Zo, heb alles beetje snel doorgelezen.... Kreeftje, geeft toch niks dat je er niet zo vaak meer bent of minder reageert... als je ons af en toe maar even laat weten hoe het gaat met jullie drietjes! Anders worden we allemaal bezorgd he.... Boontje, wat een lief kleintje zeg! Volgens mij een lekker rond koppie, of niet? Waterlelie, heb jij je pretecho al gehad? Miep, jij mag al bijna! Wel gelijk wat laten horen als je terug bent he! Wij willen nu ook wel weten wat het wordt hoor! Amber, eerst lees ik dat je al zoveel spulletjes hebt en dus maar niet zoveel meer koopt en later lees ik dat je toch een leuke doek hebt gekocht! Heerlijk he, de verleiding is echt te groot. Misschien ga ik morgen ook nog even naar Prenatal. Kom altijd wel met iets terug! Kruitvat doos heb ik nog niet gehad. Misskeita, toch weer aan het spugen vandaag. Wat vervelend meid, net nu je weer aan het werk bent. Bah! Essebes, nog steeds aan het kwakkelen... Neus wer open, maar nu oorpijn. Ik denk dat ik het gewoon volhoudt zonder ziek te worden tot aan de bevallingen en dat ik tijdens de bevalling een mega koortslip heb ofzo...Is echt iets voor mij om juist dan niet helemaal lekker te zijn. He Nollie en Bowie, leuk weer wat van jullie te horen. Ehhm, nu ben ik het kwijt hoor... Liefs Olga
Salapio wat heb je heerlijk geshopt zeg! En succes zometeen! Olga..nog geen taaitaai gevonden..balen hè.. Tja ik weet het..ik had me al afgemeld..maar kon het niet laten nog Effe te neuzen.. Nou ga ik echt..ajus
Salapio, succes met je sollicitatie meid! Ik verbaas me iedere keer ook weer over hhet totaalbedrag als ik geshopt heb! Moet ook nog een buikdrager en heb nog geen mutsjes voor de kleine jongen. Dreams, leuk om foto's bij een fotograaf te laten maken. Wij hebben nu al best veel buikfoto's, maar nog niet een waar we samen op staan. Wil wel dat de kleine straks papa en mama en de dikke buik op een foto kan zien! Mijn vriend kan ook wel goed fotograveren, dus misschien doen we nog wel eens een mooie sessie zelf maken... Liefs olga
Wow Miep, vergeleken met de vorige foto van 21 weken ben je lekker gegroeid zeg! Ik ga even lekker wat fruit eten en dan weer een verslag maken. Heb nog maar drie keer cursus, maar we moeten nu opeens zoveel opdrachten doen. Erg ingewikkeld allemaal. Kom vanavond misschien nog wel even spieken, Liefs olga
Jeetje, ik heb even vluchtig wat berichtjes gelezen en zie net dat Malaika bevallen is. Gefeliciteerd meid! Hopelijk gaat alles goed met jullie. Verder viel gisteren de kassabon bij de Ikea hoger uit dan ik dacht... Ben lekker wezen shoppen met mijn mams voor de aankleding van de babykamer. Heerlijk! Maar eerst moeten we nog flink klussen op de babykamer en de meubeltjes ophalen voor ik de boel leuk kan aankleden. Eindelijk heb ik geen waar-is-hier-de-uitgang-gevoel meer in babywinkels. Alleen toen mijn collegaatje met haar tweeling (van +/- een half jaar) op de afdeling kwam, vond ik het wel weer ineens eng worden. Heb me ook maar een beetje afzijdig gehouden. 't Was wel heerlijk om al die reacties van mijn andere collega's te horen. Maar goed, die hebben allemaal al oudere kinderen of zelfs kleinkinderen en dus al wat meer ervaring dan ik. Heerlijk, die typische oma- en opageluidjes! En een wat minder bericht. Een oudtante van mijn man is opgegeven. Ze heeft een hersentumor. Omdat ze niet meer de jongste is (80+), is het risico te groot voor een eventuele operatie. Ze heeft nu alleen medicijnen voor pijnbestrijding. Mijn man heeft het er best moeilijk mee, omdat hij haar bij onze bruiloft nog beloofd had om langs te komen met de trouwfoto's. Dus morgen gaan we naar haar toe en dan zien we wel hoe het gaat...
