Das ook niet eerlijk..... ...hier petweer..en bij jullie droog? Nou ja gelukkig ben ik niet van suiker... enne ach dan moet ik maar wat ander lekkers nemen ..vind je ook niet?
Oja...wat heb je allemaal gekocht dan? Is toch altijd leuk hè korting! wij gaan morgen even heen.. dan moeten we toch al naar zwolle voor de pretecho..dus dan gaan we daarna even erlangs..
Olga Ja de afgelopen dagen had ik weer ontzettend veel pijn kon niet lopen niet zitten maar ook niet liggen ,,werd er gek van,maar gelukkig is het nu weer vol te houden . En bedankt voor het doorgeven van het nieuws. Juffie Ik hoop dat het snel beter met je gaat,en dat de infectie gauw over is. En dat geld natuurlijk ook voor Jayda ik hoop dat er snel vooruit gang is. Malaika Gefeliciteerd met jullie zoon,fijn dat het goed gaat naar omstandigheden. Nou ga ik verder lezen vanaf waar ik weer heb gepost,,het is me teveel om te lezen en om te reageren . Ik heb trouwens ook mooie buikjes weer gezien . Arka Ik voel ook vaak iets aan de rechte kant onder de ribben ,,maar dat kon geen kwaad zijn de vlos. Maartjeh Lief dat je aan me dacht en me nog niet vergeten was. Wat zielig van die honden ,,en wat lief dat je een poging hebt gedaan om ze te helpen . Nee maartjeh ,daar heb ik nog geen last van bij het hoesten ,,of niezen waarschijnlijk drukt het er dan erg veel tegen aan . Miep en miep nog een nachtje dan ,,krijg je de pret echo. Ja honden uitlaten met regen is niets bah moet er niet aan denken , ik heb al drie maanden mijn honden niet uitgelaten ze zullen wel denken ,arme dieren . Djaminah Ik heb ook vaak zulke vragen,,ik weet het allemaal ook niet hoor,,het is allemaal nieuw denk ik . Sanneka Oke ik zal niet bij lezen en ik hoef geen sorry te zeggen toch (hahahahah) Iets over poliklinische bevallen Als je om medische redenen in het ziekenhuis moet bevallen wordt alles toch vergoed. Bipat Veel plezier vandaag Geboorte kaartjes Ik heb ze nog steeds niet erg he,,mijn man zegt al ,wij krijgen de kaartjes pas als de baby er is,,maar komt ook dat ik me de afgelopen dagen niet goed voelde ik ga er vandaag weer naar opzoek. maar ik heb ook nog geen geschikt gedichtje of versje gevonden voor in het kaartje. Lindy Goed hoor dat je het kunt zoveel bij lezen petje af. Korting over prenatal Krijgt iedereen die wie daar komt,,op de korting dagen . Amber1978 Wat een nare droom ,,moet er niet aan denken . Ayse Ik denk dat jouw baby ook gewoon heel veel rust ,en als misschien wel beweegt dat ze net anders ligt,zodat je haar amper voelt,mij is toen verteld de buik meerdere keren per dag insmeren met baby olie met beide handen zo krijg je het best contact met je baby, en als je het paar dagen doet is dat ook zo ,,zelfs mijn man smeert het elke dag in ,,zodra hij zijn handen op mijn buik legt ,,paar minuutjes en hij of zij is er al. Nannaf Fijn dat alles goed was bij de vlos. verder belde mijn huisarts mij vandaag op hij had weer een brief gehad van het letsel schade buerau,,wat er precies in staat weet ik niet ,maar ze wilde denk ik weer info,nu wil hij dat met me door nemen en moet ik morgen vroeg dus komen ben wel benieuwd is het normaal denken jullie dat ze dat naar een bepaalde tijd weer op vragen . nou ik ga even stoppen , kalm aan dames ik spreek je wel weer liefs gerda
elise..tja ik hoop ook dat het niet zo druk is...misschien minder als anders omdat het nu 3 dagen is hè! Ayse..oh dat klinkt wel weer als genoeg.. leuk joh! gerda..tja de hondjes zullen het wel missen bij jullie..maar ze krijgen denk ik vast nog wel genoeg aandacht.. en ik denk dat ze gewoon weer een update willen hoe het nu met je gaat..denk ik..
Nou ik ben benieuwd hoor..hopelijk niet te druk morgenmiddag.. en dat we nog wat leuks kunnen vinden.. vast wel..
ze zeggen dat het helpt ,het was een soort therapie ,,wat ze vaker gebruiken in bepaalde omstandigheden ,pomdat ik de baby amper voelde naar het ongeluk bij 20 weken ,,,,dus toen zeiden de baby was erg geschrokken en om een baby op gemak te stellen eerst dat erg goed,kwam ook vaak voor bij vrouwen die de baby amper voelde ,,,dus wie weet,, en wat betreft de korting ga zo even neuzen op het internet,,mischien zie ik nog iets vraag ik of mijn zus het wil halen ,, miep en miep ben je al nerzeus voor morgen gerda
Ja daar ben ik ook bang voor.. Nou ja we moeten nog wat dingetjes hebben..dus wie weet.. ik hoop alleen dat de winkel niet zowat leeg is als we komen...
Neem lekker wat anders !er is zoveel lekkers ik weet niet of ik nog naar prenatal ga heb eigenlijk niets nodig
Gerda....nou ja....nerveus....vind het wel heel spannend.. Ik hoop dat kleine japie er een beetje goed voor ligt..zodat we eens effe kunnen gluren.. We moeten ook pas om kwart voor 4...laat hè... heb je bijna alles binnen dan van de lijst, gerda?
amber..maar je hebt toch eigenlijk altijd wel wat nodig.. .. Ayse..vervelen..tja das lastig..even lekker luieren... ga ik nou ook effe doen..anders val ik in slaap achter de laptop... tot laters..