Hey Miep Ik zou inderdaad nog wat 56 rompers kopen. 50 zou ik niet doen. Ik heb er daar 4 van maar die zijn erg klein en dus maar voor heel kort (dagen denk ik) Heb ik gekregen. Enne Heel veel plezier morgen bij je pretecho hopelijk is ie super mooi
Bipat ga maar lekker rusten ! fijn dat je een leuke dag gehad hebt. Ik ga morgen mijn proefdrukje ophalen en krijg meteen de enveloppen mee. Hopelijk klopt alles.
goed checken hoor die proefdruk! wij zagen het pas na twee keer lezen..... je kijkt zo over de foutjes heen! hopelijk is ie gewoon gelijk goed!
Hey meides, ik zie dat jullie het over de befaamde geboortekarten hebben (proefdruk) Ik was benieuwd, zet je de tweede naam van je kindje meteen achter de naam of eronder? Xx
wij hebben haar roepnaam en dan daarachter twee doopnamen van de twee oma's. Wij zetten de doopnamen er gewoon gelijk achter. Of bedoel je iets anders Essebes?
Jaa is zekers heerlijk om eens op zaterdag geen voetbal te hebben, dus lekker langer in bed blijven Zondag wel weer vroeg op, want dan heeft mijn zoon training bij het talentenplan en s'middags een oefenwedstrijd! @ geboortekaartjes: hoop dat ik snel de proefdruk kan ophalen...enne hier alleen de roepnaam op het kaartje
Dat bedoelde ik, zou het dan duidelijk zijn dat de eerste naam de roepnaam is? Ik heb nml 2 hele korte namen, straks denken ze dat het 1 naam is... Miep, veel plezier morgen, echo toch? Leuk hoor! Iloon, dus je hebt zomaar s n zaterdagje vrij? Lekker hoor!
het wordt Jesse (in het groot zeg maar) Hugo Marijn (aarts) hugo is naar mijn oudste broer en marijn naar de overleden lievelingstante van mijn man (marije)
Mooi amber dat jullie gaan vernoemen! Maar de eerste naam krijgt een groter lettertype als ik het goed begrijp? Ik vind dit best lastig allemaal, ben blij met jullie advies! Ik ga nu lekker slapen... Trusten lieve meides! XX
hoi allemaal weer terug van centerparcs het was heel leuk maar dit keer best vermoeiend bijna iedere dag zwemmen dus ben best uitgeput nu ff alles bijgelezen. @essebes wat erg voor je kat hij was wel al erg oud he heb ik eerlijk gezegd nog nooit gehoord dat een kat zo oud word maar erg dat je geen afscheid kunt nemen knuf voor jou @kerstkado´s voor lex heb ik ze al een tijd in huis heb geen zin om straks op het laatste nog door de winkels te rennen vooral met mijn plas probleem dan zit ik meer op de wc in de stad dan wat anders hihi ik wil wel nog met lex naar sinterklaas dit wordt z´n eerste ecth sinterklaas. @loopy wat goed dat het beter met je gaat! zal voor je duimen voor de afspaark bij de gyn zal wel grappig zijn als wij gana bevallen en jij dan weer zwanger bent dan kunnen we dan jou verhalen rond je zwangerschap gaan volgen @kreeftje op de weg naar centerparcs moest ik opeens aan jou denken hihi ik zag een auto met een baby aan board sticker nu vroeg ik me meteen af of ze ook een sticker hadden voor baby´s aan board haha @johana79 lekkende tepels heb ik nu ook last van wordt soms helemaal met een doorweekt shirt wakker haha moet maar eens van die lijkt-op-koffie-pads halen hahahaha maar sinds vandaag beginnen me borsten echt vies pijn te doen @linny0903 geboortje kaartjes kun je ook zelf maken dat bespaart echt veel ik heb een hobbysite zelf gevonden waar ik heb uitgerekend dat het me totaal voor 70 kaartjes 37 euro gaat kosten en op de voorkant dan een foto van onze zoon. @maartjeh wat heb jij een lief hondje @buddy´s als iemand nog geen buddy heeft wil ik best wel nog een buddy erbij hebben @kraampakket hier ook ontvangen maar de inhoud was me al bekend nog een zetje zebra alleen het voorlees boekej was nieuw. en leuke sexy net broekjes :d maar na de bevalling zitten deze super lekker @sam28 gelukkig gaat het beter met je rug @bipat je schaamstreek harsen krijg je daar geen uitslag van? doe de benen wel eens harsen en dat valt wel mee. maar eelijk gezegd zie ik niet meer of ik een jongen of een meisje ben denk dat ik manlief op het einde ff laat bij werken heb geen zin om straks op de verloskamer te liggen met een george bush haha @miep en miep ik denk dat wij de kerstboom al op 1 decmber op zetten haha ik weet het is heel erg vroeg maar heb ook de verjaardag van me zoontje nog en stel we bevallen eerder of net op het moment dat we de kerstboom opzetten ik ga dit jaar geen kerstkaarten sturen vind de maand wat te duur ervoor en om daar ook nog aan te denken pfff zit met me gedachten ergens anders dan. Kestboom moet wel wil lexy de kerst niet ontnemen vooral omdat ie nu alles beter begint te snappen hij aait nu zelf de buik al. nou de rest lees ik morgen bij moest 42 pagina´s bijlezen en ben al een uur bezig geweest ik ga me bedje in weltrusten allemaal
Bipat..fijn dat de bruiloft leuk was! En vandaag lekker shoppen bij prenatal! Jammer dat de proefdruk niet helemaal goed was.. Amber dankjewel! Ik ga zeker dan nog wat rompertjes erbij kopen! En spannend hoor..hoe jullie proefdruk is geworden..leuk! Iloon..fijn dat je zaterdag in ieder geval vrij bent..dan kun je zondag er weer tegen.. Essebes..het is ook lastig hoor die geboortekaartjes.. Mamabeer..fijn dat je er weer bent! Over de kerstkaartjes..zat ik ook al te denken wel of niet..? Maar ik denk dat het eraan ligt of ik eerder beval..of niet.. Als ik gewoon na de kerst beval dan denk ik dat we wel kaartjes doen.. En jij lekker vroeg met de kerstboom..nou ja dan staat ie in ieder geval wel!
Goedemorgen Vandaag alweer vrijdag..wat gaat het toch best snel! En ja ja..vanmiddag de pretecho...vind het wel spannend worden hoor.. Daarna gaan we langs de prenatal..heeft ook extra koopavond dus dat moet wel lukken...