Hallo, bijna 2 dagen niet geweest, had gister een megalange dag opschool met een communicatietraining van 4 tot 7 met ons team. Dus ik was te moe om hier te komen. (en had vanmorgen behoorlijk wat harde buiken) Vandaag ff geshopt bij de prenatal en (toch) nog maar weer een spijkerbroek gekocht en een jurkje voor mezelf. Verder bij de h en m een heel gaaf spijkerbroekje voor de kleine. En mn zus is langsgeweest met een enorme doos vol babykleertjes! ECht heel gaaf. Nou heb ik voorlopig echt niks meer nodig. En mn broer belde dat hij ons graag een kadootje wilde geven omdat de rekening van onze auto zo hoog was en dat eigenlijk het spaargeld was dat we wilden besteden voor de baby. Echt lief! Miep en Waterlelie, hopelijk hebben jullie een heel gave echo! Salapio, sterkte met je sollicitatie (die nu vast allang is afgelopen) dreams, pindakaas: was ik verzot op voor mn zwangerschap, maar nu niet meer. Heb het de eerste 16 weken ofzo echt verafschuwd, nu gaat het wel weer, maar heb nog nooit zo weinig pindakaas gehad in mn leven als nu! Misskeita, beterschap! Nelly, wat naar voor je tante! Verder ben ik het even kwijt allemaal. Tot later! groetjes sanneke
@Olga: lief dat je op iedereen reageert, maar hoe gaat het met JOU? @Nelly: he wat een rot-nieuws... mijn oudtante is mijn surrogaatoma (heb geen opa's en oma's meer), moet er niet aan denken dat ze opgegeven zou worden door eoa ziekte... maar ja zij is ook al bijna 83 ja. Hmmm ben nog steeds niet van het boeren af... zou Rennies helpen?
zo ben vandaag naar de osteopaat geweest voor mijn rug....moet nog wel wat behandelingen ondergaan maar het voelt al wel weer iets beter dus dat is lekker. Voor de rest gewoon rustig aan doen ...tja het gaat niet sneller. Naam voor de beeb hebben we al..nu noem ik haar vaak pukkie
Nelly, fijn dat je ook weer lekker geslaagd bent met shoppen en fijn dat je je er wat gemakkelijker bij voelt. Hoop dat de oudtante nog even heeft kunnen genieten van jullei foto's! Sanneke, hoe is het met Willie? Vandaag geen harde buiken? Ik denk dat ik morgen ook bij de prenatal even voor mezelf ga kijken voor wat leuke bovenkleding. Pindakaas vind ik nog steeds echt heerlijk! Djaminah, (burp) wat gek dat boeren...Je houdt te veel lucht binnen ofzo. Nou ja, beter dan de hele tijd vieze windjes toch? Oh, enne lief dat je aan mij denkt. Zal zo even vertellen hoe het gaat. Johana, wat is een osteapaat voor iemand. Lijkt het op fysio? Ik voel me vergeleken met vorige week een stuk beter. Toen zat ik hier op vrijdagmiddag mega labiel te wezen.... Ben nu aan het eind van de week niet zo moe, maar was gelukkig ook woensdag vrij. Verder ben ik nog wel steeds erg emotioneel. Ik ben altijd al een snelle jankerd, maar tot nu toe was het niet heel veel erger geworden. Tot nu dus... Gisteren flink gesprek met mijn vriend, want die is ook helemaal niet zichzelf en ik maar huilen en uitleggen hoe ik me voelde...Zal er verder niet te veel op in gaan. Maar goed, daarna moesten we nog naar de dikke buiken gym. Ja hij ook, want het was partneravond. Gezicht weer opgelept en dus gegaan. Tja, die mannen....ik weet niet wat ze er van vonden hoor. Mijn vent denkt echt dat ik hem straks verrot ga schelden en niet naar hem wil luisteren tijdens de bevalling. Dat heeft íe dan maar te pikken als dat echt zo is....Ik moet dat kind eruit krijgen en mag me dus best verschuilen achter al die hormonen toch? Tot nu toe vind ik mezelf best lief tijdens de zwangerschap , dus misschien valt het allemaal wel mee. Nou, genoeg gekletst van mij, Liefs olga
