malaika, gefeliciteerd met jullie zoon. Ik hoop dat het allemaal goed gaat. juffie, heel veel sterkte. Hopelijk knap je zelf ook snel op en mag je snel weer bij je meissie.
Thanks Dreams wat lief! Ja tuurlijk was jij een mini meisje, 10 weken te vroeg schat! Volgens mij moet ik me eerder zorgen maken, ik was ong 6 weken te vroeg en woog alsnog 7 pond Olga, ik heb ook precies wat jij omschrijft als je naar het toilet bent geweest. En inlegkruisjes of andere dingen begin ik maar niet aan want daar kan je dan weer een schimmelinfectie van krijgen Arka, wat voor geschenkjes denk je aan? Geboorte kaarten heb ik wel uitgekozen maar nog niet besteld..
Maartjeh..dan moet ik toch maar eens langs de kruidvat morgen.. En wat het druppelen betreft..hier niet echt last van.. Heel af en toe..als ik al nodig moet plassen en dan moet niezen..tja dan wel Amber fijn dat alles goed was bij de vlos! En volgende week gewoon proberen en anders lekker thuis blijven! Sanneke..mijn kies leeft nog steeds..en gelukkig geen last..moet nu alleen een beetje extra goed poetsen.. Johanna..mooie buik!en lekker je auto kwijt! Bipat..morgen veel plezier! Elise..nu al oliebollen nou ja nu je het zegt..van die lekkere vette heerlijk! Arka..hier nog geen geboortekaartjes uitgezocht..en geschenkjes doen we niet aan.. heb heerlijk liggen lezen op de bank..boek is weer uit.. op naar de volgende!
net terug van gym was weer lekker. Wel rustig aan gedaan. Essebes het ging goed bij fysio moet vrijdga weer terug kijken of het helpt. miep jij leest echt veel leuk.
ayse..leuk dat je naar gym bent geweest! enne tja je moet toch wat hè..als je met de beentjes de lucht in moet.. ik meld me weer af voor vanavond...tot morgen!
dank jullie wel voor de leuke buikreacties...enneuh essebes heel soms kunnen mijn vriendje en ik wel lief zijn
wow 57 blz bijlezen :O ga proberen te reageren meiden meiden bedankt voor jullie felicitaties voor mijn mannetje Linny: wat rot dat je vriendin der kleintje is overleden meid. sterkte French: leuk kamertje meid Ayse wat vervelend dat je zo last van je blaas hebt Caruli: wat speciaal dat je een ring laat maken met Tygo erin, gaaf hoor Boontje: wat lief van je baas wou dat ik z`n baas had. leuk die buddy lijst Mooie buikjes kilo`s: ik durf niet meer op de weegschaal te gaan staan hihi essebes: ahh meisiej toch, ja snap het van je kat ik was toch ook helemaal overstuur van mekonijn je kan een beest gewoon zien als een maatje en dat is heel moeilijk om dat dan los te laten. vind ik zelf dan. Loopy: wat fijn om te horen dat het beter met je gaat en Die kleine man van je wordt echt niet vergeten .. sterkte nog ff meis Leuke hond weet ff niet meer van wie die was sorry eps: *** na zoveel pagina`s bijna in slaap gevallen ** kerstboom: ja hoort erbij hihi Juffie: meisje het zit je niet mee he jayda meisje houd het vol.. juffie denk omje zelf meid. Pekske: bedankt voor het bericht over malaika Malaika: ah meis toch,. wat een bericht hoop dat patrick het goed doet en blijft doen. heel veel succes en natuurlijk gefeliciteerd. dianne: ja was ff een tijdje weg en kon niet zo vaak op de pc bij me schoonouders. lief dat je me gemist hebt Olga: ja, maandag moeten we beslissen ja of nee maar denk dat we het gewoon doen ben er zo enthousiast over. Maartjeh: wat raar dat de politie niet kwam voor die honden er dreigte toch gevaar.. zo stom vin ik dat. wel lief dat je gestopt ben om toch proberen ze te vangen. en ja maartjeh hier verliest er ook 1 urine als ik nies erg irritant. sanneke: nee he vind 500 euro ook niet zo veel eigelijk essebes: ja denk wel dat we het gaan doen. en gelukkig heeft onze NIJN niet aan de kabels gegeten ze heeft zich alleen ontfermt over me bed maarja. alles de was in en het is weer schoon pfff dat was het bijlezen jeetje nu ben ik ontzettend moe ga lekker slapen zo.
Goedemorgen! Gisteravond niet meer veel bijgekletst! Dat scheelt alweer met lezen.. hier weer heerlijk geslapen..lig compleet knockout! En heb gedroomd dat ik was bevallen en ons kind rikkepik ging noemen.. ja hoe kom ik er op ! Maar later toch maar weer veranderd in onze naam die we hebben.. het was in ieder geval een makkelijke bevalling..dus geen nachtmerrie.. Vandaag weer lekker vrij...niet zoveel op de planning.. alleen hondjes verzorgen hier en bij mijn ouders.. Dus ik kom tussendoor wel weer binnenwippen.. Fijne dag allemaal!
