@Gerda: ik denk dat zolang je "file" nog niet gesloten is, ze info kunnen/mogen vragen hoor. Zou me er maar niet druk om maken. Ik voel de beeb trouwens ook het meest rechtsboven, tegen mijn ribben!
ik zal mijn best doen om me niet druk te maken ,,maar dat gaat hier echt vanzelf de laatste tijd ,,dat komt alles zit ons tegen . verder over lijst van de baby spullen alles hebben we eigelijk al. vooral dankzij mijn zus ,,ook mijn moeder en ander familie en vrienden, ik moet alleen nog een kraam pakket, ik wil nog zo'n wrapper ,ik weet eigelijk niet hoe het heet,maar hij is voor vieze luiers. verder moeten we nog een baby foon. en een box maar die krijgen we van mijn broer. ik ik wil een electrische borst kolf maar die kopen we pas als ik zeker weet of het lukt borst voeding te geven,dus dat wordt dan net naar de bevalling. en we hebben nog een mobiel nog voor boven het ledikantje. dat was,,eigelijk best nog veel,maar de belangrijkste dingen hebben we,, gerda
voor ons trouwens nog 11 dagen dan weten wij ook wat we krijgen een jongen of een meisje ,we kunnen eigelijk toch niet meer wachten . ongeduldig he gerda
miep: haha wat een naampje, en een makkelijke bevalling Hmm misschien een voorteken hihi Zou mooi meegenomen zijn. Amber: Ah wat eng en sneu voor je. Gelukkig dat je pappie er in werkelijkheid goed vanaf is gekomen Onaantrekkelijk gevoel: Heb er soms ook last van maar dan bedenk ik me Dat ik na de bevalling als ik weer kan Volop een fitniss programma ga volgen Daar knap ik dan wel van op, het gaat wel weer eraf Peetje: Wat vervelend voor je, maar GELUKKIG geen zwangerschapsvergiftiging Vooral rustig aan doen hoor Ik word ongeduldig deze week en dat terwijl ik nog niet eens op de 30 weken zit Maar voel me ook zo energieloos door de dag heen En als ik even te veel doe, laat mn buik dat weten erg veel pijn dan Gelukkig nog geen harde buiken gehad. Mjaa we moeten nog even 3 maandjes wachten..
Weer: hier lekker zonnetje Eten: wij eten lekker frietjes met een snack vandaag, heb geen zin om uitgebreid te koken
Peetje: rustig aan, gelukkig geen zw.vergiftiging! Gerda: een mobiel daar zeg je wat! wij moeten ook nog eens kijken naar een muziekding ofzo. en nog 11 daagjes tot de echo, en ik las dat jullie nu willen weten wat het gaat worden? spannend! heb je zelf al een gevoel van het is een meisje of het is een jongetje? hier ook frietjes, ik heb daar de hele week al zin in en vanavond moeten we weg dus lekker makkelijk!
nannaf ja ik het gevoel dat het een jongetje word eigelijk al vanaf het begin,, en mijn man heeft het gevoel dta het een meisje wordt ,,maar dat pas de laatste maand,,dus we zullen zien wie gelijk heeft. en friet,, dat heb ik ook al een tijdje niet gehad ,,krijg er nu ook zin in gerda
Gerda ik voorspel een meisje bij jullie Ik heb ook net m'n boodschapjes gedaan, ook maar even vanillevla gekocht (wil de rennies zo lang mogenlijk uitstellen.. ) Ik eet geen patatjes hoor, ik ga wokken met miehoen & groenten, lekker makkelijk ook xx
Ayse, nou niet echt lekker gewerkt hoor, ik voel me echt een beetje ziek, maar goed daar heb ik al over zitten mopperen Kip in de oven, oooh wat heerlijk ouderwets, m'n moeder maakte dat altijd op zondag met veel sambal over de kip, zelfgemaakte patatjes en vers fruit erbij, mmmm ik vond dat altijd lekker! (ik kreeg altijd de filet, omdat ik niet van die enge stukjes hield hihi..)
Gisteravond nog van de trap gedondert Gelukkig de laatste 5 tredes, en niet op m'n belly, m'n stuitje moest het ontgelden :x Ik heb van die heerlijke warme zachte sokken (zonder antislip) daar maakte ik even een slippertje mee...gelukkig viel ik "goed" Xx
Amber wat werk jij nog veel zeg, met al twee kids! Nollie, yes we zijn 29 weken vandaag! Zie je niet zoveel meer hier? Xx
Ja maar ik werk alleen als de kids op school zitten maar ik merk dat het nu echt teveel wordt. Enne die patatjes ook zooooooooooooooooooon zin in pfffffff en we zouden eigenlijk rode kool met appeltjes eten een slavink en gekookte aardappelen. Hopelijk heb je niet te veel pijn aan je stuitje meis ! Wat betreft prenatal tuurlijk kan ik daar altijd wel iets kopen maar ik heb al zooooooo veel. iets van 40 rompers en een heleboel kleding. Ook veel gekregen dus ik probeer me te beheersen. Wil straks tijdens mijn verlof nog eens een keer lekker shoppen
Gerda nou dan heb je bijna alles..toch! En je hebt gelijk hoor..jullie vallen van het èèn in het ander.. Kraampakket kun je ook zo kopen toch? Bijv. prenatal volgens mij? Haha..en nu toch maar weten wat het wordt spannend hè! Ben benieuwd!..hebben jullie zelf een voorgevoel? Oja..ik lees het al..allebei anders nou spannend! Dreams..niet teveel doen dan hè meid! Iloon ah frietjes..mmmmmmmmm Nannaf ook al frietjes .mmmmmmmm Essebes..doe jij voortaan even schoenen of zo aan als je trap loopt! Niet weer vallen hoor! En gelukkig je werk er weer op zitten voor vandaag! Amber dan heb je wel heeel veeeeel rompertjes
ja maar zijn verschillende hoor en ik heb er echt veel gekregen ik heb echt mt 50 mt 50-56, mt 56, en mt56-62 en natuurlijk met korte en lange mouwen. Ik denk dat ik er miss 7 zelf gekocht heb de rest gekregen
amber..nou ja is wel handig als je er zoveel hebt! hoef je niet meteen te wassen... ik heb er in maat 50/56 6 en in 62 ook 6..dacht ik.. Wij hebben net besloten dat we pizza gaan eten..is ook wel lekker..
Essebes meid kijk je wel uit! Hier vandaag echt even extreem moe....vanavond is er een voorlichting in het ziekenhuis over bevalling...we gaan er toch maar even naar toe....je kan er maar beter op voorbereid zijn denk ik dan...maar goed heb niet echt veel fut over eerlijk gezegd.