Hey Chickies! Zo ben weer thuis van het werken, straks nog even boodschappen doen voor het avondeten (geen zin in) Ik denk dat ik lekker makkelijk een vers soepie maak. Of heeft iemand nog suggesties voor iets gezonds & makkelijks? FF terug lezen... Kusss Es
hier staat wat osteophatie doet en inhoudt..moet zeggen ben zelf heel nuchter..en het is een hoop tralalala maar het doet wel degelijk iets http://www.osteopathie.nl
Jaaaaaahoooooeeee.... We komen net terug van onze pretecho.. Wat een fantastische ervaring! We zijn allebei nog ontzettend onder de indruk en hebben net de dvd terug gekeken. Alles goed met onze spruit. Hij groeit goed, en de orgaantjes zagen er voor zover goed uit. En het moment dat de 3d aanging.... Ik smolt gewoon voor het koppie wat ik zag. Zo onwerkelijk dat dat in mijn buik mag groeien. En het was leuk... De kleine lag met zijn benen omhoog. Hij probeerde zijn teen in de mond te nemen. Ik doe het hem niet na.... Hij heeft ook gegaapt en gezwaaid... We weten nu ook wat het wordt.... Alleen we houden het nog even geheim voor iedereen.... Dus jullie moeten (helaas) ook nog even wachten...... Ik zal vanavond wel een paar foto's in het album zetten als ik daar nog puf voor heb. Ik ben zo moe (maar zeer voldaan). Had de halve nacht niet geslapen. Ik ben trots op de kleine. En trots op mijn vent..... Ik krijg het er helemaal warm van.... Miep, hoe was de jouwe?
Bowie, gelukkig ben je er weer meid! Zo,zo je krijgt het nog "lekker'druk met jullie nieuwe huis1 Moet er veel aan gebeuren? Djaminah, gister heb ik voor het eerst ook m'n kacheletje aangezet, heel laag dat dan wel. En boeren & maagzuur, ik heb daar gewoon een full time job aan Boontje, geweldig die foto, lekker koppie hoor! Dreams, ga je er nog rompertjes bijkopen? Ik lees dat jullie er allemaal zoveel hebben, moet ik er dan toch wat bij gaan kopen? Salapio, volgens mij mag je dat niet tijdens de zwangerschap gebruiken, maar bedankt voor de tip. Ja lekker bankhangen daar zou ik heel erg zin in hebben, maar ik werk nu al halve dagen dus dat trek ik net op het moment, ik hoop dat het snel over is, ik hoor trouwens heeeel veel mensen over een grieperig gevoel, het heerst denk ik. En wat heb je veel gekocht zeg! Leuk! Heel fijn weekend wijffie & tot zondag iig. Ben erg benieuwd hoe je sollicitatie ging, stoer dat je dat ff doet tijdens je zwangerschap. Olga, je hebt toch wel afgeklopt he, na dat berichtje over die koortslip?! Oef het zal je maar gebeuren, dan mag je niet eens je eigen kindje vasthouden, dat is erg! Miep & Miep, mooi buikkie! Ik vind dat jij ontzettend slanke benen hebt zeg! Zit jij misschien een grapje te maken over wat je allemaal snaait? Nelly, wat zielig voor jullie tante, sterkte hoor! Sanneke, niet meer van die lange dagen maken meis. Enne wat geweldig lief van je broer & zus! Waterlelie, je bent er weer, mooi is het he?! Je hebt dus een heel lenig knulletje in je buik zitten (ik weet heus wel wat het wordt ) Ga maar even lekker relaxen na deze turbulente, emotionele mooi dag! Ben ook beniewd naar Miep! Kusssssss Es
Essebes...en heb je al wat klaar gemaakt? Ik heb lekker makkelijk gedaan...ham/kaas tosti's uit de pan gemaakt..heerlijk! En voor de vitamientjes nog 2 tomaten achterover gedrukt... Waterlelie...mooi he zo'n 3d echo...krijg je idd heerlijk warm van van binnen...ben benieuwd naar de pics! En die van Miep ook! Zo ff bankhangen, kom zo weer kijken! Liefs Nollie