Bevallingslijst 01-12-07 Caruli - 25jr - 2e kindje - bevallen op 05-08-07 - zh bevalling - jongen - naam : Tygo james* Iloon - 3e kindje - bevallen op....- zh bevalling - flesvoeding - meisje Suus2007 - 2e kindje - bevallen op.... - thuis bevalling - borstvoeding - geslacht ??? 02-12-07 Boontje - 1e kindje - bevallen op....- thuis bevalling - borstvoeding - verrassing 03-12-07 Jufffie - 1e kindje - bevallen op 30-08-07 - zh bevalling - borstvoeding - meisje - naam: Jayda Sofine - 1e kindje - bevallen op..... - zh bevalling - borstvoeding - meisje 04-12-07 Peetje22 - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - meisje Elsa - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - flesvoeding - jongen 05-12-07 Bowie - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - jongen Claartje79 - 1e kindje - bevallen op....- thuis bevalling - borstvoeding - jongen 06-12-07 Nollie - 1e kindje - bevallen op...... - zh bevalling - borstvoeding - meisje Essebes - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling of kraamhotel - borstvoeding - meisje 07-12-07 Gerda79 - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - blijft verrassing 08-12-07 ayse - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - meisje lentefee - 4e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - jongen 09-12-07 loopy - 1e kindje - bevallen op 13-08-07 -zh bevalling - jongen - naam : Bas* Sam28 - 1e kindje - bevallen op..... - zh/thuis?? bevalling - borstvoeding - meisje Frederike80 - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - bekend bij frederike80 10-12-07 Kelly - 1e kindje - bevallen op....- thuis bevalling - borstvoeding - jongen Lola - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - meisje 11-12-07 12-12-07 Malaika- 1e kindje - bevallen op... - thuisbevalling - borstvoeding - jongen Me2 - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borst/fles??? - geslacht blijft verrassing Mamainspe - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - Meisje! 13-12-07 Arka - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling borstvoeding - geslacht ??? Ikkie - 1e kindje - bevallen op.....- thuisbevalling - borstvoeding - geslacht ??? 14-12-07 Linny0903 - 2e kindje - bevallen op....- thuis bevalling (waarschijnlijk) - flesvoeding - Jongen augustus - 1 e kindje - bevallen op.... - thuis bevalling - borstvoeding - meisje Dandelion - 1e kindje - bevallen op...-ziekenhuisbevalling - borstvoeding - jongen 15-12-07 Aisca - 1e kindje - bevallen op.....- zh bevalling - borstvoeding - geslacht ??? Nannaf - 1e kindje - bevallen op.....- thuis bevallen - borstvoeding- geslacht blijft een verrassing! Missy78 - 1e kindje - bevallen op.....- thuis bevallen - borstvoeding- geslacht ??? amber1978- 3e kindje - bevallen op......- thuis/zh? bevallen- jongen 16-12-07 Misskeita - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - meisje vlindertje - 2e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - meisje 17-12-07 Momhairy - 1e kindje - bevallen op..... - thuisbevalling - flesvoeding - geslacht?? 18-12-07 Johana79- 1e kindje- bevallen op...-zh bevalling - borstvoeding - meisje Olga - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - jongen happygirl81- 1e kindje - bevallen op...- zh bevalling-borstvoeding - bekend bij happygirl 19-12-07 bipat - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - flesvoeding - jongen maartjeh - 1e kindje - bevallen op.....- thuis bevalling - borstvoeding - geslacht blijft verrassing 20-12-07 Sanneke - 1e kindje - bevallen op.... - zh bevalling - borstvoeding - bij Sanneke bekend!!! 21-12-07 Brr - 1e kindje - bevallen op.....- thuis bevalling - borstvoeding - geslacht blijft verrassing 22-12-07 23-12-07 Salapio - 1e kindje - bevallen op .... - thuis bevalling - borstvoeding - meisje 24-12-07 Djaminah - 1e kindje - bevallen op.....- zh bevalling - borstvoeding (proberen) - meisje Nelly - 1e kindje - bevallen op.... - thuis bevalling - borstvoeding - verrassing loesie221e kindje -bevallen op....- thuis/zh bevalling- borstvoeding - geslacht blijft verrassing 25-12-07- Dianne - 1e kindje - bevallen op..... - thuisbevalling - flesvoeding - geslacht blijft verrassing 26-12-07 Dreams - 1e kindje - bevallen op...... - zh bevalling - borstvoeding (indien mogelijk) - jongen 27-12-07 Lisette -1e kindje- bevallen op...