoten..maar daar had ik nog geen zin in .
ja pepernoten en chocolade letters hebben ze hier idd ook al maar ik eis taai taai! hihihi zullen we samen een verzoek indienen dat het vanaf nu in de super moet liggen?
ff lang verhaal neer gooien hier hoor! pfff was ik vanmiddag op weg naar mijn werk, rijd ik op een 80kilometer weg ( maar er wordt meestal wel 90-100 gereden) OP een gegeven moment iedereen remmen en langzaam rijden.. Lopen er 2 honden op de weg, 1 grote ( leek op een labrador) en een kleintje.. Dus die honden vlogen van de ene kant van de weg naar de ander.. Niemand stopte maar ik natuurlijk wel , auto aan dekant gegooid en de grote hond kwam al op me af.. Hij kwam beetje nerveus/agressief over maar ja wat wil je ook! Dus het kleintje kwam ook dichterbij.. Ik steek mijn hand uit om de halsband van de grote vast te pakken,schrikt de kleine ergens van en schiet weer de weg op.. Komen er niet net van allebei de kanten een vrachtwagen aan je had mijn gezicht moeten zien,echt zo van ooo neeee neee neenee stop nou! De ene vrachtwagen toeterde maar minderde geen vaart gggrrr dus het kleine hondje springt op zij naar de andere weghelft maar daar kwam de andere vrachtwagen al aan, dus het hondjes krult zich helemaal op.. Ik zag het zo voor me dat we hem van de weg af konden schrapen.... maar hij lag precies in het midden van de vrachtwagen ,pffffff, dus vrachtwagen voorbij en het hondje rende gauw weg. Op dat moment stopt er nog een auto maar dan midden op de weg om het verkeer tegen te houden.. Deze meneer heeft geprobeerd me te helpen de honden te vangen.De grote hond had zich ondertussen al losgerukt bij mij door opzij te happen....... Op een gegeven moment rennen ze samen een maisveld in, dus ja we hebben ze latenlopen en de politie gebeld.Deze wisten er al van maar kwamen niet voor een stel loslopende honden! Totdat 1 van die honden natuurlijk een bosting ofzo veroorzaakt Ik ben maar verder gereden in het maisveld te gaan zoeken was echt onbegonnen werk. Net op de terugweg nog gekeken maar zag niets. Maar nu blijf ikme af vragen wat er met de honden gebeurd is
Maartjeh wat een avontuur, wel dapper van je hoor! Je kunt altijd even bellen met de politie om te vragen of het is opgelost ...
maartjeh..ja dat kunnen we best eisen vind ik! salapio..krakelingen..mmmm..maar wat ga je vanavond eten dan? wij hebben tosties gegeten... en wat een verhaal zeg met die honden... wat zielig hè..dat je dan niks kan doen..
In soort van restaurant - afstudeerfeestje. Ik zeg soort van omdat het geen luxevoer is - simpel en best ok. En goeikoop (en die vriend is nog steeds aan het studeren dus das ook belangrijk) ... maar geen patat (wel pasta's en lasagna's, dus ik denk een vegalasagna) ... Ik ga er weer vandoor en mn liefie een enorme smekkerd geven!
Wat een stom antwoord van de politie dat ze niet komen voor een paar loslopende honden.... Hier vangen wij zelfs loslopende koeien en paarden. En ook honden vangen wij en als wij geen tijd hebben bellen we de dierenambulance! Zo merk je wel dat elke regio weer anders is. Ik ben blij dat wij het wel doen, want ik kan ze toch ook echt niet laten lopen. Al is het wel vervelend als je bij een ongeval uitkomt en er is een beest bij betrokken. Ik kan er nooit goed tegen. Ze moeten bij mij ook geen beesten komen brengen die ze gevonden hebben in het bos of in een doos, want ik neem ze echt mee naar huis. Zo heb ik al een hondje. Ze heet Junky en zit nu bij mijn ouders omdat ze niet meer zonder haar kunnen. Ze was als puppy van 5 weken oud in een doos gestopt en bij een klooster voor de deur gezet. Ik kreeg haar in mijn armen en was meteen verliefd. Ze is echt een vuilisbakkenras en niet moeders mooiste, maar zeker wel heel erg lief. Ze heeft het echt heel goed bij mijn ouders. Sorry ik moest mijn verhaal even kwijt. O ja ik ben al heel de dag heel erg misselijk. Ik heb echt moeite om alles binnen te houden. Ik wilde straks nog wel gaan zwemmen, maar nu twijvel ik.... Knuffel
nou dat klinkt ook best lekker salapio! eetse! sam..nou ik zou er ook niet tegen kunnen hoor..als ze met die lieve diertjes aankomen.. enne misschien brengt zwemmen je weer op andere ideën...
WOEW! Onze dappere maartjeh! Wat goed van je en o jee wat zal je geschrokken zijn Precies in het midden van de vrachtwagen wat een geluk! En wat een rotpolitie. Totdat er doden vallen bij een ongeluk dan hebben ze opeens alles gedaan wat ze konden.. Oh ow ik heb net nog chips gegeten -- union Kon het niet laten staan Wel niet de hele zak hihi dus valt nog een BEETJE mee Thanks voor de buikencommentaren
hihi thanks dreams ik dacht ook , nee ze komen liever als er eenbosting is tussen een paar auto`s omdat er 1 moest remmen voor dehond ik zit ook aan de chippies,bolognese miep, volgens mijn zusje hebben ze bij de kruidvat al taaitaai
Stomme politie! Pfff heb wéér een hele zwiek kleertjes gekregen, nu heb ik ECHT niks meer nodig tot ze 1 is ofzo haha. Maar heb wel een vraagje: hoe zit dat met die rompertjes? Want je hebt met lange mouw, korte mouw (als een t-shirt) en zonder mouw (als een hemdje). Maar wat gebruik je nou wanneer? Want over een rompertje met lange mouw ga je toch geen trui meer doen of wel...? *voel me echt een nitwit*
Dames wat een mooie buiken weer ! en maartje wat een avontuur. rompertjes met lange mouwen kun je gebruiken als het heel koud is onder een truitje. en in het voorjaar zeg maar zonder truitje Ik ben net thuis van de verloskundige ! Alles was goed Bloeddruk was 110-65. Buik zit tegen mijn ribben aan. Vandaar steeds dat maagzuur Mag volgende week weer wat gaan werken maar krijg ik weer last dan moet ik defiitief stoppen met werken.
amber fijn dat het goed was bij de vk maagzuur is echt niet fijn ha, kan erover mee praten heb er bijna hele dagen last van.. doe je wel rustig aan als je weer gaat beginnen?