- zh bevalling-borstvoeding - jongen 28-12-07 French - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - flesvoeding - meisje Miep en Miep - 1e kindje - bevallen op....- thuis bevalling - flesvoeding - jongen lizzie84 - 1e kindje - bevallen op...- thuisbevalling - borstvoeding - geslacht blijft een verrassing. Mamabeer - 2e kindje - bevallen op....- thuis bevalling - borstvoeding - verrassing 29-12-07 30-12-07 bloem1972 - 1e kindje - bevallen op...- thuisbevalling - borst/flesvoeding - geslacht ??? Lindy - 1e kindje- bevallen op...- ziekenhuisbevalling-Borst en flesvoeding- meisje Moon85- 1e kindje (3de zwangerschap)- bevallen op ...- ziekenhuisbevalling ivm diabetes - borstvoeding - Meisje 31-12-07 kreeftje1984 - 1e (2) kindje(s) - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - 2 meisjes waterlelie - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - geslacht ??? inge1975 - 2e kindje bevallen op ...... -thuisbevalling? - borstvoeding proberen - meisje Meisjes: 22 Jongens: 15 Verrassing: 14 Wil je de lijst updaten dan de persoon die als laatste heeft geupdate "Quoten" en de [qoute] haakjes weghalen. NIET Kopiëren! Dan gaat alle vet gedrukte verloren BUDDY.......Lijst : 1 Essebes ( Dandelion Elise) 2 Gerda (Johanna79) (2e buddy Frederike80) 3 Miep en Miep (Sanneke) 4 Linny0903 (Ayse) 5 Happygirl (kreeftje) 6 Kreeftje (mamabeer) (2e buddy happygirl) 7 Sanneke (Miep en Miep) 8 Dandelion Elise ( Essebes) 9 Dreams ( Lindy ) 10 Ayse (bibat) (2 Linny0903) 11. Johana79 (buddy Tigger) 12.Inge (iloon) 13 iloon (inge) 14 mamabeer (kreeftje) 15 Caruli (Djaminah) 16 Djaminah (Caruli) 17 Frederike (Gerda79) 18 Bipat (Ayse) 19 Waterlelie (Olga) 20 Olga (Waterlelie) 21 amber1978 (loesie22) 22 maartje_h (sam28) 23 loesie22 (amber1978) 24 sam28 (maartjeh) even jezelf erbij zetten als je wilt dat 1 van de andere mama's je nummer krijgt en andersom zodat straks we niet zolang in spanning hoeven te zitten
Miep en Miep, rikkepik whahahah. Wat kunnen zwangere vrouwen toch raar dromen. Ik heb er gelukkig nog geen last van gehad. En geniet van je vrije dag. Nog 1 dagje werken en dan weekend. Ga morgen nog even langs mijn opa, want die had gebeld dat hij een ouderwetse rammelaar wilde gaan kopen met me. Waarschijnlijk ook nog even lunchen. Verder geen spannend nieuws hier. Alleen af en toe last van mijn rug. Maar niet zo erg dat ik niks meer kan. Fijne werkdag allemaal.
goedemorgen Zo miep lekker gedroomd aparte naam zeg Lekker weer vrij heerlijk. Ik ga vandaag denk ik even bij prenatal kijken het begingt vandaag he met korting. Ik moet nog paar dingetjes kopen.
lieve juffie ik zit hier met tranen in mijn ogen ik blijf aan jullie denken meid. Heel veel sterkte ik hoop dat jullie snel beter nieuws krijgen. En voor jezelf ook heel veel beterschap. Zorg goed voor jezelf
malaika en partner gefeliciteerd met je zoon ik hoop dat het met jullie beide goed gaat. dames, heb niet bijgelezen had geen tijd ik zie jullie na het weekend weer groetjes Inge
Goedemorgen allemaal Ik heb vannacht een vreselijke nachtmerrie gehad. Ik droomde dat mijn vader was overleden. Ik schrok echt wakker. BAH En ik heb alleen mijn pappie nog. Maar het komt waarschijnlijk omdat hij 3 weken terug ee hersennfarct heeft gehad. Gelukkig heeft ie er niets aan over gehouden.
pffff ik droom de laatste tijd ook zo raar. vanacht droomde ik dat er krokodillen in de tuin zaten...dat ik ruzie had bij de prenatal...en dat we een zolder hadden waar het op spookte...haha en het mooiste ervan is dat we plat dak hebben
heey meiden, niet zo raar dromen! ik heb het ook hoor, de hormonen gieren door onze lijfen! haha! Ik ben vandaag zo lui als de ziekte ik zou vandaag poetsen maar ik heb helemaal geen zin! dus denk dat ik maar een dagje oversla! (de keuken, tafels, wc en stofzuigen doe ik elke dus moet kunnen!) Trouwens wie heeft dat mooie weer hier heen gestuurd?
Malaike gefeliciteerd met jullie zoon! wat goed dat t naar omstandigheden goed gaat zeg! hier is t een sombere grauwe dag..t was vanmorgen nog donker dat ik me bed uit moest en t regende keihard toen ik me dochter naar school bracht.Wat een depri begin! word er niet echt vrolijk van voel me de laatste tijd trouwens wat vaker een beetje down..t gaat me nu zwaar af die dikke buik en voel me ook superOnaantrekkelijk ik ben er zooooooooooooooooo mee aan wou dat t december was!